Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

golyopapa Creative Commons License 2016.07.18 0 0 15221

Az előbb elfelejtettem, előfordulhat, hoigy szélvédő volt cserélve a kocsidba, és nem eredetit építettek be. Ebből kifolyólag előfordulhat, hogy nem ugyanaz az ive, esetleg a mérete, itt pár miliméter is számíthat.

Előzmény: golyopapa (15220)
golyopapa Creative Commons License 2016.07.18 0 0 15220

Véleménem szerint régi autókhoz sok mindent lehet kapni, igaz nagy része utángyártott.

Ha meg akarod tartani, érdemes rákölteni, utánna még sokáig lehet vele közlekedni.

Most áltam neki a wareszomat teljesen felújítani, igaz elég sokba kerül, ezen az áron vehettem volna másik autót, viszon a másik autónál lehet, hogy ugyanezeket a Hibákat ki kellene javítanom.

16 éve kikaszniztam, külső, belső alvázvédelem, festés, stb..., közben azért 2 évente fujtam rá alvázvédőt, mert a só, és a kőfelverődés nagy úr.

Szerencsémre szinte semmit sem rohadt azóta, most megcsinálom újra az alvázvédelmet, festést, és felkészitem műszakira, még jó pár évig szeretném hajtani, amíg alkatrészt lehet hozzá kapni.

sajna a wareszoknál az alkatrész hiány a legnagyobb probléma, ha netán mégis van hozzá cucc, az teljesen aranyárban van.

Előzmény: ksyy (15219)
ksyy Creative Commons License 2016.07.18 0 0 15219

Az a gáz az egészbe,hogy cserélve van a szélvédő gumi,mégis ki kellett pasztázni. Nem hiába a víz az úr ilyen téren is. Kédergumi az ajtónál rendben,néztem esőbe is,nem ázik ott. Legszivesebben megcsináltatnám egy karosszériással,de nem csinálják meg,ha igen azért a pénzért másik autót lehet venni. Nem visel olyan értéket,hogy érdemes legyen rá annyit költeni. Külső-belső küszöb csere,taposó csere ami szerintem nincs is hozzá és persze a többi amit akkor látni amikor vágódik.

 

Előzmény: golyopapa (15218)
golyopapa Creative Commons License 2016.07.18 0 0 15218

Nem bíztos hogy elég ha kinyomod tömítőasztával, mert el van öregedve a gumi, lehetnek rajt repedések.

Én is eljátszottam a tömítőpasztás megoldást, egy idő után újra elkezdett befolyni a víz, és az oszlopban a vezetékről folyt be a kesztyütartóba.

A hátsó ablaknál befolyó víz pedig, szét áztatta a hátsó ülésemet.

A végső megoldás az lett, hogy ki kellett cserélnem az első és hátsó szélvédőgumit.

Ezen kívül még beszivároghat az ajtó tőmítéseknél is.

Ha netán tolótetőd, esetleg tetőablakod van ott is befolyhat a víz a tömítésnél.

Előzmény: ksyy (15214)
ksyy Creative Commons License 2016.07.18 0 0 15217

Köszönöm az infót,de nem hiszem,hogy cinktartalmú 2k alapozót itt most kapok-e. Először tökéletesen kasznizni kellene,hogy új lemez legyen mert így ilyen anyagokat belerakni csak pocséklás minden téren. Állagmegóvást kel csinálni gyorsan,tökéletesen fel se tudom takarítani a lemezt,tökéletes megoldás kilőve sajnos. A fél autót szét kellene bontani hozzá és újjáépíteni,időm nincs rá egyáltalán.

Előzmény: RM 66 (15215)
Steven 68 Creative Commons License 2016.07.18 0 0 15216

"Most akkor erezzem szarul magamat, mert a te idodben meg nem volt internet es nem lehetett

 kerdezni a forumon?"          Ne érezd magad szarul mert azért van a fórum,hogy segítsünk egymáson. Én nem tudtam abban az időben ilyen helyen kérdezni,ahol megkérdeztem ott meg általában nem kaptam választ. Te itt bőven kaptál válaszokat ettől többet nem tudunk segíteni. Én bitumenes alvázvédőt használok 8-10 litert szoktam fújni az aljára vastagon, és nagyon jól tapad,nem folyik,nem csepeg. Az ecsetelővel nem tudsz olyan helyekre hozzáférni ahova fújással.

