Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

dekimi Creative Commons License 2017.07.25 0 0 67315

Nagyon szépen köszönöm!!!!Egyből sikerült!!

Előzmény: rentha92 (67308)
WebNeo Creative Commons License 2017.07.24 0 0 67314

A k9k 700-s sorozatban is van kézipumpa amikor a hiba jelentkezik nem deformálódik?

Basszus azért elég régi hiba ahogy visszaolvastam, egyet értek veled ezért nem feltétlen kellene felujítani a szivattyút, valami piti hiba szívatja a rendszert. Nem volt türelmem végigolvasni mi történt eddig :(

Előzmény: ÖregMackó (67312)
ÖregMackó Creative Commons License 2017.07.24 0 0 67313

Ja és maga a hiba:

 

Előzmény: ÖregMackó (67312)
ÖregMackó Creative Commons License 2017.07.24 0 0 67312

Ha kitörlöm a hibát mindig beindul és nem változott sem dinamikailag sem fogyasztásban az autó. A hiba általában a nagynyomású szabályzási hiba de 2 vagy 4 def ami mindig nagyobb nyomás mint az engedélyezett, volt hogy az elvárt 278 bar helyett 1032 bar nyomás állt fent a hiba beírásakor.

 

  

 

Volt egy olyan érzésem, hogy teletanknál rendesebben viselkedik mert volt olyan hogy teletankolás után négyszáz km.-t is elment gond nélkül, de mostanában nem kell neki 20 km. és már rendetlenkedik. Legújabb az hogy meggyulladnak a hőfok izzítás meg a stop lámpa és elkezdi ütemesen felnyomni az üzemanyagnyomást annyira hogy fél másodperces ütemben gyorsul az autó és mintha szétesett volna egy szabadonfutó olyan hangot produkál. Ilyenkor félre kell állnom, levenni a gyújtást majd fél perc múlva újraindítok és mintha mi sem történt volna megyek tovább. Olvastam valahol hasonlót aminek az oka tankban való dugulás volt tervezem is hogy kipucolom a tankot de ehhez le kellene ereszteni a gázolajat úgy kellene kivenni a szintmérőt meg az ülepítőt de nem tudom a felkeményedett csövek a tanknál engedik-e hogy ezt törés nélkül megtegyem. Még mindig nem akarom elhinni hogy ez egy szivattyú felújítással elmúlik és nem akarom felújítatni azzal a megjegyzéssel, hogy "aztán majd meglátjuk". Az a vicces (illetve nem) hogy ha kitörlöm a hibát akkor olyan mint új korában, indul megy húz élvezet vele autókázni amíg a hiba újra nem jelentkezik. ez meg kiszámíthatatlan, hogy néhány km. vagy néhány nap...

 

 

Előzmény: Törölt nick (67310)
kabipo Creative Commons License 2017.07.23 0 0 67311

Eladó egy Renault Thalia csomagtartó, eredeti kulccsal. Irányár: 15000 Ft

Törölt nick Creative Commons License 2017.07.23 0 0 67310

Ha beindult érdemes megnézni a porlasztókon a résolaj mennyiségét... ha a  megengedettnél több esélyes, hogy mechanikus baj van...

Előzmény: Törölt nick (67309)
Törölt nick Creative Commons License 2017.07.23 0 0 67309

Nekem is télen volt ilyen gondom... a nagynyomású hátsó részén a barna csatit leveszed és ízlés szerinti elektomos csatlakozást javító szerrel lekezeled. Utána nekem jó lett ( igaz nem thalia ... m2)....

Előzmény: ÖregMackó (67015)
rentha92 Creative Commons License 2017.07.22 0 1 67308

Le kell venni a kulcstartót, ha van rajta és le kell tolni róla a felső részt.

https://youtu.be/nTlIc96E18E?t=1m2s

Előzmény: dekimi (67307)
dekimi Creative Commons License 2017.07.22 0 1 67307

Szégyellem,de nem tudom szétszedni a slusszkulcsot,hogy elemet cseréljek benne.Szerszámmal nyilván menne,de félek, hátha  tönkreteszem.Kaphatnék egy jó tippet?

szuszimaci Creative Commons License 2017.07.22 0 0 67306

Olvastam de nem jó!

