Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

balazs.robert Creative Commons License 2012.03.07 0 0 69201

2002-es 1,6 16V-be mennyi lenne az "optimalizálás"

Előzmény: Jena307 (69197)
butterbean Creative Commons License 2012.03.07 0 0 69200

Helyileg hol talallak meg téged? Én pesti vagyok, de nem okoz problémát elugrani valahova?! Mennyi idő egy ilyen műtét?

Előzmény: Jena307 (69197)
balazs.robert Creative Commons License 2012.03.07 0 0 69199

Javaslom, hogy itt nézz körül

Nagyon sok infot találsz.

www.peugeot307.ucoz.hu

Előzmény: Ambree (69172)
Janesz82 Creative Commons License 2012.03.07 0 0 69198

EGR szelep, légmennyiség mérő most lett cserélve. De ez a szívócső szétcsúszás a tűzfalnál elgondolkodtat...

Előzmény: Jena307 (69188)
Jena307 Creative Commons License 2012.03.07 0 0 69197

Az nem kevés az én ajánlatom a fizikai eltávolítással kiírással, 18%os profi optimalizálással =126le, 45ezer ft.

Erre a verzióra vannak már tapasztalatok, arra nem emlékszek írtad e hogy öt ajtós vagy  kombi, de mindkét kategóriából találsz fogyasztási adatokat, mennyivel lett jobb. Igen akinek még az eredeti cooler cső van nem a javított kiadás annál elő szokott jönni, nekem már a vége gyártás volt, és annak már jófalyta volt.

Előzmény: butterbean (69195)
balazs.robert Creative Commons License 2012.03.07 0 0 69196

Ki fig dolgozni?

Előzmény: Zolysys (69164)
butterbean Creative Commons License 2012.03.07 0 0 69195

A lendkerékkel még nem volt bajom. Volt egy szenzor cserém, két ikergömbfely + egy alsó! Decemberben alsó cooler csövem ment szét németben, de az csúnyán. szerencsére sikerült megstoppolni, bár a szerszámokért egy karton Budweiserrel fizettem, az jobban fájt mint a cooler cső! :)

akkor lehet, h nem játszom vele tovább, épp most kaptam egy árajánlatot, kikódolásra, tokkal-vonóval 65pénzért.

Előzmény: Jena307 (69190)
Csaba_F Creative Commons License 2012.03.07 0 0 69194

OK, tehát ebből semmi problem :-)

Előzmény: Jena307 (69186)
balazs.robert Creative Commons License 2012.03.07 0 0 69193

Figyú, küld el a gyártónak a videot. Szerintem egy próbát megér.

Ez nagyon király. Az alkatrészek a kezedben van.

Gratulálok. Fel is rakom a weboldalunkra.

 

Előzmény: Ambree (69150)
Haszika Creative Commons License 2012.03.07 0 0 69192

apropó, nem kő valakinek a banner 510A 64 Ah-s akksim?:) 8ér odaadnám:P

Haszika Creative Commons License 2012.03.07 0 0 69191

60-70 mbar-ig jó, 200 az már részleges tömítődésnek írja, 300-nál visít meg hozza az említett hibákat

 

btw a 2.0 90 lovasnál a 2000ig rendben aztán ugrik az csak akkor tré, ha korábban más volt; mint említettem tesómékém alapból ilyen volt...

Előzmény: Jena307 (69190)
Jena307 Creative Commons License 2012.03.07 0 0 69190

Ha lekorlátoz még 110el tudsz menni. Ha csak a többlet fogyit számolod egy 2000km-es etapnál az is szép pénz, mert képes2-3literrel is többet enni 100on, ha sűrűn regenerál, meg folytja a fap.

Más betegsége a kettőstömegűn kívül meg ezen a mágnesszelepen nem jellemző. Még szokott trükközni ha a műanyag szívócső szétcsúszik a tűzfalnál, ilyenkor falsot szív és ugrál a léghozam, így a kaját is elveszi az ecu, ilyenkor hullámosan gyorsít, erről is találsz képeket. Kb. 120-160ezer km közt szokott kifáradni a fap, diaggal meglehet nézni hogy áll, ha részlegesen telített az már baj, a nyomáskülönbségre már nem emlékszem mennyitől sok, de ha egy kényszerregenerálás után sem 0mb, akkor már nemsok van hátra, csak pár ezer km.

