A MZolinak van csiszoló pora. Ő már több henger fejet rakott rendbe vele. Úgy működik,hogy le veszed a hengert meg a henger fejet. A két felfekvő felületet bekened ezzel a pasztával. Majd egymáson eltekered a két alkatrészt. Szép lassan összecsiszolód az alkatrészeket.
A kilométerspirál ónozás helyet én zsúgorcső rá melegítéssel szoktam csinálni. Nekem bevált.
Én is nekiálltam a 210-es helyrepofozásnak. De sajnos nekem 23. foglalt, csak 24 jó. Két naposra szervezitek a túrát, vagy csak bizonytalan hogy melyik nap lesz? Legfeljebb vasárnap utánatok eredek vagy éppen hazafelé menet akár vendégül is láthatlak titeket.
Aztán ha már itt tartunk kérdeznék is:
Ki csiszolt már síkba hengerhüvelyt? Mivel pár ezer kilométer alatt sem sikerült több hengerfejjel sem megoldanom hogy ne fújjon ki és ne szusszanjon a hengerfejnél csak megnéztem közelebbről a hüvelyt is. Sajnos van rajta egy árnyalatnyi mélyedés. Nem tartom lehetetlennek kicsiszolni belőle, nem milliméterekről van szó.
Szóval üveglap és rajta 1000-es csiszolópapír? Vagy valami súrolószer?
Szoptam egy sort a kilométerspirálommal is. Már kétszer vittem vissza a bowdeneshez de még mindig nem elég rövid a bowdenház. Úgyhogy inkább én csináltam. Dremelem 100 km-re, úgyhogy sarokcsiszolóval metéltem a bowdenházat. Egész jó lett, pedig nem fogadtam volna magamra. A spirál vége is elforgott a kerékagyban lévő csigában. Ott egy kis ónnal ágyaztam meg a spirálnak, kíváncsi leszek meddig fog működni. Régebben mikor a spirál végét futtattam ónnal és reszeltem méretre az nagyjából 500 km-t bírt csak.
Hátsó fékpofákat kell cserélnem mert már a patkolt pofák sem működtek rendesen. Amúgy meg a rozsdás alkatrészeket penderítem le a gépről, asszonykám ne égjen hogy milyen szutyokkal jár :)
Gyárilag azbeszt lappal volt tömitve,általában ez a szétszedéskor darabokra esik,vagy benne sincs!Tigris írta a megoldást,mondjuk én sima azbeszt zsinórt használok azt kész!
Gyárilag sajnos nem valami híres, miel 2 lapos felület között azbeszt zsinórral volt megoldva. Én hőálló pasztával bekent madzagot használok, érdemes előre rákészíteni a könyökre (hollandert nem lefelejteni!) és mikor már gumis, akkor betekerni a hollanderrel. A kilapuló gumi tömíteni fog, nálam bevált.
valaki meg tudná mondani hogy a 207-es kipüfogó könyök és dob között mivel van letömítve meg hogy?nálam ott baromira nyomja kifelé a gázt és jó lenne valami tartós tömítés oda
Sajnálattal kell közölnöm,hogy a holnapra tervezett Csepreg túra bizonytalan időre elnapolódik:(
Több gond is akadt a szervezés , a részt vevők ,valamint az időpont kapcsán.
Családom meg komolyan megfenyegetett,hogy egyedül el ne merjek indulni. /el kell ismernem igazuk van :(/Hiába erösködtem itt a Fórumon is ,hogy "egyedül is elindulok" . Kénytelen vagyok vissza vonni szavamat:(:(
A szállást lemondtam . Amennyiben társam lesz az útra akkor újból szervezem.
Csupán reménykedem ,hogy nem kell sokat várni arra hogy valaki -akár innan a Fórumról is - csatlakozzon hozzám és realizálódjon ez a túra terv. Én pár nap alatt kész tudok lenni az elmenetelre..
Ha csak ez a baj, akkor egy-két tömítéscserével orvosolható, nem feltétlenül kell ezért új benzincsapot venni.
De szerintem az olasz piros tekerős és a taiwani utángyártott csap is működni fog ha veszel. A hollander mérete viszont kétféle volt, úgyhogy vásárlás előtt érdemes azt megmérni.
A sok negatív hatáskeltés ellenére ma végre BABETTÁZTAM!
Sőt, miután kitegeregtem magam és utánna a CZ-vel elmentem asszonykámért, együtt mentünk el a barátomhoz hogy a 210-es sárvédőjét meghegessze. Persze asszonykám ment a 210-el, én a CZ-vel. Jó hír: nagyon lelkes a drágám, szóval gatyába rázom a végre a gépet aztán mehet vele gyakorolni, később meg dolgozni.
Köszi Tomi. Már kezdtem becsavarodni ettől a rendszám mizériától. Annyi fél információ és félre magyarázás van a témával kapcsolatban itt a fórumon,hogy a kritikán aluli.
A túra terved nekem személy szerint tetszik. A képeket és a látképet látván sok helyet fel ismertem. Köszönöm,hogy a sok negatív hatás ellenére is ennyire lelkes vagy. RESPEKT.
A sok rendszámozással kapcsolatos értekezés után, fogadjátok szeretettel az új előzetesem az Augusztus végén tartandó Gödöllői Dombság Túra 3-ról. Szeretném egy kicsit felpezsdíteni a túrakedvet. :)
Remélem bőséges kóstolót ad ez a videó annak, aki majd eljön, azonban a pontos útvonal, illetőleg a látnivalók csak a túrát megelőző este kerülnek publikálásra. Egy biztos: nem lesz unalmas. :)
Mi a baja benzincsapodnak? Igazából a legjobb választás (szerintem) börzézni olcsón egy jó állapotú gyárit és azt pár száz forintból felújítani új szűrővel, tömítésekkel.
Szerencsére az új 125-ös motoroknál már szinte ki van zárva annak a lehetősége, hogy rendszám nélkül kitolhasd a kereskedésből. Mégpedig a regisztrációs adó miatt. Kötelező beépíteni az árba, a kereskedőnek pedig kötelessége adásvétel után befizetni az államkasszába. Biztos vagyok benne, hogy nyílvántartják a befizetett regadós motorokról, hogy forgalomba helyezték-e őket.
Nem gondolom, hogy bárki részéről is pánik keltés lenne a cél, de jobb felkészülni, mint váratlanul a nyakunkba kapni a hideg zuhanyt.
Én nem nagyon bízom abban, hogy egy téma, ami már többször felmerült a törvényhozókban, és nem kis összegű bevételt remélnek tőle, csak úgy ismét a szőnyeg alá kerüljön. Te úgy gondolod, hogy érdekel valakit odafent, hogy melyik réteg zsebéből szedik ki a pénzt?