Keresés

Részletes keresés

Grimbi Creative Commons License 2003.01.29 0 0 11023
A BKV-nál a sajátjármű ütközés komoly bűn. Büntetési tétel kirúgás, leveszik kocsiról, sok tízezer forint.
Előzmény: kristoof (11016)
Grimbi Creative Commons License 2003.01.29 0 0 11022
Szabolcs Volán (de csak némelyiken)
Előzmény: moszkvicsslusszkullcs (11018)
Törölt nick Creative Commons License 2003.01.29 0 0 11021
Az egy nappal korábban említett Kisalföld Volános Credo IC11 típusú buszról van szó. A további előzményeket megnézve szerintem meg lehet találni, hogy miről van szó (persze én is említhettem volna).
Előzmény: Törölt nick (11006)
Törölt nick Creative Commons License 2003.01.29 0 0 11020
Lengőajtó ide vagy oda, szerintem nem az ajtó mozgása közben kell meggyőződni arról, hogy az ajtónál van-e mozgás. Azután kéne az ajtót zárni, miután meggyőződött a vezető arról, hogy nem veszélyeztet senkit sem.

Egyébként forgalomba állt a Zala Volán színeiben 5 darab 13,5 méteres E94 (IKE-254, 255, 256, 257 és 258) és egy E95 (IKE-259, sajna parasztcity kivitel :-(

Előzmény: Ikarus 417 (11007)
Ikarus 417 Creative Commons License 2003.01.29 0 0 11019
Szerintem azért van ilyen kevés pályázó, mert a pályázók 60 %-át kizárják a legelején különböző mondvacsinált indokokkal. Sok cég el sem indulhat, mert meg van szabva, legalább milyen tőkeerősnek kell lenni a forgalmazónak/gyártónak.
Illetve törénik olyan is, hogy a kiírásban megszabják, hogy ennyi és ennyi ilyen típusú buszt már kellett gyártani (esetenként: magyar piacra).

A Volánbuszon kívül van még olyan volán aki szintén kibiggyeszti ezt a matricát?
Alba Volán egyik "sárga buszán" is virít.

Előzmény: moszkvicsslusszkullcs (11017)
moszkvicsslusszkullcs Creative Commons License 2003.01.29 0 0 11018
Háj!

HáBé Bz pótlásról készített fotoalbumában a 155. képen egy Volánbuszos C56 feszít. Oldalán a jól ismert KN matricával.
Kérdéseim:
- A Volánbuszon kívül van még olyan volán aki szintén kibiggyeszti ezt a matricát?
- A VB meddig óhajtja még kimatricázni ezt az "új" rendet?
- A helyközik nagyobbik részén ugye nincs matrica? Miért nincs egységes gyakorlat a cégen belül?
- Esetleg ki kell szórni a megmaradt raktárkészletet? Mert ez utóbbi esetben szívesen átvállanám a raktározás terheit tőlük. :-))

moszkvicsslusszkullcs Creative Commons License 2003.01.29 0 0 11017
Köszönet a hirdetmények összegyűjtéséért és közreadásáért. Nagyon tanulságos áttanulmányozni. "Érdekes", hogy 1-1 felhívásra általában csak 1, 2 vagy 3 cég tett ajánlatot. Szerintetek felosztották a piacot egymás között, vagy a pályázatok "sikerültek" meglehetősen testreszabottra?
Előzmény: BGab (11004)
kristoof Creative Commons License 2003.01.29 0 0 11016
"Nálunk" sajnos hetente törik össze egy-egy busz!A múlt héten egy Contact tört össze elég csúnyán(legalább is az eleje).Azelőtt egy C80 és egy 260 ütközött.
Előzmény: Dtomesz (11015)
Dtomesz Creative Commons License 2003.01.29 0 0 11015
Ma reggel, a csúszós úton balesetet szenvedett a Kisalföld Volán BCC-075 rendszámú helyközis Ikarus 280.17 buszát. A kocsi eleje (lökhárító és a jobb oldala) tört kicsit össze.
kristoof Creative Commons License 2003.01.29 0 0 11014
Traffic!

Ki az a Végvári József és miben tud nekem segíteni?Mi a száma?

Ne haragudj ez nem volt egyértelmű!Úgy gondoltam,hogy konkrétan,hogyan tud segíteni?Egyáltalán lesz rám ideje?

