Az nem kevés az én ajánlatom a fizikai eltávolítással kiírással, 18%os profi optimalizálással =126le, 45ezer ft.
Erre a verzióra vannak már tapasztalatok, arra nem emlékszek írtad e hogy öt ajtós vagy kombi, de mindkét kategóriából találsz fogyasztási adatokat, mennyivel lett jobb. Igen akinek még az eredeti cooler cső van nem a javított kiadás annál elő szokott jönni, nekem már a vége gyártás volt, és annak már jófalyta volt.
A lendkerékkel még nem volt bajom. Volt egy szenzor cserém, két ikergömbfely + egy alsó! Decemberben alsó cooler csövem ment szét németben, de az csúnyán. szerencsére sikerült megstoppolni, bár a szerszámokért egy karton Budweiserrel fizettem, az jobban fájt mint a cooler cső! :)
akkor lehet, h nem játszom vele tovább, épp most kaptam egy árajánlatot, kikódolásra, tokkal-vonóval 65pénzért.
Ha lekorlátoz még 110el tudsz menni. Ha csak a többlet fogyit számolod egy 2000km-es etapnál az is szép pénz, mert képes2-3literrel is többet enni 100on, ha sűrűn regenerál, meg folytja a fap.
Más betegsége a kettőstömegűn kívül meg ezen a mágnesszelepen nem jellemző. Még szokott trükközni ha a műanyag szívócső szétcsúszik a tűzfalnál, ilyenkor falsot szív és ugrál a léghozam, így a kaját is elveszi az ecu, ilyenkor hullámosan gyorsít, erről is találsz képeket. Kb. 120-160ezer km közt szokott kifáradni a fap, diaggal meglehet nézni hogy áll, ha részlegesen telített az már baj, a nyomáskülönbségre már nem emlékszem mennyitől sok, de ha egy kényszerregenerálás után sem 0mb, akkor már nemsok van hátra, csak pár ezer km.
Köszi! 120000kmnél meg mire számithatok? Elég sokat járok pályán, szinte az elmúlt 40000t csak ott futotta. de nem akarom sokáig halogatni sem, mert ha lekorlátoz, akkor 2000km maga az örökkévalóság!
Ugyanaz a turbó ugyanaz a vezérlés, én megnézném a mágnesszelepet, bár érdekes mert a RHY-ra nem jellemző a fogyása.
Kell egy diagot csinálni menetközbenit, és figyelni az élő adatokat hogy megvalósul e a kért turbónyomás. Ami még lehet ennyi km-nél hogy berakodik az EGR szelep a szívótoroknál, nem zár el és ott szökik a nyomás, a kipufgáz nem a csigát hajtja hanem visszaáramlik a égéstérbe, ezt a szívótorok le vagy szétszerelésével ellenőrizhető. Tehát diagolni kell.
Nekem is hasonló gondom van mint egyik előttem szólónak, eltűnt a teljesítmény, vagyis igazából 2000 fordulatig egyszerűen nem akar menni, de olyan szinten, hogy néha már ledudálnak. 2000 fordulat felett már minden rendben, ott hirtelen megjön az erő és megindul az autó. Nálam sincs se hibakód, se füst semmi egyéb. (2.0HDI 90Le) + 200.000km
Azt hogy még a katalizátor meglétét sem tudják mérni, csak füstöt tudnak, amit viszont egy CR motor nem fog produkálni, meg ugyanez a motor dolgozik a 406okban suzuki grandvitarákban csak RHZ motorkódon fap nélkül még is euro3 és mégis átmegy a zöldkártyán, nekem a keményen piszkált adagolós motor kat nélkül is teljesíti a követelményeket, sőt.
gratula az autóhoz tényleg a macerás dolgokkal akarsz kezdeni? :)
Ezt az oldalt tedd magadévá ( tedd be böngésző kedvencbe )
Az adatlapodra érdemes felírni az autó fajtáját így nem fogod megkapni a kérdéseid utáh, hogy melyik motor melyik változat.Érdemes még kiírni hogy merre lax így lehet könnyebb lesz neked a szerelés, hátha van valaki a közeledben.
Ja kimosásra is van lehetőség, kb 40ezer km-re oldja meg a problémát, de a vegyszerek ára miatt kb. 15ezer ft, vagy több, és annyiért csináltam legutóbb 2éve, és még ehhez jön a min. 2liter eolys ami kb 18-20ezer ft.
Ha ezek közül bármelyik szó neked nem magyarul van, akkor ne kérdezz hanem olvass vissza, és megkapod a válaszokat.
120ezernél ha nem városi volt a használat még lehet hátra valamennyi, de egy PPS-es diagolás megmondja az eolys szintet is meg a telítődöttséget is.
A fap kiiktatása elsősorban mindenkinek a ZÖLD beállítottságától függ, másodsorban pénztárca. Megtartani kb 160ezer ft. kiírtani 40ezer ft.
Ha a motorral kapcs kérdezed annak ez egy vírus, de gyógyítható, kiírtható.
Mostmár kb 4-5kiírt autó van a fórumon ugyanez a mocis, olvass vissza keress vissza, amelyikeket én intéztem azoknak optimailzálva is lett a gyári szoftjuk, mert benne van az árban, így még jobb a fogyi meg persze értelmesebben is megy.
Ha nagyon telített a fap, akkor kiabál, de így használva jelentősen növekszik a fogyi, meg az EMAP ami a csiga élettartamára van igen káros hatással, az emap és a vele járó hőterhelés nem szerencsés a mocinak/csigának.
Ezt kiírni és optimailizálni, úgy szerencsés ha más bajjal nem küszködik az autó, tehát először rendbe kell tenni, ez persze nem vonatkozik a fapos bajokra, mint pl. nyomáskülömbség szenzor, vagy tanksapka szenzot.
1628ZT azaz turbónyomás szabályzó mágnesszelep, csak újat érdemes venni,éspróbára fel lehet tenni az egr-ét vagyis fel lehet cserélni, ha használod a keresót találsz képeket rajzokat isleírást is