""forgatási határidőt november 15.-re. Ha addig valahol nem sikerül, akkor is leáll az Astra és az automatikus előfizetés lemondással jár.""
mindenkinél 15ig át kell forgatni antennát , ha ennek nem tesz eleget akkor pénz ellenében csinálják meg hűség alatt van akkor nem mondható le mert akkor kötbért fogsz fizetni jó sok pénzt és upc gazdagítod vele
Tegnap délelőtt végre átszerelték az antennát nálunk is.Cirka 3 órás hadművelet volt, a ház másik oldalára tette át a "harcos", de új tányért vettünk mert a nagy saját lavórunkat nem vállalta be.( nehéz, más tartó kellett volna stb.) Így 5000 ft-ból megúsztuk és most már a thor-on vagyunk. Amúgy érdekes, hogy az első szerelő ezt csak pénzért ( szerelési díj ellenében) vállalta volna, még jó, hogy utánajártunk. A tegnapi szerelő viszont szépen elvezette a kábelt is, a ház másik oldaláról mert a régi bemenetet meghagytuk. Azt hallottam kitolták a forgatási határidőt november 15.-re. Ha addig valahol nem sikerül, akkor is leáll az Astra és az automatikus előfizetés lemondással jár.
hát igen dsr 8111 HD velvevös beltéri egy nagy fos elfejelti idöt , nem lehet beprogramozni felvételre , nem jol csinálja softverje felaldatokat szoval upc lista dög megcsináltatni softvert
Ma előfizettem UPC Direct-re felvevős dekóderrel, hozták is a Philips DSR8111-et. Riadtam konstatáltam, hogy hiába állítom át a képarányt a beállításokon belül, az SD adásokat széthúzza. Ügyfélszolgálat azt mondja, hogy hát igen, ez így van, dekóder problémája, tényleg nem lehet semmit csinálni? Korábban T-Satos voltam, ott a dekódernél be lehetett automatára állítani és nem volt vele ilyen gond. Tényleg nem lehet semmi csinálni? :(
Bementem a upc-hez de széttették a kezüket nem hozzájuk tartozik. Hagyom had csinálja meg csak a UPC egy büdös vasat sem fogok érte fizetni megmondtam nekik ma vagy pedig fizessék ki a telefonszámlámat!
Vettünk egy házat ahol UPC Direct van. Mivel az előző tulajnak még él a hűség ideje nem mondattuk le vele mert mi fizetjük tovább. írtunk meghatalmazást hogy bármit változtathatunk rajta. Na már most csak egy beltéri van a házban és mi szeretnénk még kettőt felhívtam a UPC-t azt mondták semmi gond kifizetem a fejet és kész, 4 nap múlva hívnak hogy mikor jönnek ez szept.2.-án volt azóta 4x telefonáltam megsürgették mind a 4x senki nem hív. Mivel nem magyarországi székhelyű ezért itt semmit nem csinálnak csak telefonon lehet elintézni mindent. Olvastam, hogy a UPC nagy ívben szarik a meglévő ügyfelekre, csak az új szerződések érdeklik őket ez bebizonyosodott. Szívem szerint lemondanám és nem fizetném ki ami a hűségidőből vissza van, mert már vagy 2 órát telefonáltam ez ügyben ami persze nem ingyenes, de személyesen sehova nem tudok menni, ha csak nem megyek Romániába!
persze hogy áttelepitheted.bejelented hogy új lakcimre mész,ha van UPC kontakt az adott cimen akkor átrakják. a tarifát nem tudom,kérdezd meg az ügyfélszolgálatot.
elvileg a UPC honlapon le is tudod ellenőrizni hogy az új lakcimen lehetséges e a UPC szolgáltatások igénybevétele.
ennek semmi köze a hűségidőhöz! én itt Hollandiában az elmúlt 1évben 3 költözés miatt 3-szor rakattam át a netemet az új cimre.igaz van tarifája,de a szolgáltatónak az a dolga hogy kiszolgálja az ügyfelét.
Nem tudom kérdezték-e már, de most nem akarom a fórumot végigolvasni, ha segítenétek azt megköszönném. UPC-t akarok beköttetni, viszont lehet, hogy 1-2 hónap múlva költözésre kerül sor. Keresgéltem az oldalon a GYIK között, de nem találtam választ. Szóval ha előfizetek, de még a hűségidőn belül elköltözöm, akkor "áttelepíthetem" a netemet is? Illetve kötelező megvenni tőlük a modemet? mert van 1-2 felesleges otthon. Köszi
Akinél fent állnak ezek a gondok amikről itt szó van, hangpattogás, képakdás, EPG hibák, DVR programozási órahiba, stb az az ügyfélszámával és a beltéri típusával írja meg minden nap a lent említett customerInquiryhu@upcdth.lu e-mail címre amibe beleírja, hogy ha nem javítják meg az ászfben jelzett határidőn belül akkor kötbérre tart igényt.
Én meg fogom csinálni, és kérek mindenkit akit zavarnak ezek a hibák az tegye meg ő is, fogjunk össze segítsünk egymásnak, ha hatékonyan csináljuk meg lesz az eredménye higyjétek el! "
másik irta : Én jobbat tudok, ami 100%osan beválik: Lemondom ha lejárt a hűségem. Volt 1 kellemetlen élményem már korábban a UPC-vel (régebben már előfizetőjük voltam családi csomagra) és bevezették, hogy a sportokat is beadják a családi csomaghoz díjmentesen. Felhívtam őket, és KINEVETTEK a telefonban, hogy hűségem van és nekem nem adják oda. Na, lejárt a hűségem, felhívtak és én is kinevettem őket, lemondtam hogy átmegyek a DIGIhez, a csaj kajakra kiakadt.
Most is ez a szitu van, egyelőre náluk van a labda...leszarnak. Hamarosan lejár a hűségem. Az aláírásos dolgokban nem hiszek de sok sikert hozzá.
MÁS ! -> Nem rég kötöttem HD csomagot sajnos rám kényszeritették a DVR csomagot is mondván hogy ez igy van ha megrendelem a HD csomagot akkor meg kell rendelnem a DVR szolgáltatást annak ellenére is hogy azt soha nem fogom használni és havi + ezer forint már várom én is hogy lejárjon az 1 Év mert ez szerintem ilyen nincs !! Kérdeztem direkt hogy ha nem kötöm meg a DVR szolgáltatást akkor mi van erre az volt a válasz hogy akkor nem kapok HD adokat sem !! Ez az UPC ez van sajnos ez évi + 12 ezer !! Lehet ezzel kezdeni valamit ?
4 irta : Nekem telefonon sikerült kérnem HD csomagot is csupaszon felvevős készülék nélkül, mert van saját készülékem. Semmit nem kellett ezért tennem, csak így kérnem, hogy saját készülékbe lesz
ez nem digi hogy 1 fejre 2 beltérit szerelnek akkor megszívod mert akkor ki kell fizetned szerelést és twin fejet is és benzint is 10000ft alatt nem igen mondanak nemet
Bocs, hogy offolok, de nem tudom mástól megkérdezni és sürgős lenne. Megrendeltem a UPC-t, de előtte megkérdeztem hogy jó-e a régi kültéri egységem és azt mondták igen. Ma beszéltem velük, hogy jönnek szerelni és most már azt mondják, hogy nem jó a régi fej egység, mert az talán csak egy beltérire jó, nekem pedig kettő kellene. Ez igaz? Ha igen, akkor tudok ilyen fejet venni? Mit keressek?