Van egy 1995-ös Ford Mondeom. 2,0 ZETEC, hengerenkénti injektorral. Be akarom gázsítani. 15ezer a szett keverőfejjel. A drágább hengerenkénti gázszettre nincspénzem. Mivel kell számolnom egy régebbi szett esetén. Együtt lehet vele élni, vagy felejtsem inkább az egészet?
Ha mindenképpen hengeres tartályt szeretnél, én nem vágnám szét a gyári kárpitot ,inkább csinálnék bele egy egyedit.Furnérból kárpitozva igényesen meg lehet csinálni és bármikor visszaalakítható gyárira.
Sziasztok! Citroen c5 kombiba szeretnék tartályt beletetetni csak az a problémám hogy a csomagtartó aljában lévő műanyag kárpitozott lemez, amit föl lehet emelni mert alatta van a pótkerék az majdnem a hátsó űléstöl indul. Ha berakatok egy 90 literes tartályt ami elfoglal kb 25-30 cm széles helyet az hátsó üléstől, akkor nem tudom felhajtani azt a bizonyos csomagtartó alját. Ezt hogyan szoktátok megoldani? El kell vágni a lemezt ott ameddig a tartály felfogatása lesz? (Legfeljebb zsanért kell az elvágáshoz tenni a kárpitot meg nem elvágni csak a műanyagot.)
Ha tud valaki frappáns megoldást akkor írja meg legyenszives.
az jó! mert elektromosnál bár az már inkább kl-be rakják szokott trükös bélabácsi lenni éa a gyári gázos vezérlők nem érnek semmit amit 8-10e forintért hoznak hozzá, hanem csináltatni kell
egy barátom csinált egy műhelyt nagyon profi,mindig sírnak hogy többet kell szerelőhöz járni meg nem tart addig egy alkatrész
csinált egy after-before demonstráciot a falon
pl. az egyikoldalon felirva 1979 golf1 16 70le alatta egy kinyomó csapágy mellette 2000valahány golf5 1,6 120le fele akkora müanyagos kinyomó na itt kezdődnek a gondok
na it kezdödnek a gondok a gáznál is,szoftver,kompjuter,mátrix meg ló fasz,én is a hétan rakatom be a szekvenciálisat bisztios jól meg szopom és rimánkodni fogok egy jó keverőfejes motyoért
nem tudom audit soha nem láttam ,de szerintem ugyan az mint a merci meg a renault volt,alul a folytó szelep felette a tárcsa a felett a keverő és közte az ütköző bak ahogy nyitod a pillangót úgy szívja a tárcsát lefele úgy adagol több benzint,és szív be több levegőt,bár annak már nincs köze a tárcsához feltéve ha simán mozog mint a vaj,de az ritka egy-két puki után sőt gázosba hibátlannal még nem találkoztam csak beszerelés után az első puki-ig ami általában elérkezik főleg ha automatán kapcsol át
Van egy másik autóm K-jet el. Sokat szívtam én is a durrogással.Nem teljesen értem a bowdenes megoldást. Ha lenyomom a tárcsát akkor honnan tud levegőt szívni a motor? Lehet,hogy félreértettem,nem inkább felhúzni kell a bowdennel,hogy inkább nyitva legyen?
