Igen, ezek az AGI Milano, és a SILA Milano kocsik. Ezen kívül van Ikarus a SAI Treviglionál, ezek a kocsik Treviglio és Begamo között járnak. Itt van a potsdami 417-es is.
Köszi a képeket a 417 olaszról de ezeket már mind ismerem többet én sem találtam meg nincs is nagyon időm kutakodni.A narancssárga 415ös gyáriképed kitől van a Buzától,vagy a Török Gyulától ugyanis ezt is én fotóztam még a kiszállítás előtt.
Ahol középen ajtó van, ott az ajtók között mindig egyformák az ablakok elöl is meg hátul is. Ha középen nincs ajtó, akkor viszont a második ablak hosszabb, nem 1285, hanem 1335mm, mint a szemben bal oldalon levő.
Igazad van Drusza! Nem figyeltem az oldalsó ferde csíkra, AOA-567-nek még egyenes csíkjai voltak. A szimpla/dupla fényszórók tévesztettek meg, én 565-öt utoljára duplával lőttem még 1 éve: AOA-565
Ez a "középnagyhíd"-ként emlegetett fajta. MVG 8?? Ilyennel ment a pozsonyi 415-ösök egy része, nomeg persze 90-es évek közepétől sok export 200-as (260, 263, 280, 283) is.
Köszi a képeket. Akkor most láttam utoljára AOA-565-öt és JHZ-332-t... nem gondoltam, hogy ilyen gyorsan oda kerülnek, nem olyan régen kapták ezt a ferdesávos felújítást. Martonvásáron a Viszló belépésével feleslegessé váltak, és 21 évet leszolgáltak...