Keresés

Részletes keresés

norbee601 Creative Commons License 2016.06.15 0 1 105185

Ezek szinte lényegtelenek.

 

Tényleg, a nullszéria 415-ösökről megfeledkeztem. De igazából az egész város szempontjából olyan sok vizet azok se zavartak.

Előzmény: Grikon1985 (105184)
Grikon1985 Creative Commons License 2016.06.15 -1 3 105184

Azért volt pár Sikló-pótló Ik-211, és még pár darab 282; különjáratos 250, 255, 212 is.

Előzmény: HBweb hu (105183)
HBweb hu Creative Commons License 2016.06.15 0 1 105183

Közforgalomban 1980-tól 1987-ig.

Előzmény: Lucky76 (105181)
torqmatic Creative Commons License 2016.06.15 0 2 105182

Azokban se volt tök ugyanolyan a motor, a váltó, a hidak, az ablak, a díszléc, a dekorlemezek, az üléshuzat, a kapaszkodók színe, stb (most kb hasonló lényeges dolgokon megy a problémázás)...

Előzmény: norbee601 (105180)
Lucky76 Creative Commons License 2016.06.15 0 1 105181

Biztosak ezek az évszámok? Már amennyiben arra gondolsz, amikor csak 260-280-asról beszélünk. 

 

Egyáltalán volt olyan időszak a BKV életében amikor csak és kizárólag Ikarus 260 és 280 típus járt a cégnél? :)

Előzmény: norbee601 (105180)
norbee601 Creative Commons License 2016.06.15 0 1 105180

Bocs, de nektek tényleg az okozna kéjes örömöt, ha 1400, tök ugyanolyan, csak a rendszám utolsó négy karakterében eltérő (persze ott is szigorú tematika szerint, VIN-nel összehangolva) busz közlekedne Budapesten?

 

1981-1993-ig így volt....

Előzmény: torqmatic (105165)
toto92 Creative Commons License 2016.06.15 0 3 105179
Előzmény: d_90 (105178)
d_90 Creative Commons License 2016.06.15 -2 0 105178

Dél-Budai villamospótlókba az összes garázs (kivéve Kőbánya) bele fog adni kocsikat?

boz-021 Creative Commons License 2016.06.15 0 1 105177

+ tetőszellőző a gépes rész elején, utastér székezése az 1-es / 2-es ajtó között.

Előzmény: BPO-105 (105161)
rm40 Creative Commons License 2016.06.15 0 1 105176

Az a baj, hogy ebben ráadásul korábban működőképes volt...

 

Más: LYH-103 bal hátsó kerékdobján hátrafelé néző ülés ülőlapjának rögzítése elengedett, az ülőlap (párnának semmiképp nem nevezném) a helyéről lejár.

Előzmény: gorex (105168)
Villámhetes Creative Commons License 2016.06.15 0 23 105175

Kollégámtól:

 

toto92 Creative Commons License 2016.06.15 0 2 105174

A füle és az ablakkiosztás variálása szerintem nem szab gátat az üzemeltetés rugalmasságának. Amúgy pontosan miben külöbözik egymástól a kettő Connecto?

Előzmény: BPO-105 (105173)
BPO-105 Creative Commons License 2016.06.15 0 4 105173

Én a következőképpen látom ezt:

 

- az üzemeltető a BKV, illetve a VT-Arriva, a megrendelő a BKK

- a műszaki jellemzőkért elsősorban az üzemeltető, az arculati jellemzők meghatározásáért elsősorban a megrendelő a felelős

- különböző szolgáltatónál üzemelő, de egymással mind műszakilag, mind arculatilag egyező buszok variálása, a vonalak módosítása, illetve a közös vonalak üzemeltetése rugalmasabb egy megrendelő számára (meg úgy általában is), amennyiben nincsenek a megrendelő által támasztott kifejezetten egyedi igények (gondolok itt pl. erősebb motorra, egyedi székezésre, stb.)

 

Ennek fényében ítéljük meg a különbségek helyénvalóságát.

Előzmény: trizs77 (105170)
P.stephenson Creative Commons License 2016.06.15 -2 6 105172

#lacusveddmeg

Előzmény: MCA-001 (105166)
HBweb hu Creative Commons License 2016.06.15 0 1 105171

Írtam anno, '12-ben róla egy cikket, amely igen nagy port kavart, be is indult a szokásos, alacsony színvonalú anyázás egyesek részéről. Abban részletesen felvázoltam a problémákat. Ha érdekel, keress rá, nem kívánok mégnagyobb flamet indítani vele, hisz láthattad, így is fájó sebek tépődtek fel egyesekben.

