Nem volt senkinek azonnalra, még a Peugeot márkaszervizekben sem, így rendeltem egy BOSCH-t ismerősön keresztül 27000 ft plusz 3000 ft sürgősségi szállítás németországból. Péntekre itt van. Amúgy kivettem a hátsó ülést (2db hatos anya) és lepattintottam a műanyag burkolatot és lám ott az üzemanyagszivattyú. Szerintem macerásabb elszállítani az autót, megkisérlem a ház előtt a cserét, mi veszteni valóm van?
AC nekem tavasszal ment el 150e km-nél, 10 perces munka csak sajnos 120 km re voltam otthonról cca.50e ft bol fájt. Rosszabb volt, hogy az asszony elakadt a kertben milthéten az olajteknom bánta, de havarnál tekno le, ismerosnél megforraszt - még aznap ment a kocsi.
Ne aggódj, most hívtam a bárdiban dolgozó barátom (tíz éve van ott) és mondta hogy az AC az minden autónal 150-200 ezer km körül veszélyes tényező. Nekem 160-at bírt. A régi autómban 250ezret. A barátom Omegájában 110ezret. Még szerencse hogy induláskor nem indult nem pedig 200km-re. Amúgy a Peugeot Fábiánnál 51300 ft és kb 10-12ezer ft a csere. A tankot nem kell kiszedni! Ma még keresgélek hátha tudok szerezni gyorsabban vagy olcsóbban mert jobb lenne 30 alatt megúszni. A csere meg nem lehet nagy ügy, cseréltem már párat. Ülés ki, 6 csavar, AC kiemel, új betesz... Na persze egy tanktisztítás is ráférne amit nem igen tudok kivitelezni.
ezek után vegyek még 607-et mikor a forum tele van irkálva hibákkal. nagyon félek autot venni de muszály már a bx-et lecserélni. minden auto elromlik az biztos.
Már számítottam rá, de azért váratlanul ért. Ma reggel ráadom a gyújtást és hallom hogy az üzemanyagszivattyúm nagyon mély hangot adva indul, majd elhallgat. Persze nem is indult be az autó. Gyújtás le-fel de már el se indult újra a szivattyú. Gyári üzemanyagszivattyú 52000 ft. Bárdiban elvileg 40 körül van BOSH és utángyártott 35-ért (kedvezménnyel). Ki hol vett és mennyire nehéz a csere? Tényleg ki kell venni a tankot???
kint angolba mennyiért árulják a 607-eket mert láttam a használtauton hogy 1,2 ért árulta itthon gondolom amivel hazajött. csak azért kérdem mert akkor ott mennyi lehet ugyan az ára?
Ha esetleg tud valaki elado radiosmagnot kerettel egyutt 607-esbe akkor irjon fel.
Kellene egy mivel az is megadta magat es se az itteni Peugeot szalonban sem otthon nem tudtak megjavitani.Egyszer tudom hallgatni 1-2 hetig utanna se kep se hang.
Nekem is tonkrement a jobb oldali ablakemelom.Szetszedtem es a kis csuszo muanyag kutyu tort el.Probaltam beszerezni neten keresztul de nem jartam sikerrel.Ezt kovetoen hazautaztam M.o-ra mivel itt /Anglia/ azt mondtak , h az egesz szerkezetet ki kell cserelnem poton 200 fontert.
Otthon meg tudtam venni a csuszo muanyag kutyut 7990 ft-ert.Ezt kovetoen atbowdeneztettem 3000 ft. ert de par milivel hosszabb lett az uj bowden ezert nem lett jo.
Most ott tartok , h visszajottem Angliaba es a haveromnak otthon hagytam a szerkezetet ,h vigye vissza a bowdeneshez es ha kesz akkor kipostazza nekem.
Amugy otthon a Peugeot szalonba is 60000-ert akartak megcsinalni.
Sokat számít, hogy volt egy autó használva és hol, de ezt mi tudjuk aki meg nem vessen magára és vegyen egy visszatekert órás lelakott rossz motorhangú autót :)
A legviccesebb, ha megnézzük kint a mercedeseket azokban meg 400-500ezer km van és mire ide érnek 150-200e lesz bennük, megfiatalodnak :)
Csodák nincsenek csak szeretnénk hinni :)
A 10-ei találkozóra szívesen elmennék csak úgy fest nyaralás fogja ennek akadályát okozni :(
Noha nem vagyok kereskedő párti, de szerintem pont ezért amit írtál lehet, nagyobb esélyed lesz ha egy frekventált kereskedésbe teszed be, hogy lássák. Telefonba bemondod a km-ert elájulnak (itthon nincsennek ilyen futáshoz szokva , inkábba tekert órát elhiszik saját magukat nyugtatava az emberek) vagy kiteszed a használtautóra és beírod a km-ert (gondolom nem fogod) senki fel nem hív.
