A téma a BKV buszai: járművek, alkatrészek, kiszolgáló létesítmények.
A többi szolgáltató, és a BKK minden más tevékenysége offtopic.
Más szolgáltatók topicjai:
Azokban se volt tök ugyanolyan a motor, a váltó, a hidak, az ablak, a díszléc, a dekorlemezek, az üléshuzat, a kapaszkodók színe, stb (most kb hasonló lényeges dolgokon megy a problémázás)...
Bocs, de nektek tényleg az okozna kéjes örömöt, ha 1400, tök ugyanolyan, csak a rendszám utolsó négy karakterében eltérő (persze ott is szigorú tematika szerint, VIN-nel összehangolva) busz közlekedne Budapesten?
A füle és az ablakkiosztás variálása szerintem nem szab gátat az üzemeltetés rugalmasságának. Amúgy pontosan miben külöbözik egymástól a kettő Connecto?
- az üzemeltető a BKV, illetve a VT-Arriva, a megrendelő a BKK
- a műszaki jellemzőkért elsősorban az üzemeltető, az arculati jellemzők meghatározásáért elsősorban a megrendelő a felelős
- különböző szolgáltatónál üzemelő, de egymással mind műszakilag, mind arculatilag egyező buszok variálása, a vonalak módosítása, illetve a közös vonalak üzemeltetése rugalmasabb egy megrendelő számára (meg úgy általában is), amennyiben nincsenek a megrendelő által támasztott kifejezetten egyedi igények (gondolok itt pl. erősebb motorra, egyedi székezésre, stb.)
Ennek fényében ítéljük meg a különbségek helyénvalóságát.
Írtam anno, '12-ben róla egy cikket, amely igen nagy port kavart, be is indult a szokásos, alacsony színvonalú anyázás egyesek részéről. Abban részletesen felvázoltam a problémákat. Ha érdekel, keress rá, nem kívánok mégnagyobb flamet indítani vele, hisz láthattad, így is fájó sebek tépődtek fel egyesekben.
Bocs, de nektek tényleg az okozna kéjes örömöt, ha 1400, tök ugyanolyan, csak a rendszám utolsó négy karakterében eltérő (persze ott is szigorú tematika szerint, VIN-nel összehangolva) busz közlekedne Budapesten?
--------------
Úgy gondolom, hogy egy város, helyi közforgalmú autóbuszparkjának megítélésekor számtalan nézőpontnak van helye.
Igenis tisztelni kell a :
a./ - Milyen a kapaszkodó színe felül a XXX-yyy számú autóbuszban ?
b./ - Miért nincs a 260 db-os állományban 24.-ik után, egy 25.-ik tipus is ?
c./ - Jó lenne ha közlekedne a városban, duplacsuklós+emeletes városi busz is.
d./ - Legcélszerűbb az lenne ha 1400 db egyforma busza lenne a városnak.
e./ Legyen a városban dízel, LPG-s, CNG-s és elektromos busz is.
f./ Legyen minden városi busz más színű.
nézeteket vallók vélemény szabadságát.
A városnak (döntéshozóinak) nem kell figyelembe venni a felsoroltak, de vélemény nyilvánítoknak van joguk elmondani gondolataikat az ügyről.
"A nógrádos ügylet tényleg szomorú/csúfos véget ért, az utolsó egy év már mindkét fél számára brutális ráfizetés volt. De nagy volt a córesz, valamivel közlekedni kellett."
Ez volt az oka a Nógrád kivonulásának 2012/2013 környékén?
Bocs, de nektek tényleg az okozna kéjes örömöt, ha 1400, tök ugyanolyan, csak a rendszám utolsó négy karakterében eltérő (persze ott is szigorú tematika szerint, VIN-nel összehangolva) busz közlekedne Budapesten?
Két különböző cég specifikálta a buszokat, gondolom ez okozza az apró eltéréseket. Aztán mint oly sok minden másban, itt sem csak egy jó megoldás létezik, és gondolom olyanról is hallottál már, hogy egy korábbi, vagy esetleg más hibájából tanul valaki, ezért nem úgy csinálja...