Előzmény: kristoof (11012)
Törölt nick Creative Commons License 2003.01.29 0 0 11013
A "nagy" Ikarus műszaki-tájékoztatási osztályvezetője volt kb. 15 évig.

Számát fejből nem tudom.
Nincs telefonykönyved, vagy a gépen nincs meg a net telefonkönyv, az EAG = egyedi Autóbusz Gyár.
Bp.XVI.ker. Margit u. 114.

Előzmény: kristoof (11012)
kristoof Creative Commons License 2003.01.29 0 0 11012
Traffic!

Ki az a Végvári József és miben tud nekem segíteni?Mi a száma?

Más:

HB!:Elküldtem az új Szabolcs listát!Selejtezés,átrendszámozás szóval minden ott van!Ha valakinek kell még írjon e-mailt és küldöm!

Busman!
Kösz a segítséget mail ment!

Előzmény: Törölt nick (11009)
Törölt nick Creative Commons License 2003.01.29 0 0 11011
Lásd Buszos honlapok topic 4637+4638.+4639+464O. számú hozzászólásokat.
Előzmény: Törölt nick (11010)
Törölt nick Creative Commons License 2003.01.29 0 0 11010
Népszabadság online:

http://www.nepszabadsag.hu/Default.asp?DocCollID=92941&DocID=86551#86551

A cikket egy figyelemre méltó kép illusztrálja. Ha a fenti link nem m?ködne:

NSZ -> Piac-Gazdaság -> Agrártámogatás: kevesebb, kés?bb.

Macibb

Törölt nick Creative Commons License 2003.01.29 0 0 11009
Hivd fel Végvári Józsefet az Ikarus Egyediben.
Ő tud a legjobban segiteni Neked.

más
Az Ikarus történetéről van három könyv.
Az utolsó 13 évéről nincs egy sor se.

Előzmény: kristoof (11008)
kristoof Creative Commons License 2003.01.29 0 0 11008
Tisztelt Topic lakók!

Segítséget szeretnék kérni tőletek!Ugyanis a Suliban van egy pályázat ahol többek között egy nagy multú autógyárat kell bemutatni.Én az IKARUS-t választottam.Szeretném,ha írnátok olyan honlapokról ahol megtalálom a gyár történetét a kezdetektől a mai napig.Olyan is kellene ahonnan le tudom tölteni az IKARUS logókat,jeleket(pl,EAG,IKARUS felírat).Előre is köszönöm!!!!

Előzmény: sosiforda (1997)
Ikarus 417 Creative Commons License 2003.01.29 0 0 11007
MAN árak legmegbízhatóbb forrása: MAN dunaharaszti telepe, MB árak: MB-Autó. Rába, Ikarus (EAG/Bus/Trade) árak a Közbeszerzési értesítőből / pályazatból - attól függ milyen szerencsés vagyok -, kivéve azok, amelyek megszerezhetők a vásárlóktól. NABI és egyéb adatok pedig leginkább a forgalmazóktól, gyártóktól jönnek, ám kicsit akadozva.

Ne tessék kötekedni! A 260-as is jó arra, hogy észrevedd: a külsõ tükrökbõl is lehet ajtót csukni.
Pedig kötekszem. Egy magyar 260-as pont megfelelő példa a lengőajtós buszra. Azt, köszönöm, már észrevettem, hogy 260 esetében az ajtók zárása elvégezhető a visszapillantóval, és teszik már jó pár éve. Sőt még az E95-ösöknél is lehetséges megoldás, bár a lengőajtó mozgása közben tényleg sok minden látható. Ilyenkor válnak furfangossá a vezetők, és belülről kezdik tekinteni a teret.
De én azt, hogy belülről nézzék a 2. ajtót, ott tartom kötelezőnek, ahol a visszapillantót kiiktatták (ld. Credo). És, hogy mire alapozom, hogy "kiiktatták a visszapillantót", a valós élet tapasztaltatta velem, hogy a tükör csak azért került az ajtóra, hogy ne vágja le a nyíló ajtó.

OFF
BGab!

Megfogadom, ezentúl forrás minősítést is mellékelek.
Habár majdnem mindig megbízható forrást alkalmaztam, sokszor többet egyszerre - ezért írtam tényként -, de ezt ezentúl közlöm is.
Remélem, így már megfelelő lesz az írásmódom. Elnézést minden eddigi kellemetlenségért!

