Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Stefi81 Creative Commons License 2017.07.17 0 2 67298

Egy pár szó ami most nem egy hibás Táliáról szól.

 

Tegnap jöttünk haza Horvátból, azon belül is Medulinban voltunk ami a mi kis városunktól 875km-re volt, de ott is mentünk minden nap az egy hét alatt és olyan 2ekm mehettünk összesen. Nagyon örülök, mert semmi gond nem volt a kocsival, pedig félem kicsit. (annyira hogy szerszámokat vittem magammal) Oda kicsit óvatosan mentünk, vissza már azért nyomogattam neki néha, mert nem volt forgalom. Szóval én pozitívan csalódtam megint a 1.4 8v Táliában, igaz amit lehet azt meg is kapja tőlem és amennyire lehet vigyázok rá, de nem én vagyok a kocsiért, hanem fordítva. Volt pár régi kocsim, de soha nem éreztem annyinak a lóerőket amit megadtak a gyártók, kivéve ennél. Valamiért nagyon jól megy hiába csak 75 paci, gondolom ez azért furán hangzik. Pl. anno a Swift 1be csalódtam teljesítményben. (szerintem a swift 1.3-at simán veri a thalia 1.4 és nehezebb is)

Annyi hogy valós 120km/ó felett azért már szereti a hasát. Egyébként az út előtt cseréltem le egy Kínai Rotalla 185/55 15 gumit bridgestone ecopia ep150 175/75 15-re, ami semmivel sem jobb. Sőt! Elvileg komfortosabbnak kellene lennie, de pont a Kínai volt az. Igaz mikor nem volt a felnin érezhetően merevebb és keményebb oldalfalú volt a bridgestone. Gondolom sokkal kopásállóbb lesz.

Egy pár ízelítő kép, hogy hova el nem jut ez a kis autó.

Sanyo1012 Creative Commons License 2017.07.17 0 0 67297

Hello,

 

Köszönöm a tippet.

A héten meg is nézem.

A gyorsítás, motorféknél a váltókar eléggé kimozdul, úgyhogy megnézem.

Ezen felül a kipufogó részt néztem már, de eddig még nem találtam semmi rá utaló jelet, hogy az lenne.

Az lehetséges, hogy valahol a leömlő résznél lenne?

 

 

Előzmény: Papalac (67287)
alibabusic Creative Commons License 2017.07.16 0 0 67296

1. Veress Endre út-Megyeri út sarok. Flamingó Étterem-Fodrász-Kulcsmásoló-Autósbolt.

 

2. A lányom Opeljéhez a chipes-indításgátlós kulcsát a Mecsek Áruházzal szemben, az üzletsoron lévő kulcsmásolónál másolták és működik!

Előzmény: szuszimaci (67294)
Léger Zsolt Creative Commons License 2017.07.15 0 0 67295

Sziasztok. Felmerült egy olyan olyan igény hogy manuálisan kapcsolhassam a hűtőventilátort de akarom látni a víznek a hőmérsékletét is. Egyszer már sikerült úgy visszadugni az érzékelő csatiját hogy volt hőfokkijelzés de ment is állandóan a venti. Melyik kábelt kellene megbontanom ahhoz hogy ezt meg tudjam csinálni? 

 

Az ok: Sokszor kell lassú menetben rövid időkre elindulni és megállni. És iszonyú módod bemelegszik a motor. Ezt meg akarom előzni. 

De nem forralja a vizet. 

szuszimaci Creative Commons License 2017.07.15 0 0 67294

Sziasztok.

Tud valaki kulcsmásolót aki meg vágja és fel programozza a kulcsot Pécsen?

A riasztót is hozzá kell tanítani.

Köszönöm.

Papalac Creative Commons License 2017.07.14 0 0 67293
Előzmény: kisbago9577 (67291)
ivókút Creative Commons License 2017.07.14 0 0 67292

Jeladó, keresőbe írd be, olvass...

Előzmény: kisbago9577 (67291)
kisbago9577 Creative Commons License 2017.07.14 0 0 67291

Sziasztok. 

Renault thaliam van 2001 es. És olyat csinál hogy a kilóméteróra néha megy máskor meg kifekszik és semmi. Mi lehet a baj? 

Ajven1985 Creative Commons License 2017.07.14 0 0 67290

Sziasztok!

 

Hétvégén sikeresen elvégeztük a légzsákszalag cseréjét, most már nem világít a kis ikon a műszerfalon, feltételezem jó a szalag, amit vettünk bele. Ahogy tanácsoltátok, multiméterrel kimértük a régit és az újat is, mutatta a hibát. Összeszerelésnél figyelni kell, mert ha nem középen áll a szalag, akkor kormánytekerésnél el fog szakadni, valószínű ez volt a hiba, mikor annak idején összeraktuk. Most beszerelés előtt átforgattuk, balra és jobbra is 2 és 3/4 fordulatot tud menni, így oké lesz.

 

Köszi a segítséget mindenkinek. G.

