Ha Citroën-ekről esik szó, akkor a GS/A modelleket többnyire -méltatlanul - elfelejtik, vagy épp csak megemlítik. Pedig létük igazi sikertörténete volt a gyár történetének. Pedig a GS a Citroën második legnagyobb példányszámban elkelt típusa, elnyerte az év autója címet is (1971). Várom ebbe a topicba a típus rajongóit. További adatokra a:
http://www.citroen-gs.hu
oldalon találhattok.
Üdvözlettel: GSdriver
Nagyon nem összeg érte, valóban. Ha valaki társulna velem, akkor elhozhajuk. Tudnám is tárolni, amíg szétkapjuk. Abban remélem egyetértünk, hogy ezt megmenteni, nem kihívás, hanem ökörség :)
Nekem csak a GS specifikus alkatrészek kellenek belőle. Illetve, ha jók a féltengelyek, akkor azok. Kiváltképp érdekelne az első kötény, bár kötve hiszem, hogy épp :(
Ez az autó fentvolt a vaterán is ha jól emlékszem.. de valami nagyon olcsó áron.. Követségi vagy milyen autó volt azthiszem ez volt a leírásába a hirdetésnek.
MItagadás, tényleg randa lett szegényke. Bár a mezőny többi tagját is megnézve azt kell mondjam, hogy a legjobban sikerült borzalmak egyike (a kék 404-essel és a zöld Puntoval).
Nahh, 3 napig nem járok erre, s egyből felpörög az élet :)) Bocs a "T" gumi cikkszáma miatt, de azóta nem jártam még erre. De most nem is tudom, h van-e cikkszám a nejlonzacsin amiben kaptam. East-Westék biztosan tudják a cikkszámot, ők nikrofilmezték ki nekem is..
Hmm, akkor lehet kifúrom én is az alját.. tényleg jobb ha kifolyik a víz, mintha benne áll. Amúgy nekem sem gyári már a padlólemez, de úgy lett kilakatolva, h gyári duplafenekűre lett visszaállítva, s ki is lett most üregvédelmezve alaposan. Jövő ilyenkor majd belenézek, h hogyan áll, tudok valakit, aki át tudja nézni endoszkóppal (csak még azt nem tudom, h mennyiért :)).
..olyan nőtől elválni, akinek GS kell... csupa furcsaság az élet :)))
Ha csak 1 db hátsó gázgömbre van szükséged, akkor lehet, hogy segíthetek.Van 1 db 35 baros, megbízható állapotú, gyári gömböm.Ez a cikkszám olvasható rajta: 95 633 879.
No, ezt a cikkszámot nem ismerem, lehet, hogy jó lenne ez is, meg kell nézni. A méret és a nyomás biztos jó, a furatot meg egy 1,1 mm-es fúrószárral leellenőrizheted.
A linken szereplő gömbnél az van írva, hogy kombié, most nem tudom megnézni, de szinte biztos, hogy az nem olyan gömb, mint amiket írtam.
Keress rá az xm számra, hátha olyan van nekik, az is ugyanolyan, mint a bx, talán a membránja más anyagú.
Én megnéztem előtte a GSA gömb furatát és ahhoz kerestem neked alternatívát. :-) Amit írtam BX és XM számokat, azok ugyanolyan gömbök, csak 40 bar-osak, nem 35. Ezért mondtam, hogyha maximalista vagy, megtöltöd 35-re. :-) Különben 1,1-es a furata a gyári GSA gömbnek hátul.
Köszi az infót! Van egy régi 2005-2006-os I.F.H.S. katalógusom. Ott megtaláltam ezen cikkszámon szereplő BX gömböt. BX40RG. De nem szerepelnek benne a köbcenti és a furat értékek :/ Így lövésem sincs, hogy a GS/A milyen volt gyárilag. Annyit tudok, hogy az enyém 400/35 volt hátul. De hogy milyen furat...
természetesen a Fridcar honlapján nem szerepel ez a tétel. csak a lenti linken láthatót találtam, ami talán jó lehet.
Eh, a linket most néztem csak meg. Vicces ez a Fridcar, mert az első gömb a neten ugyan szerepel, de gyakorlatilag nincsen nekik, pont a múlt héten akartam venni tőlük.
A GSA-ra keress inkább bx hátsó gömböket, az kb. jó lesz rá, +5 bar a különbség csak!
A BX gömb gyári száma: 95635425 ez 400cm3/40 bar/1,1 furat.
Furcsa módon némely XM hátsó gömb is ilyen paraméterekkel rendelkezik, de más a cikkszáma: 96051825 ez 400 cm3/40 bar/1,1 furat. Valószínűleg más a membrán anyaga, azért más cikkszámú.
Ha nagyon profi akarsz lenni, akkor módosíthatod a nyomást 35 bar-ra a gömbben, bár én nem tenném ezt az új gömbbel. :-)
Valaki nem tudja véletlenül, hogy a CX kombi hátsó gömbje egyezik-e a GS hátsókkal? Konkrétan ezért kérdem. Amúgy is esedékes lenne, mert az egyik 55ös nekem :/