Keresés

Részletes keresés

Kistuci 1977 Creative Commons License 2014.08.01 0 0 115668

Hello

A MZolinak van csiszoló pora. Ő már több henger fejet rakott rendbe vele. Úgy működik,hogy le veszed a hengert meg a henger fejet. A két felfekvő felületet bekened ezzel a pasztával. Majd egymáson eltekered a két alkatrészt. Szép lassan összecsiszolód az alkatrészeket.

 

A kilométerspirál ónozás helyet én zsúgorcső rá melegítéssel  szoktam csinálni. Nekem bevált.

Előzmény: Törölt nick (115667)
Törölt nick Creative Commons License 2014.08.01 0 0 115667

Én is nekiálltam a 210-es helyrepofozásnak. De sajnos nekem 23. foglalt, csak 24 jó. Két naposra szervezitek a túrát, vagy csak bizonytalan hogy melyik nap lesz? Legfeljebb vasárnap utánatok eredek vagy éppen hazafelé menet akár vendégül is láthatlak titeket.

 

Aztán ha már itt tartunk kérdeznék is:

 

Ki csiszolt már síkba hengerhüvelyt? Mivel pár ezer kilométer alatt sem sikerült több hengerfejjel sem megoldanom hogy ne fújjon ki és ne szusszanjon a hengerfejnél csak megnéztem közelebbről a hüvelyt is. Sajnos van rajta egy árnyalatnyi mélyedés. Nem tartom lehetetlennek kicsiszolni belőle, nem milliméterekről van szó.

 

Szóval üveglap és rajta 1000-es csiszolópapír? Vagy valami súrolószer?

 

 

 

Szoptam egy sort a kilométerspirálommal is. Már kétszer vittem vissza a bowdeneshez de még mindig nem elég rövid a bowdenház. Úgyhogy inkább én csináltam. Dremelem 100 km-re, úgyhogy sarokcsiszolóval metéltem a bowdenházat. Egész jó lett, pedig nem fogadtam volna magamra. A spirál vége is elforgott a kerékagyban lévő csigában. Ott egy kis ónnal ágyaztam meg a spirálnak, kíváncsi leszek meddig fog működni. Régebben mikor a spirál végét futtattam ónnal és reszeltem méretre az nagyjából 500 km-t bírt csak.

 

Hátsó fékpofákat kell cserélnem mert már a patkolt pofák sem működtek rendesen. Amúgy meg a rozsdás alkatrészeket penderítem le a gépről, asszonykám ne égjen hogy milyen szutyokkal jár :)

Előzmény: ftamás91 (115654)
pézsé69 Creative Commons License 2014.08.01 0 0 115666

Üdv! Levegőt szív??? Azt hogy tud? A csap nem állandó nyomás alatt van a felette lévő benzintől?

Előzmény: strohmayerkati (115649)
53zsiga Creative Commons License 2014.08.01 0 0 115665

Jó volt ez a kis prolog! Már néki is állottam egy gépet csinálni! Csak sár ne legyen.

Törölt nick Creative Commons License 2014.08.01 0 0 115664
Gyárilag azbeszt lappal volt tömitve,általában ez a szétszedéskor darabokra esik,vagy benne sincs!Tigris írta a megoldást,mondjuk én sima azbeszt zsinórt használok azt kész!
Előzmény: szegedi laci (115661)
53zsiga Creative Commons License 2014.08.01 0 0 115663

Tomikám ez tegnap volt :)

 

Előzmény: ftamás91 (115653)
tiger1342 Creative Commons License 2014.08.01 0 0 115662

Gyárilag sajnos nem valami híres, miel 2 lapos felület között azbeszt zsinórral volt megoldva. Én hőálló pasztával bekent madzagot használok, érdemes előre rákészíteni a könyökre (hollandert nem lefelejteni!) és mikor már gumis, akkor betekerni a hollanderrel. A kilapuló gumi tömíteni fog, nálam bevált.

Előzmény: szegedi laci (115661)
szegedi laci Creative Commons License 2014.08.01 0 0 115661

Sziasztok!

 

valaki meg tudná mondani hogy a 207-es kipüfogó könyök és dob között mivel van letömítve meg hogy?nálam ott baromira nyomja kifelé a gázt és jó lenne valami tartós tömítés oda

antalpont Creative Commons License 2014.08.01 0 0 115660

Köszönöm ftamás.91.