Előzmény: USA-modell (15212)
RM 66 Creative Commons License 2016.07.18 0 0 15215

Az autók belsejére magas cinktartalmu 2k alapozót és ipari fedő/alapozó festéket használunk, szintén 2k.      Gyorsan száradnak,nincs szaguk és nagyon tartós a korrózióvédelme. Vizben is állhat a lemez .Lemezek illesztésénél PU alapu varrattömitő az később sem repedezik meg.

Előzmény: ksyy (15214)
ksyy Creative Commons License 2016.07.18 0 0 15214

Audi 80 b2  1981. Ott már tömítve nekem is,de valahonnan bejut a víz az A oszlopba,de még egyenlőre nem tudom sajnos. Már rengeteget szenvedtem vele. Mindenféleképpen le akarom kezelni a lemezt mert sajnos már rozsdásodik és amíg lehet megóvnám még.

Előzmény: golyopapa (15213)
golyopapa Creative Commons License 2016.07.17 0 1 15213

Milyen tipusu autó?

Az én wareszom a szévédő guminál ázott be,.

Előzmény: ksyy (15211)
USA-modell Creative Commons License 2016.07.17 0 0 15212

Most akkor erezzem szarul magamat, mert a te idodben meg nem volt internet es nem lehetett kerdezni a forumon?

 

Egyebkent koszonom a valaszt neked is es mykemannak is. A sajat karomon tanulok en is. Mielott idejottem a forumra, mar probalkoztam bitumenes spray alvazvedovel (utolag jottem ra h bitumenes), de elkepeszto szar vele dolgozni. Folyik, alig tapadt meg, csak igen vekonyan, es 1 het mulva sem volt tapintasra szaraz. A spray kiszerelesben eleve tobb a higito, ezert reszesitem elonyben az ecsetelhetot. 

 

De most mar tisztan latok, melyik atfestheto melyik nem, mi a kulonbseg alvazvedo es rucsi kozt, stb.

Előzmény: Steven 68 (15206)
ksyy Creative Commons License 2016.07.17 0 0 15211

Sziasztok.

Taposólemezt belülről mivel érdemes lekezelni ami teljesen lezárja mert sajnos beázik nagy esőnél az autóm és nem akarom,hogy belülről szétrohadjon. Fogalmam nincs hol ázik be,nem találom és most se időm se energiám napokat beleölni,hogy megtaláljam,már az eredeti állapothoz nézve 90%-al kevesebb a víz bent mint előtte.  Köszönöm az infót.

mykeman72 Creative Commons License 2016.07.17 0 0 15210

Bocs! 650 a termék azonosító száma.

Előzmény: mykeman72 (15209)
mykeman72 Creative Commons License 2016.07.17 0 0 15209

A Novol jelent meg egy újfajta termékkel  a 870-es szórható tömítő+ rücsivel. Próbáltam már szerintem nagyon jó anyag. Varrattömítőként és kőfelverődésgátlóként remekül funkcionál akár alvázra akár küszöbökre. Felülfényezendő!!!!!

mykeman72 Creative Commons License 2016.07.17 0 0 15208

A szórható tömítő igen az a klasszikus varrattömítő ami felülfényezhető! 

Előzmény: USA-modell (15204)
Steven 68 Creative Commons License 2016.07.17 0 0 15207

Igen, hasonló.

Előzmény: USA-modell (15204)
Steven 68 Creative Commons License 2016.07.17 0 0 15206

Igen ez természetes,de már leírtuk,hogy mi a különbség közöttük és még mindig ott tartunk mint az elején. Ettől többet senki nem fog segíteni,bár csak akkor lett volna ilyen fejlett a technika amikor én kezdtem a szakmát,nekem majdnem  mindent a saját erőmből,káromból kellett megtanulni.

Előzmény: USA-modell (15203)
Steven 68 Creative Commons License 2016.07.17 0 0 15205

A 2K-nak az ára is jobb,és maga az anyag is tartósabb.

