Kipufogónál van egy hővédő fém lemez. Azt nézd meg, hogy nincs-e a rögzítésénél elrohadva, vagy esetleg fellazulva a csavar. Lemez hang onnan szokott jönni. A füst meg, hát ahol a füst, ott a meleg. :) Viccet félre téve, az nem jó, ha füstölög. :(
A vvt es ddis motorok mind az uj lokharitoval, es mar az 'ignis kormannyal jottek ki.
Persze, biztosan vannak alacsony futasu wr-ek is, en nem voltam ilyen mazlista. Es mar 200 folott jarnak. Ok, en is megtettem a benzinessel tavaj tobb mint 25e km-t.. De a gombok nem kopottak egyikben en sem ☺, noha olcson cserelhetok. A futasuk szerintem nem egy katasztrofa, hisz egy 'nagyobb dobloban, merivaban akar mar a 3-400ezret gyurik ugyanezek a dizel motrok, de a vvt motor is egy remek gondmentes konstrukcio. Csak karban kell tartani.. 😆
Egészségedre! :) Tuti jó lesz, én egyszer kentem meg, azóta sem nyikorog. Egyik oldalról én is alig tudtam kivenni a betéteket, annyira szorultak. Még jó, hogy nyikorgott, mindig hozzáért a tárcsához.
Ma végre eljutottam a hadművelet elvégzéséig. Sikerült vetetnem rézpasztát (mert ugye nekem még erre se volt érkezésem :P), kemény 800 pénzért adtak vagy 3 dekát, így szemre (a doboz címkéje le volt szakadva részben, így aztán semmi érdemi információ nem derül ki róla). Na mindegy, nem is ez a lényeg.
Lekaptam a kereket, féknyerget, a fékbetét elég nehezen akart kijönni. Nem csoda hát, ha bent szorult. Mondjuk érdekes, hogy 3 év alatt hogy tudott ennyire begyógyulni egy garázsban tartott keveset futott kocsin a fékbetét. Igaz, az is tény, hogy 3 éve, ahogy cseréltem a fékbetétet/tárcsát, nem csiszolgattam át a féknyerget.
Na most ezt megejtettem, bekentem a pasztával, ment vissza fel. Másik oldalon ugyanez (itt pikk-pakk kijött a fékbetét). Tettem egy próbakört, gyorsításokkal, fékezésekkel, egyelőre úgy tűnik, sikeres volt az akció. Azért mondom, hogy egyelőre, mert a csikorgás nem volt állandó, csak közbe-közbe. De remélem, hogy csak ennyi volt a probléma. :)
Az persze lehet, hogy először másfajta kormánnyal jöttek ki, aztán mikor M13A változat megjelent, akkor a kormányt is hozták az Ignistől a dízelekbe be is.
Ez a kormánykerék nekem ignis keréknek tűnik, nem wagonnak. és a szokásos dudagomb kilukadás miatt cserélték. Az meg nem 80-nál jön elő.
Dízelt azért veszünk, mert a +fél milla árát behozza a sok km alatt. ha keveset fut, ráfizetés.
Amúgy alap dolog, hogy egy leharcolt kocsibelsőbe vesznek új váltószoknyát, gombot, meg felkenik a kormányt, műszerfalat, ha jobb márka, vesznek TK-s autóból üléseket, és máris 3-400e km letekerhető.
Mondjuk az is igaz, a WR+ nem egy túrista autó, nem ezzel járnak országot éjjel nappal.
Nekem hátsót kellett cserélni másfél éve. Kayaba márkájút vettem. Nem volt olcsó, pedig némi kedvezményem is volt rá. A használt szerintem lutri. Van aki isteníti a Kayabát, van aki szerint szar. Nekem működik szépen, semmi gond vele.
Mondjuk azért léteznek ilyen kevés km-rel is autók. Én vagy 2 hete töltöttem be a 80-at. :) És ez tényleg ennyi. Én 38499 km-el vettem meg a kertszomszédtól, ők meg 1560 km-el egy kereskedésből. Garantáltan ennyi, minden papírját megkaptam vételkor. Én már 6 éve használom. Szóval lehet valós a km. Az ajtózáró gombról nincs lekopva a kis piktogram. Bátyám Ignisében valamivel több mint 200K van, nekei a piktogramból alig látszik valami. Kormánykerék sem kopott, bár ahogy írták, cserélhették. De nem hinném, hogy ezeket a használattól kopó dolgokat direkt cserélték volna eladás előtt.
Az egyik kepen latszik az oldal legzsak ☺ A km roppant kevesnek tunik egy ilyen koru kocsinak, foleg egy dizelnek. Meg a ketszere sem lenne sok! Jo motorok a jtd-k, karbantartva nagyon sokat kibirnak, es keveset esznek! De furcsa, hogy igy tocsogosra fujtak szilikonnal a kocsit.
Ahogy elnézem a hirdetéseket, szép számmal vannak tévedések. Nem néztem rá alaposan mindegyikre, de több is VVT motoros változatnak van hirdetve, a kép alapján viszont nem az. Erre is oda kell figyelni alaposan.
Itt is van egy. Igaz, manuális váltó és dízel. (én nem vennék olajkályhát semmilyen típusból) 87000 km-t ír. Ahogy elnézem a fotókat, akár hihető is lehet, nem látszik hogy lelakott lenne. De elég húzós az ára, 750K.
Ha más megoldás nincs akkor 650e-re még gyüjtök. De azért én gondoltam,hogy 650e-ért csak kapok egy normális automatát klímával. Ha más megoldás nincs akkor gyüjtök. Viszont legalább most kiszúrom melyik az-az autó amit nem érdemes megvenni. Igazából tulajtol 2001-est klíma nélkülit láttam 500 - 550e között de ezeket pikk-pakk elvitték. Kereskedésnél erre rádobnak egy 100-ast legalább,de inkább 150-t. Swift-et is néztem de ez csak B terv. Ha swift akkor lehet jövőre az újabb ami 2004-től jött. Viszont még idére beterveztem az autót,csak BKV-tól szabaduljak meg...
pedig tisztességeset nem fogsz ennyiért találni itthon. külföldön esetleg. ha mindenképp automata kell, szétnéznék Ausztriában, Németországban is akár. ha meg le tudsz mondani róla, akkor itthon 5-600 között találsz normális állapotúakat már.
ha automata kell, és Suzuki, akkor a Swift marad ennyiért. Baleno, esetleg, de abból szűkös a kínálat itthon, tehát ismét külföld. (most van fent egy 1.6 automata 400-ért).
Tudom,de annyim nincs. Az egy szar, mivel át van írva km-je. Múlthéten volt fent 500e-ért tulajtól. EGR szelep hibás volt, és 168e volt benne most csak 130e.