Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2010.01.06 0 0 8623
150ezer, elírtam.
Előzmény: Biri01 (8622)
Biri01 Creative Commons License 2010.01.06 0 0 8622
Milyen szettet találtál ilyen komoly összegért?
Előzmény: Törölt nick (8621)
Törölt nick Creative Commons License 2010.01.06 0 0 8621
Van egy 1995-ös Ford Mondeom. 2,0 ZETEC, hengerenkénti injektorral.
Be akarom gázsítani. 15ezer a szett keverőfejjel. A drágább hengerenkénti gázszettre nincspénzem. Mivel kell számolnom egy régebbi szett esetén. Együtt lehet vele élni, vagy felejtsem inkább az egészet?
gymaci Creative Commons License 2010.01.06 0 0 8620
Ha mindenképpen hengeres tartályt szeretnél, én nem vágnám szét a gyári kárpitot ,inkább csinálnék bele egy egyedit.Furnérból kárpitozva igényesen meg lehet csinálni és bármikor visszaalakítható gyárira.
Előzmény: miki_sys (8619)
miki_sys Creative Commons License 2010.01.06 0 0 8619

Sziasztok! Citroen c5 kombiba szeretnék tartályt beletetetni csak az a problémám hogy a csomagtartó aljában lévő műanyag kárpitozott lemez, amit föl lehet emelni mert alatta van a pótkerék az majdnem a hátsó űléstöl indul. Ha berakatok egy 90 literes tartályt ami elfoglal kb 25-30 cm széles helyet az hátsó üléstől, akkor nem tudom felhajtani azt a bizonyos csomagtartó alját. Ezt hogyan szoktátok megoldani? El kell vágni a lemezt ott ameddig a tartály felfogatása lesz? (Legfeljebb zsanért kell az elvágáshoz tenni a kárpitot meg nem elvágni csak a műanyagot.)

Ha tud valaki frappáns megoldást akkor írja meg legyenszives.

zordezi Creative Commons License 2010.01.06 0 0 8617
meg lesz ha megyek
Előzmény: Törölt nick (8616)
szappanos autogáz Creative Commons License 2010.01.06 0 0 8615
Azért csináltunk már egy jó pár ilyet is, keress meg!
Előzmény: Bitang Úr (8595)
zordezi Creative Commons License 2010.01.06 0 0 8614
az jó! mert elektromosnál bár az már inkább kl-be rakják szokott trükös bélabácsi lenni éa a gyári gázos vezérlők nem érnek semmit amit 8-10e forintért hoznak hozzá, hanem csináltatni kell
Előzmény: Tucso69 (8613)
Tucso69 Creative Commons License 2010.01.06 0 0 8613
igen!
Előzmény: zordezi (8612)
zordezi Creative Commons License 2010.01.06 0 0 8612
ja-ja nálad az alapjáratiszelep mechanikus?
Előzmény: Tucso69 (8610)
zordezi Creative Commons License 2010.01.06 0 0 8611
egy barátom csinált egy műhelyt nagyon profi,mindig sírnak hogy többet kell szerelőhöz járni meg nem tart addig egy alkatrész

csinált egy after-before demonstráciot a falon

pl. az egyikoldalon felirva 1979 golf1 16 70le alatta egy kinyomó csapágy mellette 2000valahány golf5 1,6 120le fele akkora müanyagos kinyomó na itt kezdődnek a gondok
Tucso69 Creative Commons License 2010.01.06 0 0 8610
Annyi a különbség,hogy itt felfelé szívja.De gondolom a lényeg,hogy nyitva legyen gáznál.
Köszi és üdv!
Előzmény: zordezi (8608)
zordezi Creative Commons License 2010.01.06 0 0 8609
na it kezdödnek a gondok a gáznál is,szoftver,kompjuter,mátrix meg ló fasz,én is a hétan rakatom be a szekvenciálisat bisztios jól meg szopom és rimánkodni fogok egy jó keverőfejes motyoért
Előzmény: dnoise (8607)
zordezi Creative Commons License 2010.01.06 0 0 8608
nem tudom audit soha nem láttam ,de szerintem ugyan az mint a merci meg a renault volt,alul a folytó szelep felette a tárcsa a felett a keverő és közte az ütköző bak ahogy nyitod a pillangót úgy szívja a tárcsát lefele úgy adagol több benzint,és szív be több levegőt,bár annak már nincs köze a tárcsához feltéve ha simán mozog mint a vaj,de az ritka egy-két puki után sőt gázosba hibátlannal még nem találkoztam csak beszerelés után az első puki-ig ami általában elérkezik főleg ha automatán kapcsol át
Előzmény: Tucso69 (8606)
dnoise Creative Commons License 2010.01.06 0 0 8607

sziasztok!

