Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2008.12.07 0 0 51170
Erre gondolok:
263
Előzmény: 0225 (51169)
0225 Creative Commons License 2008.12.07 0 0 51169
A kuvaitira gondolsz?A Tajvani volt a 06-os azt tudom.
Előzmény: Törölt nick (51164)
0225 Creative Commons License 2008.12.07 0 0 51168
Milyen magas pontszámot kaptak,ez már nagyon a végefele volt,néztem rábahidas igaz csak a 80-as a 84-es nem meg az oldalablakok is középzárasak, Jók a képek megérne egy misét élőben is!
Előzmény: trlpx (51146)
bi-02 Creative Commons License 2008.12.07 0 0 51167
Na, azt pont nem tudom :D   (Mail?)
Előzmény: Törölt nick (51164)
0225 Creative Commons License 2008.12.07 0 0 51166
Ezzel énis így vagyok csak szeretném az összes pontszámot össze gyüjteni de ehez évtizedek kellenek.A 386 P 1 re visszatérve biztos valami tábla manipuláció lehetett volt ilyen több kocsinál is amit a gyár tartósan tesztelt majd később adott el.Eredeti motortipust és váltó tipust nem tudtok mondani mi volt benne gyárilag?
Előzmény: Törölt nick (51157)
bi-02 Creative Commons License 2008.12.07 0 0 51165

Nekem is csak ez van:

 

 

 

Most már készülök, mennem kell békávé előre :))

Előzmény: Törölt nick (51162)
Törölt nick Creative Commons License 2008.12.07 0 0 51164
És a kék-fehér 2-0-2 bolygóajtósnak mi az altípusa?
Előzmény: bi-02 (51163)
bi-02 Creative Commons License 2008.12.07 0 0 51163
263.K2  sárga háromajtós
Törölt nick Creative Commons License 2008.12.07 0 0 51162
Még nem láttam róla képet (259.00.K3). Olyan lehet, mint a szögletes 256.
Előzmény: bi-02 (51161)
bi-02 Creative Commons License 2008.12.07 0 0 51161

A 259.00.K3 a szögletes homlok- és hátfalú Etióp

 

283.K2  DZC-880

Előzmény: Törölt nick (51159)
Törölt nick Creative Commons License 2008.12.07 0 0 51160
246.01
247.K1
Előzmény: Törölt nick (51159)
Törölt nick Creative Commons License 2008.12.07 0 0 51159
Még néhány proto:

238.30 K1 (GMC)

256.K1 (1973)

259.00 K1 (1976)
259.00 K2 (1977; ADA 259)
259.00 K3 (?)
259.50 K1 (1978; 4x4-es)

283.K3 (CLU-470)

Alfa protók:
250.99 (Z-2898 2 (?))
256.99 (CYG-295 Alba)
Előzmény: bi-02 (51158)
bi-02 Creative Commons License 2008.12.07 0 0 51158
Csak szeretném, de dolgozom rajta :)
Előzmény: Törölt nick (51157)
Törölt nick Creative Commons License 2008.12.07 0 0 51157
Te összegyűjtötted az összes Ikarus altípust?? :-)
Előzmény: bi-02 (51150)
ckg471 Creative Commons License 2008.12.07 0 0 51156
Köszönöm az infókat! :-)
CTH-083 Creative Commons License 2008.12.07 0 0 51155
Ilyen havas csapatásokra valahogy bizsereg az ember talpa....pláne ha hely,meg idő is van rá ahol viszonylag biztonságosan keresztülvihető egy ekkora vassal.Írtam előbb hogy a 266 os az király gép volt csapatási szempontból,meg kezes is.Úgy tudnám jellemezni mint a rallye-soknál a Ladát:-))Salgótarjánban a nagyállomás közismert hely ha leesik az első hó,a fiatalok mindenféle autókkal jönnek,kb fél óra alatt sík jegesre csuszingálják a nagy placcot,és ott lehet-nagyobb vassal is-pörögni,forogni.Tapasztalat a típusokról:266 ot írtam,nem ragoznám.260 as prága váltós volt a következő amit már az említett helyen próbáltam,rögzített fokozatban egész jól tűrte a kínzást,de a középmotor miatt tolta az orrát,és kézifékezni sem lehetett olyan tökéletesen vele mint a "sárgával".Utána következett az FHK-261 rendszámú 411.02 típusú autócska-amivel kb két évet jártam a helyinél-az első havas napon.Közel félszáz kölyökben állt meg az ütő,amikor szolgálat után már sötétben beesett a sarkon egy őrült erre a helyre,csont keresztben,alátekert kormánnyal rögzített 2 ben a fent említett buszcsodával,a személyautók közé.Két kör és két 180 fokos kézifékes után füttykoncert és taps közepette hagytam el a helyszínt.Az autó az erős farmotor,és a viszonylag jó súlyelosztás miatt vetekszik a 266-ossal,jól kezelhető.Ugyanezt tudnám elmondani a CTH-083-asról is.Ott közönség nélkül forogtam nem is egyszer vele,és talán ez a kocsi volt az ami a legjobban a szívemhez nőtt.Ő egy 415.02 típusú kocsi volt,és közel másfél évet dolgoztam vele.Talán elfogultságomból adódik vele szemben,de ebből a típusból lehetett volna a 200-as széria utódja....de mint tudjuk,sajnos nem így lett.
Előzmény: Slam Jr. (51117)
Abrantes Creative Commons License 2008.12.07 0 0 51154

Ez a felsorolás több helyen az Ikarus terveit tükrözi, ebből néhány kocsi meg sem épült:

210-esből és a 220-asból csak a K1, 230-asból csak az első két kocsi lett kész végül.

