Kriszta! Te hogyan, hova szoktad feltölteni a Bay-re a Magyar Posta track numberét? Azért címzem neked a kérdést, mert tudom, hogy te gyakran veszed igénybe az MP szolgáltatását. Természetesen mástól is várom a meglátásokat.
Mivel optikai téma, ezért a 'karcmentes' állítás fontos kritérium lehetett abban, hogy valaki licitált, és esetleg inkább bosszús lesz, hogy feleslegesen várta az aukció végét, és felhúzza magát az elvesztegetett ideje miatt.
Tapasztalatból mondom, jobban jársz, ha törlöd az aukciót, és újra indítod olyan fotókkal, ahol megpróbálod ezeket a mikrokarcokat lelőni, ill. a leírásban is szerepelteted a hajszálvékony / mikrokarc stb. megnevezéssel.
Egy kis segítség kellene. Meghirdettem egy terméket (optika) karcmentesnek. Van már rajta nem kevés licit, ám most tüzetesen átnézve, találtam rajta pár mikrokarcot. Mit tudok tenni? Gondolok itt ilyenre, hogy termékleíráshoz lehet-e licit után kiegészítést tenni, vagy esetleg valamilyen indokkal megszakítható az aukció?
1.) Másfél hete, szombaton, írt egy amerikai vevő, hogy hivatalos levélben megkérdezte tőle a USPS, megkapta-e a tőlem várt levelét, és volt valamilyen formula, amit kitöltve az ottani postán kellett leadnia. Kitöltötte, megválaszolva, hogy nem kapta meg, majd leadta náluk. Írt csütörtökön, hogy reggel kivitte neki a postás a levelet (amúgy ez is november végi postázás). Ha nem válaszol, akkor megtartják, és kisorsolják maguk között a következő Mikulás-partyn, vagy mi? :)
2.) Szintén november végi, de nem 28-án, hanem még 25-én postára adott boríték is már beakadt, kaptam is belőle ügyet, én meg elektronikusan a USPS-nél, meg az MP-nél, plusz írásban az MP-nél beadtam a tudakozványt. Aztán csodák csodájára, január 2. hetében megjelent ez a számomra megkönnyebbülést hozó pár sorocska: DELIVERED Dec-27-16, 16:17 PM,
AVAILABLE FOR PICKUP Dec-27-16, 09:29 AM,
Megjegyzem, Szent Este napján (!) nyitott ügyet a kiskancsó, de nem írt volna, hogy bocsi, megkaptam, hanem még Szilveszterig (dec. 31.) kisajtolta belőlem a refundot gyorsított kérvénnyel. (sajnos) Utólag jól látszik, hogy amikor ő megkérte a gyorsított refundot, akkor már 4 napja dédelgette...
MA KAPTAM egy mailt a USPS-től (vagyis bő 1 hónappal a kézbesítés után), hogy: "The US Postal Service® received the search request you submitted and it's being processed. Your package has not yet been recovered, but every effort is being made to locate your item(s)."
Úgy vagyok vele, hogy akkor keressék még, én nem fogok szólni, hogy már 35 napja kézbesítve lett. MERT megérdemlik :D Volt annyi refundom darabra is, hogy ha ezt is elveszettnek jelentik le az MP felé, akkor legalább a nullszaldóra esélyem van. Minden könyvelt, nemzetközi levél után 30DTS-t kell fizessen az MP kártérítéskor, ha nem volt értékjelezve. (de azt viszont nem értem, hogy amit én látok az ebay-en keresztül, azt ők hol nem látják...)
Azért nem esetleges már annyira ez a "beleakadás"...
A kalandvágyból EU-ban pénzt és boldogulást keresők egy jelentős része Németországban telepedett le, így simán lehet magyar anyanyelvű, születetten magyar állampolgár is.
MÁS: valami történhetett, mert nagyon felgyorsulni látszanak az események... PROCESSED THROUGH USPS FACILITY Jan-30-17, 21:17 PM
ARRIVED AT INTERNATIONAL SERVICE CENTER Jan-29-17, 16:37 PM
ORIGIN POST IS PREPARING SHIPMENT Jan-28-17, 01:34 AM
ITEM ACCEPTED Jan-25-17, 01:34 AM
Sajnos, visszamenőlegesen ezt közel sem tapasztalni, de legalább előremutatóan van kedvező változás.
Németországba a német ebay-en sikerült eladnom egy termékemet, el is postáztam ajánlott levélként. A kérdésem az lenne, hogy az ebay-es tracking number feltöltésnél, ha a listából kiválasztom a Deutsche Post-ot szolgáltatónak, akkor majd mutatja rendesen a csomag útját és kézbesítését úgy mint mondjuk az USPS esetében?
Ismét?? Irigyellek, mert nekem is volna néhány (keresetlen) szavam. Téged meg többedszer hívnak. :-)
Amúgy jó dolog, hogy vannak magyar alkalmazottak. Igazán dícséretes volna, ha pl. a magyar ügyfeleket magyar alkalmazottak szolgálnák ki, a más nemzetiségűt az adott nemzetiségű. Talán van olyan nagy már ez a cég, hogy megengedhetné magának, hogy ennyivel kedveskedne a felhasználóknak.
Tudod, tudom, érteni kell a nyelvet. De! Volt egyszer egy problémánk, (németen vagyok regisztrálva) felhívtuk az ügyfélszolgálatot egy szinte anyanyelven németül tudó családtaggal. Hát az ügyintéző vagy nem akarta, vagy nem értette meg a problémánkat. Jószerével még az e-mail címemet sem értette meg (kibetűzve, "p", mint peter, stb.), pedig ez szükséges lett volna az ügyintézéshez. :-)))
Ne hidd! Tele vannak VWare és Hyper-V virtualizációval és Blade szerverekkel, szóval nincsenek technikailag elmaradva. Kérdés, hogy van-e elég szakemberük, akik tudják ezeket hatékonyan üzemeltetni. :D
Az első kettő nálam teljesen jól működik, nem tesz be amerikai eladókat és ár szerint rendez, ha beállítom. Csak azokat teszi esetleg a végére, akik nem adnak meg szállítási lehetőséget és díjat Magyarországra.