Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

tom607 Creative Commons License 2008.08.18 0 0 2395

Tényleg!

 

Korán reggel belekevere a munkahelyen a 2 hét szabadságba.

 

Bocs.

Előzmény: luxigyerek (2394)
luxigyerek Creative Commons License 2008.08.18 0 0 2394

 

Köszi Tom, de ha jól emlékszem, neked 2004 előtti ótód van, VDO Daytona navival, ami tudom, hogy megy, nekem is olyan van :-)

 

Amit nem tudok, hogy a fészliftes 607-esbe (és nem mellesleg a C5-ösbe) való 1 db lemez, amit felraktam (ez az rt3-as) működik-e, pedig többen kérdezték. Kipróbálni nem tudom...

 

Azért köszi!

Előzmény: tom607 (2393)
tom607 Creative Commons License 2008.08.18 0 0 2393

   Magyarországról tudok, csak véleményt mondani:

 

-Szegeden, eddig egy utcát nem ismert

-M7-t nem ismeri Zamárditól - Becsehelyig

-Makó - Békéscsabát nem tudta

 

-Előző lemezhez képest, sok kis falut ismer utca szinten

-Szeged - Hajdúszoboszló - Miskolc jó

 

   Nekem, eddig sokkal jobb, mint a régi. Még egyszer köszi.

Előzmény: luxigyerek (2392)
luxigyerek Creative Commons License 2008.08.17 0 0 2392

Térképügyben:

 

Megköszönném, ha valaki azok közül, aki az rt3-as térképet letöltötte az esnips oldalról, beszámolna tapasztalatairól itt a fórumon, működik-e, mi van rajta, stb.

 

Köszönöm

tom607 Creative Commons License 2008.08.17 0 0 2391
Az alsó képen kellett a lyukat kifúrni.
tom607 Creative Commons License 2008.08.17 0 0 2390
Szóval, akkor a tiéd eladó? Én megvenném.

Képek a kiszerelt szerkezetről.

A kifúrt lyuk
Előzmény: ottofon (2389)
ottofon Creative Commons License 2008.08.17 0 0 2389
Igen, az ebay-en amit rendeltem az is VW bora-hoz való. Tökéletesen megegyezik a 607-esével csak nem olyan gagyi műanyag hanem aluminiummerevített. Az AC jó lett. Kompletten cseréltem nem csak a szivattyút. Majd dobok fel képet. Most olyan csenedes hogy nem is hallom. Egy ismerősöm szerint ha használtam volna Metabond gasoline adalékot nem ro mlott volna el és jót tesz a nagynyomású befecskendező rendszernek is. Ezek után használni fogom. Csak mert nekem a motorolajban is van metabond mióta megvan az autóm. Százret tettem bele (most van benne 160) és a motor tökéletes, se olajfogyasztás, se füst, se kopogás. Persze ez még nem sok km egy hdi-nél.
Előzmény: tom607 (2388)
tom607 Creative Commons License 2008.08.15 0 0 2388

Szia ottofon!

 

   Tegnap nekem is előjött a bal első ablak gond. Kiszerltem (nem volt nehéz), csak az első sín felső csavarján (ajtónyitónál) kellett gondolkodnom. A műanyag nem volt gyárilag kifúrva, hogy meglássam és odaférjek a csavarhoz. Kis nézegetés és megoldottam. Kifúrtam a műanyagot, hogy beférjen a kulcs és ki a csavar ( a lemez ki volt fúrva). Holnap rakok fel képeket.

   A motor felöli műanyag tört el és kiugrott a bowden, úgy néztem a bowden jó. Rajta van a végén az a bigyó, amit be kell akasztani a műanyagba.

   Megkérdeztem xenixcar-nál (Szegeden), műanyag a fémmel együtt 7.500 Ft. Autós boltban Golf IV javító készlet 10.000 Ft. (nem tudom, hogy ebben hány műanyag van?)

   Szóval engem érdekelne a "fémes műanyag". Mindkettő van neked? Nekem a motor felöli tört el, de ki szeretném cserélni a másikat is.