Előzmény: butterbean (69189)
butterbean Creative Commons License 2012.03.07 0 0 69189

Köszi! 120000kmnél meg mire számithatok? Elég sokat járok pályán, szinte az elmúlt 40000t csak ott futotta. de nem akarom sokáig halogatni sem, mert ha lekorlátoz, akkor 2000km maga az örökkévalóság!

Előzmény: Jena307 (69186)
Jena307 Creative Commons License 2012.03.07 0 0 69188

Ugyanaz a turbó ugyanaz a vezérlés, én megnézném a mágnesszelepet, bár érdekes mert a RHY-ra nem jellemző a fogyása.

Kell egy diagot csinálni menetközbenit, és figyelni az élő adatokat hogy megvalósul e a kért turbónyomás. Ami még lehet ennyi km-nél hogy berakodik az EGR szelep a szívótoroknál, nem zár el és ott szökik a nyomás, a kipufgáz nem a csigát hajtja hanem visszaáramlik a égéstérbe, ezt a szívótorok le vagy szétszerelésével ellenőrizhető. Tehát diagolni kell.

Előzmény: Janesz82 (69187)
Janesz82 Creative Commons License 2012.03.07 0 0 69187

Sziasztok!

Nekem is hasonló gondom van mint egyik előttem szólónak, eltűnt a teljesítmény, vagyis igazából 2000 fordulatig egyszerűen nem akar menni, de olyan szinten, hogy néha már ledudálnak. 2000 fordulat felett már minden rendben, ott hirtelen megjön az erő és megindul az autó. Nálam sincs se hibakód, se füst semmi egyéb. (2.0HDI 90Le) + 200.000km

Esetleg ötletek?

Jena307 Creative Commons License 2012.03.07 0 0 69186

Azt hogy még a katalizátor meglétét sem tudják mérni, csak füstöt tudnak, amit viszont egy CR motor nem fog produkálni, meg ugyanez a motor dolgozik a 406okban suzuki grandvitarákban csak RHZ motorkódon fap nélkül még is euro3 és mégis átmegy a zöldkártyán, nekem a keményen piszkált adagolós motor kat nélkül is teljesíti a követelményeket, sőt.

Előzmény: Csaba_F (69185)
Csaba_F Creative Commons License 2012.03.07 0 0 69185

Műszakin, környezetvédelmi vizsgálaton (vagy hogyan nevezik) mit szólnak a FAP kiiktatáshoz?

Előzmény: Jena307 (69180)
Jena307 Creative Commons License 2012.03.07 0 0 69184

Közreműködöm mondjuk úgy, nekem sajna nincs meg a több millás cumóm hozzá, hanem csak lebonyolítom a melót.

Előzmény: butterbean (69183)
butterbean Creative Commons License 2012.03.07 0 0 69183

Ok, koszi az infot! Te ezek szerint vállalsz ilyen kiiktatást?

Előzmény: Jena307 (69181)
zsolesz 307 Creative Commons License 2012.03.07 0 0 69182

gratula az autóhoz tényleg a macerás dolgokkal akarsz kezdeni? :)

 

Ezt az oldalt tedd magadévá ( tedd be böngésző kedvencbe )

Az adatlapodra érdemes felírni az autó fajtáját így nem fogod megkapni a kérdéseid utáh, hogy melyik motor melyik változat.Érdemes még kiírni hogy merre lax így lehet könnyebb lesz neked a szerelés, hátha van valaki a közeledben.

 

 

Előzmény: wdriver (69178)
Jena307 Creative Commons License 2012.03.07 0 0 69181

Ja kimosásra is van lehetőség, kb 40ezer km-re oldja meg a problémát, de a vegyszerek ára miatt kb. 15ezer ft, vagy több, és annyiért csináltam legutóbb 2éve, és még ehhez jön a min. 2liter eolys ami kb 18-20ezer ft.

 

Ha ezek közül bármelyik szó neked nem magyarul van, akkor ne kérdezz hanem olvass vissza, és megkapod a válaszokat.

