Keresés

Részletes keresés

Tóni bácsi Creative Commons License 2014.07.27 0 0 115548

Jó az úgy is! :-)))) Annál is inkább, mert a BING-eknek, meg a K60-asoknak (tudomásom szerint) szélesebb a variációs lehetősége, Mint a 2912-es Jikové. Faragott motorokhoz inkább azokkal kell játszani. Használ itt más is típusidegen porlasztót, ami nem szentségtörés, ha nem az eredeti állapot fenntartása az elsődleges cél. Ettől még természetesen jók a Jikovok. Ha eccer sikerül a szintet frankón belőni. :-))) 

Előzmény: 53zsiga (115544)
Törölt nick Creative Commons License 2014.07.27 0 0 115547

Uraim!

 

Lenne egy kis eladó Lego alap B210-es.

Gyújtás nélküli, lehegesztett váltójú blokk.

210-es váz, sárvédők és apróságok (pl. karbi alkatrész), belső rugós első villa, 1 pár hátsó teló.

K60-as karbi.

 

Lehet vinni egyben és darabonként is.

 

Érdeklődni lehet a kPONTmarcell97KUKACgmailPONTcom címen. 

53zsiga Creative Commons License 2014.07.27 0 0 115546
Tomdee Creative Commons License 2014.07.27 0 0 115545

Abból tanul az ember ha megmondják mi a helyzet :) Ez éppen azon ritka pillantok egyike volt amikor hajlandó volt beindulni. Élőben ennél jobb a hangja de a telefonom mikrofonja ennyit tud.  Van egy elég hangos fémes csörömpölős hangja, de azt a bronzlapát csinálja szárazon (elvileg szárazon nem is lenne szabad futtatni) Azóta azért történt egy kis változás. Kipróbáltam benne vagy 6 gyertyát (sajnos csak Isolator van itthon) és a 6. gyertyát amint beleraktam egy fél rántásra azonnal beindult. Beállítottam járattam kicsit majd leállítottam. Pár óra állás után hidegen szívatóval azonnal indult, szóval úgy néz ki most jó. Járattam vagy 1 órát vízzel, a gyertya őz barnánál egy kicsit sötétebb de határozottan barna és nem fekete. Kompressziót sajnos nem tudok mérni, nincs hozzá eszközöm. Ha van még valami ötleted amit nézzek meg hogy minden biztosan jó legyen, azt szívesen veszem.

 

Satyak13 

Igen tudom milyen a kicsike, sajnos nem önfelszívós ezért a lábszelep kötelező darab, de ha egyszer felveszi a vizet onnantól nincs megállás :D Egy tálca "ócó" sörért vetem így mindenképp megérte.  Elég érdekes a berántója, meg is dolgoztattam a karomat vele rendesen, de megérte :) Egyébként nincs ezekről sehol semmi infó? Max szívás mélység, emelő magasság, vízszállítás, ki csinálta mikor hol miért stb... stb... Minden esetre nekem tetszik rajta a kor tipikus ötletessége, miszerint miért ne lehetne benzintankot csinálni 2 összehegesztett olajszűrőből? :D

 

 

Előzmény: Tóni bácsi (115513)
53zsiga Creative Commons License 2014.07.27 0 0 115544

Arany torkú Tóni bátyám!

De a tűszelepen és mind két fúvókán is átjutott, egyetlen cismoll nélkül!

Én azóta már csak magamban bízom. Mondjuk most vizet prédikálok és bort iszom, de jelen pillanatban egy babettámon sincs jikov.  Most bing korszak van, de nem a jikov üzembiztossága miatt!

Előzmény: Tóni bácsi (115539)
Tóni bácsi Creative Commons License 2014.07.27 0 0 115543

Én fele ennyiért vettem a Dellortot. Szerintem a Tiéd még olcsóbb lehetett, mert amikor én vettem, neked már meg volt.

Előzmény: Törölt nick (115542)
Törölt nick Creative Commons License 2014.07.27 0 0 115542

Erről beszéltem, Tóni bácsi! De nem kell lehervadni az árától, mert még ennyiért sincs raktáron.

Előzmény: Tóni bácsi (115541)
Tóni bácsi Creative Commons License 2014.07.27 0 0 115541
Előzmény: Törölt nick (115536)
Tóni bácsi Creative Commons License 2014.07.27 0 0 115540

Aha, ezek szerint a korábbi tulaj is vigyázott rá, ha nem is használta, de jó helyen tárolta. Te is tedd ezt, meghálálja!!!

1000 km-en már elég jól "összebarátkoznak" az alkatrészek, sík úton, 40-es tempóval szerintem lemegy a térképről. :-))) Hogy a hegyvidéken mit produkál, majd meglátod.

Előzmény: Törölt nick (115528)
Tóni bácsi Creative Commons License 2014.07.27 0 0 115539

Aranyos szép Laci bácsi!