 

Előzmény: ottofon (2384)
imo1978 Creative Commons License 2008.08.15 0 0 2387

Igen ugyanaz a gondod ami nekem volt./van/

a lenyeg az , h az egesz ablakemelo szerkezetet ki kell venni , h ujra tudd bovdeneztetni.Nem nagy ugy.Ha lebontod a karpitot/ahogy azt irtak is csak pattintsd le/akkor latni fogod.Par csavar es kijon.

Egy valami amire figelj oda.Ha elvitted bovdeneshez akkor mond meg neki , h a bovden hosszanak millimeterre pontossan ugyanakkoranak kell lennie.Kulonben ugy jarsz mint en.Hosszabb lett es szart sem ert.A masik , h mielott a bovdeneshez viszed van ketto dolog.Egy- meg kell venned a muanyag kutyut hozza.Ebben tudok segiteni ha gondolod.Ketto- van egy orso szeruseg amire a bovden tekeredik ra .Na ezt is meg kell nezni.Az enyem el volt ragva es ezert osszeugrott a bovden rajta ami vegul a muanyag kutyu es a bovden toresehez , szakadasahoz vezetett.

Tehat ha van ra mod es lehetoseg akkor melyitesd ki a menetet benne/esztergalassal/ es nem lesz gondod.

Visszaterve arra , h fembevonatos muanyag kutyu is van.

Lehet.En is probaltam beszerezni itt es mashol is de nem lett belole semmi.Meg egy infot megosztok veled.Amikor kesz a bovdenezes akkor arra figyelj , h mielott osszerakjatok jol fujkald be finom olajjal.

remelem tudtam segiteni.

Barmi gond van csak irj.

Imo

nebancsa_605_sri Creative Commons License 2008.08.15 0 0 2386
Remélem neked több szerencséd lesz mint nekem. Nekem 80e lett volna a gyári Bosch csak a pumpa, mérő nélkül. 18e-ért lett utángyártott rendelve, de kiderült az nem tud elég nyomást, aztán lett rendelve egy 30e-res, ez már jó volt, viszont más mérete volt mint a gyárinak, így műanyagból kellett közdarabot gyártatni hozzá. Szerintem a szénkefék kopnak el benne, persze úgy csinálják meg, hogy azt ne tudd cserélni.
Előzmény: ottofon (2385)
ottofon Creative Commons License 2008.08.15 0 0 2385
Most szedtm ki a régi AC-t a tankból. Nem egy nagy dolog. kb 5 perc volt az egész. Nem tudom az új csak maga a motor lesz-e vagy kompletten adják, így szétszedtem az egészet, kitakarítottam. Rajta van az üzemanyagszintmérő is. Az alján van egy szűrő ami nagyon alaposan szűr. most így szétszedve letakarítva adtam tápt az AC-ra és miután megütögettem elindult. Tizedik indítás után megint nem indul. Majd dobok fel képeket a szerelési fázisokról! Amúgy az a meglátásom hogy nem éri meg az autót több száz km-ről szállítani, egyszerübb az új AC-t odavitetni, tíz perc a csere. És most hogy szereztem 3 nap alatt, kiderült hogy két ismerősöm is tudott volna azonnal!!! Gyárit 40-ért, VDO-t meg 35ezerért.
ottofon Creative Commons License 2008.08.15 0 0 2384
A motort nem kell leszedni, kompletten sinestől kijön! Csak fotózd majd le mi hol és hogy van mert nem egszerű összerakni ha kifűzöd a bowdeneket. Alu szettem van egy ha kell beszer áron. Fotókat korábban tettem fel. Azért is jó az alu mert akkor tuti többet nem lesz gond az ablakoddal.
Előzmény: ferko09 (2381)
ottofon Creative Commons License 2008.08.15 0 0 2383
Üdv. és gratulálok! Szerintem tetszeni fog az autó, nem bánod meg. 160000-nél kell vezérműszíj és lánc cserét csinálni, nekem is most ez jön. De ha már itt tartunk kinek mennyiből sikerült ezt összehozni és hol?
Előzmény: Edgar82 (2382)
Edgar82 Creative Commons License 2008.08.14 0 0 2382
Jó estét, üdv a fórumlakóknak.