Ne de nem osztom az észt, Te ezt biztos jobban tudod.
Én már vettem egy "B"omegát 2,5 évesen 220.000 km-errel és abba is sikerült viszonylag gond nélkül bele tenni még 110.000 km-ert és a mikor eladtam még mindig jól nézett ki a z autó és motorikusan is volt benne simán érzésem szerint még 100.000 km . Ja benzines volt....
Tisztában vagyok a 200e km-rel nem lesz egyszerű, mert aki meghalja hú.... Ezt az autót annak lehet eladni, aki nincs előítélettel a km-re. Viszont, aki ezt az autót meglátja kívül-belül nem hisz a szemének, csakis ezért hoztam el. És mert sérülésmentes.
Egyébként a már említett 607-est amit néztem 5,3 -ért adták el a kecskeméti peug-ososk, teljesen ilyen volt mint a tiéd, csak a kis kijelzős és elöl törött (na ebben nem bíztam, hogy 100%-osan tudták összerakni), amit szakszervízban raktak rendbe (elemcserékkel, semmi lakatolás) és asszem 80.000 km-er volt benne m.o.-i 1 gazdás szervízkönyves. Ez volt májusba.
Én is ennyiért vettem most az A6-ot, noha ilyen felszereltséggel ennyiért, sőt most már 100-200 e-rrel olcsóbban is lehet ilyet venni. Viszont a porsche-nél lekérdeztem és passzolt a 109.000 km ami a sz.könyvében is van. Én is rengeteg szemetet láttam, már kezdtem kiábrándulni.
Az is igaz, hogy amikor a mobile-n kinéztük, mem az alsó árkategoriát nézegettük, mert a nepperem is ezt mondta, hogy ezek szemetek.
Egy biztos, bár én csak kb a 8.-ik használt autómnál járok(adás-vétel), de tapasztalataim szerint 200.000 km-errel baromira nehéz lesz eladni szerintem. Mi is amikor 120.000 km-er körül jártunk a 607-essel akkor tájt cseréltük az asszony autóját egy avensis 2.2 D4D-re és úgy döntöttem, átülök ebbe és ezt hajtom, így a 607-est meg az asszony (szerette!) és így viszonylag türhető futásteljesítménnyel dobtam piacra (140.000 km).
De őszinte leszek, rohadtul nem érdekelt senkit az autó (5 telefon!), majd 2 hónapig árultam, pedig tényleg nem volt szar. Persze elég gyenge áron adtam el végül....
Ottofon!
Ebbe az autó eladásba neked is volt most tapasztalatod nem? Nálad volt érdeklődés? Tett valaki konkrét ajánlatot? Elég gáz árak vannak nem?
Jelen használtautó piaci helyzet mellett 5,4 lesz az ára.
Igaz sok a kilóméter, de legalább valós ;). Láttam kint jópár ilyen dögöt, de ami olcsó és kevés kilóméteres (120ezer körüli) mind tekert órás. Hála, hogy alvázszám alapján elég sok márkánál működik ez a km és szerviztörténet lekérés. Ami kevés km-es az kint is drága (100e km körüliek +5000euro). Az olcsó autók általában mindig büdösek valamilyen oldalról.
Sok-sok autóval találkoztam már. Többször volt Lagunáknál szintén ilyen 3 év körüli autóknál 100-150ezer km helyett 200-300ezer.
Mennyiért fogod piacra dobni, ha nem vagyok windisgrach? El leht adni egy 2005-ös autót 200.000 km-errel? Vagy csak megalázóan olcsón? (Én olyan 4,3-4,5-re gondolok) Gondolom Te tapasztaltabb vagy ebben a témában és nem vetted drágán.
Én kintről hoztam az autómat eladásra, de mivel nagyon tetszik ezért használom még egy pár hónapot.
3 hete hoztam a Peugeot-ot 189e km (2005.04-es évjárat) volt benne, most tartok 198e-nél és lekopogom semmi, de semmi hiba nem volt vele. Alvázszám alapján le lett informálva az autó, mondhatni elenyésző alkatrész lett rajta cserélve.
90ezer-nél cseréltek féktárcsákat, FAP szűrőt, 180ezernél generátort, ezek voltak a nagyobb dolgai az autónak. De a tárcsái nincsenek elkopva a betétek is közepes állapotúak, a futóműve tökéletes, computer szerint a FAP szűrőnek még 88ezer km-re van vissza.
Alkatrész ellátása nem a legjobb, mert kevés van itthon ebből a szériából.