 

Való igaz, ha belegyógyul a fúvókába valami trutty, azt a 6 bar. nem biztos, hogy kiviszi. Itt jegyzem meg, hogy minden tervezett hosszabb (pl. téli) leállás előtt totál kijáratom az úszóházból a benzint, tehát a használatmentes időszakban nemigen hiszem, hogy akár az olajban, akár a benzinben lévő nem motorbarát képződmény belekötne a karburátorba. Jobb időkben meg ugye használgatom a közlekedési eszközt. :-)) Tegnap ahogy szétszedtem, semmi lerakódás nem volt az úszóházban. :-) Ha nem vitték volna el a gyerekeim a nyaralásukra a fényképezőgépemet, csináltam volna fotókat, hogy lássátok miről beszélek.

 

Dróttal természetesen nem piszkálgatom a fúvókát, belevaló méretű kipiszkálóm meg sajnos nincs. Talán majd megpróbálok szerezni valahonnan egy 52-es fúvóka kallibrovkát. Ám 5 szemmel néztem bele a lukájába. Úgy gondolom, észre vettem volna, ha nem látok át rajta kristály tisztán. No meg, ha lenne benne valami nembelevaló, akkor folyamatosan melegedne, nem csak eccer. Arról már nem is beszélve, hogy a teljesítmény csökkenés is érezhető lenne. Gondolom én.

 

Lehet, hogy rosszul emléxem, de úgy rémlik, nálad a piros festéknek csak a tank szűrője állhatott volna ellent, (sajnos nem tette) mert Jikov porlasztód van, abban meg nincs + szűrő. A tank szűrője ritkább "szövésű", mint a Dellorto beépített szűrője.

 

Azon gondolkodom, hogy még talán a csapomba nézek bele, mert továbbra is csak az általatok is diagnosztizált üzemanyag elégtelenséget tartom én is a melegedés feltételezhető kiváltó okának. Meg a tanksapkámat is leellenőrzöm. Aztán több 5letem nincs. 

Előzmény: 53zsiga (115533)
Törölt nick Creative Commons License 2014.07.27 0 0 115538

:)

 

Én inkább az ellenkezőjét tapasztaltam: semmi nem fér be a helyére, mindenből még reszelni kell hogy cuppanjon. Ez mondjuk egészségesebb mint fordítva.

 

De hát farmert is árulnak szakadtan-lyukasan. Akkor úszót miért ne lehetne?

Előzmény: 53zsiga (115537)
53zsiga Creative Commons License 2014.07.27 0 0 115537

A mai világban (taiwani) könnyen előfordul, hogy a kopást már eleve legyártják neked, nem kell fáradnod vele!

Előzmény: Törölt nick (115536)
Törölt nick Creative Commons License 2014.07.27 0 0 115536

Dehogy értettem én félre. Csak kiigazítottalak. Egy új Dellorto áráért veszel több mint 10 használt Jikovot. Így teljes a mondat.

Előzmény: 53zsiga (115534)
53zsiga Creative Commons License 2014.07.27 0 0 115535

GratuláloK!

Te vagy az erő úra!

 Akkor már profi krumplitolvaj is lehetsz:)))

Előzmény: kelsza (115522)
53zsiga Creative Commons License 2014.07.27 0 0 115534

Félreértetted 1 delorto áráért veszek 10 vagy több jikovot!

Előzmény: Törölt nick (115517)
53zsiga Creative Commons License 2014.07.27 0 0 115533

Drága Tóni Bácsi!

Te tudod a legjobban, hogy a kompresszor annyit ér mint hóttnak a beöntés. A fúvóka belsejében felrakódnak  mikro szemcsék és betonná kötnek. Az meg, hogy mi megy át a mikro szűrőn és mi nem arra ot az én pirosra festett belsejű motorom.  A fösték még a fúvókákon is átjutott, és így működött kb 300 kmen. Ferinek Lacónak is van igazság a mondókájában, de arra odafigyeltél, hogy a benzinben az olaj nem csapódott e ki az állás alatt? Különben már nekem is ragadt meg motorom minden előjel nélkül, épp Ferihez menet.

Előzmény: Tóni bácsi (115515)
Törölt nick Creative Commons License 2014.07.27 0 0 115532

:)

 

Legközelebb porlasztó/motor/hajtómű összeszerelése közben tessék mindig nézni nem került-e szennyeződés az alkatrészek közé! Mi emberek sem szeretjük ha műtét közben mindenféle dolgot belénkvarrnak a sebészek.

Előzmény: zerger88 (115531)
zerger88 Creative Commons License 2014.07.26 0 0 115531

Ma tudtam foglalkozni egy pöpet babkarómmal.

Tegnap próbáltam egy másik  régi cccp-s(de jó) gyertyával de ugyan úgy indult a szerkentyűm (egyszer-kétszer leáll meg fél pecig nem lehet gázt húzni)

Ma rábiggyesztettem egy másik karbit (igaz szívócsonkostul) És indítottam és JÓ is lett. 