A dt gas legújabb (v2.2)-es szoftverét kerestem a neten, de nem találtam. Ha valakinek megvan, el tudná küldeni vagy feltölteni? Köszönöm!

 

Tucso69 Creative Commons License 2010.01.06 0 0 8606
Van egy másik autóm K-jet el.
Sokat szívtam én is a durrogással.Nem teljesen értem a bowdenes megoldást.
Ha lenyomom a tárcsát akkor honnan tud levegőt szívni a motor?
Lehet,hogy félreértettem,nem inkább felhúzni kell a bowdennel,hogy inkább nyitva legyen?
Előzmény: zordezi (8603)
Tucso69 Creative Commons License 2010.01.06 0 0 8605
Igen,mint kiderült ő szerelte ezt is,délután kapok időpontot ha minden igaz.
Nekem eddig jól működött.Szerencsém volt?
Előzmény: columbo67 (8592)
Tucso69 Creative Commons License 2010.01.06 0 0 8604
Most beszéltem Nyírő Tomival,már nem foglalkozik ezzel a rendszerrel.
Köszi!
Előzmény: ps3peter (8590)
zordezi Creative Commons License 2010.01.06 0 0 8603
mikor lekapcsolod a szivattyút és kiköhögi az utolsó benzint is ,mert ugye szivattyú leál és még a fejből utána megy bele a benzin mert mechanikus, na tehát ezek után teljesen mindegy hogy milyen a befecskendező rendszer, azért mondtam hogy a tárcsát éerdemes kitámasztani mert ha felrobban vagy robbant valamikor a GEOMETRIÁJA VÁLTOZHAT és szorulhat,elég csak egy leheletnyit akadnia amit nem érzel és már lehet is puff,a többi befecskendezőnél elektromos szelepek röl az feszültség /áram/leválasztva és abban apillanatban zár és nem megy több benzin,ez a légnyelés mérőknél is igaz a többi befecskendezőnél de valamiért a k-nál még jobban,1x felrobban komolyabban és vége a dalnak benzinnel is tekergetheted az imbuszcsavart ahova akarod
Előzmény: Bitang Úr (8601)
audilaci Creative Commons License 2010.01.06 0 0 8602

Nekem audi c4 aad motorkóddal.Szinte ugyanaz.Lovato redi, keverőfej.Én
60 000 km-t mentem CSAK gázzal.
Amit tudni kell, megy a rendszer télen nyáron.Bármikor indul, én napi szinten dolgozni járok vele,akár minusz 15ben is pöcc-röff.
Mióta megvettem sokat javult,saját kezű állítgatással.2 éve nem bántom tökéletes.
Télen nyáron kell egyszer belenyúlni a hideg alapjárat miatt.
Szerelőket meg a műszeres beállítást el kell felejteni, nem lehet megcsinálni 15 perc alatt, állandó vagy üzem meleg hőmérsékleten.Reggel indítasz jó, bemelegszik nem jó , másnap újra ,amíg nem lesz közel állandó minden esetben az alapjárat. És szinte bárhová van állítva jó értékeket fog mutatni a zöldkártyán.
Ami nálam hiba, hogy a bemelegedés után 2000 az alapjárat, újraindítással megszünik, de ezt csak most vettem észre, mivel a gázpedál helyzetérzékelőm eddig el volt állítva.Visszaállítottam, hogy gyári legyen és érzékelje az alaphelyzetet.Ettől lett 2000.
Úgyhogy maradt eredetiben (Motorfék üzem nincs) és így nincs gond.Remélem érthető.
Nagy hidegben a rendszer dúsít , lefullad nincs alapjárat, bemelegedve jó.
Megoldás alapjárati csavar stb állítás ,nálam most úgy van, hogy hidegen picit dús a keverék, olyan mintha szívatóval mennél 1300 kb a fordulat, melegedéssel ez szépen csökken.
Fogyasztás 12,5.Hosszútávon nem pályán 10 vagy alatta.Ezt nyáron klímával, télen melegítéssel csak gázzal kell érteni.
Ha kell még infó rezjam@freemail.hu
Ja és gyertyahézagok kicsit kisebbek, + előgyújtás, gyújtókábelek +szigetelve.
üdv

Előzmény: Bitang Úr (8601)
Bitang Úr Creative Commons License 2010.01.06 0 0 8601
Úgy tudom K-Jet, több helyről is ez az infóm.