Előzmény: ivókút (67177)
csaveri Creative Commons License 2017.07.13 0 0 67289

Hát én innen vásároltam már de nagyon rossz minőségű terméket küldtek. A doblemez patentja olyan kemény hogy a patent lamellái nem hajlanak, a fejrész meg törik. A lökhárítóba való patentok is kemény rideg anyagból vannak és széttörnek.

Inkább rendeltem ilyet. A minősége sokkal jobb az ára meg.... az itthoni 4 db áráért onnan 30 db-ot kaptam. És az itthoni postát még bele sem számoltam.

Előzmény: ÖregMackó (67163)
Joco/1 Creative Commons License 2017.07.13 0 0 67288

Aha, értem.

 

Köszi szépen a válaszodat!

Előzmény: Törölt nick (67284)
Papalac Creative Commons License 2017.07.13 0 0 67287

A zörgés valószínűleg kipufogó. Valahol verődik, vagy a hővédő alulemez rohadt el. Érdemes megnézni a "kutyacsontot", ha gyorsításnál jelentkezik.

A sebváltó karon látszik a kutyacsont hibája. Gyorsítás, motorfék esetén rendesen mozdul a váltókar.

Előzmény: Sanyo1012 (67285)
WebNeo Creative Commons License 2017.07.13 0 0 67286

Legalább sikerült :D

Előzmény: Baki71 (67277)
Sanyo1012 Creative Commons License 2017.07.13 0 0 67285

Sziasztok,

 

Köszi a tippet.

Sajna az enyem is hasonló.

Csak nekem 500-nál van a fordulatszám mérő és ott ingadozik egy kicsit.

Viszont beindításkor (amikor hideg a motor) nincs vele gond.

A fordulat olyan 900-1000 között van.

 

Most hétvégén megpróbálom kitakarítani az alapjárati motort. :)

 

A zörgéssel kapcsolatosan azt tapasztaltam, hogy valamilyen szintem nyomaték függő is.

Mert minden sebessegben olyan 2000-es fordulat környékén jön elő, de csak akkor ha megy az autó.

Álló helyzetbe meg se szólal.

Előzmény: Papalac (67282)
Törölt nick Creative Commons License 2017.07.13 0 0 67284

 

 

Csavarlazító "bőven", majd megindítani az anyát. Én egy kicsi, de erős csapágylehúzót használok. Itt már ma tengely és a hüvely is kopott. Cserélni kell az alkatrészeket.

Előzmény: Joco/1 (67276)
Léger Zsolt Creative Commons License 2017.07.12 0 0 67283

Most visszaolvasva igazad van. :) Sajna nem tettem meg. 

Előzmény: Papalac (67282)
Papalac Creative Commons License 2017.07.12 0 0 67282

Ha jól emlékszem 16 szelepesről beszélünk és abban nincs olyan lemezke.

Kipufogó szokott zörögni. Alá kell nézni.

Az az alapjárat alacsony. 750-nek kéne lenni. Ki kéne pucolni az alapjárati motort. Attól nem pörög fel beindításkor.

 

Nem ilyen a hangja?

https://www.youtube.com/watch?v=ZnaEo_swZcw

Szerintem ezen elugrott a vezérlés vagy nem megy csak 3 henger.

Előzmény: Léger Zsolt (67281)
Léger Zsolt Creative Commons License 2017.07.12 0 0 67281

Remélem most jó lesz :D 

Előzmény: Léger Zsolt (67280)
Léger Zsolt Creative Commons License 2017.07.12 0 0 67280

Bocsi kép lemaradt. 

Előzmény: Sanyo1012 (67278)
Léger Zsolt Creative Commons License 2017.07.12 0 0 67279

Az nekem meg is van. A motor elején van egy védő lemez. Nekem három csavar tartja és kettő alól kirohadt a lemez. Nézd azt meg. 

Előzmény: Sanyo1012 (67278)
Sanyo1012 Creative Commons License 2017.07.12 0 0 67278

Ki lett tisztítva a folytószelep.

Most úgy néz ki, hogy az alapjárat is stabilan 500-550 fordulaton van.

 

Ezen felül egy olyan kérdésem lenne, hogy találkozott e már valaki olyannak, hogy menet közben

fémes rezgést hall?

Egy bizonyos fordulaton csak menet közben, olyan mint ha egy lemez zörögne.

De csak a jobb első résznél.

 

Próbáltam volna körbenézni a klíma csöveket, de nem ér egyik se bele semmi olyanba.

 

Viszont annyit tapasztaltam, hogy a szellőző kapcsolója ha 0-ra van állítva akkor olyan hangja van mint ha

egy kis motor forogna.

Esetleg a kinti benti levegő elválasztó lenne az?

 

Előzmény: Sanyo1012 (67270)
Baki71 Creative Commons License 2017.07.12 0 0 67277

Hali!

