Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

szappanos autogáz Creative Commons License 2010.01.10 0 0 8689
Bácsgépnél, ha jól látom 145000 Ft a központi injektoros. Ráadásul ez hengerenkénti motor, így +egy 10000Ft-os emulátort is be kell rakni. Ha az én áraimmal számolom, akkor csak 45000Ft a kettő rendszer között a különbség pótkerékkel.
Ha az autód gázfogyasztása, és viselkedése neked megfelel akkor használd így!
Kb 130-140000Ft az elejét átépíteni.
Előzmény: Törölt nick (8671)
Biri01 Creative Commons License 2010.01.09 0 0 8688
Ez sajnos így van.
Előzmény: gymaci (8681)
Biri01 Creative Commons License 2010.01.09 0 0 8687
A zavoli már fejlesztett közvetlen befecskendezési autókra szettet.

Ha kell megnézem autótípusra ha mondod.

És igen, sajnos ennyit számít az a plusz hömérséklet.
Előzmény: TDI-DRAG (8684)
Biri01 Creative Commons License 2010.01.09 0 0 8686
Az aztán a nagy buli. Bukni. Hát ezért dolgozunk nem?
Előzmény: TDI-DRAG (8683)
Biri01 Creative Commons License 2010.01.09 0 0 8685
Már azt hittem olyan messze dolgozol.


Azért oda le kell ám menni, meg nem beszélve az esetleges garanciális hibákról mikor szintén 1 nap szabi, hogy ujra lent légy és persze nem kis útiköltség.

Már találkoztam 1-2 ügyféllel akik 5000.-ért elbenzineztek 10000.-et (állati nagy okosság).


És akkor jönnek a hozzá közeli szervizekhez és fogják a fejüket miközben mondják, hogy mekkora nemi szerv vagyok.
Akkor már szívás van.

Szerintem jobb ha középárfolyamot célozzuk meg mert csak a vonzáskörzetükben lakokra vonatkozik az ár.

De csak szerintem.
Előzmény: Törölt nick (8674)
TDI-DRAG Creative Commons License 2010.01.09 0 0 8684
És akkor egy kis szakmai kérdés is végre :) :

1., Mi a helyzet a közvetlen befecskendezésű benzinmotorokkal? Át lehet alakítani őket szívócsőbefecskendezéses gázüzemre?

2., Mennyire igaz a para az egyes márkák "puha" szelepülékeit illetően? Nekem van egy Ford Taurus 3.0 Vulcan motoros autóm, amit idővel szeretnék szintén gázüzemre alakítani ( nem ám elgázosítani, mert az nagyon randa emlékű egy szó..), állítólag ennek is puha anyagból készültek a szepeülékei. Meg egyébként is, miért nem bírja a gázt a puha, ha bírja a benzint? Az a 100-150 fok égési hőmérséklet különbség ennyire sokat számít?
TDI-DRAG Creative Commons License 2010.01.09 0 0 8683
Még valami: ezen Ők buktak legalább 30-40 ezer Ft-ot, de nyertek valami mást. Elismerést és egy visszajáró ügyfelet, mert én a következőt is oda viszem ezek után, az biztos.
TDI-DRAG Creative Commons License 2010.01.09 0 0 8682
Ezt nem értem. Ha valaki vidéki szervízt választ pesti létére, akkor vegye tudomásul a feltételeket!! Arról nem is beszélve, hogy pesti létemre ki szeretném hangsúlyozni, hogy az ország nem Budapestből áll, rengeteg embernek épp Jánoshalma esik útba...
Mellesleg a Bácsgépkerről annyit, hogy bár a mostani autómnál hibázott a beállítással ( az előző kocsinknál minden rendben volt ), ellenben a második alkalomnál megtérítette önként az útiköltséget, harmadszor, ma, pedig hozta-vitte az autót háztól házig!! Na ezt melyik beszerelő műhely tenné meg? És mielőtt köpködne valaki, hogy miért kellett 3-szor túrni még benne: szivatós egy darab a kocsi, én magam sem neheztelek rájuk, főleg a hozzáállásukat is figyelembe véve!!
Előzmény: columbo67 (8680)
gymaci Creative Commons License 2010.01.09 0 0 8681
Ebben van valami!
Előzmény: columbo67 (8680)
columbo67 Creative Commons License 2010.01.09 0 0 8680

Miért? Valamelyik műhely titokban tartja?  

