Viszont a 607-es navija, hát hogyis mondjam, finoman szólva m.o.-n elég gyér...én mindig az IGO-t használtam. Ny-eu-ba viszont már használható. Azt nem is mondom, hogy szerintem konstrukciós hibás is, mert egyszerre nem mutetja az irányt és az utvonalat. választanod kell vagy-vagy.
Most az A6-omé sokkal használhatóbb, ha ezzel vagyok elfelejthetem a PDA-t.
Hidd el nem vesztessz sokat. Mondjuk lehet, hogy a JBL hifi sincs benne? Na az már jobban hiányozhat...
Egyébként van itt egy autó , tőled sem olyan nagyon messze (tiszakécske) amit már vagy fél éve hírdetnek, de ha igaz, hogy csere miatt eladó akkor a tulajnak is már fél éve csak áll a garázsba.
Nos az ára az horror, de szerintem pont ezért a kutya sem hívhatja. Szerintem ezt pofátlanul 2,4-2,5 körül el lehetne tőle hozni lengetve a lóvét az orra előtt. Még így sem vennéd ocsón, de ha igaz amit ír, meg ahogy képen kinéz jó kis gép ez. Hosszútávon meghálálná, hogy nem a legolcsóbbat vszed.
Én mindig az ilyesmikre buktam rá és eddig bejött....
Árultam 2 hónapig így is, mondjuk nyáron a legrosszabb időben, lehet most jobban el tudtam volna adni, de volt egy ismerősöm aki az A6-osát 1 évig árulta !! Így nem akartam járni.
Köszi szépen sikerült...Kapuvár utcáit nem ismeri de biztos hasznát tudom venni esetleg ha van olyan térképed amin ausztria is rajtavan akkor küld el ugyan ezen a modon elöreis kösz:)
Ha már "alkatrészbörzénél" tartunk:), tanács kéne. A bal külső visszapillantóm háza törött, de teljesen működik a tükör (tolatásnál lebillen, bezárásnál behajlik). Nem szeretnék komplett tükröt venni emiatt, van valami egyéb lehetőség? Bontóban csak komplett tükröt adnának. Előre is köszönöm... E.
Hamarosan megvan a pénzem a 607 re.ha esetleg valaki tud jó állapotban megbizható tulajtol eladót az ne kiméljen. lényeg hogy nagy navis legyen meg aut klima vagyis minnél több extra.
Hello mindenkinek!
Indítási problémában kérem segítségeteket! Találkozott-e már valaki olyan jelenséggel, hogy indítózáskor amellett, hogy műszerfalon minden normálisan működik, az önindító nem indul el. Nem is kattan, tehát a behúzótekercs sem kap áramot. Ha visszafordítom a kulcsot a következő indításnál már minden normálisan működik. Arra gondoltam, hogy gyújtáskapcsoló probléma, de indítózás közben, ha a hibajelenség fennáll, próbálom a kulcsot úgy mozgatni, hogy ha valami kontakt hiba van azt észre lehessen venni, de semmi nem történik. Az újabb indításnál már mindig rendben indul. Szerintetek mechanikus gond, kontakthiba, vagy valamilyen szoftveres kitolás? A jármű 2.2 HDI.(2004)
Köszi!
properus
Sziasztok.Új vagyok ezen az oldalon nekem igaz nem 607-es van hanem egy 307 -Brek 2.0 Hdi 140 Le autóm 607-est szerettem volna de ez lett belőle.Segitséget szeretnék kérni magyar térképet szeretnék letölteni hozzá de nem tudom ,hogy honnan az autó 2004 05 havi RT-3 rádió és nagy navi van benne.Ha valaki tudna segiteni azt nagyon szépen megköszönném.
www.bowden.doctor.hu 7-900-Ft a három bowden. Reggel viszem délután kész és össze is rakják. Képben voltak a 607 problémáról. Jövő hét elején megyek, majd leírom milyen lett.
Sziasztok. Én új vagyok itt, C5-ösöm van, én töltöttem le tegnap Luxigyerek jóvoltából (ismételten köszönet néki) az rt3 térképet, még sokat nem próbáltam, de miskolcot elég jól ismeri, kiválóan működik. A szoftverem 6.6D volt, a neten találtam torrentet,amiben volt 6.63 szoftver, és egész eu térkép, letöltöttem, a szoftver ok, át tudtam állítani a francia szöveget angolra, de a térkép miskolcból vagy 10 utcát ismert, és térképet nem mutatott. Amit Luxigyerektől töltöttem, az kiváló. Egyébként a C5 fórum halottnak tünik, itt nagy az aktivitás. Én is gondolkodtam 607-ben is, de ez jött jó boltnak, ezt vettem meg. Egyébként 93' tól vagyok dieseles, azóta csak franciák voltak. (BX 1.9D, 405SRDT, Renault Thalia 1.5 Dci 2darab), most C5 2.0 HDI Exclusive. Kérdezzetek, ha tudok válaszolok.
Térkép ügyben nem vagyok kompetens, de az üzemanyagszivattyú cseréről teszek fel pár képet. Az eredeti állapot, majd az új és a tátongó "űr".
eóMinden passzolt, egyetlen gond annak a nagy 12cm átmérőjű műanyag anyának a rácsavarása okozott némi nehézséget. Nem akart rákapni, és közben az egész szivattyú mint látszik is rugós kialakítású azaz ki akar lőni mint egy rakéta. Tudnám miért. Úgy kell belenyomni a tank aljába. Az összes csati gyorscsati, nagyon könnyen bonthatók. Az egész csere nem lett volna több tiz percnél üléskivétellel sem ha rá tudom kapatni azt a nagy anyát.