A 23-24. megvolt mint tervezett időpont.

Rá is szerveztem a szabadságot.

Úgyhogy már csak össze kéne rakni a paripát és irány a dombság.

Valószínűleg hozok magammal +1 főt! egy lelkes fiatalember ,friss jogsival és egy szép,gyári 210-es sel csatlakozik, Mogyoródról.

 

Széles utat!

Előzmény: ftamás91 (115654)
Törölt nick Creative Commons License 2014.08.01 0 0 115659

Tisztelt márkatársak

 Sajnálattal kell közölnöm,hogy a holnapra tervezett Csepreg túra bizonytalan időre elnapolódik:(

   Több gond is akadt  a szervezés , a részt vevők ,valamint az időpont kapcsán.

   Családom meg komolyan megfenyegetett,hogy egyedül el ne merjek indulni.   /el kell ismernem igazuk van :(/Hiába erösködtem itt a Fórumon  is ,hogy "egyedül is elindulok" . Kénytelen vagyok vissza vonni szavamat:(:(

 A szállást lemondtam . Amennyiben társam lesz az útra akkor újból szervezem. 

  Csupán reménykedem ,hogy nem kell sokat várni arra hogy valaki -akár innan a Fórumról is - csatlakozzon hozzám és realizálódjon ez a túra terv. Én pár nap alatt kész tudok lenni az elmenetelre..

 

Árpád

 

tiger1342 Creative Commons License 2014.08.01 0 0 115658

Dobj el mindent, indulok!!! :))))))

Előzmény: 53zsiga (115651)
Törölt nick Creative Commons License 2014.08.01 0 0 115657
Nállad még egyszer sem csalódtam:-))))
Előzmény: ftamás91 (115656)
ftamás91 Creative Commons License 2014.08.01 0 0 115656

Sumi, Tuci! Örülök, hogy jöttök. Nem fogtok csalódni. :)

Előzmény: Kistuci 1977 (115646)
Törölt nick Creative Commons License 2014.08.01 0 0 115655
Nagyon jól néz ki!Ha tudtam volna.....
Köszönöm,hogy gondoltál rám!:-)
A hétvégén meglátogatlak!
Előzmény: 53zsiga (115651)
ftamás91 Creative Commons License 2014.08.01 0 0 115654

Benne van a videó elején. :) Egyébként Augusztus 23-24.

Előzmény: antalpont (115652)
ftamás91 Creative Commons License 2014.08.01 0 0 115653

Mikor lett volna ez a halazás, Lacibácsi?

Előzmény: 53zsiga (115651)
antalpont Creative Commons License 2014.08.01 0 0 115652

Sziasztok.

A GDT3 biztos időpontja már megvan?

Mert nem tudom és szeretnék menni.

 

Szép napot!

antal

Előzmény: ftamás91 (115644)
53zsiga Creative Commons License 2014.08.01 0 0 115651

Kistuci 1977

A sok negatív hatást ellensúlyozandó készítettem az erre motorozó Babettásoknak egy kis csemegét.

Gondoltam hátha valaki beesik, Tuci, sumi, Blaci, MZoli, Tomi, Ftomi.

Sajnos nem jött senki

                                                  .

Pedig az eredmény igazi élmény lett volna a kollégáknak. A sok balatoni hekk után egy kis igazi magyar hal került terítékre.

                                                     

Talán valaki még emlékszik a világhírű balatoni keszegre.

sajnos nem jött erre egy Babettás kolléga sem, így maradt a család és az öreg haverom társasága. na talán majd legközelebb!

Törölt nick Creative Commons License 2014.08.01 0 0 115650

Ha csak ez a baj, akkor egy-két tömítéscserével orvosolható, nem feltétlenül kell ezért új benzincsapot venni.

 

De szerintem az olasz piros tekerős és a taiwani utángyártott csap is működni fog ha veszel. A hollander mérete viszont kétféle volt, úgyhogy vásárlás előtt érdemes azt megmérni.

