Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2010.10.21 0 0 10428
Pedig valamit csinálni kell velük, mert egyre szemtelenebbek.
Tegnap a Moszkva téren (!) a 61es Móricz fele menő megállójában volt beparkolás. A tér közepén majdnem, ahova autó be sem mehet.
Előzmény: Cs.a.k.1 (10425)
Kocso84 Creative Commons License 2010.10.21 0 0 10427
Rééégi szééép békeidők :D
Előzmény: rally forever (10423)
FKU-911 Creative Commons License 2010.10.21 0 0 10426
Budafokon is elkezdték a kalauzkulcsozást, a 1311 is ilyen már.
Előzmény: Uezbeck (10410)
Cs.a.k.1 Creative Commons License 2010.10.21 0 0 10425
De ha ott a felfestés jöhet a lopós autó.....4hete kb3 órán keresztül semmi nem jött,csak a szabálytalanul parkoló autó gazdája...persze a zsaruk várták,igaz a lopást"is megrendelték...lassan gördülnek a kövek...
Előzmény: Törölt nick (10424)
Törölt nick Creative Commons License 2010.10.21 0 0 10424
"ad1) Pálya rohadtmód megkezdte a csúszását, egyszerűen menet1-en alig mozog a KCSV is, hátmég az Ipari"

Ding ding ding :P

"ad2) Mester vá.-nál úgyanúgy lesz*rják a friss felfestést, este a Bambínónak vissza kellett mennie a Körútra, mert nem fért el."

Ismerős, tegnap nálunk is volt. Persze az, hogy járdaszegélyre parkol és ha szűken vesszük akkor kereszteződés közvetlen közelébe is az nem számít.
De ha ott a felfestés jöhet a lopós autó.
Előzmény: rally forever (10409)
rally forever Creative Commons License 2010.10.21 0 0 10423

Így van, nem használtuk mi azt sosem :o) Főleg a 1369-en nem, a Blahánál, mert akkor csak középső ajtót nyitott,  így télen biztos nem jött volna be a hideg. Dehát ezt csak sejtjük. Úgy, ahogy azt is, hogy a 1402 vette el egyedül az ajtójelzést engedélynél, meg a 1341. A 1342 és a 1402 pedig sokáig az egyetlen volt, amin az összes külső/belső ajtónyitó működött :o)

 

Gondolom én :o)

 

Kiváló gépek voltak.

 

R.

Előzmény: Uezbeck (10410)
Jeep D. Creative Commons License 2010.10.21 0 0 10422
Most húzta Kelenföld felé a 1316-os az 1433-ast javszer kisérettel.
varga károly Creative Commons License 2010.10.21 0 0 10421
Pedig ott a diszpécsernél. El kell kérni Tőle. Kelenföldön eddig 49-en mondtak véleményt. Nagy többség a régit kéri vissza. Kb. ugyan ez az arány Budafokon is.
Előzmény: Uezbeck (10417)
Cs.a.k.1 Creative Commons License 2010.10.21 0 0 10420
ez igy igaz!de magát a nyitó szerkezetet sem lehet gányolás nélkül belerakni!ez van...
Előzmény: Uezbeck (10417)
Cs.a.k.1 Creative Commons License 2010.10.21 0 0 10419
számít !!!írd alá h.baromság az egész!!!
Előzmény: CKD Kombinát (10413)
Peti817172M Creative Commons License 2010.10.21 0 0 10418
Hát, az ívelés mindenképpen más. A KCSV két üvegből áll, az ipari háromból, az iparinak laposabb az ívelése.
Előzmény: Uezbeck (10417)
Uezbeck Creative Commons License 2010.10.21 0 0 10417
Oktatáson mondták, hogy diszpécsereknél van egy papir, amit alá lehet írni ez ügyben, bár hozzá teszem, én nem találkoztam vele még.....

Amúgy szintén oktatáson volt róla szó, hogy a KCsV féle módszer azért nem jó az Iparihoz, mert más az ajtók ívelése..... Nem tudom, ebből mi igaz :-S
Előzmény: CKD Kombinát (10413)
CKD Kombinát Creative Commons License 2010.10.20 0 0 10416
Ahhoz előbb rendesen illeszkedő ajtók kellenének, nem?
Előzmény: Csmg (10415)
Csmg Creative Commons License 2010.10.20 0 0 10415
Vagy tegyenek fel KCSV zárat és akkor a probléma meg van oldva.
Előzmény: UV-gépes (10414)
UV-gépes Creative Commons License 2010.10.20 0 0 10414
Szerintem fontosabb, hogy kiszabadítható legyen a járművezető, ha baj van, bár szerencsére azért nem ez a gyakori. Inkább az (lesz), hogy kézi váltóállítás után nem jut majd vissza...