Pollenszűrő megegyezik a régiekével, Légszűrőt csak gyáriba tudtam venni, de nem egy vészes összeg, Olajszűrő kapható Bárdi,Unix,Lángnál is (nekem adta el magyarországon a Bárdi az első ilyen olajszűrőt :).
Nem volt jól beállítva az új fényképezőm így az előző képek elég zizisek lettek, rakok párat föl és a belsejéről is, hogy meg tudjatok hökkenni egy ennyit futott autó tud, úgy kinézni mint egy 100ezer km-es.
Egyetlen egy elem volt cserélve az autón, de ezt is csak festékvastagságmérővel szúrtuk ki. Látszik csak valami kis nyomodás lehetett, mert tényleg minden gyári.
Mikor én behoztam tiszteletreméltóan egy olaj, légszűrő és pollenszűrő cserét megejtettem. Igaz Márciusban volt utoljára a 180e szervizén az autó.
Kb. ez a története az autómnak.
Nézzétek el, hogy kívül és belül se takarítás után lett fotózva.
„ellentétben a németekkel akiknél pusztán használati tárgy és épp ezért nem ragaszkodnak úgy egy típushoz, márkához”
Álmomban múltkor Németföldön jártam és nagy bámulatomra a sok sörivó, kolbászzabáló bajor koma mind-mind Peugeotból meg Lanciából ugrott be a csehóba.
Aztán persze felébredtem…
Üdv az újaknak! El vagyok képedve hogy milyen alacsonyan van az autónk ára. Ennyiért nincs szivem eladni. Akárhogy osztok szorzok évi egymillióba van egy ilyen autó értékvesztéssel stb. Engem nem is érdekel már a fogyasztás mert elenyésző összeg emellett. Amikor megvettük ezt az autót elvileg tudtuk hogy ez egy kötséges "hobbi". Sokaknak csak egy használati tárgy, de legtöbbünknek egy álom megvalósulása. Minap hallottam a rádióban egy kutatás eredményét miszerint Mo-n nagyon erős érzelmi alapon veszünk autót ellentétben a németekkel akiknél pusztán használati tárgy és épp ezért nem ragaszkodnak úgy egy tipushoz, márkához mint mi.
Martinus, én is néztem egy ilyen 2.7 -est,de nem mertem megvenni, félve a hibáktól. Nagyjából ugynennyiért megtudtam volna venni mint az A6-ot egy navi nélküli fullos 607-est, 70.000 km-errel ami sérülve volt. Nem mondom, hogy nem dillemáztam,de szerintem az audi jobban fogja tartani az értékét és reménykedem olcsóbb lesz fentartani, mint a 2.7-es V6-ost. ezért is döntöttem az elöbbi mellett.
Te mennyit mentél már vele? Problémák voltak? Őszintén én már (egy tévesen, mint utóbb kiderült) cseréltem egy turbót és egy eiger szelepet. eddig ez kb 220.000 ft.
Nem egy fényes kezdés...az első 3.000 km-erre nézve.:-(
Ja még érdekesség képpen a 120.000 km-es szervízre 270.000 ft-ot mondott a prsch. hung. Kemény!
de szerencsére sokan foglalkoznak német alkatrész behozatallal, így az anyag meglesz 105.000-ből munkadíjra a prsche-sok csak nem kérnek 60-70.000 ft-nál többet....így is 160-170 e ft lesz a nagy szervíz. A 607-es meg lett volna olyan max 130.000.-
A hengerfej (250 e.ft), az eiger szelep (40 e, ft na ez már megvolt!), és állítőlag a lendkerék (150-200 e ft) ezekről tudok. Van még? most van been 110.00 km, szóval még odébb van a 200.000 km.
Az a baj, hogy ezek a mai diesel autók nyelik a pénzt, nem olyanok mint a régi adagolósak, szerinted melyik mostanival érdemes megvárni a 200.000-et? szerintem egyikkel sem, ez van.
A futőmű keményebb, vitathatatlanul, viszont az autó stabilabb is, nem dobálja a seggét rossz utakon, vasútiátkelőkön, mint a 607-es.
A moci 2.0 PDTDI 140 LE és nagyjából hasonló menetdinamikailag mint egy alap 2.2 HDI 136 LE. Kicsit hangosabb és 1.000 km-erenként 1 dl olajat eszik, míg a peug semmit. 6 sbességes , de rövidebb fokozatok ami egyenlőre nem annyira tetszik.
A fogyija 5,8-6,5 között viszont jónak mondható. És nem részecskeszűrős :-)
Más: Lenne kedvetek egy 605 találkozóhoz? Augusztus 10-én lesz a velencei tónál. Én mindíg megyek ugyanis van a családban egy gyönyörű 605, én pedig már tiszteletbeli tag lettem:)) Ha valakit érdekel akkor itt van egy kis infó róla: http://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=80962907&t=9119081