Előzmény: GOFE (67303)
Törölt nick Creative Commons License 2017.07.22 0 0 67305

Esetleg még Piros bal első sárvédő?

Törölt nick Creative Commons License 2017.07.22 0 0 67304

2000 es évjárathoz valakinek van eladó övfeszítője?

GOFE Creative Commons License 2017.07.22 0 0 67303

Szia!  Részletesen le van írva az 54620-as hsz. -nél.

Előzmény: szuszimaci (67302)
szuszimaci Creative Commons License 2017.07.21 0 0 67302

Sziasztok.

Hogy tudom a központizárat hozzá tanítani a kulcshoz?

Stefi81 Creative Commons License 2017.07.18 0 0 67301

Pont az volt a lényeg hogy nagyobb legyen, mert a talia váltó meg rövid. Most 130km/ó-nál pont annyit is mitat az óra és szerintem ez a méret jobban illik a kocsihoz menettulajdonságban.

 

A swift tényleg kevesebbett evett. Azt simán ki lehetett hozni 5 böl ha 90-en fölött nem használtam.

Előzmény: ivókút (67300)
ivókút Creative Commons License 2017.07.17 0 0 67300

Azt a gumiméretet nem írtad el? Az valahogy nem igazán váltóméret!

Előzmény: Stefi81 (67298)
ivókút Creative Commons License 2017.07.17 0 0 67299

Azért az az "árnyékoló" a navin az odabasz! ;-)))

Egyébként tényleg jól mennek, bár nekem 1,4 16v van, de nem volt gond az autópályán az emelkedőkön a belső sávban haladni tavaly, ráadásúl, még a fogyi is egész jól alakult. Most szombaton már egy MIII garndtourral megyek az 1,6 dCi, kiványcsian várom az mit fogyaszt ugyanazon az úton.

Egyébként a stiftnek nagyon hosszú volt a váltója, azért is érezted lomhábbnak. Cserébe ha nem siettél nem is nagyon evett.

Előzmény: Stefi81 (67298)
Stefi81 Creative Commons License 2017.07.17 0 2 67298

Egy pár szó ami most nem egy hibás Táliáról szól.

 

Tegnap jöttünk haza Horvátból, azon belül is Medulinban voltunk ami a mi kis városunktól 875km-re volt, de ott is mentünk minden nap az egy hét alatt és olyan 2ekm mehettünk összesen. Nagyon örülök, mert semmi gond nem volt a kocsival, pedig félem kicsit. (annyira hogy szerszámokat vittem magammal) Oda kicsit óvatosan mentünk, vissza már azért nyomogattam neki néha, mert nem volt forgalom. Szóval én pozitívan csalódtam megint a 1.4 8v Táliában, igaz amit lehet azt meg is kapja tőlem és amennyire lehet vigyázok rá, de nem én vagyok a kocsiért, hanem fordítva. Volt pár régi kocsim, de soha nem éreztem annyinak a lóerőket amit megadtak a gyártók, kivéve ennél. Valamiért nagyon jól megy hiába csak 75 paci, gondolom ez azért furán hangzik. Pl. anno a Swift 1be csalódtam teljesítményben. (szerintem a swift 1.3-at simán veri a thalia 1.4 és nehezebb is)

Annyi hogy valós 120km/ó felett azért már szereti a hasát. Egyébként az út előtt cseréltem le egy Kínai Rotalla 185/55 15 gumit bridgestone ecopia ep150 175/75 15-re, ami semmivel sem jobb. Sőt! Elvileg komfortosabbnak kellene lennie, de pont a Kínai volt az. Igaz mikor nem volt a felnin érezhetően merevebb és keményebb oldalfalú volt a bridgestone. Gondolom sokkal kopásállóbb lesz.

Egy pár ízelítő kép, hogy hova el nem jut ez a kis autó.

Sanyo1012 Creative Commons License 2017.07.17 0 0 67297

Hello,

 

Köszönöm a tippet.

A héten meg is nézem.

A gyorsítás, motorféknél a váltókar eléggé kimozdul, úgyhogy megnézem.

Ezen felül a kipufogó részt néztem már, de eddig még nem találtam semmi rá utaló jelet, hogy az lenne.