ON

Előzmény: Törölt nick (11002)
Törölt nick Creative Commons License 2003.01.29 0 0 11006
Szemléltetni sajnos nem tudom, remélem így is megértitek.

traficc .
Ha azt is odairtad vokna, hogy miről beszélsz, valószinűleg, megértettük volna.

Előzmény: Törölt nick (10989)
BGab Creative Commons License 2003.01.29 0 0 11005
OFF:
Ikarus 417!
Ne vedd rossz néven, de szeretnélek megkérni arra, hogy a jövőben a kijelentéseid mellé, ha van rá mód, mellékeld a forrást is, hogy mindenki el tudja magában könyvelni az információ megbízhatóságát, netán még utána is tudjon nézni a dolognak.
Mert az én szememben nem az a baj, ha időnként valótlan dolgok hangzanak el, hanem az, hogy az ember nem tudja eldönteni, hogy adott dolognak mennyi a valóságalapja.
Például traffic hozzászólásából mindenki tudhatta, hogy azok körülbelüli adatok, te viszont mindent tényként állítasz. És ezzel van nekem személy szerint gondom.
Úgyhogy ha megkérhetlek...
Köszönöm!

Bocsánat az OFF-ért!

ON

Előzmény: Ikarus 417 (10999)
BGab Creative Commons License 2003.01.29 0 0 11004
BGab Creative Commons License 2003.01.29 0 0 11003
Ikarus 417 által említett adatok teljes egészében megegyeznek a Közbeszerzési értesítőben közölt árakkal. (Az, hogy a végső ár ténylegesen ennyi volt-e, nem tudom.)

Volán Egyesülés (5 db MB O345G)
MVK Rt. (68 db városi autóbusz)
Volán Egyesülés (autóbusz tender 2001-2002)

Előzmény: Törölt nick (11002)
Törölt nick Creative Commons License 2003.01.28 0 0 11002
Tényleg nem kötekedni akarok, de elárulnád, hogy honnan, milyen forrásból származnak ezek az árak? Szerintem nem csak engem érdekel...
Előzmény: Ikarus 417 (10999)
Törölt nick Creative Commons License 2003.01.28 0 0 11001
Ne tessék kötekedni! A 260-as is jó arra, hogy észrevedd: a külső tükrökből is lehet ajtót csukni. Veled kár vitázni, soha (vagy nagyon ritkán) látod be, hogy tévedtél...
Előzmény: Ikarus 417 (11000)
Ikarus 417 Creative Commons License 2003.01.28 0 0 11000
(bár bármilyen busz is jó, még egy 260-as is)
Miért lenne jó egy 260-as? Ott nem általános a 2. ajtónál a tükör.
Előzmény: Törölt nick (10988)
Ikarus 417 Creative Commons License 2003.01.28 0 0 10999
A Miskolc Város Közlekedési Társaság Rt. 41 365 000 Ft-os áron vette az MAN SG 263-ásait, mindezt 10%-os kedvezménnyel tette, azaz az MAN SG 263 ára: 46 millió Ft.
A MB O345G pedig 49 260 500 Ft volt legutoljára (2002-ben). A 2001-es volán-tenderen pedig 48 641 100 Ft-ot ért.
Rába Premier 291 a 2001-es vt.-t - legutoljára - 50 575 000 Ft-os áron nyerte.
Előzmény: Törölt nick (10982)
Grimbi Creative Commons License 2003.01.28 0 0 10998
DUD-688, Ik 246.01, gy. 1996

(rövidesen kb 10 új képet teszek bele, miután a tárhelykorlátokat megoldom)

Előzmény: Törölt nick (10978)
Dtomesz Creative Commons License 2003.01.28 0 0 10997
Azért nézd meg a kasznit! A Cv-je biztos, hogy jobb, mint egy 200-asnak (azé egy háromrészes ruhás szekrényé) :))
Előzmény: Törölt nick (10996)
Törölt nick Creative Commons License 2003.01.28 0 0 10996
Ne viccelj! Szembefordított üléseket várnál el az új magyar autóbusztól? :-) Az elővárosi kocsi bemutatóján nagyon tetszettek az újdonságok (légrugózás, kipufogófék).
Előzmény: Dtomesz (10995)
Dtomesz Creative Commons License 2003.01.28 0 0 10995
Majd elfeledtem! MINDEN ÜLÉS ELŐRE NÉZ!!! :-D)
Dtomesz Creative Commons License 2003.01.28 0 0 10994
Gyerekek! Ez azért már változatosság, nem ? ;-)))))
Előzmény: tupolev (10992)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!