Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

carless Creative Commons License 2012.03.23 0 0 11127

Üdv!

Kis segítség kellene. Van egy 1.4-es 8 szelepes Kalosom, amely tegnep elött délután haza fele elkezdett "3 hengerezni". Hazaértem, motorház felnyit és a kábelek vizsgálata közben a vezérmű felöli első henger gyujtókábele (ez a leghosszabb)a kezemben maradt. Megörültem, hogy ennyivel megúszom és mivel épp aktuális volt a gyertyacsere is kicseréltem a 4 gyertyát és a komplett gyujtókábel garnitúrát. A hiba azonban nem múlt el. A hibás hengernél egyáltalán nincs szikra és a checkámpa is folyamatosan világít.

Tud vki vmi ötlettel segíteni?

Előre is köszönöm!

BTO11 Creative Commons License 2012.03.23 0 0 11126

2003-s 1.4 sedan 63xxxkm kipuf ép.

stabilizátor - kutyacsot jobb fele kopog,bal fele is,de a jobb oldali hangja elnyomja a balos kopogást.

fékbetét csikorog? fémesen futyül? kopásjelző szól.

pity68 Creative Commons License 2012.03.22 0 0 11125

Hello!

Az lenne a kérdésem a tisztelt uraktól,hogy fékezéskor csikorog az elsőfék,gondolom, meg van égve a fékbetét,az urak szerint mi lehet?

Ha cserélnem kellene a betéteket,milyen gyártásút érdemes venni?

A kipufogóhoz csak annyit, 7.5 éves a gép,3-szor hegesztve eddig.

nord Creative Commons License 2012.03.20 0 0 11124
(Kipufogó: nálam a kocsi mindig garázsban állt.)
Előzmény: nord (11123)
nord Creative Commons License 2012.03.20 0 0 11123
Nekem tavaly, 120ezernél kellett egy kis hegesztés a dob mellett. Akkor volt 7 éves a kocsi.

---

Engem az is érdekel, van-e valami végleges jó megoldás a check lámpa / állítólagos lambdaszonda hibára. Az általam ismert szerelők azt mondják, típushiba, javíthatatlan... Lehet cserélni a szondát, de az csak rövid ideig tartó javulást jelent. :(
Előzmény: Relaxvideo (11120)
Ken_Block Creative Commons License 2012.03.20 0 0 11122

Nekünk kb 6 évesen teljesen eltört dob előtt a cső, ismerős megcsinálta, majd 8 évesen megint el tört...

Vettünk 12-ért egy új dobot(boltban ismerték mi a különbség a 4 meg az 5 ajtós között, mert 4 ajtóshoz, csak az 5 ajtósét hozták -.-"), azóta hál istennek semmi...

De meg van még a régi dob is...meg kéne csináltatni, csak mindig itthon marad mikor megyünk javító felé...

Előzmény: Relaxvideo (11120)
niváskarcsi Creative Commons License 2012.03.20 0 0 11121

Szervusztok.Érdeklődnék,nincs-e valakinek eladó generátora vagy bordásszíj felőli deklije.1.4 Kaloshoz.Az érdekelne.Hat bordás a hajtószíj.Vagy milyen másik tehető még fel?

Relaxvideo Creative Commons License 2012.03.20 0 0 11120

Üdv, ma ismét meglátogattam kipufogószerelőmet, ez már lassan éves rutin lesz.

Minden évben valahol szétválik a kipufogócsövem, és pár napig sportautóm lesz :)

2 éve kb. a vezetőűlés alatt, tavaly a hátsó dobnál, most megint alattam.

Normááális ez?

A verda 8 éves, most van benne 100e km, túl sokat nem megyek vele, fekvőrendőröknél

szépen lassítok, igaz garázs nincs, tehát a minuszokban is kinnt fagyoskodott.

Apám ugyanennyi idős Fabia-ja sosem volt kipufogószervízben.

Ezért gyanús nekem a Kalosom. Ti hány évente hordjátok ilyen ügyben?

Vagy egyszer le kell cserélni az egészet 30ezerért, és akkor nincs gond?

