Keresés

Részletes keresés

MALWIN Creative Commons License 2007.03.25 0 0 10610
Pl a mellső híd által, mert az ugye szintén hajtott:-))
Előzmény: gp_jam (10609)
gp_jam Creative Commons License 2007.03.24 0 0 10609
Erdekelne, hogy azon a szurke osszkerekes IfAn abbol az izebol ha teljes szelessegben omlik a cucc kozepen, akkor hogy van megoldva a hatso kerekek hajtasa! ?????
Előzmény: drakon007 (10598)
gumidani Creative Commons License 2007.03.24 0 0 10608

Az első képem már régebben megvolt. Most találtam meg a másodikat. A hozzá tartozó szövegből kiderült, hogy Büssing alvázra a Misura cég - egy jelentős hazai kocsigyártó vállalkozás - készítette a felépítményt. Csukható teteje volt.

A cég egy másik híres munkája látható a harmadik képen. Ez 1963-ban a Közlekedési Múzem birtokában volt. Kiváncsi vagyok, hogy mi lehet vele.

bigmixeres Creative Commons License 2007.03.24 0 0 10607
Szia! C Tgk. +nehézgépkezelöi alapvizsga azután tipus az adott felépitményböl. (pl:Tatar Mixer Am260, Liebherr 904)
Előzmény: P.Box (10584)
tatrafan Creative Commons License 2007.03.24 0 0 10606
Jaj de szép a tartányos!
Előzmény: gp_jam (10596)
tatrafan Creative Commons License 2007.03.24 0 0 10605
Á, kösz, ezt ha ráérek, majd egy kicsit megtanulmányozom. Egyébként tökhülye vagyok ilyen technikai kérdésekben, csak szeretek eltűnődni rajtuk :)
Előzmény: mdbz (10603)
haflinger Creative Commons License 2007.03.24 0 0 10604
Pedig valószínűleg az eredeti tipp áll közelebb az igazsághoz. Szerintem is inkább stabilizálóanyag terítő. Persze könnyebb lenne kideríteni, ha láthatnánk az eredeti oldalt, a környezet, meg a kevés kis szöveg is sokat segíthetne.

Addig is néhány kép a 80-as években gyártott hazai talajstabilizációs gépekről:

Előzmény: Sanyi-ka (10599)
mdbz Creative Commons License 2007.03.24 0 0 10603

Jó nyomon jársz! itt egy ábra segítségül:

 

 

Előzmény: tatrafan (10583)
haflinger Creative Commons License 2007.03.24 0 0 10602
Itt egy kicsit részletesebben is olvashatsz róla, csak azt nem értem, hogy normális képeket miért nem rak fel a gyártó :-(

http://www.hidrot.hu/vizi.htm
Előzmény: Sinbiciklis (10600)
haflinger Creative Commons License 2007.03.24 0 0 10601
Nem a kanalával húzza magát, többféleképpen is képes mozogni. A görgőit hidromotorral meg lehet hajtani, de ez inkább hosszabb egyenes meneteknél jellemző. Ha rövidebben mozog, fordul, akkor lehasal, a lábait előbbre emeli és így araszolgat előre. Mélyebb vízen meg hajócsavarral is mozoghat.
Itt csak azért a JCB húzta a partig, mert úgyis ott volt. :-)
Előzmény: Sinbiciklis (10600)
Sinbiciklis Creative Commons License 2007.03.24 0 0 10600
Azt értem, hogy a kanállal húzza magát, ,de hogy fordul?
Előzmény: haflinger (10597)
Sanyi-ka Creative Commons License 2007.03.24 0 0 10599
Inkább műtrágyázó.:)
Előzmény: drakon007 (10598)
drakon007 Creative Commons License 2007.03.24 0 0 10598
Sziasztok!

Találtam egy érdekességet:

Egy W50-esre szerelt akármicsoda
nem írnak róla sok mindent
összkerekes, szerintem útalapkészítő.
haflinger Creative Commons License 2007.03.24 0 0 10597
Szerintem is olajos, de az esőben nem igazán tudtam szemügyre venni :-(
Ellenben egy másik jószágot alaposabban sikerült.
Hugó, a viziló:

Előzmény: gp_jam (10595)
gp_jam Creative Commons License 2007.03.24 0 0 10596

Nehany ujabb Londonban latott kisebb-nagyobb (szamomra OFF, de azert erdekes) vas!

gp_jam Creative Commons License 2007.03.24 0 0 10595
Szerintem olajos. De ha nem, akkor is vlmi kutfuros ize. szvsz.
Előzmény: yenoee (10593)
tatrafan Creative Commons License 2007.03.23 0 0 10594
szerszámos :)
Előzmény: yenoee (10593)
yenoee Creative Commons License 2007.03.23 0 0 10593
A Kraz-on milyen felépítmény van?
Előzmény: haflinger (10592)
haflinger Creative Commons License 2007.03.23 0 0 10592
Néhány szépséggel ma is sikerült találkozni.

JumboJet Creative Commons License 2007.03.23 0 0 10591

Valamelyik csatornán a múltkor mutogattak arhív felvételeket még a szovjet integetős felvonulós időkből!!! Éppen ilyenek vonultak el Brezsnyev előtt a Vörös téren. Persze a többi sem volt semmi látvány!!!!! Brutális szerkezetek!!

 

Mindegyik kerék hajtott gondolom!?

Előzmény: Wicked Belzebub (10585)
yenoee Creative Commons License 2007.03.23 0 0 10590
Döbbenet.:-)
Előzmény: Wicked Belzebub (10585)
Maz Creative Commons License 2007.03.23 0 0 10589
Topol M interkontinentális rakétát.
Előzmény: gacsat (10588)
gacsat Creative Commons License 2007.03.23 0 0 10588
 Aqrva! Ez + mit szállított?!
Előzmény: Wicked Belzebub (10585)
Wicked Belzebub Creative Commons License 2007.03.23 0 0 10587
Azért itt már kellett matekolni, hogy melyik kerék milyen szögben forduljon. És persze mindezt megoldani :)
Előzmény: tatrafan (10586)
tatrafan Creative Commons License 2007.03.23 0 0 10586
uff :)
Előzmény: Wicked Belzebub (10585)
Wicked Belzebub Creative Commons License 2007.03.23 0 0 10585
P.Box Creative Commons License 2007.03.22 0 0 10584

Üdv!

 

Ezekre a mixerekre milyen gépkezelői vizsga kell?

 

P.Box

Előzmény: bigmixeres (10572)
tatrafan Creative Commons License 2007.03.22 0 0 10583
Tehát akkor nem kell tudja milyen gyorsan halad a szerelvény, hirtelen fordulatszámesésre reagál? Akkor, gondolom, csak csökkenti a fékerőt, de nem veszi el. Különben nem tudna megállni :)
Előzmény: sínbohóc (10582)
sínbohóc Creative Commons License 2007.03.22 0 0 10582
A kerék fordulatszám változásból.(röpsúly)
Előzmény: tatrafan (10581)
tatrafan Creative Commons License 2007.03.22 0 0 10581
Bocs, de ennek mi a működési elve? Mert a közúti járműveknél az ABS-t ugyebár elektronika vezérli, a mechanikus fékerőszabályzó meg a terhelés (berugózás) függvényében szabályoz. De a vonatnál miből "tudja" a mechanika, hogy áll a kerék, miközben a karaván halad? Hogy egy kicsit a hajókat is belekeverjem :)
Előzmény: sínbohóc (10575)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!