Holnap lesz 2 hete, hogy 607 tulajdonos vagyok. Egy 2001/08 kiadású metálszürke/sötétezüst(?) 2.2 HDI-t mondhatok magaménak. Friss francia behozatal, enyhén sérült (első lökhárító, bal első sárvédő, bal első ajtó). A pótalkatrészek már megvannak, holnap költözik a karosszérialakatos mesterhez. Amint kész, indul a papírozás, majd a remélhetőleg boldog használat. A fórum visszaolvasása után tisztában vagyok vele, hogy új hobbit vállaltam, mert ez-az mindig lesz a gépen, amivel foglalkozni kell (idő, pénz, stb...). A megvásárlást 2 nap alatt döntöttem el. Egy barátom (autószerelő) mutatta egy ismerős kereskedésében. Nem volt szándékom hajót venni, de amint megláttam képen, felizgatott:). Másnap elmentünk megnézni, élőben azonnal beleszerettem... Harmadnap megvettem.
150ezer km van benne, a szerelőm szerint megkímélt, jó boltot csináltam vele. Képet majd rakok fel, ha kész lesz. Pontos felszereltséget nem tudok, fekete bőr belső, meg kb az átlag elektronika, amivel itt mindenki rendelkezik:)

Ha van a kocsival kapcsolatban kérdése bárkinek is, szívesen válaszolok, persze cserében 100%, hogy rengeteget fogom a tapasztalt kollégákat "zaklatni". Természetesen visszalapozok mindig a fórumban, hogy ne tegyem fel huszadszor ugyanazokat a kérdéseket;)

Üdv: Edgar a felvidéki Nagymegyerről
ferko09 Creative Commons License 2008.08.14 0 0 2381

Köszi Ottofon a segítséget!

 

A kárpitot sikerült már előzőleg sérülésmentesen  levenni!

A gond az, hogy a bovdent betekerte a motor és sehogyan sem tudom kiszabadítani!

Szerinted mit csináljak?

Próbáljam a motort levenni?

Esetleg ha szükségem lenne az alu. alkatrészre tudsz segíteni?

 

 

Előzmény: ottofon (2380)
ottofon Creative Commons License 2008.08.13 0 0 2380
Nem túl egyszerű, de meg lehet oldani. Kárpit le (fogantyúnál fogja csavar), körbe patentok fogják (1-2 mindig eltörik) majd van egy fólia a kárpit alatt amit félig fel kell emelni. Négy db csavar fogja a teljes ablakmechanikát az üveg jobb és bal oldalán alul és felül. Azt hiszem tizes kulcs kell hozzá. Jobb alul az egészet ki lehet szabadítani. Korábbi hozzászólások között találsz fotót a szerkezetről. Amit látni fogsz: a bowden el lesz szakadva és az egyik műanyag csúszka el lesz törve. A bowdent a csepeli bowdenes 2000 ft-ért kicseréli, de nem egyszerű befűzni a helyére és ugyanúgy összerakni. Pedig ha össze van rakva  pont 5 perc az egészet visszatenni. Valaki tud ilyen kis műanyag megvezetőt pár ezer Ft-ért. Nekem csak aluminium öntvényes van de az 12000 Ft egy pár. Az ebay-en rendeltem. Lásd korábbi hozzászólások.
Előzmény: ferko09 (2379)
ferko09 Creative Commons License 2008.08.13 0 0 2379

Sziasztok!

 

Amint látom már sokmindenkinek volt problémája az ablakemelővel!

Sajnos nálam is ez a helyzet mert a jobb oldaliban elszakadt a bovden.

Nem tudom pontosan mi lehet a gond mert a bovdent a motor feltekerte féligmeddig.

Tud valaki valami okos tanácsot adni mitévő legyek?!

Igazából nem szeretném szakszervízbe vinni az elég magas árak miatt!

Itt pedig talán valaki már sikeresen megjavította és tud segíteni.

A bovdent sem tudtam kiszabadítani mert elég jól feltekerte, talán le kell szedni a motort?