BTO11 Creative Commons License 2012.03.10 0 0 11119

ja még csak annyi hogy a daewoo nem zsiguli és társai,és a mostanság kapható olajok nem emlithetők 1 napon a néhai MOL termékekkel.

Előzmény: BTO11 (11118)
BTO11 Creative Commons License 2012.03.10 0 0 11118

már csak azért is belenéztem a daewoo karbantartásikönyvbe .még az automataváltós tipusra se ir a könyv váltóolaj cserét .

és csak halkan jegyzem meg nem csak a GM-töl szerzek infokat,az az az opel tatabányai szervizéből mert oda csak a céges gépeket viszem,és max ott vizsgázik  a kalos.

a sk autószerelőm akihez járok  ,ha magam nem jutok dülőre a dologgal az már rég főleg opelos .tőle kérdeztem majd neten néztem utánna a D kedettom dolgainak.

lehet hogy az "örökös" olajat igy kellett volna irnom,de szerintem ha a kezelési karbantartási könyv nem ir elő cserét akkor se a német se a labanc nem fog erölködni a szervizbe hogy neki cseréljenek.

 

a lányom 96-s corsájába kb csak 1 liter váltóolaj volt de azt cseréltem.bug is a difije kissé,de nem állt be pedig bizti több mint 220ekm van benne.

 

a váltó az csak akkor sül be mint kedves fórumtársunk  riogat mikor alig van benne olaj,de előtte valszinü elmennnek a szinkrongyürük.

 

én csak a 200ekm -s riogatást utálom mert marhára marketing szaga van az ilyen dumáknak.

 

 

almaata66 Creative Commons License 2012.03.10 0 0 11117

Úgy tűnik a sértődős kartács nem a hejesírás balynoka. :)))) Egy dévús topikban miért kell kiabálni?

BTO11 Creative Commons License 2012.03.09 0 0 11116

na akkor még  sk példa .

 

opel combo van a seggem alatt cégesen már a 2.

 

az elsőt azt 180ekm-l adták le és nagyrészt városi használatba volt,ami ugye nem sima 180ekm-nek felel meg,és pl annak is 150ekm-t ment el a kuplungja .

az első 40ekm-t nem én nyomtam le vele és az után cseréltek is az elsőbetétekkel 1üt tárcsákat is,a köv fékbetét és tárcsa csere az már 120ekm-nél volt.

na mindegy.

Előzmény: TOMTITOM (11112)
BTO11 Creative Commons License 2012.03.09 0 0 11115

érdekes eset vagy.

sk tapasztalatom irom le és TE felhuzod az orrod????

Előzmény: TOMTITOM (11114)
TOMTITOM Creative Commons License 2012.03.09 0 0 11114

kedves BTO11 én csak a feltett kérdésre próbáltam meg válaszolni és segitséget adni NEM KÖTÖSZKÖDNI AKARTAM AKAROK DE TE LÁTOM MINDENT TUDSZ AMIT EZZEL AZ OLAJ CSERÉVEL TUDNI KELL(MÜCSŐ) MEG HAGYOM NEKED TOVÁBRA EZT AZ OLDALT NYUGODTAN TEDD A DOLGOD.

ÉS ÍROGAS ÉN NEM ÍROK TÖBBET. ÜDV T.

Előzmény: BTO11 (11113)
BTO11 Creative Commons License 2012.03.08 0 0 11113

94-be vett 82-s állitólag svájci autoba kb szerinted mennyi KM volt?

én nem cseréltem benne olajat a váltóba 98-ig és kb 15-20ekm-t mentem évente vele akkoriba mert cégesen is használnom kellett.

és icipici lejtön frankón gurult üresben álló motorral -mert nem szervós volt-nem kellett járatni a kormány miatt a motort.

Előzmény: TOMTITOM (11112)
TOMTITOM Creative Commons License 2012.03.07 0 0 11112

az lehet de az örök olaj ami sosem veszt a kenéséböl és nem fogy ell 9000/liter ami meg úgy mond normál olaj 2500/l. és én nem a gm-töl veszem az informáciot mert ha váltod 200000 km be áll akkor az drága lesz,neked és nem nekik.üdv

Előzmény: BTO11 (11111)
BTO11 Creative Commons License 2012.03.07 0 0 11111

az opelszervizbe vett GM váltóolaj is elméletileg örök,az az nem kell cserélgetni 60ekm után.

azért örök valszinü mert elöbb megy a vas a bontoba mint az olaj megdöglene.

ha bár a 82-s vasaimba -kadett,ascona- is örökös olaj volt mert azokra se irt elő az opel csereperiódust.mármint a a váltóba.

