Tényleg nem kekeckedni akarok, de nagyon lényeges momentum: "...azt mondták..." Később meg majd arra hivatkozhatsz - és ők is arra fognak- ami le van írva valahol. Szerencsés esetben a kettő egybeesik.
El kell kérni előre a majdan aláírandó dokumentumot és átböngészni figyelmesen, mert szóban igen nagyvonalú tud lenni bármelyik kereskedő.
Programterv van már? És 2 napos lesz a buli? Ha igen, mi akkor is csak az egyik napot tudjuk vállalni, mert most fogunk költözni májusban a saját lakásunkba és az el fog venni minden időt. De egy napoit ott leszünk, ígérem!
Valami olyan helyet is kéne nézni, ahol v_tibor tud szerelgetni hőmérőket :o)))))
"Csak azt nem tudom, hogy hogyan kell a képet ide beilleszteni, de majd segítetek?"
Igen. A válasz szövegbox alatt ezt találod:
Új kép:
URL
Szöveg
Új link:
Tallózásnál megkeresed a kép helyét és megnyitod. Ha akarsz, írsz képaláírást. Majd jön a Feltölt. Ekkor a kép kb az URL felírat környékén megjelenik. Ott eldöntheted, hogy beszúrod, vagy törlöd. Beszúrás után megjelenik a beviteli szövegboxban.
Köszönöm szépen a megnyugtató válaszokat! Én is leginkább a nagynyomású rendszer bajaitól félek, s nem annyira, hogy elkopik a motor. Az a 92000 km már biztató.
Meggyőztél! :-) Úgy látszik több számozás is fut, mert a képen egy F360-as vmelyik verziója van, de az F131-es szám ténykérdés. Lehet, hogy a Mercedes-éhez hasonló típusszámok vannak?
A hétvégi Totalcar után én is azt éreztem, hogy kell vennem egy ilyen autót (F430). Olyan élvezet ült a Nino Karotta szemében, aikor rálépett a gázra, hogy öröm volt nézni. A 35 milliós ár kicsit ugyan eltántorít, node mit ér az élet célok nélkül?:))
Tegnap beszéltem Diesellel, és neki 92.000km van a thaliában. Most viszi nagyszervízre és csak azokat a dolgokat kell cserélnie, amit minden más autón is kell 90.000-es szervíznél! Direkt rá is kérdeztem, hogy a motor ok-e, nem kell-e esetleg befecskendezőt, v. nagynyomású szivattyút cserélnie (ezek az igazán zsebbevágó dolgok), de mondta, hogy azokkal minden rendben.
F131??? Az nem valószínű. Legalábbis eddig úgy tudtam, a típusszám a hengerűrtartalomra utal. Ha ez igaz, akkor készül az 1300 cm3-s Ferrari? :-))) A kedvezőbb adó miatt csúsztak ennyire le az olaszok?
Egy kicsit elősegítendő ezt, ha sikerül eljutnom a Thalálkozóra, akkor azok számára, akik eljönnek felajánlok egy kis Ferrari relikviát. Nem egy nagy valami, de emléknek jó lehet: egy rozsdamentes acélon a felirat (sajnos a paci nincs rajta), és ha jól emlékszem az F131-be gyártjuk.
Azt nem tudom, hogy ezek az újabb dízelek mit tudnak, nem is igazán akarom összehasonlítani más márkákkal, de a faterom OFF 1,6TD Passatja (1991) ON több mint 400.000 km-t bírt ki cca 11 év alatt, egy hengerfejet kellett csak cserélni, már ami a komolyabb darabokat illeti (ilyesmi, hogy izzítógyertya az volt többször is).
Szal ha az enyém "csak" a felét bírja ki, akkor is meg leszek elégedve.
Ezzel a tempóval ahogy én használom (cca max 20e km/év), ez elég sokáig elég lenne, és remélem, hogy már akkor nem az enyém lesz, hanem valami újabb.
De hát nem lehet tudni.
Az egyik ismerősömnek van egy majdnem 1 éves Thalija, és kevesebb mint 3000km van benne. Ha így fojtatja, akkor az még sokáig be fog járni. :D
Jut eszembe ez az ismerősöm:
Sose tudtam megérteni az olyan autósokat, akik ha eleredt az eső, akkor még rá is zárják a garázsajtót a kocsira, hogy az eső által felvert sár, az nehogy valamilyen úton módon ráfröccsenjen a kocsira.
Köny elvileg azért cserélte le a Cliot Suzukira, mert már belerakott százezret. Baja nem volt a kocsinak, csak szerinte már elég sokat futott. Egy páran kicsit hülyének néztük a Clio fórumon, de végülis az ő döntése. :-)
Aztán hall olyat is az ember, hogy húdeszar a Renault, mert a cég vett egy egész flottát, aztán ötvenezer után mindegyikben turbocsere. Ja, csak a cégautók sorsát mindannyian ismerjük.
Ja meg valami: szerintem meg senki se ment dizel thaliaval 150.000 km-t, mert nem tul regi meg ez a kivitel. De ha jol emlekszem, vannak itt 100.000 km kornyekere ert dizelesek. Persze ha egy auto evente 30-40E km-t megy, az valoszinuleg rendesen meg van hajtva. Nekik ennek ellenere meg gurul :))