"Ma délután szerencsésen beragadtam a sárba az autómmal, egyedűl, a környéken senki. Egy darabig küzdöttem, de aztán eszembe jutott, hogy nekem van Renault Assistance kártyám. Gyors hívás, fél órán belül a helyszínen volt egy csörlős autómentő, aki 5 perc alatt kihúzott a s(z)árból. Köszönet a Renault Assistance gyors és hatékony munkájáért!!"
Csak erre csatoltam vissza...
A korabbi modellel sem volt semmi problema??? Felsorolas? Bizonyitek?
Azert egy 20 eves modellt ne emeljunk mar az egekbe es foleg ne allitsunk rola olyasmit, ami csak a Japanban gyartott regi Swiftekre volt igaz...
A mostani izles kerdese, de akkor mar 100X inkabb egy Yaris vagy Get vagy barmi mas. Annyival nem lesz olcsobb es jobb a tobbiekbnel, mint anno a hulladekbol felelesztett regi Swift. A szivem csucske Fiat Panda 4X4-rol ne is beszeljunk...
Az egyik legjobb barátom/volt osztálytársam a Suzuki minőségi osztályán dolgozik, és tőle tudom, hogy semmi gond nincs az új Swifttel. A korábbi modellel sem volt semmi probléma, ez még annál is jobban sikerült.
Hát nem tudom! A húgom barátja dolgozik egy cégnél, amely az egyik legnagyobb beszállítója a Suzukinak, és elmondása szerint még belül sincsenek "elragadtatva" az új Swift minőségétől, magyarán nagyon sok vele a gond!
Igen erre gondoltam. Nekem átlag 15 ezrenként, félévente cserélni kellet, mert nem fűtőt, hűtőt, párásodott. Megoldottam balkézzel hátam mögé és ennyi. Az igaz hogy mióta nincs pollenszűrő az autóban azóta sokkal jobban porosodik a műszerfal.:-(
Nekem swiftem van (még régi, de jól felszerelt és 1,6-os) de ettől még nem gondoltam, hogy a szüleim is azt vegyenek, hiszen nem kellemes 60-as éveiben járó embereknek a földön ülve kocsikázni. (persze az új swift nem ilyen, de akkor még nem volt)
Mármint arra gondolsz, hogy az nem engedi be a levegőt, mert el lenne piszkolódva? végülis 24000 km van a kocsiban, mi 14000-el vettük tavaly, s nemtom az előző tulaj merre járt vele.
Édesanyám másfél éves Thalia DCi Oazisa esős időben elképesztően párásodik belül. Megnéztem, nem hagyta belső keringtetésen. hiába tesszük rá a ventillátort és a fűtést, olyan szinten párás minden, hogy nagyon zavaró. Van valakinek esetleg ötlete? vagy tapasztalata? Sajna azt elfelejtettem neki mondani ma, hogy próbálja meg a klímát bekapcsolni ilyenkor, de tulképp klíma nélkül sem szabadna szerintem párásodnia. (az én stiftem nem párásodik hasonló körülmények közt)
A lökhárítóm nekem is tesztelésre került egyik nap, a járda mellé elém beparkoló autó csak gurult, csak gurult, és hiába dudáltam rá, a Thali lökhárítója állította meg. Kiszálltam, kicsit lebarnítotam a jóembert, aztán ennyi, semmi nyoma nem maradt szerencsére.
Tegnap lecseréltettem a kocsi gumijait vissza a nyárira, szóval nálam már megszűnt a tél :o)
A bokatörésem óta ma először vezettem hosszabban (120 km), nagyon jólesett, vezetés közben egyáltalán nem fáj a bokám!
Nehany napig nem volt idom internetezni, de szorgosan visszaolvastam ...
Boszi, amit irsz a kuplungodrol az egyertelmuen a thalia eleg gyakori kuplung problemaja; nalam is, V-Tibornal is elofordult, meg meg jo nehany "usernel". Tibor a 14602-es hozzaszolasaban leirta, hogy mi a gond es hogy lehet orvosolni.
Nemrég beszélgettünk a kuplungról, illetve Vulkan16 barátunk említett egy "zúzós" tesztről.
Akkor nagyon féltettem a lökhárítót, hogy egy ilyen teszt az rendesen leamortizálná a lökhárítót.
Tegnap sikerült kipróbálnom, hogy mit bír az első lökhárító. :(((
A jobb első (illetve mindkét) ülés támlája mozog, és a döcögős úton rázkódik és kopogó hangot ad. Ahogy álltam befelé a garázsba akkor is zörgött, elkezdtem kézzel mozgatni, hogy akkor most mi van, de igazság szerint még nem álltam meg, és végül is a garázs vége fogott meg.
Rükverc, kipattantam mint a gumibaba, de semmi baja nem lett, pedig akkorát szólt, hogy azt hittem, hogy első lámpák, plusz lökhárító csere lesz belőle.
Mondjuk nem mentem gyorsan, csak elbambultam! Még egy karcolás se lett rajta!
Mindenesetre pozitívan vizsgázott a technika. Ja és a légzsákok is megmaradtak!
:)
Azóta egy gumit beraktam a falhoz, ha megint ennyire elbambulnék.
Na mindnekinek balesetmentes (és hülye ittas sofőröktől mentes) Thalicskázást kívánok.
Köszi a hozzászólásokat a használt Thalia vásárlással kapcsolatban.
Közben megvettem az autót (16v, klíma, 2,5 év, 76000 km), és persze egyből jelenkezett a rángatás. Visszavittem és mondták, hogy a motormosás miatt befolyt a víz valószínűleg. Ott áltam a szerelő mellett, és tényleg, tiszta víz volt a gyertya. Utána ment egy napig, most megint rángat. A történethez még hozzátartozik, hogy a javításkor forró volt a motor, tehát maradhatott benne vízpára, ami később lecsapódott.
Szerintetek ez lehet még mindig a víztől vagy ez már inkább trafó probléma? Másik kérdés: ez mennyire árt a motornak, ha így zakatolva jár?
Mindenesetre az autóra adtak garanciát, tehát remélem a cserét ők fizetik...
Ne haragudj öregem de ekkora baromságot régen hallottam. A kuplung csúszását így kell vizsgálni: 1 seb fokozat gázt neki bal lábbal pedig tövig a fék. Ha lassul a gép jó a kuplung ha pörög a motor rossz. Ne törjétek már össze az autókat. Üdv: egy autószerelő
Hurra, csak jovo het keddre kaptam idopontot a foti szervizbe... Kozben a fek pedal felol szuszogo hang jon, amit nem tudok hova tenni.. Fekhatas van, fekolaj van, hogy mi a szuszogo azt nem tudom. Valakinek otlet? Az mar csak mellekes, hogy a fek felengedesekor hatulrol kattanas/csattanas hallhato. Erzi a gepsarkany, hogy szervizbe megyunk. Amugy semmi gond, jol vagyunk :-)