 

A legjobb árakról meg csak annyit, hogy a pesti autósok vidéken alacsony áron beszereltetetik gázt és utána  ha javítani kell, akkor már nem akarnak lemenni. És ekkor kezdődik a szervizek között a könyörgés, hogy garanciában nézzék már meg a pesti műhelyek az olcsón, vidéken beszerelt autókat, persze garanciában. Így lehet olcsón szerelni, tényleg.

Előzmény: Törölt nick (8674)
gymaci Creative Commons License 2010.01.09 0 0 8679

Mi baj van a DT-vel?Egy ismerősöm szereli nem panaszkodott még rá!

 

Előzmény: ronya1 (8676)
Eugene2 Creative Commons License 2010.01.09 0 0 8677

Sziasztok,

 

Mivel egy kicsit hosszúra sikeredett már ez a fórum és még kereséssel sem tudtam megtalálni a konkrét információt, amit keresek, ezért teszem fel a kérdésemet. Bocs, ha már esetleg valaki válaszolt hasonlóra és én is megkérdezem.

 

Én is LPG-s átalakításon gondolkozom - mivel havonta min. 3000km-t megyek -, viszont azt még nem sikerült kiderítenem, hogy ha a pótkerék helyére szerelhető tartályt választanék, akkor ki tudnám-e váltani a pótkereket pl. defekt javító spray-el.

 

Van erre valami törvényi szabályozás vagy leírás, ami engedélyezi a pótkerék kiváltását hivatalosan is?

 

Válaszotokat előre is köszönöm!

ronya1 Creative Commons License 2010.01.09 0 0 8676
inkább egy keverős lovato mint a dt......
ezt a dt-gázt még szereli valaki?????
hihetetlen
véleményt inkább nem írok mert leköpködnek a fanok
Előzmény: Törölt nick (8671)
hyuing Creative Commons License 2010.01.09 0 0 8675
Szeva Rick-4! Korábban értekeztünk már lov. pro beállítása ügyében. Akkor eljutottam a programozással valameddig, de ott elakadtam de azóta is megy a gép. A következő dologra kéne segítség. Miért nem tudom módosítani az átkapcsolási hőmérsékletet, az átkapcsolási rpm-et, és a motor ki-becsukási % -ot. Viszont a fogyasztás hosszú távon tökéletes 2.2-es frontera max 130-ig kb 12 liter. Most 20 c' -nál és 2250 rpm nél vált. Lehet, hogy a programom rossz?
Biri01 Creative Commons License 2010.01.09 0 0 8673
Miért mindig a bácsgép............
Biri01 Creative Commons License 2010.01.09 0 0 8672
Vágom!

A világnézet nevében lefoglalom!
Előzmény: columbo67 (8649)
szappanos autogáz Creative Commons License 2010.01.09 0 0 8670
- Én mindenképpen szekvenciális rendszert /nem sokkal drágább mint egy keverőfejes
- A megtérülés: Hát úgy számold, hogy 800-1000 Ft/100Km
- Nyugodtan le lehet állni a garázsba, főleg ha nincs akna
Előzmény: Nesty (8664)
szappanos autogáz Creative Commons License 2010.01.09 0 0 8669
Igen sajnos! Remélem egy darabig békén hagynak bennünket!
Előzmény: lala63 (8667)
columbo67 Creative Commons License 2010.01.08 0 0 8668
Felhívtak a Landi Renzotól? Olaszországból? Mert Magyarországon a LANDI Renzonak nincs közvetlen képviselete, csak néhány szerviz akik szerelik a gyár termékeit. Többek között a Pécsi Gázautó és a Medic-Car. De ők nem "A LANDI RENZO"
Előzmény: Hangológép (8650)
lala63 Creative Commons License 2010.01.08 0 0 8667

Helló!

Autógáz emelésre gondoltál?

