A téma a BKV buszai: járművek, alkatrészek, kiszolgáló létesítmények.
A többi szolgáltató, és a BKK minden más tevékenysége offtopic.
Más szolgáltatók topicjai:
Köszönöm, HBWeb-en már néztem korábban, de nem találtam nagyon, viszont a Google-ös tipp az jó volt. Valamint próbáltam itt visszaolvasgatni, ehhez kapcsolódóan az lenne a kérdésem hol_itt_hol_ott felé, hogy fel tudnál rakni ide, vagy akár e-mailben átküldeni 1998-2003 környékén selejtezett BKV buszokról képet (forgalmi állapottól függetlenül), ha nem probléma? Nagyon megköszönném.
Hány embert sikerült végül elcsábítani buszvezető tanoncnak a mostanság futó/induló képzésekre és mi lesz velük, ha úgy alakul minden, ahogy elvileg fog?
Mert gondolom szerződtek, hogy a BKV fizeti a képzést és cserébe x ideig maradnak nálatok vezetni, kirúgás esetén pedig lehet kezdeni törleszteni. Ha nem tud nekik adni a BKV munkát majd, akkor valaki kifizeti a rájuk fordított költségeket és átmennek a majdan nyertes alvállalkozóhoz, illetve a sofőr hiánnyal küzdő Vbuszhoz, T&J-hez, vagy... a másik ötlet ami eszembe jutott olyan hajmeresztő, hogy le se írom inkább.
SzL és beosztottai ne foglalkozzanak forgalomtechnikával. Nem feladatuk. Ha bármi olyannal foglalkoznak, ami nem feladatuk, az az elől veszi el az idejüket, ami viszont valóban feladatuk. Pl. gondoskodni a sofőrök oktatásáról és számonkéréséről, hogy tudják, hol kell megállni az Astoriánál.
Hello! Van valakinek fotója az alábbi buszokról: 00-98, 01-56, 01-71, 06-10, 06-16, 06-36, 17-10, 18-27, 18-28, 08-14, 12-16,12-24, 12-25, 12-30, 12-37, 12-42, 12-47, 12-48, 12-49, 12-50, 12-51? Előre is köszönöm az esetleges segítségeket.
A kijelzők maszkolása mögött az eltérő kijelző is állhat - már szemre se stimmel valami, gondolom különbözik mind a VT csuklósaiétól, mind a BKV szólóiétól...
Ezt én értem, és sajnálatos, mindössze azt szerettem volna jelezni, hogy a BKV vezetésnek kellene kiállni ezért, és verni az asztalt, mert ez így szar...
Valóban egyszerűbb egy íróasztal mögött ülni, és azon gondolkodni, mi legyen a következő kendácsolandó busz, mint utánajárni ennek és megoldást keresni. Ha van ellentét, "hangsúlyeltolódás", akkor megoldani... Ja, nem. Bocs, felejtsd is el.
Ki nem szarja le ki az illetékes szervezet? Ezt nem Nekem, hanem Nektek, Illetékeseknek kell tudni. De nyilván Téged sem nagyon zavar ez a story, mert beülsz a szolgálati autóba, jó esetben benyomod a Waze-t és elkerülöd a dugót.
Mivel sajnos az illetékes szervezeteket sem tudod közelítőleg megnevezni, így jól érthető, hogy abszolút nem vagy képben az elmúlt másfél év BKV-BKK-Közút hangsúlyeltolódásival, ínnetől kezdve teljesen felesleges magyarázni a dolgot részemről...
Pont a lent említettek miatt mi külön, szolgáltató, azaz BKV szinten igyekeztünk egységes tájékoztatási tartalommal ellátni a kollégáinkat. Ez ugyan sikerült, de a valóban kevéssé szerencsés forgalomtechnikával (de szépen mondtam) mi sem tudunk sokat kezdeni.
"ha a sofőröknek elmagyaráznák hogy merre kell menni és hol kell megállni" Jól gondolom, hogy délután történt?
Astorián ugye áthelyezték Uránia felé a megállót. A délelőttösök/kétrészesek közül 12-13 órára (már) senki nem állt meg csak az ideiglenes megállóban, viszont amint elkezdtek jönni az első olyan buszok amikkel már a délutánosok voltak 10 buszból 2 vagy 3 nem állt meg az eredeti megállóban.