Üzletileg nem biztos,hogy jobb lenne,az előfizetők számáról foglmunk sincs.
Viszont ezt a Zuk-ot már eladták a lengyeleknek,magyaroknak,románoknak a retrósorba,
most eltudják adni a fricceknek is,sőt minden országban ahol inditják.
Nem kell többszerszámot csinálni,ez a legkifizetődöbb.
Nem fognak kishaszon sort indítani,annál több eszük van.
Az anyagköltség elhanyagolható különbség még akkor is ha a Krazt állítod a Multicar mellé.
Kis kínai sem dolgozik többet sokkal,viszont a szerszám az 10milliós költség darabonként.
Nem csodálkoznék,ha a lehetséges hosszabításban nem lennének már csak a kiadott modellek variánsai.
Esetleg egy két újabb modell,az új piacokra szánva.
Zilt,Uralt szerintem nem fognak csinálni,minek is tennék nem sokkal olcsóbb mint egy elecomos,a konkurenciát ők is nézik.
A Pragaból kiindulva azért nem minden modell sikerült jól,bár ár/érték aránya jó.