Előzmény: Peti251 (15202)
USA-modell Creative Commons License 2016.07.17 0 0 15204

Szorhato tomito: ez olyasmi anyag, mint a varrattomito?

Előzmény: Steven 68 (15196)
USA-modell Creative Commons License 2016.07.17 0 0 15203

Azert ha lehet, nem ismetelnem meg evente-2evente. Az autot viszont szivesen hasznalnam telen is. Azt is megnezem, mire adom ki a nehezen megkeresett penzemet.

Előzmény: Steven 68 (15201)
Peti251 Creative Commons License 2016.07.17 0 0 15202

Ha már ennyire ez a téma.... persze, nem tart örökké. De mik a pro és kontra érvek a bitumenes kontra kaucsuk alapú alvázvédelem mellett? Eddig a bitumenest használtam, de ez a másik szimpatikusabb... Joggal? (már csak a 2K miatt is)

Előzmény: Steven 68 (15201)
Steven 68 Creative Commons License 2016.07.17 0 0 15201

Túl nagy ügyet csinálsz belőle,egyik sem tart örökké !

Előzmény: USA-modell (15198)
visnait Creative Commons License 2016.07.17 0 0 15200

Megnézem. Köszönöm szépen!

Előzmény: mykeman72 (15188)
USA-modell Creative Commons License 2016.07.17 0 0 15199

Telefonrol nem birok linket beszurni

USA-modell Creative Commons License 2016.07.17 0 0 15198

A HB body 910 kaucsuk alapu, legalabbis a magyar forgalmazo szerint. A hbbody hivatalos honlapjan bitumen alapu, de a dobozrol is ott van egy kep es a dobozara pedig az van irva hogy: rubber based.

Szoval kiigazodni nem egyszeru.

Előzmény: contributor (15194)
Steven 68 Creative Commons License 2016.07.17 0 0 15197

A HB Body 910 az gumi alapú, jól látható a dobozon ( rubber=gumi ).

Előzmény: contributor (15194)
Steven 68 Creative Commons License 2016.07.17 0 0 15196
Előzmény: USA-modell (15195)
USA-modell Creative Commons License 2016.07.16 0 0 15195

"bitumen alapúak 2 évig bírják utána elkezd rideg lenni ,és leperegni. Itt tévednek el az emberek azt hiszik,hogy egyszer  alváz védőztetik az autót, és az örökké fog tartani."

 

Pontosan ezert nem akarok bitumen alapu tomitovel szorakozni.

Előzmény: Steven 68 (15192)
contributor Creative Commons License 2016.07.16 0 0 15194

A honlapjuk szerint HB Body 910 (bitumen alapú) festhető, a 930 (bitumen/gumi alapú) nem festhető. A HB termékek minőségéről megoszlanak a vélemények. Egyébként egy görög cégről van szó. http://www.hbbody.com.gr/product/index.php?pid=41

Előzmény: USA-modell (15190)
Mafia05 Creative Commons License 2016.07.16 0 0 15193

Gyárilag szerintem mindenhol szórható tömítő van, mindegy, hogy az alján vagy pedig a küszöbökön. A tömítőnek nem számít ha nincs lefestve az nem engedi át a vizet.

Előzmény: USA-modell (15191)
Steven 68 Creative Commons License 2016.07.16 0 0 15192

HB Body 910 mivel (rubber ) gumi alapú alvázvédő az átfesthető mindenfajta fedőszínnel.  A HB Body 930 az bitumen alapú ezek nem festhető alvázvédők. Amit a gyárban ráfújnak azt pontosan nem tudom milyen anyag, és lehet-e kapni valahol. A bitumen alapúak 2 évig bírják utána elkezd rideg lenni ,és leperegni. Itt tévednek el az emberek azt hiszik,hogy egyszer  alváz védőztetik az autót, és az örökké fog tartani. A vastagsága attól függ mennyire hígítódik,van olyan aki egy dobozzal két autót is megcsinál, ez a koca mester ,mert túl van hígítva az anyag. 

Előzmény: USA-modell (15191)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!