Kis segítség kellene. Van egy 1.4-es 8 szelepes Kalosom, amely tegnep elött délután haza fele elkezdett "3 hengerezni". Hazaértem, motorház felnyit és a kábelek vizsgálata közben a vezérmű felöli első henger gyujtókábele (ez a leghosszabb)a kezemben maradt. Megörültem, hogy ennyivel megúszom és mivel épp aktuális volt a gyertyacsere is kicseréltem a 4 gyertyát és a komplett gyujtókábel garnitúrát. A hiba azonban nem múlt el. A hibás hengernél egyáltalán nincs szikra és a checkámpa is folyamatosan világít.
Nekem tavaly, 120ezernél kellett egy kis hegesztés a dob mellett. Akkor volt 7 éves a kocsi.
---
Engem az is érdekel, van-e valami végleges jó megoldás a check lámpa / állítólagos lambdaszonda hibára. Az általam ismert szerelők azt mondják, típushiba, javíthatatlan... Lehet cserélni a szondát, de az csak rövid ideig tartó javulást jelent. :(
Nekünk kb 6 évesen teljesen eltört dob előtt a cső, ismerős megcsinálta, majd 8 évesen megint el tört...
Vettünk 12-ért egy új dobot(boltban ismerték mi a különbség a 4 meg az 5 ajtós között, mert 4 ajtóshoz, csak az 5 ajtósét hozták -.-"), azóta hál istennek semmi...
De meg van még a régi dob is...meg kéne csináltatni, csak mindig itthon marad mikor megyünk javító felé...
Szervusztok.Érdeklődnék,nincs-e valakinek eladó generátora vagy bordásszíj felőli deklije.1.4 Kaloshoz.Az érdekelne.Hat bordás a hajtószíj.Vagy milyen másik tehető még fel?
már csak azért is belenéztem a daewoo karbantartásikönyvbe .még az automataváltós tipusra se ir a könyv váltóolaj cserét .
és csak halkan jegyzem meg nem csak a GM-töl szerzek infokat,az az az opel tatabányai szervizéből mert oda csak a céges gépeket viszem,és max ott vizsgázik a kalos.
a sk autószerelőm akihez járok ,ha magam nem jutok dülőre a dologgal az már rég főleg opelos .tőle kérdeztem majd neten néztem utánna a D kedettom dolgainak.
lehet hogy az "örökös" olajat igy kellett volna irnom,de szerintem ha a kezelési karbantartási könyv nem ir elő cserét akkor se a német se a labanc nem fog erölködni a szervizbe hogy neki cseréljenek.
a lányom 96-s corsájába kb csak 1 liter váltóolaj volt de azt cseréltem.bug is a difije kissé,de nem állt be pedig bizti több mint 220ekm van benne.
a váltó az csak akkor sül be mint kedves fórumtársunk riogat mikor alig van benne olaj,de előtte valszinü elmennnek a szinkrongyürük.
én csak a 200ekm -s riogatást utálom mert marhára marketing szaga van az ilyen dumáknak.
az elsőt azt 180ekm-l adták le és nagyrészt városi használatba volt,ami ugye nem sima 180ekm-nek felel meg,és pl annak is 150ekm-t ment el a kuplungja .
az első 40ekm-t nem én nyomtam le vele és az után cseréltek is az elsőbetétekkel 1üt tárcsákat is,a köv fékbetét és tárcsa csere az már 120ekm-nél volt.
kedves BTO11 én csak a feltett kérdésre próbáltam meg válaszolni és segitséget adni NEM KÖTÖSZKÖDNI AKARTAM AKAROK DE TE LÁTOM MINDENT TUDSZ AMIT EZZEL AZ OLAJ CSERÉVEL TUDNI KELL(MÜCSŐ) MEG HAGYOM NEKED TOVÁBRA EZT AZ OLDALT NYUGODTAN TEDD A DOLGOD.
az lehet de az örök olaj ami sosem veszt a kenéséböl és nem fogy ell 9000/liter ami meg úgy mond normál olaj 2500/l. és én nem a gm-töl veszem az informáciot mert ha váltod 200000 km be áll akkor az drága lesz,neked és nem nekik.üdv
szia kalosba örök olaj van na de úgyahogy mondod elfogy az egyik féltengely ki kell akasztani a váltóból és az olaj le folyik . vissza tölteni a váltó elején lévö csavarnál kell a szuszogó nyiláson ami a váltó tetején van nem töltünk be olajat. a feltöltést 10mm bipolán csővel és a végébe dugott tölcsérrel csináld . viszont ha olajat cserélsz innentől kezdve 60000 ezrenként illik újra cserélni. üdv tom
B corsába sincs leeresztő .le kell venni az alsó deknit rajta.betöltő viszont kell hogy legyen max oldalt van a nivócsavar és azon kell betölteni,addig mig ott ki nem folyik.akkor jó a szint.
kistölcsér és valamilyen mücső,hajlékony oasmi mint régen a benzicső csak kicsit vastagabb.
Szeretnék segitséget kérni, nevezetesen állitólag 2003- as kalos 1.4 sx váltójába igenis le kell cserélni az olajat, ma néztem sehol semmi leengedő csavar meg beontő lehetőség sem.
Szóval cserélt már valaki közűlletek a váltóba olajat? Esetlegesen nagyon megköszönném a képes segitséget.