Milyen magas pontszámot kaptak,ez már nagyon a végefele volt,néztem rábahidas igaz csak a 80-as a 84-es nem meg az oldalablakok is középzárasak, Jók a képek megérne egy misét élőben is!
Ezzel énis így vagyok csak szeretném az összes pontszámot össze gyüjteni de ehez évtizedek kellenek.A 386 P 1 re visszatérve biztos valami tábla manipuláció lehetett volt ilyen több kocsinál is amit a gyár tartósan tesztelt majd később adott el.Eredeti motortipust és váltó tipust nem tudtok mondani mi volt benne gyárilag?
Ilyen havas csapatásokra valahogy bizsereg az ember talpa....pláne ha hely,meg idő is van rá ahol viszonylag biztonságosan keresztülvihető egy ekkora vassal.Írtam előbb hogy a 266 os az király gép volt csapatási szempontból,meg kezes is.Úgy tudnám jellemezni mint a rallye-soknál a Ladát:-))Salgótarjánban a nagyállomás közismert hely ha leesik az első hó,a fiatalok mindenféle autókkal jönnek,kb fél óra alatt sík jegesre csuszingálják a nagy placcot,és ott lehet-nagyobb vassal is-pörögni,forogni.Tapasztalat a típusokról:266 ot írtam,nem ragoznám.260 as prága váltós volt a következő amit már az említett helyen próbáltam,rögzített fokozatban egész jól tűrte a kínzást,de a középmotor miatt tolta az orrát,és kézifékezni sem lehetett olyan tökéletesen vele mint a "sárgával".Utána következett az FHK-261 rendszámú 411.02 típusú autócska-amivel kb két évet jártam a helyinél-az első havas napon.Közel félszáz kölyökben állt meg az ütő,amikor szolgálat után már sötétben beesett a sarkon egy őrült erre a helyre,csont keresztben,alátekert kormánnyal rögzített 2 ben a fent említett buszcsodával,a személyautók közé.Két kör és két 180 fokos kézifékes után füttykoncert és taps közepette hagytam el a helyszínt.Az autó az erős farmotor,és a viszonylag jó súlyelosztás miatt vetekszik a 266-ossal,jól kezelhető.Ugyanezt tudnám elmondani a CTH-083-asról is.Ott közönség nélkül forogtam nem is egyszer vele,és talán ez a kocsi volt az ami a legjobban a szívemhez nőtt.Ő egy 415.02 típusú kocsi volt,és közel másfél évet dolgoztam vele.Talán elfogultságomból adódik vele szemben,de ebből a típusból lehetett volna a 200-as széria utódja....de mint tudjuk,sajnos nem így lett.
Nincs mit az uraknak! :-) Remek egy oldal egyébként, szerintem akinek van ideje böngészgesse tüzetesebben, vannak még érdekességek bőven, ez csak néhány szem volt a sok közül.