Előzmény: strohmayerkati (115649)
strohmayerkati Creative Commons License 2014.08.01 0 0 115649
Tomi! A csapnál valahol levegőt szív, így nem tudom használni. Emiatt kérdezem, mert sürgős a dolog..
Előzmény: ftamás91 (115642)
Törölt nick Creative Commons License 2014.07.31 0 0 115648

A sok negatív hatáskeltés ellenére ma végre BABETTÁZTAM!

 

Sőt, miután kitegeregtem magam és utánna a CZ-vel elmentem asszonykámért, együtt mentünk el a barátomhoz hogy a 210-es sárvédőjét meghegessze. Persze asszonykám ment a 210-el, én a CZ-vel. Jó hír: nagyon lelkes a drágám, szóval gatyába rázom a végre a gépet aztán mehet vele gyakorolni, később meg dolgozni.

Előzmény: Kistuci 1977 (115646)
Törölt nick Creative Commons License 2014.07.31 0 0 115647
Nem is irtam én sem......
Előzmény: Kistuci 1977 (115646)
Kistuci 1977 Creative Commons License 2014.07.31 0 0 115646

Köszi Tomi. Már kezdtem becsavarodni ettől a rendszám mizériától. Annyi fél információ és félre magyarázás van a témával kapcsolatban itt a fórumon,hogy a kritikán aluli.

A túra terved nekem személy szerint tetszik. A képeket és a látképet látván sok helyet fel ismertem. Köszönöm,hogy a sok negatív hatás ellenére is ennyire lelkes vagy. RESPEKT.

Előzmény: ftamás91 (115644)
Törölt nick Creative Commons License 2014.07.31 0 0 115645
Ott leszek!
Előzmény: ftamás91 (115644)
ftamás91 Creative Commons License 2014.07.31 0 0 115644

ON

A sok rendszámozással kapcsolatos értekezés után, fogadjátok szeretettel az új előzetesem az Augusztus végén tartandó Gödöllői Dombság Túra 3-ról. Szeretném egy kicsit felpezsdíteni a túrakedvet. :)

Remélem bőséges kóstolót ad ez a videó annak, aki majd eljön, azonban a pontos útvonal, illetőleg a látnivalók csak a túrát megelőző este kerülnek publikálásra. Egy biztos: nem lesz unalmas. :)

BLaaszloo Creative Commons License 2014.07.31 0 0 115643

szerintem az olasz a legjobb csak annak könnyen tönkremegy a tekerője. cserébe nagyon sűrű szövésű rajta a szűrő.

Előzmény: strohmayerkati (115641)
ftamás91 Creative Commons License 2014.07.31 0 0 115642

Mi a baja benzincsapodnak? Igazából a legjobb választás (szerintem) börzézni olcsón egy jó állapotú gyárit és azt pár száz forintból felújítani új szűrővel, tömítésekkel.

Előzmény: strohmayerkati (115641)
strohmayerkati Creative Commons License 2014.07.31 0 0 115641

Sziasztok! Szerintetek 210re melyik a leginkább jó benzincsap? van taiwani, olasz... vagy én ezeket találtam... vagy melyik a legjobb?

 

ftamás91 Creative Commons License 2014.07.31 0 0 115640

Szerencsére az új 125-ös motoroknál már szinte ki van zárva annak a lehetősége, hogy rendszám nélkül kitolhasd a kereskedésből. Mégpedig a regisztrációs adó miatt. Kötelező beépíteni az árba, a kereskedőnek pedig kötelessége adásvétel után befizetni az államkasszába. Biztos vagyok benne, hogy nyílvántartják a befizetett regadós motorokról, hogy forgalomba helyezték-e őket.

Előzmény: zerger88 (115633)
Tóni bácsi Creative Commons License 2014.07.31 0 0 115639

Nem gondolom, hogy bárki részéről is pánik keltés lenne a cél, de jobb felkészülni, mint váratlanul a nyakunkba kapni a hideg zuhanyt.

 

Én nem nagyon bízom abban, hogy egy téma, ami már többször felmerült a törvényhozókban, és nem kis összegű bevételt remélnek tőle, csak úgy ismét a szőnyeg alá kerüljön. Te úgy gondolod, hogy érdekel valakit odafent, hogy melyik réteg zsebéből szedik ki a pénzt?

Előzmény: 53zsiga (115636)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!