Előzmény: szappanos autogáz (8658)
ronya1 Creative Commons License 2010.01.08 0 0 8666
ezt a teljesítmény csökkenést sosem tapasztaltam
nekem inkább benzinnel van..... injektorok már elszoktak a spiccentéstől :)
Előzmény: gymaci (8665)
gymaci Creative Commons License 2010.01.08 0 0 8665

Nem vitatom hogy strapabíróbb az f astra mint a g.És tény hogy előnye is van a keverős rendszernek,mert ugye minél egyszerűbb annál kevesebb a hibalehetőség.De elavult már egy hengerenkénti injektoros autóba.Ott még van teljesítménycsökkenés is,fogyasztásban nem biztos hogy jobb a szekvenciális.

200 alatt kijön egy ilyen f astra én biztos nem kinlódnék vele.

 

De tényleg mindenki azt csinál amit akar!:))

 

Végül is ezért van a fórum,hogy tapasztalatot ,véleményt osszunk meg egymással!

Előzmény: ronya1 (8663)
Nesty Creative Commons License 2010.01.08 0 0 8664
Uj vagyok a temaban, ezert kerdeznek nehanyat a hozzaertoktol.
- 95-ös 1.6 16V toyota carinaba milyen gazrendszert erdemes berakni?
- Nem az olcsosag, hanem a hosszu tavu megbizhatosag az elsodleges szempont.
- Mekkorak a kulonbozo tartalyok meretei?
- Kb mennyi kilometer a megterules?
- Csaladi haz alatt levo pinceben levo garazsba nem ajanlott a gazos autoval parkolas?
ronya1 Creative Commons License 2010.01.08 0 0 8663
hááát pukkant olyant lámpánál gyorsítás közben hogy majd megfejeltem a kormányt,
g astra már nem olyan jó mint az f hiába "ugyanaz" a motor
bontót meg hazaira gondoltam, enyémben olyan repedezett gumik voltak hogy már majd átszakadt a víz felöli oldalon aztán mégis ment....

meg aztán minek betenni szekvenciálist 250ért, amikor a bontott megvan 100alatt
az az 1 literrel kevesebb fogyasztás nem ér annyit......
meg lehet kínlódni mindenféle programozással, több benzint kajál stb stb
én már indítani sem indítom benzinnel

aztán mindenki azt csinál amit akar
Előzmény: gymaci (8662)
gymaci Creative Commons License 2010.01.08 0 0 8662

A légszűrőházat meg a légtömegmérőt nyirta ki!Mondjuk az G astra volt X14XE.Attól is függ ,hogy mekkorát pukkan.:))!

A bontós cuccok szerintem elég zsákbamacska.Általában olaszból vagy németből behozott gázos autók vannak,nálunk ismeretlen gázrendszerrel, amihez bármit szerezni elég nehéz.Főleg ha valami már az elején nem jó benne.Már az elején meg lehet utálni a gázautózást egy életre.Lehet közte jó is, nem kizárt,csak kicsi az esélye

Előzmény: ronya1 (8660)
ronya1 Creative Commons License 2010.01.08 0 0 8661
huvazzeg......
most nézem a te géped 97es azokat nem ismerem......
enyém 96os :):):):)
futkoss körbe pár "bontót" is 30-50 felé már találni bontott cuccokat
Előzmény: djafus (8652)
ronya1 Creative Commons License 2010.01.08 0 0 8660
miért ne????
én 5 éve járok keverőssel aztán semmi hiba.....
pedig még durrogott is vissza nem egyszer (aztán kicseréltem az 50ezret futott gyertyákat és elmúlt)
faca fém a szívórésze pár pukitól nem durran ki.......
egy használt 10éves lovato reduktort tetettem bele kicsi pénzért
Előzmény: gymaci (8654)
szappanos autogáz Creative Commons License 2010.01.08 0 0 8659
Nem Te kértél tőlem ajánlatot mail-ben?
Előzmény: djafus (8657)
szappanos autogáz Creative Commons License 2010.01.08 0 0 8658
Megkaptuk mi is! +10Ft-os emelés, gondoltam, hogy nem hagyják ki!!!!!
djafus Creative Commons License 2010.01.08 0 0 8657
Köszi. Amit írt itt a srác használtat hogy érdemes megvenni lehet vele bajom? Ti mennyiért tudnátok beszerelni a használtat (plusz költségek stb) illetve nálatok mennyi az új szet?
Előzmény: szappanos autogáz (8656)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!