Remélem tudtok nekem segíteni: egy olyan apró problémám van, hogy a 407esünkben (2010-es premium pack) a bluetooth rákapcsolódik a telefonra, és tudunk is csörgetni, meg minket is tudnak hívni, viszont a kontaktokat és az előzményeket nem látja a kocsi, nem ír ki semmit a képernyőre. Találkoztatok már hasonlóval? Tudtok segíteni?
Nemrég lettem boldog tulajdonosa egy 407 x-line, 1.6 HDI -nek. Amit tudni kell, az autó jobb kormányos, jelenleg skóciából írok. A kérdésem a következő lenne: Van e bármi lehetőség vagy mód arra hogy a saját pioneer fejegységemet használjam a meglévő gyári helyett. Azt hiszem rd4. A fórumot már olvasgatom egy - két napja, de nem találtam a számomra megfelelő választ, persze könnyen megehet hogy elkerülte a figyelmem... :D ezért bocsánat.
Gyors és fontos kérdésem lenne. Most vettem észre, hogy a kocsimon (407 Coupe), hogy a jobb oldali ablak, mikor kinyitom az ajtót leugrik ugye a keret nélküliség miatt kb 5 milit. Ez tök normális is! Viszont a sofőr oldali 10 milit ugrik le. Illetve pontosan az is 5-öt, de ez a +5 mili hiányzik mikor becsukom az ajtót, mert nem megy fel teljesen és ha repesztek, akkor süvít a szél. Működik, ahogy kell neku, csak olyan, mintha alapból 5 milivel lejjebb lenne az ablak. Van ebbe az ablak alján ahol fel van fogatva, valami állítási lehetőség, vagy van valami trükk, mert be szeretném állítani. Engem zavarnak nagyon ezek a dolgok. A válasz azért lenne fontos, mert holnap délután indulok vissza ausztriába és ha le kell szedni az ajtókárpitot, akkor azt ittjon csináltatnám meg...
Az a baj hogy megnéztem a febi gyári honlapján, ott nem írják, se az LDS-t se a DA-t egy másik oldalon az egyiket írják a harmadikon a másikat a negyediken mindkettőt.
Citroën Fluide LDS; Ford M2C204-A; GM 1193160548,M2C204-A; MAN M 3289; Opel B 0400070, 1940 766; PSA S71 2710, S712710; VW TL 52146; Ford WSSM2C204A; ZF TE-ML 02K
Ebben nincs a tied benne. Szerintem nem való hozzá. Kétféle van benne, nem is ugyanolyan. A kormánymű érzékeny cucc, én cserélném. Nemhiszem hogy óriási gondot okozna, de én nem aludnék nyugodtan.Nem nagy költség, nem sok idő.
Ez az olaj jellemzően sima hidraulikus kormányhoz van. A DA meg elekrtohidróshoz.
Nagyon köszönöm, de kicsengettem a kicsit több, mint 3000 ft-ot erre a Febi cuccra. Mivel már bontott flakon, visszavinni nem tudom... Megvárom, hogy a hozzáértő kollegaurak mint mondanak. Ha ellenjavallják a dolgot, megpróbálom citroenesnek, BMW-snek, Porschésnak vagy Saab 95-ösnek elpasszolni, aztán szerválok gyárit.
Meg aztán felhívtam megint az olajost, hogy ha az a tény, hogy nagyjából 15 éve oda járok olajért (meg cserére is) feljogosítja arra, hogy átb@sszon, akkor utoljára jártam nála...
Srácok, ideg szétvág. Észrevettem, hogy a kormányszervo tartályban kicsit alacsony a folyadékszint. Kurv@ra kellett sietnem, letettem az autót az olajosnál, mondtam, hogy Total Fluide DA-val töltse fel, a dobozt meg tegye a csomitartóba, azzal elrohantam. Visszamentem úgy 1 óra múlva, fizettem, autót felvettem, go haza. Otthon, mikor a dobozt kivettem a csomitartóból, akkor láttam, hogy nem azt az olajat kaptam, amit kértem, hanem valami FEBI márkájút. Kb 1 deci hiányzott a dobozból, vagyis annyit öntött az olajos a tartályba. Rögtön fel is hívtam, hogy nem ezt kértem, erre azt válaszolta, hogy kifogyott neki készletről a DA, de amit beletett, az is ugyanúgy teljesíti a PSA követelményeket, semmivel sem rosszabb.
Vélemény? Hagyjam így, vagy mehet szervizbe leengedni és kicserélni az olajat?