 

Az első 240-es 1967-es, a 242-es pedig 1969-es gyártású (a 210-es és a 230-asokhoz hasonlóan szintén kint volt az 1969-es BNV-n.)

 

250.P1 és a 250.P4 egyaránt 1967-es. A P2 és a P3 valószínüleg gyári kísérleti kocsi (némelyik csak váz formában) maradt csak. 

 

Ikarus 222.K1 1975, 222.K2 1978, 222.K3 1980

 

286.K1 1977

Előzmény: bi-02 (51150)
bi-02 Creative Commons License 2008.12.06 0 0 51153

Szerintem a 286.02-re gondol6tsz (USA)

 

vagy 286.20 (Kanada)

vagy 286.22 (Kanada), de az harmonika ajtós

Előzmény: ckg471 (51145)
bi-02 Creative Commons License 2008.12.06 0 0 51152

Egy 386.01A típusú autóbusszal

 

A típusszám nem jó! Az a tárgyaló típusa.

Előzmény: Buszospist i (51144)
bi-02 Creative Commons License 2008.12.06 0 0 51151
Amiről tudok az a 01-en belül A,B,C,D
Előzmény: Törölt nick (51149)
bi-02 Creative Commons License 2008.12.06 0 0 51150

Nyomozzuk le a protokat:

 

208.K1  1970-re, de nem lett belőle semmi

 

210.K1  1969.II. negyedévben elkészült, BNV-n bemutatták

210.P1  1970. I. negyedévre ígérték sorüléses kivitelben

210.K2  1972-ben P1-el együtt készül Sv-n (másik forrás)

 

220.K1  kétajtós városi 1970.II. negyedév

220.P1  1970.IV. negyedév

220.P2  1972-ben P1-el együtt készül, mint 210.K2

 

230.K1  1969-es BNV

230.P1  1971.09. elkészült

230.P3  1972-ben készül 210.P1-K2, 220.P2 társaságában

 

240.K1  1970

240.P1   ?

 

242.K1  1970

242.P1  1970  Szu. tesztre

242.P2  1970  NDK tesztre

242.P3  1970  PL tesztre

 

250.P6  1972.  PRÓBA 03-02

 

252.K1 ?

252.P1 ?

252.P2 ?

252.P3  Próba 03-99

252.P4  Próba 06-69

 

254.K1  1976

254.P1  1977

 

255.K1  1970

255.P1  1971. tartampróba

255.P2  1971. ?

255.P3  1971.  Szu tesztre

255.P4  1971. kétajtós NDK tesztre

 

266.K1  ?

266.P1  1971-ben elkészült

266.P2  1971. tartampróba

266.P3  1971. Szu. tesztre

266.P4  1971. háromajtós proto

 

260.K1 (K-260) 1970. BKV próba

260.P1  1970. Szu próba

260.P2  1970. ATUKI próba

260.P3  1971.XII.20 BKV-nak átadva

 

280.K1 (K-280) 1970.IX. 08. sárga

280.P1 1971. Szu. próba

280.P2 1971. ATUKI próba

280.P3 1971.XII.20-án BKV-nak átadva

 

262.K1 1976

282.K1 1976 BNV

 

Előzmény: ckg471 (51128)
Törölt nick Creative Commons License 2008.12.06 0 0 51149
A 386-osnak vannak még altpusai a .01 .02 és a protokon kívül?
Előzmény: bi-02 (51143)
Törölt nick Creative Commons License 2008.12.06 0 0 51148
Volt abból is többféle, konkrétan sajnos nem ismerem ezeket a pontszámokat. :-(
Előzmény: ckg471 (51145)
Törölt nick Creative Commons License 2008.12.06 0 0 51147
FLZ-445?
Előzmény: Buszospist i (51144)
trlpx Creative Commons License 2008.12.06 0 0 51146
Nincs mit az uraknak! :-) Remek egy oldal egyébként, szerintem akinek van ideje böngészgesse tüzetesebben, vannak még érdekességek bőven, ez csak néhány szem volt a sok közül.

Egyébként nekem két kedvencem:

MAN tüdős vasak:
Ikarus 280.80-asok Jekatyerinburgban
http://fotobus.msk.ru/photo/34815/
http://fotobus.msk.ru/photo/25891/

Illetve 280.84
http://fotobus.msk.ru/photo/34206/
ckg471 Creative Commons License 2008.12.06 0 0 51145
Köszönöm.
286-ból a háromajtós, bukóablakos kivitelre vagyok kíváncsi.
Előzmény: Törölt nick (51137)
Buszospist i Creative Commons License 2008.12.06 0 0 51144
Akkor én most mivel is dolgozom?
Előzmény: bi-02 (51141)
bi-02 Creative Commons License 2008.12.06 0 0 51143

Uppsz, tényleg

Előzmény: Törölt nick (51142)
Törölt nick Creative Commons License 2008.12.06 0 0 51142
Ikarus 386.K1 = 380 NE!
Előzmény: bi-02 (51141)
bi-02 Creative Commons License 2008.12.06 0 0 51141

Szerintem 386-ból nem volt K1, csak P1, K2,K3

Előzmény: Törölt nick (51101)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!