kedves BTO11 én csak a feltett kérdésre próbáltam meg válaszolni és segitséget adni NEM KÖTÖSZKÖDNI AKARTAM AKAROK DE TE LÁTOM MINDENT TUDSZ AMIT EZZEL AZ OLAJ CSERÉVEL TUDNI KELL(MÜCSŐ) MEG HAGYOM NEKED TOVÁBRA EZT AZ OLDALT NYUGODTAN TEDD A DOLGOD.
az lehet de az örök olaj ami sosem veszt a kenéséböl és nem fogy ell 9000/liter ami meg úgy mond normál olaj 2500/l. és én nem a gm-töl veszem az informáciot mert ha váltod 200000 km be áll akkor az drága lesz,neked és nem nekik.üdv
szia kalosba örök olaj van na de úgyahogy mondod elfogy az egyik féltengely ki kell akasztani a váltóból és az olaj le folyik . vissza tölteni a váltó elején lévö csavarnál kell a szuszogó nyiláson ami a váltó tetején van nem töltünk be olajat. a feltöltést 10mm bipolán csővel és a végébe dugott tölcsérrel csináld . viszont ha olajat cserélsz innentől kezdve 60000 ezrenként illik újra cserélni. üdv tom
B corsába sincs leeresztő .le kell venni az alsó deknit rajta.betöltő viszont kell hogy legyen max oldalt van a nivócsavar és azon kell betölteni,addig mig ott ki nem folyik.akkor jó a szint.
kistölcsér és valamilyen mücső,hajlékony oasmi mint régen a benzicső csak kicsit vastagabb.
Szeretnék segitséget kérni, nevezetesen állitólag 2003- as kalos 1.4 sx váltójába igenis le kell cserélni az olajat, ma néztem sehol semmi leengedő csavar meg beontő lehetőség sem.
Szóval cserélt már valaki közűlletek a váltóba olajat? Esetlegesen nagyon megköszönném a képes segitséget.
Magas, keskeny autó, puha futóművel... szükségszerű, hogy a szél billegteti. Szerintem nem annyira zavaró, már nyolc éve használom az enyimet. Négy megoldás van: cementzsák a csomagtartóba; szélesebb kerekek, ültetett futóművel; autócsere; vagy megszokod a mostani állapotot. ;)
Azt meg nem értem, miért tartod meglepőnek, hogy a szél a nagyobb súlyt nehezebben mozgatja. :))