Aki fél, zárja be az ajtót, van kulcs. Volt már, hogy alkalmaztam én is (amikor újpesti focidrukkereket szállító különjáratot kellett vezetnem), nincs benne semmi kivetnivaló.
Előzmény: Szakadáskapcsoló (10411)
CKD Kombinát Creative Commons License 2010.10.20 0 0 10413
Kalauz kulcsos ügyben hol lehet aláírni a petíciót?
(No nem mintha az én nevem bármit is számítana...)
Előzmény: Uezbeck (10410)
CKD Kombinát Creative Commons License 2010.10.20 0 0 10412
A 1342-ről mindent el lehet mondani, csak azt nem hogy szépen fékez.

B vég felől két helyen is jó mély karcolás jelzi hol buktat, amiről azt feltételezem, hogy talán már a főműhely előtt is ott lehettek ezek a jelölések.
A végről meg az a bosszantó, hogy hamarabb bejön a RET fék mint hogy fék utolsóra kapcsolnék, így abban az irányban meg azért nem lehet szépen megállni.

Azért egy főműhelyes kocsitól többet várnánk...:S
Előzmény: Uezbeck (10410)
Szakadáskapcsoló Creative Commons License 2010.10.20 0 0 10411

"hogyha a mikrofont bekapcsoltuk, nem húzott meg a főrelé. :-)"

 

Ez nem bug, hanem fícsör: a járművezetőnek az utasokkal menet közben beszélgetni tilos! :-)

 

"ha a jv rosszul lesz, az utasok sem tudják sehogysem kinyitni."

 

Erről pár hete beszélgettünk a Síndöcben, de nem sikerült dűlőre jutni, hogy melyik a fontosabb: a járművezető biztonsága vagy a kiszabadíthatósága. Talán kis különbséggel az előbbi nyert.

Előzmény: Uezbeck (10410)
Uezbeck Creative Commons License 2010.10.20 0 0 10410
Még Fradiban a 1342 és a 1402 (meg esetleg a 1369) voltak a kedvenc gépeim. Akkor még nem az egyedi ajtók miatt, azt nem használtuk, mert nem is működött (ahogy Rally is írta eccer:-) )
Viszont amit szerettem ezen a 3 gépen, az az volt, hogy nagyon finoman lehetett vezetni őket, indításnál sem rántott, fékezésnél is egyenletesen lehett szabályozni. Meg még ami jó volt bennük, hogy az ajtóműködtető gombok nem kör alakúak voltak, hanem azok a szögletesek, mint pl az Aut.ki gomb most is (nem tudom, mi a hivatalos neve), azok még jobban a kezemre álltak, mint a Tatra gombok (bár azok sem rosszak:-) ). A 3 közül a 1402 volt a best, bár az néha csinálta az a hülyeséget, hogyha a mikrofont bekapcsoltuk, nem húzott meg a főrelé. :-) A műszak másnapra megcsinálta, majd pár nap múlva újra előjött, s ez így ment tovább. Aztán ezt inkább megpróbáltam úgy alkalmazni (a hibát), hogy amint bezártam az ajtókat, gyorsan montam a mikrofonba a kövi megállót, közben menetre kapcsoltam, de csak a fék oldott fel, majd mikrofon ki, s menetre kapcsoltam, így még szebben lehett indítani, mindenféle rántás nélkül:-) Mivel volt zöldhurkom, sztem nem volt bene semmi veszély, de ez még úgyis 2006-7-ben volt, úgyhogy elévült :-D
Hála égnek nagyon soxor kaptam ezt a 3 gépet a 17-esre, úgyhogy király élet volt akkor:-)

Amúgy meg ma a 1427-es személyében először vezettem ezt a kalauzkulcsos fülkeajtós baromságot. Nem hiszem e, hogy ezt könyörögte ki a szagszervezet, ez a legnagyobb hülyeség, amit eddig átéltem ennél a cégnél. Csak tovább bonyolítja a munkánkat, mert ma is majdnem kicsuktam magam a Batyin.... Remélem a petíció eléri a célját, s visszaalakítják kilincsesre. Ráadásul ahogy elnéztem, ha a jv rosszul lesz, az utasok sem tudják sehogysem kinyitni.
De hogy pozitíz is legyek: annak azért örülök, hogy az ablakmosók újra kezdenek működni az ICs-ken. Az előbbi 1427-esen az egyik oldalán szó szerint felhőszakadás szerűen nyomta avizet a szélvédőre:-) :-D
Előzmény: CKD Kombinát (10405)
rally forever Creative Commons License 2010.10.20 0 0 10409

Tegnapi élmények a 21-esről.