A tünetek is olyanok. (alapjárat 900-1300, hidegindításnál furcsán viselkedik)
Előzmény: zordezi (8599)
Bitang Úr Creative Commons License 2010.01.06 0 0 8600
Köszi:)

Fórumot visszaolvasva láttam sok szívást a K-Jettel kapcsolatosan, eddig kb 5 autóm volt gázzal , és egyikkel sem volt gond.(no jó, a Peugeot 405 Mi16 visszadurrogott néha, vagy akkorát lőtt, mint egy mozsárágyú).

Az autó már megvan, szeretném is megtartani, úgyhogy megoldást keresek.

Üdv.
Előzmény: zordezi (8597)
zordezi Creative Commons License 2010.01.06 0 0 8599
EZ NEM KL-J.?
Előzmény: Bitang Úr (8587)
golfdva Creative Commons License 2010.01.06 0 0 8598
Esetleg még valakinek......?
Előzmény: golfdva (8561)
zordezi Creative Commons License 2010.01.06 0 0 8597
szerintem nem kell befosni k-J-tol a gáztól, nekem volt 126-280-as 500-as meg rönci-25 ami k-s volt,

1, felejtsd el az automata átkapcsolást csak kézi benzin kikapcs kifogy át gázra mint a karbisnál,és ugyan így vissza ez macerás és nem egy modern dolog a feleségek-barátnők se szeretik,

2.ha csak gázzal akarod használni beépítesz egy bowdent, én ha jól emlékszem trabi szivatót raktam , csak merev acél szálas jó, mikor betolod lenyomod a tárcsát teljesen, úgy használod gázra, mikor behúzod mehet benzinen,

NEKEM SOHA NEM DURROGOTT ÉS NEM ROBBANT EGYIK K-S MIUTÁN ÍGY LETT MEGCSINÁLVA,

bár nem vennék k-j.-t
de ha megvan akkor azért nem gond lehet gázzal is autozni

GYetvai A.
volt ennek a nagy mestere nem tudom dolgozik -e még

tehát mondhat bárki béármit LEHET K-JETTEL GOND NÉLKŰL AUTOZNI

DE EGY IMA MEG SZERENCSE NEM ÁRT MERT MACERÁSABB MINT A TÖBBI ÉS NINCS OLYAN KOMFORTOS
Előzmény: Bitang Úr (8587)
promega Creative Commons License 2010.01.06 0 0 8596
"Mennyire kell ezt egy típusra beadni?"

Ezt a kérdést nem egészen értem...
Én egyedi engedélyt adtam be, az csak erre az autóra vonatkozik. (sőt a terv szerzői jogi védelem alá tartozik, így nem is használható fel máshoz... lol )
Sorozatengedély beadásához nemtudom mit szólnának, az nkh-t ismerve mindenki mást és mást...
Előzmény: Törölt nick (8583)
Bitang Úr Creative Commons License 2010.01.06 0 0 8595
Szia!
Már beszéltünk:)
Amugy 140 lovas.
Előzmény: szappanos autogáz (8594)
szappanos autogáz Creative Commons License 2010.01.06 0 0 8594
Hány KW-os?
Előzmény: Bitang Úr (8587)
columbo67 Creative Commons License 2010.01.06 0 0 8593
K-Jetronic-ot felejtsd el gázzal. csak a baj lesz vele és megutálod a gázautózást egy életre.
Előzmény: Bitang Úr (8587)
columbo67 Creative Commons License 2010.01.06 0 0 8592
Talán a Bécsi Tomi Érden. Ő szerelte a legtöbbet az országban meg a Varga Zsolti Székesfehérváron. Sajna nem valami üzembiztos rendszer, ezért ma már senki sem szereli, alkatrész is csak elvétve található hozzá.
Előzmény: Tucso69 (8578)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!