A téma a BKV buszai: járművek, alkatrészek, kiszolgáló létesítmények.
A többi szolgáltató, és a BKK minden más tevékenysége offtopic.
Más szolgáltatók topicjai:
Ha ennyivel könnyebbek az MFW-k, és a 415-ösökön kicsit tudnak a sofőröknek kedvezni .. végülis.
Bár ennyi erővel lehetett volna 412-esekre tenni, azok talán tovább maradnak.
Másik oldalról így könnyebb lesz eladni maszeknak selejtezés után.
Azt jobban sajnálom, hogy az MFW-kről visszabontották a külső ajtónyitókat, így az ajtóvezérlés a 200-as szintre egyszerűsödött.
Másrészt az sem igazán szimpatikus, hogy az ex-Genfi és ex-Berlini kocsikat kivéve nem láttam még BKV-s kocsit üzemben automata visszazárással, még ha bennük is lenne a lehetőség.. (honosítás előtti Citaroktól tekintsünk el)
Nem lenne rossz, ha sokáig száolnának velük, mert még így is, hogy már sok busz is van a flottában problémát jelentene a kivonásuk. Döcögjenek csak el augusztus végéig, de az üzemanyagon kívül mást lehetőleg ne költsenek rájuk...