 

Ha vakai tud segítsen!

 

Köszi

ottofon Creative Commons License 2008.08.13 0 0 2378

Nem volt senkinek azonnalra, még a Peugeot márkaszervizekben sem, így rendeltem egy BOSCH-t ismerősön keresztül 27000 ft plusz 3000 ft sürgősségi szállítás németországból. Péntekre itt van. Amúgy kivettem a hátsó ülést (2db hatos anya) és lepattintottam a műanyag burkolatot és lám ott az üzemanyagszivattyú. Szerintem macerásabb elszállítani az autót, megkisérlem a ház előtt a cserét, mi veszteni valóm van?

Előzmény: pegi607 (2377)
pegi607 Creative Commons License 2008.08.13 0 0 2377
AC nekem tavasszal ment el 150e km-nél, 10 perces munka csak sajnos 120 km re voltam otthonról cca.50e ft bol fájt. Rosszabb volt, hogy az asszony elakadt a kertben milthéten az olajteknom bánta, de havarnál tekno le, ismerosnél megforraszt - még aznap ment a kocsi.
ottofon Creative Commons License 2008.08.12 0 0 2376
Ne aggódj, most hívtam a bárdiban dolgozó barátom (tíz éve van ott) és mondta hogy az AC az minden autónal 150-200 ezer km körül veszélyes tényező. Nekem 160-at bírt. A régi autómban 250ezret. A barátom Omegájában 110ezret. Még szerencse hogy induláskor nem indult nem pedig 200km-re. Amúgy a Peugeot Fábiánnál 51300 ft és kb 10-12ezer ft a csere. A tankot nem kell kiszedni! Ma még keresgélek hátha tudok szerezni gyorsabban vagy olcsóbban mert jobb lenne 30 alatt megúszni. A csere meg nem lehet nagy ügy, cseréltem már párat. Ülés ki, 6 csavar, AC kiemel, új betesz... Na persze egy tanktisztítás is ráférne amit nem igen tudok kivitelezni.
Előzmény: bxzolee (2375)
bxzolee Creative Commons License 2008.08.12 0 0 2375
ezek után vegyek még 607-et mikor a forum tele van irkálva hibákkal.
nagyon félek autot venni de muszály már a bx-et lecserélni.
minden auto elromlik az biztos.
Előzmény: ottofon (2374)
ottofon Creative Commons License 2008.08.12 0 0 2374
Már számítottam rá, de azért váratlanul ért. Ma reggel ráadom a gyújtást és hallom hogy az üzemanyagszivattyúm nagyon mély hangot adva indul, majd elhallgat. Persze nem is indult be az autó. Gyújtás le-fel de már el se indult újra a szivattyú. Gyári üzemanyagszivattyú 52000 ft. Bárdiban elvileg 40 körül van BOSH és utángyártott 35-ért (kedvezménnyel). Ki hol vett és mennyire nehéz a csere? Tényleg ki kell venni a tankot???
bxzolee Creative Commons License 2008.08.05 0 0 2373
hali!

kint angolba mennyiért árulják a 607-eket mert láttam a használtauton hogy 1,2 ért árulta itthon gondolom amivel hazajött.
csak azért kérdem mert akkor ott mennyi lehet ugyan az ára?
Előzmény: imo1978 (2371)
ferko09 Creative Commons License 2008.08.05 0 0 2372

Lehetséges, hogy nekem is ez a problémám mert a bovden-nél szakadt el, bár azt nem tudom pontosan hol de gondolom ua. a probléma nekem is mint neked.

Tudnál segíteni esetleg hol lehet ezt az alkatrészt beszerezni ha már te sikerrel jártál?

A bovdenezés is érdekelne mert akkor nem kell külön érdeklődnöm. :)

Még egy kérdés.

Ki kellett szerelni a komplett emelőmechanikát vagy sikerült megoldani?

 

Köszi szépen a segítségedet előre is.

 

Üdv.

Előzmény: imo1978 (2370)
imo1978 Creative Commons License 2008.08.05 0 0 2371

Ha esetleg tud valaki elado radiosmagnot kerettel egyutt 607-esbe akkor irjon fel.