Előzmény: Jena307 (69180)
Jena307 Creative Commons License 2012.03.07 0 0 69180

120ezernél ha nem városi volt a használat még lehet hátra valamennyi, de egy PPS-es diagolás megmondja az eolys szintet is meg a telítődöttséget is.

A fap kiiktatása elsősorban mindenkinek a ZÖLD beállítottságától függ, másodsorban pénztárca. Megtartani kb 160ezer ft. kiírtani  40ezer ft.

Ha a motorral kapcs kérdezed annak ez egy vírus, de gyógyítható, kiírtható.

Mostmár kb 4-5kiírt autó van a fórumon ugyanez a mocis, olvass vissza keress vissza, amelyikeket én intéztem azoknak optimailzálva is lett a gyári szoftjuk, mert benne van az árban, így még jobb a fogyi meg persze értelmesebben is megy.

Ha nagyon telített a fap, akkor kiabál, de így használva jelentősen növekszik a fogyi, meg az EMAP ami a csiga élettartamára van igen káros hatással, az emap és a vele járó hőterhelés nem szerencsés a mocinak/csigának.

Ezt kiírni és optimailizálni, úgy szerencsés ha más bajjal nem küszködik az autó, tehát először rendbe kell tenni, ez persze nem vonatkozik a fapos bajokra, mint pl. nyomáskülömbség szenzor, vagy tanksapka szenzot.

Előzmény: butterbean (69177)
gombfoci Creative Commons License 2012.03.07 0 0 69179

gratula az autóhoz!

 

... hát megnyertél némi szívást ... nem a legegyszerűbb(=legolcsóbb) javításokkal kezded...

 

Van fent a topik oldalán pár okosság, olvass vissza kicsit és megtalálod.

Előzmény: wdriver (69178)
wdriver Creative Commons License 2012.03.07 0 0 69178

köszönöm

akkor ha odajutok hogy elkezdem bütykölni, majd ide írok kérni segítséget.

 

első körben az alapok:

- indexkapcsoló

- csomitartó zár

- első fényszóró polírozás mert nagyon matt

 

ezek amikkel kezdeni kell.

de legelőször pár izzó cserés,én nem is értem

nem nagyon figyeltek rá...

első indexizzók, féklámpaizzók (csak a felső-középső megy)

üdv W.

Előzmény: Ambree (69172)
butterbean Creative Commons License 2012.03.07 0 0 69177

Köszi!

 

A részecske szürő kikódolásáról mi a véleményetek, vagy inkább hagyjunk mindent a régiben és csak tisztítás?

Előzmény: Jena307 (69176)
Jena307 Creative Commons License 2012.03.07 0 0 69176
1628ZT azaz turbónyomás szabályzó mágnesszelep, csak újat érdemes venni,éspróbára fel lehet tenni az egr-ét vagyis fel lehet cserélni, ha használod a keresót találsz képeket rajzokat isleírást is
Előzmény: butterbean (69175)
butterbean Creative Commons License 2012.03.07 0 0 69175

2.0HDI
79KW ha jól tudom ez 106LE

Előzmény: Jena307 (69174)
Jena307 Creative Commons License 2012.03.07 0 0 69174
És akkor a szokásos kérdés:melyik motor? melyik 110lovas a 107 vagy a 109 ? Még segítek 2literes vagy az 1.6os?
Előzmény: butterbean (69173)
butterbean Creative Commons License 2012.03.07 0 0 69173

Sziasztok!

 

307 HDI-m (110) rakoncátlankodik, elértem a 120000km-t és eltünt a teljesítmény. Egyik pillanatról a násikra kb Igolf szintre esett vissza.

Nincs turbohang, nem húz, nem gyorsul, nem füstöl. Mi lehet a gond? Nem írja az economy módot, nem jelzi sárga hibakóddal. Egyszerüen csak nem megy!

Ambree Creative Commons License 2012.03.07 0 0 69172

Gratula az autóhoz! Sok-sok balesetmentes kilométert kívánok hozzá!

 

Ez a működő fórum, itt megy a beszélgetés... :-)

Előzmény: wdriver (69171)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!