Keresés

Részletes keresés

gp_jam Creative Commons License 2007.03.27 0 0 10631
Lehetseges! Koszi! Mindenesetre eleg erdekes (es szerintem tulbonyolitott megoldas egy hatso egyszeru leomlohoz kepest).
Előzmény: Gasolin (10625)
tupolev Creative Commons License 2007.03.26 0 0 10630
Szia!
Budán hol fotóztad ezt a képet?
Előzmény: Roadtrain (10532)
daruguru Creative Commons License 2007.03.26 0 0 10629
Sziasztok! Kőbányán van két Seram rakodógép (bár a gyártó maga a honlapján "balanced crane"-ként említi ezeket a gépeket, mert a gép a gém kinyúlásával együtt az ellensúlyt is mozgatja). Elég brutálisan néznek ki munka közben! :)

tupolev Creative Commons License 2007.03.26 0 0 10628
Mai termés:









gumidani Creative Commons License 2007.03.26 0 0 10627
tatrafan Creative Commons License 2007.03.26 0 0 10626
Igen, és hát a dajcs műszaki leírás is 4x4-et ír.
Előzmény: Gasolin (10625)
Gasolin Creative Commons License 2007.03.26 0 0 10625
Még egyszer megnézve a képet ez a szállítócsigás dolog elég elképzelhető, mert van egy kerek forma a szórórész felett (biztosan ez a szállítócsiga háza) aminek a végén egy lánckerék van amit egy lánc hajt.
Előzmény: Gasolin (10624)
Gasolin Creative Commons License 2007.03.26 0 0 10624
Tippem szerint a szoróanyagtartály 2 részre (kamrára) van osztva (ezt erősíti, hogy azt írták a leírásban 2 oldalról feltölthető), és középen el (szét) van választva, úgy hogy a hajtás kardántengelyen el tud jutni a hátsó hídhoz.
A kardántengely alatt meg szórórész teljes szélességű és a szabályzókerékkel valahogy megoldják, hogy egyenletesen tudjon teljes szélességben szórni (lehet van egy kisméretű szállítócsiga mint a takarmányszállító IFA félpótkocsiknál).
Előzmény: gp_jam (10622)
MALWIN Creative Commons License 2007.03.26 0 0 10623
A motor egy sebességváltóhoz kapcsolódó osztóművet hajt egy kis kardánon keresztül, innen alaphelyzetben előre és hátra is megy hajtás, itt nyilván a hátra menőt levették.
Marad az előre menő hajtás.
Előzmény: gp_jam (10622)
gp_jam Creative Commons License 2007.03.26 0 0 10622
Na es ha az elso hid altal, akkor azt is mond el nekem legyszives, h hogyan! Ugyanis Gasolin foditasabol kiderult, hogy az anyag 2,4m szelessegben jon! Ez esetben a kotoanyag szepen raomlik a kardantengelyre? Hmm???
Előzmény: MALWIN (10610)
tatrafan Creative Commons License 2007.03.25 0 0 10621
kábé: "Én sem hittem benne, de a szomszédom regisztrált, és küldtek neki egy PS3-at/DVD-t/színestévét!" - csak kicsit hosszabb lére engedve :)))))))))
Előzmény: Sanyi-ka (10620)
Sanyi-ka Creative Commons License 2007.03.25 0 0 10620

mi volt ott?

 

Előzmény: tatrafan (10619)
tatrafan Creative Commons License 2007.03.25 0 0 10619
10617-est...
Előzmény: tatrafan (10618)
tatrafan Creative Commons License 2007.03.25 0 0 10618
Jó hamar eltávolították a 10615-öst, így cseszhetjük a nyereményt :)
m61019andras Creative Commons License 2007.03.25 0 0 10616

Szerintem ezt el fogják adni:

 

drakon007 Creative Commons License 2007.03.25 0 0 10615
Köszi a fordítást!
Hát eléggé fura egy szerkezet :)
Gasolin Creative Commons License 2007.03.25 0 0 10614
Megprobálom lefordítani

IFA - kötőanyagszóró
4x4-es, szervokormányos, elől-hátul differenciálzár, légrugós vezetőülés
Gumiabroncs 600/50x22,5" tetőszellöző
Szóróanyagtartály 7cbm, zellenrad pedig valamilyen szabályzókerék lehet (pontosan beállítható a kiáramló anyagmennyiség) Szórási szélesség 2400mm
2 oldalról betölthető (vagy feltölthető)
megbízható, robosztus, kevés elektronika, egyszerű kezelhetőség
Előzmény: drakon007 (10613)
drakon007 Creative Commons License 2007.03.25 0 0 10613
Sziasztok!
Na ez a kép jó feladmány volt. :) amúgy 1988-as gyártású
Találtam róla néhány infót csak németül van. Remélem le tudja fordítani valaki mert én nem tudtam :(