Előzmény: gorex (105169)
trizs77 Creative Commons License 2016.06.15 0 6 105170

Bocs, de nektek tényleg az okozna kéjes örömöt, ha 1400, tök ugyanolyan, csak a rendszám utolsó négy karakterében eltérő (persze ott is szigorú tematika szerint, VIN-nel összehangolva) busz közlekedne Budapesten?

 

--------------

 

Úgy gondolom, hogy egy város, helyi közforgalmú autóbuszparkjának megítélésekor számtalan nézőpontnak van helye.

 

Igenis tisztelni kell a :

 

    a./ - Milyen a kapaszkodó színe felül a XXX-yyy számú autóbuszban ?

 

    b./ - Miért nincs a 260 db-os állományban 24.-ik után, egy 25.-ik tipus is ?

 

    c./ - Jó lenne ha közlekedne a városban, duplacsuklós+emeletes városi busz is.

 

    d./ - Legcélszerűbb az lenne ha 1400 db egyforma busza lenne a városnak.

 

    e./  Legyen a városban dízel, LPG-s, CNG-s   és elektromos busz is.

 

    f./ Legyen minden városi busz más színű.

 

nézeteket vallók vélemény szabadságát.

 

A városnak (döntéshozóinak) nem kell figyelembe venni a felsoroltak, de vélemény nyilvánítoknak van joguk elmondani gondolataikat az ügyről.

gorex Creative Commons License 2016.06.14 0 1 105169

"A nógrádos ügylet tényleg szomorú/csúfos véget ért, az utolsó egy év már mindkét fél számára brutális ráfizetés volt. De nagy volt a córesz, valamivel közlekedni kellett."

 

Ez volt az oka a Nógrád kivonulásának 2012/2013 környékén?

vagy ez egy másik mese?

Előzmény: HBweb hu (105104)
gorex Creative Commons License 2016.06.14 0 2 105168

NCZ-kben sincs és nagyon idegesítő.

Előzmény: rm40 (105167)
rm40 Creative Commons License 2016.06.14 0 1 105167

> Az MMM-136 [...] az ajtók felett a leszállásjelző fények hosszú hónapok óta nem működnek egyik ajtónál sem.

 

És még közel két hónap elteltével továbbra sem.

Jó is az, ha mindenki hülyére nyomkodja a leszállásjelzőket, vagy vitatkozik az eggyel későbbi megállóig a járművezetővel arról, hogy jelzett-e...

Előzmény: rm40 (103325)
MCA-001 Creative Commons License 2016.06.14 0 2 105166
Előzmény: MCA-001 (104908)
torqmatic Creative Commons License 2016.06.14 -4 4 105165

Bocs, de nektek tényleg az okozna kéjes örömöt, ha 1400, tök ugyanolyan, csak a rendszám utolsó négy karakterében eltérő (persze ott is szigorú tematika szerint, VIN-nel összehangolva) busz közlekedne Budapesten?

Két különböző cég specifikálta a buszokat, gondolom ez okozza az apró eltéréseket. Aztán mint oly sok minden másban, itt sem csak egy jó megoldás létezik, és gondolom olyanról is hallottál már, hogy egy korábbi, vagy esetleg más hibájából tanul valaki, ezért nem úgy csinálja...

Előzmény: BPO-105 (105161)
Humarci Creative Commons License 2016.06.14 0 1 105164

jól, és sötétített üvegek is

Előzmény: Unatkozó rendszergazda (105153)
1244 Creative Commons License 2016.06.14 0 2 105163
Ha minden igaz, CNG VH, C1 és 260-as. Hogyha lesz ezekből elég kiadható..
Előzmény: Emrex (105160)
g86 Creative Commons License 2016.06.14 -1 8 105162

Milyen egységesítés?

Előzmény: BPO-105 (105161)
BPO-105 Creative Commons License 2016.06.14 0 4 105161

Valaki elmondaná, hogy miért jó az, hogy a BKV-s és a VT-s Conecto G kivitele eltér több pontban is (fülke, ablakelrendezés...)?

Ennyit az egységesítésről.

Emrex Creative Commons License 2016.06.14 0 2 105160

Üdv!
Van valami információ arról, hogy a 282/4E milyen kocsikkal lesz kiadva nyáron?
Ennek valahol utána lehet nézni?

siófoki35 Creative Commons License 2016.06.14 0 1 105159

Van hangulat! :)

 

A vonal is izgalmas a tangazdaságban tekeregve :D

Előzmény: Scatty29 (105142)
Hangya Szövetkezet Creative Commons License 2016.06.14 0 0 105158

BPO-301 

Előzmény: VB0526 (105157)
VB0526 Creative Commons License 2016.06.14 0 0 105157

Ez kicsoda/micsoda?

Előzmény: Scatty29 (105131)
Törölt nick Creative Commons License 2016.06.14 0 0 105156

BPI-116, 117

Előzmény: KápCity (105152)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!