Hm .. "mitől javulhatott meg" ez volt első gondolatom Megnéztem a szívócsonk mindkét oldali tömítését, de nem láttam átázást sehol, amúgy is újak voltak sőt az alsó le is cseréltem a klingerites fajtára (síkosság le is volt ellenőrizve anno) Hát így a karbicsek maradt... Be is ugrott hogy a keverékszab csavarra bár reagált amikor állítgattam de mégse úgy ahogy én szerettem volna.(bár akkor is zaklatott a indító kuplungom is) Tehát szerintem vagy karbicsatornával van valami vagy az alapjárati fuvival (mustangnál jártam már úgy  hasonlóan. ha beindult rángatni kellett a gázt[le akart állni hidegen) de picit bemelegedve[fél perc] elmúlt. Alapjárati fuvi gondja volt....)

Ennek örömére mentem (volna) is egy kört .:)

600méter ki fogyott a benya. Haza bicó üzemmódban. Gyorsan tankolás Majd újra elindulás, újabb 600-800 méter (szinte ugyanott) megint megállt ha gázt húztam grrrr... Megint haza bicó üzemmod (picit dezsavű érzésem volt) otthon karbi le. Főfúvi szinte totál eldugulva. Az úszóház alján pedig találtam  egy 8 mmes növényi darabkát Mondom magamba ügyes vagyok mert amikor száradhatott anno a karbim tisztításkor belehullhatott szárítás közben....(emlékszem szeles idő is volt)

Na de a nap végén csak sikerült gondmentesen mennem egyet :)

(Holnap reggel azért indítók egyet ellenőrzésképp)

Bocsi h hosszú voltam

Előzmény: zerger88 (115449)
kelsza Creative Commons License 2014.07.26 0 0 115530

Külön van, csak ülő.
Homlokrakodó, gumikerekes kotró.

Előzmény: zerger88 (115529)
zerger88 Creative Commons License 2014.07.26 0 0 115529

Én sem voltam kecsón

Neked külön van a targi jogsinál hogy űlő vagy álló targonca? (nekem sajna  csak üllőn van meg)

Milyen gépcsoport vizsgákat tettél még le?

Előzmény: kelsza (115522)
Törölt nick Creative Commons License 2014.07.26 0 0 115528

Nem,nem.Most vettem 1,5 hónapja de olyan mint egy új :)))) km-ben is még bejáratás alatt van most tartok 854km-nél.

Két hét múlva lesz a Határtalan túra 2. része a Fekete-erdőbe,oda már úgy akarok menni hogy túl legyünk a bejáratáson.

 

Előzmény: Tóni bácsi (115525)
Törölt nick Creative Commons License 2014.07.26 0 0 115527

Gratulálok!

 

Szerintem jól választottál a két program közt.

Előzmény: kelsza (115522)
Tóni bácsi Creative Commons License 2014.07.26 0 0 115526

Ügyes vagy Szabi, én is gratulálok! :-)))

Előzmény: kelsza (115522)
Tóni bácsi Creative Commons License 2014.07.26 0 0 115525

Te is újonnan vetted?

Előzmény: Törölt nick (115521)
medicin Creative Commons License 2014.07.26 0 0 115524

nah? gratula!

Előzmény: kelsza (115522)
Tóni bácsi Creative Commons License 2014.07.26 0 0 115523

Mikor valaki egy Dellortotól meg akar szabadulni ott már nagy gond van :)

 

Bizony! :-)))

 

Előzmény: Törölt nick (115517)
kelsza Creative Commons License 2014.07.26 0 0 115522

Volt ma valaki Kecsón? Sajna ki kellett hagynom :(
Cserébe mától vezethetek targoncát meg a legtöbb nehézgépet.

Törölt nick Creative Commons License 2014.07.26 0 0 115521

:)))Akkor Báttya,mert az enyém 25 éves :)))

 

Előzmény: Tóni bácsi (115520)
Tóni bácsi Creative Commons License 2014.07.26 0 0 115520

Hoppá, ez mega zenyémnek a testvére. Öccse, vagy bátyja? Az enyém 24 éves.

 

 

 

Előzmény: Törölt nick (115516)
Satyak13 Creative Commons License 2014.07.26 0 0 115519

Szia. Ilyen szörnyetegem nekem is van. :D Amiket Tóni bácsi ír az fedezi a valóságot. Próbálkozz olyan gyertyával ami más motorban működött. De ha azzal életre is kel a szivattyú,akkor se várj csodát! A vödörből is nehezen akarta kiemelni a vizet az enyém.

Amúgy meg gondold végig a gyújtást. Egy babettán ha gyenge a szikra,vagy a tekercs. Ráülsz és megtekered.Itt viszont csak egy lehetőséged, illetve csak egy rántásod van! Tehát vagy jó, vagy nem indul.

Előzmény: Tomdee (115509)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!