IFA -Bindemittelstreuer - W50
Fahrzeug: 4x4 Servolenkung, Diff.-Sperre VA+HA, Fahrersitz luftgefedert, Breitbereifung 600/50x22,5, reg. Motor, Dachluke
Streuaufsatz: 7 cbm, Zellenrad (genaue Ausstreumenge einstellbar), Streubreite 2400 mm,
2-seitig zu befüllen
- zuverlässig, robust, wenig Elektronik, einfache Bedienung
Sanyi-ka Creative Commons License 2007.03.25 0 0 10612
Én a balonos kerekek miatt és a hátsó kerekek szélessége miatt gondolom,belelóg a munkaterületbe.
Előzmény: haflinger (10604)
sínbohóc Creative Commons License 2007.03.25 0 0 10611
Itt valószinüleg csak az hajtott :-))
Előzmény: MALWIN (10610)
MALWIN Creative Commons License 2007.03.25 0 0 10610
Pl a mellső híd által, mert az ugye szintén hajtott:-))
Előzmény: gp_jam (10609)
gp_jam Creative Commons License 2007.03.24 0 0 10609
Erdekelne, hogy azon a szurke osszkerekes IfAn abbol az izebol ha teljes szelessegben omlik a cucc kozepen, akkor hogy van megoldva a hatso kerekek hajtasa! ?????
Előzmény: drakon007 (10598)
gumidani Creative Commons License 2007.03.24 0 0 10608

Az első képem már régebben megvolt. Most találtam meg a másodikat. A hozzá tartozó szövegből kiderült, hogy Büssing alvázra a Misura cég - egy jelentős hazai kocsigyártó vállalkozás - készítette a felépítményt. Csukható teteje volt.

A cég egy másik híres munkája látható a harmadik képen. Ez 1963-ban a Közlekedési Múzem birtokában volt. Kiváncsi vagyok, hogy mi lehet vele.

bigmixeres Creative Commons License 2007.03.24 0 0 10607
Szia! C Tgk. +nehézgépkezelöi alapvizsga azután tipus az adott felépitményböl. (pl:Tatar Mixer Am260, Liebherr 904)
Előzmény: P.Box (10584)
tatrafan Creative Commons License 2007.03.24 0 0 10606
Jaj de szép a tartányos!
Előzmény: gp_jam (10596)
tatrafan Creative Commons License 2007.03.24 0 0 10605
Á, kösz, ezt ha ráérek, majd egy kicsit megtanulmányozom. Egyébként tökhülye vagyok ilyen technikai kérdésekben, csak szeretek eltűnődni rajtuk :)
Előzmény: mdbz (10603)
haflinger Creative Commons License 2007.03.24 0 0 10604
Pedig valószínűleg az eredeti tipp áll közelebb az igazsághoz. Szerintem is inkább stabilizálóanyag terítő. Persze könnyebb lenne kideríteni, ha láthatnánk az eredeti oldalt, a környezet, meg a kevés kis szöveg is sokat segíthetne.

Addig is néhány kép a 80-as években gyártott hazai talajstabilizációs gépekről:

Előzmény: Sanyi-ka (10599)
mdbz Creative Commons License 2007.03.24 0 0 10603

Jó nyomon jársz! itt egy ábra segítségül:

 

 

Előzmény: tatrafan (10583)
haflinger Creative Commons License 2007.03.24 0 0 10602
Itt egy kicsit részletesebben is olvashatsz róla, csak azt nem értem, hogy normális képeket miért nem rak fel a gyártó :-(

http://www.hidrot.hu/vizi.htm
Előzmény: Sinbiciklis (10600)
haflinger Creative Commons License 2007.03.24 0 0 10601
Nem a kanalával húzza magát, többféleképpen is képes mozogni. A görgőit hidromotorral meg lehet hajtani, de ez inkább hosszabb egyenes meneteknél jellemző. Ha rövidebben mozog, fordul, akkor lehasal, a lábait előbbre emeli és így araszolgat előre. Mélyebb vízen meg hajócsavarral is mozoghat.
Itt csak azért a JCB húzta a partig, mert úgyis ott volt. :-)
Előzmény: Sinbiciklis (10600)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!