Keresés

Részletes keresés

boz-021 Creative Commons License 2008.12.05 0 0 51106

Köszönjük. :)

Most már én is képben vagyok, hogy ki-kivel van...

Előzmény: Abrantes (51103)
Törölt nick Creative Commons License 2008.12.05 0 0 51105
A zöld buszt kevertem a 380NE-vel, de mostmár így értem!
Előzmény: Abrantes (51104)
Abrantes Creative Commons License 2008.12.05 0 0 51104
A "300.K1" nem valódi jelölés, a zöld Ikarus 386.K2 képaláírásaiban szerepel gyakran ez az elnevezés.
Előzmény: Törölt nick (51101)
Abrantes Creative Commons License 2008.12.05 0 0 51103

A 386.P1 is az 1986-os BNV-n volt kint, ő a negyedik 386-os.  Ez a busz az ex-szabolcsos, gyári színe: szürke, zöld csíkkal, "Intercity bus" felirattal.

Ikarus 386.K3 = Ikarus 386SL

Egyébként az 1986-os BNV-n a 386.K3 és a 386.P1 egymás mellett volt kiállítva.

Előzmény: Törölt nick (51099)
Törölt nick Creative Commons License 2008.12.04 0 0 51102
A listából kimaradt a 315, annak nem tudom az altípusát.
Előzmény: Törölt nick (51101)
Törölt nick Creative Commons License 2008.12.04 0 0 51101
Utánanéztem, a 300-as Ikarusok prototípusai K1-esek voltak:
300.K1 - a legelső
325.K1 - egy, szinten BNV-s fotón ilyen tábla van előtte
350.K1 és K2 az első két 350-es hasonló fényezéssel
365.K1 avagy a "365 LUX"
385.K1
386.K1-K2-K3
396-osból nem volt K, 396.00 létezett, de nem az első 396 altípusaként.
Előzmény: Zahnrad (51096)
Zahnrad Creative Commons License 2008.12.04 0 0 51100
A K3 valóban a tárgyalóbusz, csak hiba van a típuslistámban. Viszont valamit keverhetek az első 386-osok körül. Valahonnan rémlik, hogy a 386.P1 a 380NE, és a 386.K1 az első 386-os, ami a Szabolcsos kocsi lenne. :-)) De lehet, hogy hülyeséget írok...
Előzmény: Törölt nick (51099)
Törölt nick Creative Commons License 2008.12.04 0 0 51099
Hú, ezt nem értem :-S
Van egy olyan kép, ami a '86-os BNV-n készült, egy 300-as Ikarusról, aminek 1-1-0 az ajtóelrendezése, barnás színe van, és a táblán, előtte "Ikarus 386 K3" van írva. Szerintem ez csak az SL lehet.
Közben rájöttem, hogy a 386.K1 a 380 NE, a 386.K2 meg valószínűleg az ex.Szabolcsos busz.
386.P1-ről nem tudok!

Tupolevnek is köszönöm a választ!
Előzmény: Zahnrad (51096)
asdf_ Creative Commons License 2008.12.04 0 0 51098

Mashonnan 57-et mondtak allora, de az szerintem nem jo, legalabbis tokig fullos buszon 50 koruli allot szamoltam, kizart, hogy oda meg 7 ember elferne ;)

Koszi.

