Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2008.12.15 0 0 51350
Melyik utolsóra gondolsz?
Előzmény: danti12 (51348)
Törölt nick Creative Commons License 2008.12.15 0 0 51349
~ 2 cm
Előzmény: Törölt nick (51337)
danti12 Creative Commons License 2008.12.15 0 0 51348
Nekem ez az utolsó egyáltalán nem ismerős... Én vagyok a hülye??
Előzmény: Törölt nick (51347)
Törölt nick Creative Commons License 2008.12.15 0 0 51347
Előzmény: Törölt nick (51346)
Törölt nick Creative Commons License 2008.12.15 0 0 51346
Törölt nick Creative Commons License 2008.12.15 0 0 51345
IK60T Creative Commons License 2008.12.15 0 0 51344

Igen, ez roppant jó és találó!

Egyébként neked is elmentek otthonról? (nem sértegetésböl emlitem).

Előzmény: D 20 (51338)
P.stephenson Creative Commons License 2008.12.15 0 0 51343

Gyönyörű állapotú 662-es 2005-ből:

http://www.phototrans.eu/14,65623,0.html

 

Ugyanez a kocsi manapság, Autósándor homlokfallal:

http://www.phototrans.eu/14,61183,0.html

Hogy sz*rna sünt az ilyen.....

 

P.s

Törölt nick Creative Commons License 2008.12.15 0 0 51342
Én a 7. kérdésre próbálok válaszolni, most ott tartok, hogy szerintem 100% trilexes-ráncajtós volt!
Előzmény: D 20 (51338)
Slam Jr. Creative Commons License 2008.12.15 0 0 51341
Teljesen mértékben. Én a plusz 1 kérdést kezdtem el megcsinálni, mondjuk eddig csak egy olvadt narancssárga kukát kapartam ki az aszfaltból, de az is jó lesz valamire. :)
Előzmény: ckg471 (51340)
ckg471 Creative Commons License 2008.12.15 0 0 51340
:-)))) Ez most komoly?
Előzmény: D 20 (51338)
tupolev Creative Commons License 2008.12.15 0 0 51339
:-DDDDDD
Előzmény: D 20 (51338)
D 20 Creative Commons License 2008.12.15 0 0 51338
Mennyire vagy I. F.?

Interaktív hobbi identitás felmérő


1.: Tegyük fel, hogy egy tip-top állapotú 311-es 0,93 Farossal egyenértékű.
Ezt az aránypárt alapul véve a 293-as jelenlegi forgalmi állapotában
hány –elvileg sem létező- 282-es ”remake-jével” megegyező értékű?
Az eredményt két tizedesjegyig kerekítve adja meg!

2.: Mennyi bütyök található egy 200-as típus első vonószem takaró gumiján?
a): 63
b): 48
c): 70

3.: Mi az a kiegészítő alkatrész, amiből pl.: egy 1988-as gyártású bolygóajtós
260-ason 12db, és egy 280-ason 16db található?
Válaszába foglalja bele az alkatrész néhány főbb tulajdonságát,
(anyaga, méretei) valamint ismert rözítési módjait!

4.: Írja le a 200-as és a 400-as típus léghenger búráinak anyagát, méreteit és
előállítási módját összehasonlító táblázatban!

5.: Adja meg mennyi méretváltozatban létezik a folyóírásos Ikarus felirat!
Válaszát méretekkel, évszámokkal és típusokkal adja meg!

5b.: A 180-ason / 556-oson használt I K A R U S felirat betűi anyagukban és méretükben
megegyezőek-e a 200-as típusok korai példányain lévőkkel?

6.: Hasonlítsa össze a ”pöttyös” gumipadlót a későbbiekben használt csillámpadlóval!
Válaszát a tartósság és a tisztíthatóság köré építse fel!

7.: Az 1984-ben hazai megrendelésre gyártott 280-asok hány százaléka volt
-trilex-es, harmonika ajtós
-trilex-es, bolygó ajtós
-Rába hidas, bolygó ajtós?
Válaszához használhatja a GL című kiadványt.

8.: Tegyük fel, hogy ön használt autót szándékozik venni és 4 jármű közül nem tud dönteni,
melyiket vásárolja meg. Az egyszerűség kedvéért azonos árkategóriájú és állapotú járművekre gondoljon.
Vásárlása előtt felkeresi mind a négy járművet, melyek rendszámai a következők:
BPG-256, FAN-200, DUD-666, IFC-001.
Melyik megvásárlása mellett dönt?

Plusz 1: Egy átlagos vidéki város buszmegállójának aszfaltjába taposott alkatrészekből
készítsen egy Ikarus-licenc-re támaszkodó, alacsonypadlós autóbuszt!

A felmérő kitöltéséhez megengedett az Ikarus-autóbuszok jellegrajzi gyűjteményének alkalmazása.