 

Kellene egy mivel az is megadta magat es se az itteni Peugeot szalonban sem otthon nem tudtak megjavitani.Egyszer tudom hallgatni 1-2 hetig utanna se kep se hang.

 

Elore is koszi.

 

Imo

imo1978 Creative Commons License 2008.08.05 0 0 2370

Problema az elektromos ablakemelovel?Ismeros.

Leirom a tortenetem.

Nekem is tonkrement a jobb oldali ablakemelom.Szetszedtem es a kis csuszo muanyag kutyu tort el.Probaltam beszerezni neten keresztul de nem jartam sikerrel.Ezt kovetoen hazautaztam M.o-ra mivel itt /Anglia/ azt mondtak , h az egesz szerkezetet ki kell cserelnem poton 200 fontert.

Otthon meg tudtam venni a csuszo muanyag kutyut 7990 ft-ert.Ezt kovetoen atbowdeneztettem 3000 ft. ert de par milivel hosszabb lett az uj bowden ezert nem lett jo.

Most ott tartok , h visszajottem Angliaba es a haveromnak otthon hagytam a szerkezetet ,h vigye vissza a bowdeneshez es ha kesz akkor kipostazza nekem.

 

Amugy otthon a Peugeot szalonba is 60000-ert akartak megcsinalni.

ferko09 Creative Commons License 2008.08.04 0 0 2369

Sziasztok!

 

Sajnos tönkrement a jobb oldali ablakemelőm!

Ideiglenesen fellett kötve de nem tudta a karoszériás megmondani mi a baja, csak zárható legyen az autó.

Azt mondta a bovden elszakadt és, hogy az egész mechanikát kell cserélni.

Itt láttam már pár dolgot a hozzászólások között de nem igazán tudom mihez is kezdjek, hogy ne legyen átverés a vége!

Annyit tudok még mondani, hogy hallottam egy csörrenő hangot miután már nem működött az ablak.

 

Kérem a segítségeteket!

 

Köszönöm

 

martinus115 Creative Commons License 2008.08.02 0 0 2368
:)

Sokat számít, hogy volt egy autó használva és hol, de ezt mi tudjuk aki meg nem vessen magára és vegyen egy visszatekert órás lelakott rossz motorhangú autót :)

A legviccesebb, ha megnézzük kint a mercedeseket azokban meg 400-500ezer km van és mire ide érnek 150-200e lesz bennük, megfiatalodnak :)

Csodák nincsenek csak szeretnénk hinni :)

A 10-ei találkozóra szívesen elmennék csak úgy fest nyaralás fogja ennek akadályát okozni :(

Előzmény: Cornetto33 (2367)
Cornetto33 Creative Commons License 2008.08.02 0 0 2367

Noha nem vagyok kereskedő párti, de szerintem pont ezért amit írtál lehet, nagyobb esélyed lesz ha egy frekventált kereskedésbe teszed be, hogy lássák. Telefonba bemondod a km-ert elájulnak (itthon nincsennek ilyen futáshoz szokva , inkábba tekert órát elhiszik saját magukat nyugtatava az emberek) vagy kiteszed a használtautóra és beírod a km-ert (gondolom nem fogod) senki fel nem hív.

Ne de nem osztom az észt, Te ezt biztos jobban tudod.

Én már vettem egy "B"omegát 2,5 évesen 220.000 km-errel és abba is sikerült viszonylag gond nélkül bele tenni még 110.000 km-ert és a mikor eladtam még mindig jól nézett ki a z autó és motorikusan is volt benne simán érzésem szerint még 100.000 km . Ja benzines volt.... 

C.

Előzmény: martinus115 (2366)
martinus115 Creative Commons License 2008.08.02 0 0 2366
Tisztában vagyok a 200e km-rel nem lesz egyszerű, mert aki meghalja hú.... Ezt az autót annak lehet eladni, aki nincs előítélettel a km-re. Viszont, aki ezt az autót meglátja kívül-belül nem hisz a szemének, csakis ezért hoztam el. És mert sérülésmentes.
Előzmény: Cornetto33 (2365)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!