Lenne még egy kérdésem bocsánat tagok :) Ezen a fajta távolságtartós tempomat karon, hogyan lehet a távolságot növelni/csökkenteni? Mert a műszerfalon ott vannak a vonalak meg távolságtartós a tempomat!
Érdeklődnék miért csinálja azt a ccc, hogy vannak napok mikor hamar betölt és működik,de van a héten pl egy olyan nap amikor folyamatosan újra indul ahogy bejön az idrive! Meg amikor usb-n hallgatok zenét akad a joystick az lehet azért mert akkor tölti a listát? Előre is köszönöm!
A hátso csomagtartom ajtaját kinyitom lezarom es sajnos nyitva marad a retesz nem huzza vissza automatikusan...eleinte csak kihagyott 2-3 szor kinyitottam utana behuzta, mostmar egyaltalan nem...kellemetlen nagyon es folyamatosan visszajelez hogy nyitva van illetve lezarom es a belso vilagitas sem alszik el ertelem szeruen...
Amikor csöndben, felhúzott ablakkal megyek rettentően szar budapesti úton, akkor ahogy billeg a kocsi a szakadékok között ilyen kis nyikrogos hangot hallok, amit nagy sebességnél, vagy épp jó úton nem hallok. Ez mi lehet?
2.
Továbbá azt nem tudja valaki, hogy azt a bigyót hol találom, ami azért felelne, hogy ütközéskor lekapcsolja az áramot? Ha jól tudom ez gyárilag szar, de baromira irritál a piros kézifék jel a műszerfalon.. Lehet inkább kiiktatnám... Valahol az anyósülés körül kéne lennie, de nem találom
2006-os 530d (dynamic drive, active steering) a kormányoszlop koppanására lettem figyelmes, mintha nagyobb lenne a holtjáték valahol! Tavaly cseréltük a lengőkar szilenteket elöl(2db kicsi, 2db nagy).
Nekem Ugyanez volt. Töröltük a hibát utána két hétig jó volt. Hibának azt írta hogy szakadt az ülésfoglaltságjelző. Ez azért fura mert ha ültek benne jelezte ha nincs bekapcsolva az öv. A vége az lett hogy a HepaMotorsnál Hegéék kiírták szoftveresen. Most annyi hogy ütközésnél nyilik az összes lufi. Az érzékelőt 80e cserélték volna így 15e volt
azt mondják a 4 hengeres f10/f30 diesel nagyon bevállt,tipishibamentes.
hát, azon kívül tényleg nincs típushibája, hogy a láncot hajlamos szakítani, mert éles a lánckerék pereme és nem fut egyenesen a feszítőkön :)
Kb 4 éve módosítottak a dolgon, azóta tényleg érdemes belőlük szemezgetni. De ugye a motor 2007 óta van, tehát sok galibát okozott már a tulajoknak. Bizonyos válfajaira van is már visszahívás, ezt az E90-es topikban leírták.
A preventív jellegű, módosított alkatrészekkel való vezérléscsere 400 körül van, még mindig olcsóbb, mint egy új motor.
A generátorra a szívósor alól szokott folyni az olaj esetleg az egr-től.... vagy max a szervótartályból ... hiába veszel f10-et azzal lehet 1 (darabig) kevesebb baj lesz de azok meg drágábban javíthatók...ugyanott leszel.....ezek ilyenek!
köszi,hátha "megúszom" ennyivel,holnap meg is nézetem ismerős műszerésszel.
olajfolyás rá a generátorra,honnan lehet szerinted?nem lehet látni konkrétan
úgy belefáradtam,hogy fenn is van hahu-n.
160e km-el vettem ideiglenesen 1-2évre tervezve egy orvostól,úgy voltam vele ennyiért bmikor eladom ha megtalalom az "igazi" f10-et.
azóta csináltam egy komplett olajszervízt,váltóolajcserét,harditárcsacserét,turbófelujjítást +elektronikaval 1év garanciával,lengőkar+stabilizátor cserét,új téligumi,összesen 700ezer forintért,
most a légzsákhibán kívűl hibaátlan de mivel nincs hozzáértő szerelő a környéken,"feladom" és nem folytatom tovább veszek egy újszerű f10-f30-at(túrbófelujjítást már ki sem merem írni-)inkább.
Ülés alatti csatlakozok pinjei kitágultak és nem érintkeznek, újra kell pinelni vagy esetleg hátul az akkunál van 1 kis kábel ami szintén a restraint system-nek a kábelje még azzal szokott érintkezési hiba lenni....én nekem ugyanez volt ahogy fészkelődsz az ülésbe + bejött a hideg ,esetleg még ha beletérdelt valaki az anyós ülésbe és elszakadt az ülés foglaltság érzékelő.... én széthúztam a csatikat az ülésem alatt befujkáltam spray-el de ideig -óráig volt csak jó , a végső megoldás az volt hogy kis műszerész csavarhúzóval összébb nyomkodtam a pineket a csatiban hogy jobban érintkezzenek....ennek kb 2 éve azóta rendben van !
miért ad ki reggel gyújtásra rakáskor légzsák/biztonságiöv hibát ami úgy is marad míg gépre nem rakják,majd másnap mikor elfordítom a kulcsot újból kiírja?
géprerakva akku feszültség hibát ír,viszont az akkut bemérettem komoly műszerrel és hibátlan.
elég olajos a generátor,vhol a szervóolaj folyhat de nem hinném,h amiatt dobja a légzsák/b.öv hibát
szerintetek?
tököm tele van mar ezzel az autóval,h egy hétig nem jó
Ma átnézettem az autót,ccc-bem egyes menük hiánya miatt! Gyári Bmw programmal,és arra jutottak,valamikor javíthatták vagy cserélhették. Nem vállalták az utólagos felprogramozást mert károsodhat egyéb más elektronika!!! Márka szervizben van lehetőség erre,de csak akkor ha stimmel az alvázszám a ccc-számával! Valaki tud segíteni ebben?!