Törölt nick Creative Commons License 2008.12.15 0 0 51337

Ha a keret mondjuk 865 széles, akkor mekkora széles üveg való bele, vagyis a kerettől mennyivel kissebb az üveg?

Az is jó, ha a 250/255-ösre tudsz jobb hátsó ablak szélességet, mert abba 675x1010 mm-es üveg való.  A 256-os jobb hátsó 725x1010mm.

Előzmény: bi-02 (51313)
Törölt nick Creative Commons License 2008.12.14 0 0 51336
A teteje meg maradt "porinlinjat-metálzöld" színű :-)
Előzmény: IKARUS Egyedi (51334)
Törölt nick Creative Commons License 2008.12.14 0 0 51335
Most két külön buszról írtál, ugye?
- a sárga-narancs, ami később kék-szürke lett, és így került Görögországba 177 LE MAN motorral.
- a másik gondolom az ex.KLY-418, ami görög megrendelésre készült,de végül a Viszlóé lett.

A sárga narancs VIN végét nem tudod? (0001-re tippelek.)
Előzmény: E15.26 (51329)
IKARUS Egyedi Creative Commons License 2008.12.14 0 0 51334

Hát nem sokat gondolkozhattak a fényezésen.

 

A fehér festék olcsó, vagy miért ilyen népszerű?

 

Könnyebb megtalálni a sötétben?

 

Hamar meglátszik rajta a sár.

 

Az a viszlós matrica a reláció helyén...

 

Nem hinném, hogy bárki is elolvasná az apróbetüs részt.

 

 

Előzmény: torqmatic (51333)
torqmatic Creative Commons License 2008.12.14 0 0 51333

A felújításoknál általában szeretik kispórolni a fekete festéket, pedig esztétikailag rengeteget dob(na) a járművön.

Előzmény: IKARUS Egyedi (51328)
M41 2143 Creative Commons License 2008.12.14 0 0 51332
Nagyon köszönöm mindenkinek!
Előzmény: bi-02 (51313)
E15.26 Creative Commons License 2008.12.14 0 0 51331

Az első kettő még Csepel alvázon!!!

Előzmény: E15.26 (51330)
E15.26 Creative Commons License 2008.12.14 0 0 51330

A finnek közül az egyik.  Mind a kettőt a Viszló Trans vette meg. Alapos felújítás után új homlokfalat kaptak!

Előzmény: IKARUS Egyedi (51328)
E15.26 Creative Commons License 2008.12.14 0 0 51329
A sárga-narancs kocsi kék-szürkére festve elkerült Görögországba. Miután hazatért a Skandináv körútról motorcsere Euro3 MANra, mert így lett 177Le a teljesítménye. 2001 őszén lett kiszállítva. Az itthon maradt görög kocsi lett kijelőlve hazai teszt kocsinak, de hivatalos üzemben a Tisza Volánnál volt egy hetet Hódmezővásárhely helyijáratban. Ez a kocsi került később az utolsó E94el a Viszló Transzhoz.
Előzmény: Törölt nick (51327)
IKARUS Egyedi Creative Commons License 2008.12.14 0 0 51328

 

Így szerintem jobb lenne.

 

Ez a zöld, a protoval mi lett?

Előzmény: tupolev (51324)
Törölt nick Creative Commons License 2008.12.14 0 0 51327
Vagyis dehogy lehetett a sárga narancs a HIY-181... Különböző weblapokon talált infó szerint tesztelt ugyan a BKV és az MKV E91-est, de szerintem nem feltétlenül a Borsod Volánost, ami ezek alapján (is) szériakocsinak tűnik.
Előzmény: Törölt nick (51325)
Törölt nick Creative Commons License 2008.12.14 0 0 51326
Mind a kettő hazajött! (a másik az első E91-es, ami szürke, alul kék csíkkal.)
Előzmény: IKARUS Egyedi (51323)
Törölt nick Creative Commons License 2008.12.14 0 0 51325
Tényleg, az lett náluk a KHO 6464. Akkor lehet, hogy mégis a sárga-narancs színátmenetes a Borsod volános?
Előzmény: IKARUS Egyedi (51322)
tupolev Creative Commons License 2008.12.14 0 0 51324




Előzmény: IKARUS Egyedi (51323)
IKARUS Egyedi Creative Commons License 2008.12.14 0 0 51323

TÍényleg, ha már itt tartunk, volt valami felröppenő hír, hogy hazajön finnországból az egyik E91-es.

 

Hazajött már, vagy mi van vele?

 

Előzmény: IKARUS Egyedi (51322)
IKARUS Egyedi Creative Commons License 2008.12.14 0 0 51322

Melyik kékre gondolsz?

 

A szinátmenetesre amin volt egy vékony zöld csík?

 

Mert az elvileg görögben van torgmatic rakott fel képeket róla még régebben, ha jól emlékszem.

Előzmény: Törölt nick (51320)
ckg471 Creative Commons License 2008.12.14 0 0 51321
Köszönöm az infókat!

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!