mikor lekapcsolod a szivattyút és kiköhögi az utolsó benzint is ,mert ugye szivattyú leál és még a fejből utána megy bele a benzin mert mechanikus, na tehát ezek után teljesen mindegy hogy milyen a befecskendező rendszer, azért mondtam hogy a tárcsát éerdemes kitámasztani mert ha felrobban vagy robbant valamikor a GEOMETRIÁJA VÁLTOZHAT és szorulhat,elég csak egy leheletnyit akadnia amit nem érzel és már lehet is puff,a többi befecskendezőnél elektromos szelepek röl az feszültség /áram/leválasztva és abban apillanatban zár és nem megy több benzin,ez a légnyelés mérőknél is igaz a többi befecskendezőnél de valamiért a k-nál még jobban,1x felrobban komolyabban és vége a dalnak benzinnel is tekergetheted az imbuszcsavart ahova akarod
Nekem audi c4 aad motorkóddal.Szinte ugyanaz.Lovato redi, keverőfej.Én 60 000 km-t mentem CSAK gázzal. Amit tudni kell, megy a rendszer télen nyáron.Bármikor indul, én napi szinten dolgozni járok vele,akár minusz 15ben is pöcc-röff. Mióta megvettem sokat javult,saját kezű állítgatással.2 éve nem bántom tökéletes. Télen nyáron kell egyszer belenyúlni a hideg alapjárat miatt. Szerelőket meg a műszeres beállítást el kell felejteni, nem lehet megcsinálni 15 perc alatt, állandó vagy üzem meleg hőmérsékleten.Reggel indítasz jó, bemelegszik nem jó , másnap újra ,amíg nem lesz közel állandó minden esetben az alapjárat. És szinte bárhová van állítva jó értékeket fog mutatni a zöldkártyán. Ami nálam hiba, hogy a bemelegedés után 2000 az alapjárat, újraindítással megszünik, de ezt csak most vettem észre, mivel a gázpedál helyzetérzékelőm eddig el volt állítva.Visszaállítottam, hogy gyári legyen és érzékelje az alaphelyzetet.Ettől lett 2000. Úgyhogy maradt eredetiben (Motorfék üzem nincs) és így nincs gond.Remélem érthető. Nagy hidegben a rendszer dúsít , lefullad nincs alapjárat, bemelegedve jó. Megoldás alapjárati csavar stb állítás ,nálam most úgy van, hogy hidegen picit dús a keverék, olyan mintha szívatóval mennél 1300 kb a fordulat, melegedéssel ez szépen csökken. Fogyasztás 12,5.Hosszútávon nem pályán 10 vagy alatta.Ezt nyáron klímával, télen melegítéssel csak gázzal kell érteni. Ha kell még infó rezjam@freemail.hu Ja és gyertyahézagok kicsit kisebbek, + előgyújtás, gyújtókábelek +szigetelve. üdv
Fórumot visszaolvasva láttam sok szívást a K-Jettel kapcsolatosan, eddig kb 5 autóm volt gázzal , és egyikkel sem volt gond.(no jó, a Peugeot 405 Mi16 visszadurrogott néha, vagy akkorát lőtt, mint egy mozsárágyú).
Az autó már megvan, szeretném is megtartani, úgyhogy megoldást keresek.
szerintem nem kell befosni k-J-tol a gáztól, nekem volt 126-280-as 500-as meg rönci-25 ami k-s volt,
1, felejtsd el az automata átkapcsolást csak kézi benzin kikapcs kifogy át gázra mint a karbisnál,és ugyan így vissza ez macerás és nem egy modern dolog a feleségek-barátnők se szeretik,
2.ha csak gázzal akarod használni beépítesz egy bowdent, én ha jól emlékszem trabi szivatót raktam , csak merev acél szálas jó, mikor betolod lenyomod a tárcsát teljesen, úgy használod gázra, mikor behúzod mehet benzinen,
NEKEM SOHA NEM DURROGOTT ÉS NEM ROBBANT EGYIK K-S MIUTÁN ÍGY LETT MEGCSINÁLVA,
bár nem vennék k-j.-t de ha megvan akkor azért nem gond lehet gázzal is autozni
GYetvai A. volt ennek a nagy mestere nem tudom dolgozik -e még
tehát mondhat bárki béármit LEHET K-JETTEL GOND NÉLKŰL AUTOZNI
DE EGY IMA MEG SZERENCSE NEM ÁRT MERT MACERÁSABB MINT A TÖBBI ÉS NINCS OLYAN KOMFORTOS
Ezt a kérdést nem egészen értem... Én egyedi engedélyt adtam be, az csak erre az autóra vonatkozik. (sőt a terv szerzői jogi védelem alá tartozik, így nem is használható fel máshoz... lol ) Sorozatengedély beadásához nemtudom mit szólnának, az nkh-t ismerve mindenki mást és mást...
Talán a Bécsi Tomi Érden. Ő szerelte a legtöbbet az országban meg a Varga Zsolti Székesfehérváron. Sajna nem valami üzembiztos rendszer, ezért ma már senki sem szereli, alkatrész is csak elvétve található hozzá.