Srácok, ideg szétvág. Észrevettem, hogy a kormányszervo tartályban kicsit alacsony a folyadékszint. Kurv@ra kellett sietnem, letettem az autót az olajosnál, mondtam, hogy Total Fluide DA-val töltse fel, a dobozt meg tegye a csomitartóba, azzal elrohantam. Visszamentem úgy 1 óra múlva, fizettem, autót felvettem, go haza. Otthon, mikor a dobozt kivettem a csomitartóból, akkor láttam, hogy nem azt az olajat kaptam, amit kértem, hanem valami FEBI márkájút. Kb 1 deci hiányzott a dobozból, vagyis annyit öntött az olajos a tartályba. Rögtön fel is hívtam, hogy nem ezt kértem, erre azt válaszolta, hogy kifogyott neki készletről a DA, de amit beletett, az is ugyanúgy teljesíti a PSA követelményeket, semmivel sem rosszabb.
Vélemény? Hagyjam így, vagy mehet szervizbe leengedni és kicserélni az olajat?
Köszönöm a választ, de a bal test hiba már megoldva két éve kapott új testet.Delehet e ugyanez a baj a jobb oldalon az indok?A féklámpa hibát oda dobja? Kösz
Tudja valaki ez milyen hibára utal: direction indicators faulty. Ezt meg néha a jobb hátsó féklámpát dobálja a gép hibára. Összefügg a kettő?Ja az égő jó a féknél egyébként.
ha félig hózom fel a gombot, és úgy tartom, akkor elsőre felhúzza teljesen, csak az a funkció nem működik, hogy tövig húzom egy másodpercre, és magától felszalad teljesen.
Nem hiszem hogy szorulna, mert akkor félig felhúzott gombbal is elakadna.