Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2013.01.04 0 0 259

mondjuk a felső szál lekapása az megvolt egyszer... ezt még gyakorolni kell :)

Előzmény: Kiskata1959 (257)
Törölt nick Creative Commons License 2013.01.04 0 0 258

köszi, ezeket tudtam :) (ez nem jelenti, hogy meg is tudom rendesen valósítani, mármint a finoman irányítást :) )

 

és most kb negyed órája rá is jöttem mi volt a baj, és most már megy.. nagyon egyszerű, és persze így fórumon keresztül nem is lehetett volna tudni, csak ezt én nem tudtam :D csak teljesen kezdő vagyok... egyszerűen annyi volt a gond, hogy nagyon bátortalanul csináltam, és alig nyomtam a pedált, miközben nyomtam a kart a visszához... így szinte nem haladt semmit, hanem nagyon egyhelyben maradt...

most végül sikerült kétszer 150cm-t beszegnem, és eleje, vége is megvan, és egyszer sem akadtam el... :D

 

nem mondom hogy baromi szép lett, de azt hiszem kezdésnek ez is jó, hogy végig tudtam menni :DDDDDD

 

Előzmény: Kiskata1959 (257)
Kiskata1959 Creative Commons License 2013.01.04 0 0 257

Szia!

 

Nem ismerem a Singer gépeket, de általánosságban néhány dolgot leírok, lehet hogy valamelyik a megoldást jelentheti.

 

- A varrás kezdésénél, az alsó és felső szálat húzd hátra a talp alatt, és a varrás elkezdésekor mind két cérna szálat fogd meg hogy a gép ne tudja behúzni.

 

- Varráskor az anyagot nem szabad húzni vagy tolni, csak szépen finoman irányítani. az anyag továbbító szépen vinni fogja, ha "sürgeted" vagy "visszafogod"  eltörik a tűd, vagy ráncos lessz a varrásod, vagy lekapja a felső szálat.

 

Üdv Kati

Előzmény: Törölt nick (256)
Törölt nick Creative Commons License 2013.01.04 0 0 256

köszi, :)

esetleg a kezdés-befejezésre van valami javaslat? :)

Előzmény: Annamária36 (255)
Annamária36 Creative Commons License 2013.01.01 0 0 255

Szia!