nagyon jóóóóó!!nem beszélve hogy célja is van,nyaralni mentunk és nem volt haspajzsom,három kocsoval nemtünk én mentem középen,hangra letem figyelmes de azt hitem hogy a szél, de nem annál roszabb, a kerék darálta a müanyag kerékdobot,a haspajzsnak merevitési és védöfukciot is van,szerecsére hordok magammal kábel kötegelöt és okos bicskát,felkötötem az út szélén és folytatuk az útat.csak gyári patentot használok,saját káromon tanúltam meg!!
ha valaki kicsit ügyes maga is megtudja oldani, 7000ft és elhozták Dunaujvárosba, mert árutszoktak szállitani és utba eset,.Venni kell hozzá lemez anyát és hozzá való csavarokat is .
Bachatod az OBD2-t mert a diagbox az hardverkulcsos, tehát a szoft csak a saját interfészével megy, és néztem most egy planet/lexia/diagbox árat és ott találtam hogy onnan van kimásolva a szöveg az elm-hez. Tehát biztosra mondom hogy a diagbox nem megy elm-el
Volt régebben egy Gilera Typhoon 50 cm3. Csak azért vettem, hogy késő éjjel haza tudjak menni. Nagyon szerettem, de ez nem motor kategória szerintem, hanem robogó. Az alap 55-sfuvóka helyett 75-s volt benne. a 6L-es tankot 45 km alatt szívta le. igaz akkor még 220 volt a benzin. Odaadtam egy hármas ülőgarnitúráért a lakásba.
Kihasználva a jó időt, megcsináltam a fojtószelep tisztítást, közben csináltam néhány képet is. A tisztítás előtt hideg motorral a fordulatszám 1050-1100 között volt, utána először kicsit "dadogott" a motor és 80-850 között volt a fordulat. Leállítottam a motort és kb. egy óra múlva indítottam be ismét, akkor simán járt és kb. 1000-es volt a fordulat. A holnap reggeli indulásra vagyok kíváncsi, akkor mit fog csinálni.
Mivel a fűtésnél a kettes fokozat nem ment, megnéztem azt is. Ki kellett szedni a kesztyűtartót, a jobb oldalon a levegőbefúvót, szétszedni csövét, úgy lehetett hozzáférni a fűtési ellenálláshoz. Viszont ahhoz, hogy ki lehessen venni az egészet csatlakozóval együtt, a pollenszűrőtől jövő csövet is ki kellet venni, úgy lehetett hozzáférni. Megtisztítottam a csatlakozókat, visszaraktam és utána minden tökéletes volt.
Attól van keményebb valami surdial vagy mi, na az kemény a mydeton az piskóta, motorostalálkozóra nekifutottam vele mert becsípődött a derekam, persze tudom hogy nem szabad vele vezetni mert droghatású, de még jó hogy 15km kietlen mellékút vezetett a motorostalira, de a hatását felvonulás után hozta meg, nem tudtam beszélni, azon röhögtem hogy én mondanám de magam sem értem mit beszélek, hálistennek matracot cseréltem és azóta nem csipeget a derekam.