A kiakadás meg volt maradt a szétszedés. Szakember segítségét vettem igénybe a patentek épségének megóvása és egyéb célszerszámok miatt. Tényleg ketten 15 perc alatt megoldottuk segített a videó de nekem a kormányon alul is volt két csavar amit ki kellett venni. Szétszedve megerősődött bennem hogy ezt másképp nem lehetett volna visszatenni ugyanis a bejövő kábelköteg feszült így évek alatt a rázkódás miatt a fülek (gondolom a nagy meleg sem tesz neki jót) elengedtek. Úgyhogy a tűzfalon lévő kábelköteg rögzítőn majd a kötegen is lazítottunk. Így már nem feszül az egész kijelzőegység könnyen visszament a helyére. Az összeszerelés flottul ment minden illeszkedik nem látni a szerelés nyomait. Ezt tényleg vagy hozzáértő szerelő vagy célszerszámmal rendelkező ügyeskezű ember végezze. Most tüntettem el az ujlenyomatokat minden zsír lett.

Mégegyszer köszi minden segítséget.

Baki

Előzmény: WebNeo (67272)
Joco/1 Creative Commons License 2017.07.12 0 0 67276

Sziasztok!

 

A következő a gondom: a bal oldali ablaktörlő tengelye lazán áll, lötyög. Megpróbálok alul beszúrni két képet, azokon remélem látszik majd, mire gondolok.

Abból vettem észre, hogy a lapát közepe táján csíkosan töröl, hiába tök új a gumi, nem feszül rá a lapát az üvegre rendesen. A jobb oldali töröl normálisan, annak stabilan áll a tengelye.

 

Próbáltam most szétszedni. Az tiszta sor, hogy le kell majd szednem az alatta levő műanyag burkolatot, hogy hozzáférjek a tengely aljához és a motorjához, hogy megnézzem, mi lazult ki. Magát az ablaktörlőt nem sikerült leszedni. Az az anya ami a tengely tetején van, eléggé rá van gyógyulva, nem lazult ki, jobban meg nem mertem tépni.

 

Hogyan kell leszedni az ablaktörlőt?

Azt az anyát kellene tépni kicsit bátrabban?

 

Köszi előre is a válaszokat!

 

Jocó

 

 

 

WebNeo Creative Commons License 2017.07.12 0 0 67275

Az már rég nincs borotválnom kell :D, szakálam van......

Előzmény: csaveri (67274)
csaveri Creative Commons License 2017.07.12 0 0 67274

Végül bontanék csak amikor már kiakadtam

 

:DD

 

Ha még van elég hajszál ;-)

Előzmény: WebNeo (67272)
csaveri Creative Commons License 2017.07.12 0 0 67273

Semmi gond, csak céloztam rá, hogy nem mindig kell 100 %-ban követni a videókban látottakat. Iránymutatásnak jók, de vannak olyan videók is amik tökéletes technikai információkkal rendelkeznek.

Előzmény: ivókút (67271)
WebNeo Creative Commons License 2017.07.12 0 0 67272

Ha még nem volt bontva én a helyedben kisérleteznék hátha damil, szigszalag vagy bármi más segítségével helyére tenném, mert amit megbontunk már nem gyári :D képez zörögni zizegni, mondjuk ez engem nagyon idegesít :D

Végül bontanék csak amikor már kiakadtam :D

Előzmény: Baki71 (67268)
ivókút Creative Commons License 2017.07.12 0 0 67271

Félre értesz, vagyis a kommentem nem igazán neked szólt, csak az általad linkelt videóra írtam, hogy ne pontosan azt kövesse az ember gyereke...

Előzmény: csaveri (67269)
Sanyo1012 Creative Commons License 2017.07.12 0 0 67270

Szia

Hát épp ez a baj, hogynem.

Amikor beindítom az autót, akkor mint ha meg akarna halni.

De ez olyan 5 sec.

Utána mint ha semmi se történt volna.

 

Most beszéltem a cégen belüli szerelővel és annyit mondott, hogy lehet, hogy

hirtelen túl sok üzemanyagot kap és azért lehet ez a problémája. (a benzinszagból kifolyólag)

 

Olajcsere tavaly októberben volt. (olajszűrő, légszűrő is)

 

A gyertyákat nem tudom, hogy mikor voltak cserélve, de ma vagy holnap azt is megnézem.

 

Annyi van még, hogy alapból elég alacsony a fordulatszáma az autónak.

Néha annyira alacsony hogy a rángatás határán van (500).

 

Remélem, hogy a hétvégén lesz időm és meg tudom nézni ezeket a dolgokat.

 

Köszönöm a tippeket.

Amint tudok megírom a fejleményeket.

 

Előzmény: Papalac (67250)
csaveri Creative Commons License 2017.07.12 0 0 67269

A videók tartalmáért én azt hiszem nem kell felelősséget vállalnom. Viszont arra jók hogy lássa az ember, hogy mi hol van és hogy jön / jöhet le róla. Látható hogy könnyen lejön tehát nem kell hozzá csavarhúzó. Amúgy csavarhúzóval én sem feszegettek kárpitot, burkolatot. Ahhoz van külön szerszámkészletem.

Amúgy van egy viszonylag egyszerű módszer arra hogy ezeket a burkolatokat milyen fülek, patentok, rögzítők fogják.

Én a cikkszámát szoktam beütni a keresőben és a felhozott találatok, képek, eladási hirdetések között mindig akad olyan amiről le lehet lesni. :)

Legtöbbször sikerrel járok.

Előzmény: ivókút (67267)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!