Előzmény: bi-02 (51083)
tupolev Creative Commons License 2008.12.04 0 0 51097
Igen, a Szabolcs busza kapta már magán tulajdonban az FJC-459 rendszámot.
Előzmény: Törölt nick (51095)
Zahnrad Creative Commons License 2008.12.04 0 0 51096
Nálam K3-ként szerepel, viszont elvileg 84-es és az első 386-os ami alapján inkább P1-nek kellene lennie?
Előzmény: Törölt nick (51095)
Törölt nick Creative Commons License 2008.12.04 0 0 51095
Ennek volt régen FJC-459-es rendszáma, vagy az egy másik? És ez melyik 386-os proto? Mert volt több is. A legelső talán egy szürke alapon zöld csíkos, ami hasonlít erre.
386.K3-ast láttam még, de ha jól tudom, az a tárgyalóbusz.
386.K1; .K2-ről van valakiek infója?
Előzmény: boz-021 (51093)
danti12 Creative Commons License 2008.12.04 0 0 51094
Köszönöm szépen!
Előzmény: vt976 (51090)
boz-021 Creative Commons License 2008.12.04 0 0 51093
Igen, igen. A 386-os proto... Már azt hittem, hogy szétvágták. Erre tessék... :)
(Mondjuk eléggé szakadt szegény, egy kiadós váztöréssel. :( )
Előzmény: tupolev (51091)
Dj Aty Creative Commons License 2008.12.04 0 0 51092

Talán a BPG-871,az elején lévő két kis fémkocka miatt.De ez csak tipp.

Előzmény: tupolev (51091)
tupolev Creative Commons License 2008.12.04 0 0 51091
Ex Szabolcs Volán?
Előzmény: boz-021 (51085)
vt976 Creative Commons License 2008.12.04 0 0 51090
Előzmény: danti12 (51089)
danti12 Creative Commons License 2008.12.04 0 0 51089
MI a fene az a FOK-gyem???
boz-021 Creative Commons License 2008.12.04 0 0 51088
Az autóbusz termékbemutatóval egybekötött utazásra szállított utasokat.
Magyarul : "paplanozik", "edényezik"... :)
Előzmény: SZEGECS (51086)
Mwin Creative Commons License 2008.12.04 0 0 51087
Költözik a driver, ennyi.
Előzmény: SZEGECS (51086)
SZEGECS Creative Commons License 2008.12.04 0 0 51086
A helyi kínai diszkontos használja raktárnak, vagy mi az a sok kartondoboz az utastérben? :D
Előzmény: boz-021 (51085)
boz-021 Creative Commons License 2008.12.04 0 0 51085

Mikor megláttam...   :)

 

torqmatic Creative Commons License 2008.12.04 0 0 51084
bi-02 Creative Commons License 2008.12.04 0 0 51083

260.39

 

Ülőhely:  29 (30, ha a vezető mögött páros ülés van)

Állóhely:  51

 

+1 fő gkv.

 

Előzmény: asdf_ (51078)
Mr.omnibusz Creative Commons License 2008.12.03 0 0 51082

 

 Köszönöm !

Előzmény: Lemezárugyár Játékai (51076)
RIKA424 Creative Commons License 2008.12.03 0 0 51081

Garázsba kell vinnie a sofőrnek az egyik meghibásodott kocsit cserére, pont ebben az időben végez az egyik kollegája, aki bevihatné a buszt a garázsba, úgyis oda megy, a meghibásodott busz gazdája pedig folytathatná a munkát a forgalomképes busszal, de nem lehet, mert....bkv

 

Pedig ez mindennapi gyakorlat a BKV-nál és az alvállalkozóknál is.

faros1 Creative Commons License 2008.12.03 0 0 51080
Értékes gyűjtemény!
Előzmény: Lemezárugyár Játékai (51076)
asdf_ Creative Commons License 2008.12.03 0 0 51079
Storno, megvan.
Előzmény: asdf_ (51078)
asdf_ Creative Commons License 2008.12.03 0 0 51078

Udv

Osszeakasztanam a bajszomat a volanbusszal, ehhez azonban kene egy info, amit mar fel ora guglizas utan sem talalok...

Ikarus 260.39-nek mekkora a befogadokepessege? (ulo+allo)

vt976 Creative Commons License 2008.12.03 0 0 51077

:-)Én most látom először így együtt:-).

Szerintem jó képek lettek nagyon jól összeválogatva - eltekintve néhány duplán szereplő képtől. Így még a számomra unalmas 260-asok és 280-asok se lógtak ki a sorból.

Előzmény: Lemezárugyár Játékai (51076)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!