 

ad1) Pálya rohadtmód megkezdte a csúszását, egyszerűen menet1-en alig mozog a KCSV is, hátmég az Ipari

ad2) Mester vá.-nál úgyanúgy lesz*rják a friss felfestést, este a Bambínónak vissza kellett mennie a Körútra, mert nem fért el.

ad3) 1347. Nagyon jó! Kicsit fölémér az órája szerintem, de kényelmesen el lehet vele egerészni. És az utastérfűtése valami bitangmód működik :o)

ad4) 1332. Nagyon kis kellemes olasz-szaggatós, kicsit zörgős. Ennek az órái meg pont a 1347 ellentétei, mert ezzel meg jól lehet haladni ;oP

 

R.

Törölt nick Creative Commons License 2010.10.20 0 0 10408
Semmi probléma, ugyanis sokan nem használják az egyedit. Úgy pedig ez a gond nem áll fenn.
Előzmény: UV-gépes (10406)
1433 Creative Commons License 2010.10.20 0 0 10407
Köszi szépen mindkettőtöknek, van egy pár darab álló helyzetben. Az 1369-es meg még a frissen felújított kategória...
Előzmény: FKU-911 (10394)
UV-gépes Creative Commons License 2010.10.20 0 0 10406

"Eredmény: mikor megláttak "szia zöldhurok" köszöntéssel üdvözöltek. Asziszem én itt feladtam - mivel forgalombiztonságilag nem aggályos a dolog."

 

Pedig elég aggályos, én foglalkoznék vele. Emlékeim szerint amikor nyitásengedélyt adtam, de nem volt le- és felszálló, valóban visszakaptam a zárt ajtójelzést. El is tudtam így indulni a villamossal, hiszen nem földelte a főrelét semmi, viszont ha ilyenkor nyomtak leszállásjelzőt, az első adandó alkalommal, amikor megálltam (pl. egy tilos holdfényjelzőnél), kinyílt az az ajtó.

 

Nekem volt ilyen, azt nem tudom, hogy ez a jelenség megszűnt-e azóta, de érdemes lenne kipróbálnotok a budafoki kihúzóban vagy a kocsiszínben (értelemszerűen két emberes móka), és ha még mindig így működik, lehet beküldeni.

 

Önmagában már azért is be lehet küldeni, ha a két fele nem azonosan működik, az akkor sem normális, ha mindkét működésmód valamiért szabályos volna (amit meg nem hiszek).

Előzmény: Törölt nick (10398)
CKD Kombinát Creative Commons License 2010.10.20 0 0 10405
1342 a főműhely előtt is ilyen volt?
Egyébként nem vesztettél semmit, hogy nem vezetted a főműhely óta. Nem lett egy nagy durranás, szerintem rosszabb lett mint volt. Bár ezt esetleg Te tudnád összehasonlítani.
A többit majd esetleg személyesen...
Előzmény: Uezbeck (10404)
Uezbeck Creative Commons License 2010.10.20 0 0 10404
A 1341 nem iéyen ajjelzésileg.
A 1342 is lyen lenne? (nem vezettem a Főműhely óta)
Előzmény: Törölt nick (10398)
kawirzbácsi Creative Commons License 2010.10.20 0 0 10403

Szvsz ha elveszed az engedélyt, akkor az ajtók automatikusan zárnak.

üdv kawirz

Előzmény: Peti817172M (10399)
Törölt nick Creative Commons License 2010.10.20 0 0 10402
Nem, mert a menetregisztrátumon világosan látszik, hogy a zöld hurok a megállóban állva egy pillanatra megszűnik.
Előzmény: Peti817172M (10401)
Peti817172M Creative Commons License 2010.10.20 0 0 10401
Gondolom az eseményrögzítés szempontjából problémás a dolog.
Előzmény: Törölt nick (10398)
Peti817172M Creative Commons License 2010.10.20 0 0 10400
Mondjuk a combinón is így van. Ha minden ajtó bezáródik, akkor felgyullad az ajtók zárva lámpa. Igaz továbbra is világít mellette az ajtónyitógomb jelezve, hogy az engedély ki van adva.
Előzmény: Peti817172M (10399)
Peti817172M Creative Commons License 2010.10.20 0 0 10399
Végülis menetkőzben nem nyílnak az ajtók. Vagy legalábbis remélem, hogy nem nyílnak :) Tehát akkor sincs gond, ha rajtafelejtett engedéllyel indulsz. Csak mikor forgalmi okból megállsz megállón kívül. Vagy elveszi az engedélyt, ha elindulsz a villamossal?
Előzmény: Törölt nick (10398)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!