Előzmény: TOMTITOM (11109)
Ken_Block Creative Commons License 2012.03.07 0 0 11110

Utántölteni érdemes (ha fér bele), vagy akkor már inkább le, és újat neki?

Előzmény: TOMTITOM (11109)
TOMTITOM Creative Commons License 2012.03.07 0 0 11109

szia kalosba örök olaj van na de úgyahogy mondod elfogy az egyik féltengely ki kell akasztani a váltóból és az olaj le folyik . vissza tölteni a váltó elején lévö csavarnál kell a szuszogó nyiláson ami a váltó tetején van nem töltünk be olajat. a feltöltést 10mm bipolán csővel és a végébe dugott tölcsérrel csináld . viszont ha olajat cserélsz innentől kezdve 60000 ezrenként illik újra cserélni. üdv tom

 

Előzmény: 70sanyi (11098)
nord Creative Commons License 2012.03.06 0 0 11108

Jaja, tegnap este a Triumph-ba. :)

Előzmény: BTO11 (11106)
Ken_Block Creative Commons License 2012.03.06 0 0 11107

Igen, azt lehagytam, hogy mind a 2 narancssárga.

Előzmény: BTO11 (11104)
BTO11 Creative Commons License 2012.03.05 0 0 11106

autókereskedők nézése javallot mert ott is odalt töltötte be  ED az olajat valamelyik vasba vékony csörös flakonnal.

Előzmény: BTO11 (11105)
BTO11 Creative Commons License 2012.03.05 0 0 11105

B corsába sincs leeresztő .le kell venni az alsó deknit rajta.betöltő viszont kell hogy legyen max  oldalt van a nivócsavar és azon kell betölteni,addig mig ott ki nem folyik.akkor jó a szint.

 

kistölcsér és valamilyen mücső,hajlékony oasmi mint régen a benzicső csak kicsit vastagabb.

 

gazdás boltokba kapni ilyeneket.

Előzmény: 70sanyi (11098)
BTO11 Creative Commons License 2012.03.05 0 0 11104

a szivató az narancssárga lámpa volt ha jól emléxem a kadettba és az asconámba.

Előzmény: Ken_Block (11102)
Ken_Block Creative Commons License 2012.03.05 0 0 11103

Én személy szerint úgy tudom( könyv is írja szerintem), hogy cserélni nem lehet ,viszont utántölteni igen.

Valahol csak lehet beletölteni, nem marad benne annyi 9 év után mint amit gyárba lötyköltek bele....

Előzmény: 70sanyi (11098)
Ken_Block Creative Commons License 2012.03.05 0 0 11102

Kézifék, csak mikor mondta, hogy mi a gebasz, rosszul mondta...

Amúgy szivató visszajelzője, meg valami központi hibajelző égett....

Mind1, karbit megtakarítgattam neki, jó lett egyből...

Előzmény: BTO11 (11099)
nord Creative Commons License 2012.03.05 0 0 11101
Köszi!
Előzmény: BTO11 (11095)
BTO11 Creative Commons License 2012.03.04 0 0 11100

ülj be 120-s skodába és megládd nem is annyira tépdeli.

Előzmény: mtk001 (11091)
BTO11 Creative Commons License 2012.03.04 0 0 11099

D:)))))

fékolaj vagy kézifék?

 

D:))))

Előzmény: Ken_Block (11097)
70sanyi Creative Commons License 2012.03.04 0 0 11098

Sziasztok!

 

Szeretnék segitséget kérni, nevezetesen állitólag 2003- as kalos 1.4 sx váltójába igenis le kell cserélni az olajat, ma néztem sehol semmi leengedő csavar meg beontő lehetőség sem.

Szóval cserélt már valaki közűlletek a váltóba olajat? Esetlegesen nagyon megköszönném a képes segitséget.

 

Üdvözlettel: sanyi

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!