Az lehetséges, hogy valahol a leömlő résznél lenne?

 

 

Előzmény: Papalac (67287)
alibabusic Creative Commons License 2017.07.16 0 0 67296

1. Veress Endre út-Megyeri út sarok. Flamingó Étterem-Fodrász-Kulcsmásoló-Autósbolt.

 

2. A lányom Opeljéhez a chipes-indításgátlós kulcsát a Mecsek Áruházzal szemben, az üzletsoron lévő kulcsmásolónál másolták és működik!

Előzmény: szuszimaci (67294)
Léger Zsolt Creative Commons License 2017.07.15 0 0 67295

Sziasztok. Felmerült egy olyan olyan igény hogy manuálisan kapcsolhassam a hűtőventilátort de akarom látni a víznek a hőmérsékletét is. Egyszer már sikerült úgy visszadugni az érzékelő csatiját hogy volt hőfokkijelzés de ment is állandóan a venti. Melyik kábelt kellene megbontanom ahhoz hogy ezt meg tudjam csinálni? 

 

Az ok: Sokszor kell lassú menetben rövid időkre elindulni és megállni. És iszonyú módod bemelegszik a motor. Ezt meg akarom előzni. 

De nem forralja a vizet. 

szuszimaci Creative Commons License 2017.07.15 0 0 67294

Sziasztok.

Tud valaki kulcsmásolót aki meg vágja és fel programozza a kulcsot Pécsen?

A riasztót is hozzá kell tanítani.

Köszönöm.

Papalac Creative Commons License 2017.07.14 0 0 67293
Előzmény: kisbago9577 (67291)
ivókút Creative Commons License 2017.07.14 0 0 67292

Jeladó, keresőbe írd be, olvass...

Előzmény: kisbago9577 (67291)
kisbago9577 Creative Commons License 2017.07.14 0 0 67291

Sziasztok. 

Renault thaliam van 2001 es. És olyat csinál hogy a kilóméteróra néha megy máskor meg kifekszik és semmi. Mi lehet a baj? 

Ajven1985 Creative Commons License 2017.07.14 0 0 67290

Sziasztok!

 

Hétvégén sikeresen elvégeztük a légzsákszalag cseréjét, most már nem világít a kis ikon a műszerfalon, feltételezem jó a szalag, amit vettünk bele. Ahogy tanácsoltátok, multiméterrel kimértük a régit és az újat is, mutatta a hibát. Összeszerelésnél figyelni kell, mert ha nem középen áll a szalag, akkor kormánytekerésnél el fog szakadni, valószínű ez volt a hiba, mikor annak idején összeraktuk. Most beszerelés előtt átforgattuk, balra és jobbra is 2 és 3/4 fordulatot tud menni, így oké lesz.

 

Köszi a segítséget mindenkinek. G.

Előzmény: ivókút (67177)
csaveri Creative Commons License 2017.07.13 0 0 67289

Hát én innen vásároltam már de nagyon rossz minőségű terméket küldtek. A doblemez patentja olyan kemény hogy a patent lamellái nem hajlanak, a fejrész meg törik. A lökhárítóba való patentok is kemény rideg anyagból vannak és széttörnek.

Inkább rendeltem ilyet. A minősége sokkal jobb az ára meg.... az itthoni 4 db áráért onnan 30 db-ot kaptam. És az itthoni postát még bele sem számoltam.

Előzmény: ÖregMackó (67163)
Joco/1 Creative Commons License 2017.07.13 0 0 67288

Aha, értem.

 

Köszi szépen a válaszodat!

Előzmény: Törölt nick (67284)
Papalac Creative Commons License 2017.07.13 0 0 67287

A zörgés valószínűleg kipufogó. Valahol verődik, vagy a hővédő alulemez rohadt el. Érdemes megnézni a "kutyacsontot", ha gyorsításnál jelentkezik.

A sebváltó karon látszik a kutyacsont hibája. Gyorsítás, motorfék esetén rendesen mozdul a váltókar.

Előzmény: Sanyo1012 (67285)
WebNeo Creative Commons License 2017.07.13 0 0 67286

Legalább sikerült :D

Előzmény: Baki71 (67277)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!