A k9k 700-s sorozatban is van kézipumpa amikor a hiba jelentkezik nem deformálódik?
Basszus azért elég régi hiba ahogy visszaolvastam, egyet értek veled ezért nem feltétlen kellene felujítani a szivattyút, valami piti hiba szívatja a rendszert. Nem volt türelmem végigolvasni mi történt eddig :(
Ha kitörlöm a hibát mindig beindul és nem változott sem dinamikailag sem fogyasztásban az autó. A hiba általában a nagynyomású szabályzási hiba de 2 vagy 4 def ami mindig nagyobb nyomás mint az engedélyezett, volt hogy az elvárt 278 bar helyett 1032 bar nyomás állt fent a hiba beírásakor.
Volt egy olyan érzésem, hogy teletanknál rendesebben viselkedik mert volt olyan hogy teletankolás után négyszáz km.-t is elment gond nélkül, de mostanában nem kell neki 20 km. és már rendetlenkedik. Legújabb az hogy meggyulladnak a hőfok izzítás meg a stop lámpa és elkezdi ütemesen felnyomni az üzemanyagnyomást annyira hogy fél másodperces ütemben gyorsul az autó és mintha szétesett volna egy szabadonfutó olyan hangot produkál. Ilyenkor félre kell állnom, levenni a gyújtást majd fél perc múlva újraindítok és mintha mi sem történt volna megyek tovább. Olvastam valahol hasonlót aminek az oka tankban való dugulás volt tervezem is hogy kipucolom a tankot de ehhez le kellene ereszteni a gázolajat úgy kellene kivenni a szintmérőt meg az ülepítőt de nem tudom a felkeményedett csövek a tanknál engedik-e hogy ezt törés nélkül megtegyem. Még mindig nem akarom elhinni hogy ez egy szivattyú felújítással elmúlik és nem akarom felújítatni azzal a megjegyzéssel, hogy "aztán majd meglátjuk". Az a vicces (illetve nem) hogy ha kitörlöm a hibát akkor olyan mint új korában, indul megy húz élvezet vele autókázni amíg a hiba újra nem jelentkezik. ez meg kiszámíthatatlan, hogy néhány km. vagy néhány nap...
Nekem is télen volt ilyen gondom... a nagynyomású hátsó részén a barna csatit leveszed és ízlés szerinti elektomos csatlakozást javító szerrel lekezeled. Utána nekem jó lett ( igaz nem thalia ... m2)....
Szégyellem,de nem tudom szétszedni a slusszkulcsot,hogy elemet cseréljek benne.Szerszámmal nyilván menne,de félek, hátha tönkreteszem.Kaphatnék egy jó tippet?
Pont az volt a lényeg hogy nagyobb legyen, mert a talia váltó meg rövid. Most 130km/ó-nál pont annyit is mitat az óra és szerintem ez a méret jobban illik a kocsihoz menettulajdonságban.
A swift tényleg kevesebbett evett. Azt simán ki lehetett hozni 5 böl ha 90-en fölött nem használtam.
Egyébként tényleg jól mennek, bár nekem 1,4 16v van, de nem volt gond az autópályán az emelkedőkön a belső sávban haladni tavaly, ráadásúl, még a fogyi is egész jól alakult. Most szombaton már egy MIII garndtourral megyek az 1,6 dCi, kiványcsian várom az mit fogyaszt ugyanazon az úton.
Egyébként a stiftnek nagyon hosszú volt a váltója, azért is érezted lomhábbnak. Cserébe ha nem siettél nem is nagyon evett.
Tegnap jöttünk haza Horvátból, azon belül is Medulinban voltunk ami a mi kis városunktól 875km-re volt, de ott is mentünk minden nap az egy hét alatt és olyan 2ekm mehettünk összesen. Nagyon örülök, mert semmi gond nem volt a kocsival, pedig félem kicsit. (annyira hogy szerszámokat vittem magammal) Oda kicsit óvatosan mentünk, vissza már azért nyomogattam neki néha, mert nem volt forgalom. Szóval én pozitívan csalódtam megint a 1.4 8v Táliában, igaz amit lehet azt meg is kapja tőlem és amennyire lehet vigyázok rá, de nem én vagyok a kocsiért, hanem fordítva. Volt pár régi kocsim, de soha nem éreztem annyinak a lóerőket amit megadtak a gyártók, kivéve ennél. Valamiért nagyon jól megy hiába csak 75 paci, gondolom ez azért furán hangzik. Pl. anno a Swift 1be csalódtam teljesítményben. (szerintem a swift 1.3-at simán veri a thalia 1.4 és nehezebb is)
Annyi hogy valós 120km/ó felett azért már szereti a hasát. Egyébként az út előtt cseréltem le egy Kínai Rotalla 185/55 15 gumit bridgestone ecopia ep150 175/75 15-re, ami semmivel sem jobb. Sőt! Elvileg komfortosabbnak kellene lennie, de pont a Kínai volt az. Igaz mikor nem volt a felnin érezhetően merevebb és keményebb oldalfalú volt a bridgestone. Gondolom sokkal kopásállóbb lesz.
Egy pár ízelítő kép, hogy hova el nem jut ez a kis autó.
Sziasztok. Felmerült egy olyan olyan igény hogy manuálisan kapcsolhassam a hűtőventilátort de akarom látni a víznek a hőmérsékletét is. Egyszer már sikerült úgy visszadugni az érzékelő csatiját hogy volt hőfokkijelzés de ment is állandóan a venti. Melyik kábelt kellene megbontanom ahhoz hogy ezt meg tudjam csinálni?
Az ok: Sokszor kell lassú menetben rövid időkre elindulni és megállni. És iszonyú módod bemelegszik a motor. Ezt meg akarom előzni.
Hétvégén sikeresen elvégeztük a légzsákszalag cseréjét, most már nem világít a kis ikon a műszerfalon, feltételezem jó a szalag, amit vettünk bele. Ahogy tanácsoltátok, multiméterrel kimértük a régit és az újat is, mutatta a hibát. Összeszerelésnél figyelni kell, mert ha nem középen áll a szalag, akkor kormánytekerésnél el fog szakadni, valószínű ez volt a hiba, mikor annak idején összeraktuk. Most beszerelés előtt átforgattuk, balra és jobbra is 2 és 3/4 fordulatot tud menni, így oké lesz.
Hát én innen vásároltam már de nagyon rossz minőségű terméket küldtek. A doblemez patentja olyan kemény hogy a patent lamellái nem hajlanak, a fejrész meg törik. A lökhárítóba való patentok is kemény rideg anyagból vannak és széttörnek.
Inkább rendeltem ilyet. A minősége sokkal jobb az ára meg.... az itthoni 4 db áráért onnan 30 db-ot kaptam. És az itthoni postát még bele sem számoltam.