Keresés

Részletes keresés

smith Creative Commons License 2005.08.27 0 0 13377
A szexárdi fszt szerint a gőzös öt körül már visszafelé is ment, és csörgő vitte tovább a szerelvényt. Vagy akkor rosszul értettem valamit?
Előzmény: Bárdos Imre (13376)
Bárdos Imre Creative Commons License 2005.08.27 0 0 13376
....és ment Belgrádba. Azt hiszem másodikán jön vissza, de akkor Lajosmizsét is érinti így feltételezem, hogy Röszkénél jön be Magyarországra.
Előzmény: smith (13374)
division by zero Creative Commons License 2005.08.27 0 0 13375
Nagyon jó!
Ez tényleg vonatnak néz ki! Nem úgy mint a csiricsáré nosztalicskás vegyesfelvágottak...
El tudnád küldeni ezeket a képeket eredeti méretben?
Előzmény: MBen (13373)
smith Creative Commons License 2005.08.27 0 0 13374
A 46-oson járt, sajna fotóm nincsen :-(((, de a hangját hallottam.
Előzmény: MBen (13373)
MBen Creative Commons License 2005.08.27 0 0 13373

Sziasztok!

Ezt a különvonatot láttam Kelenföld előtt:

 

P_Oli Creative Commons License 2005.08.26 0 0 13372

Helló Mindenkinek!

Úgy hallottam az őszi mozdonyversenyre érkezik egy 52-es gőzös Ausztriából, nagyon szívesen lefényképezném még az ideúton, de sajnos nem tudom melyik nap érkezik (illetve azt sem tudom hogy hol, de nem sok más választása van mint az 1-es vonal), tud valaki segíteni? Pls.

P_Oli

division by zero Creative Commons License 2005.08.26 0 0 13371
:-((( ennyit a védett értékek megőrzéséről... pár száz métert kellett volna csak arrébb vinni...

Csináltál róla képeket?
Előzmény: luc72 (13370)
luc72 Creative Commons License 2005.08.26 0 0 13370
Néztem az albumod, és szomorú de a rákosrendezői Jzk már menthetetlen, teljesen szétrabolták! Ellopták az ütközőket, és a kerekeit is!
Előzmény: division by zero (13367)
Zolcsi67 Creative Commons License 2005.08.26 0 0 13369
Szerintem vigyük át a témát a Teherkocsik topicba, az úgysem pörög....
Előzmény: rezgaras (13368)
rezgaras Creative Commons License 2005.08.26 0 0 13368
division by zero írta:

> Felraktam a képeket.

Kösz szépen. Ha jól látom, egy egész jó állapotban leledzô fékházas G-kocsi. Eredeti magyar, préselt lemez csapágyvezetékkel. Ez nem tudom, honnan ered, mert az eredeti rajzokon még szalagból van. Vagy a késôi sorozatokat (1920 környékén) maŕ ilyennel készítették, vagy utólag lettek ezek átszerelve.

> Ezen elmélkedtünk a Sorstalanság forgatásának idején

Igen, van egy pár. De a képen, amit a forgatásról láttam, véletlenül olyan kocsik voltak, amelyeket jóval a háború után szereztek be... :-(((
Előzmény: division by zero (13367)
division by zero Creative Commons License 2005.08.26 0 0 13367
Felraktam a képeket.

"Egyébként úgy tûnik, G-kocsiból van elég."
Ezen elmélkedtünk a Sorstalanság forgatásának idején, hogy ha nagyon akarnák, össze lehet szedni egy vonatra való korhű kocsit az ilyen filmekhez.
Előzmény: rezgaras (13365)
Zolcsi67 Creative Commons License 2005.08.26 0 0 13366

A "zőccségek", ottan hátul? :-))

(Kiskőrösön, természetesen)

Előzmény: division by zero (13362)
rezgaras Creative Commons License 2005.08.26 0 0 13365
division by zero írta:

> Kiskörösi G kocsi érdekel?

Érdekel, persze. (de nem akarom megvásárolni :-))))

Egyébként úgy tûnik, G-kocsiból van elég. Egész régieket is fel lehet találni.

Rövid J-kocsiból viszont én csak a tapolcairól tudok. Nem tudok egyáltalán a hosszú J-kocsi elsô változatáról, aminek még fából voltak az oldalfalai és az ajtajai. Azt hiszem, a többi változatból van a Füstiben és Istvántelkén.

Van Istvántelkén két régi hûtôkocsi is (faléc oldalú, a trapéz tetejû), úgy ránézésre egyformának tûnnek.

Nem tudok gáz-szállítóról, sem a 3 nagy tartállyal rendelkezôrôl, sem pedig a 24 nagynyomású csôtartállyal rendelkezôrôl. Pedig ilyenekbôl biztos sok volt, hiszen a mellékvonalakon a személykocsikat sokáig gázzal világították!

A tartálykocsik megint egy érdekes eset, mert ahogy láttam, régen ezeknek nagy része nem MÁV állományban volt, hanem magáncégek tulajdonában. Rengeteg változat volt belôlük, van Istvántelkén is (ha jól emlékszem) 4 különbözô.

És nem maradt fent régi 4-tengelyes teherkocsi, sem nyitott, sem zárt.
Előzmény: division by zero (13362)
seTTebello Creative Commons License 2005.08.26 0 0 13364
Én megyek, mikor lesz/lenne?
Előzmény: luc72 (13359)
seTTebello Creative Commons License 2005.08.26 0 0 13363
Az van ráírva, hogy G. Jager Elberfeld. Az évszám felett pedig DWV. A csepeli kocsin is ez van:
Előzmény: rezgaras (13360)
division by zero Creative Commons License 2005.08.26 0 0 13362
rezgaras! Kiskörösi G kocsi érdekel?
Előzmény: rezgaras (13357)
division by zero Creative Commons License 2005.08.26 0 0 13361
Én mennék!
Előzmény: luc72 (13359)
rezgaras Creative Commons License 2005.08.26 0 0 13360
seTTebello írta:

> Én annyit látok a képről, hogy 1913 Elbertsfeld.

Sajnos én is csak ennyit tudtam leolvasni...
Előzmény: seTTebello (13358)
luc72 Creative Commons License 2005.08.26 0 0 13359
Na megyünk a szokásos nyár bucsuztató Istvántelki látogatásra?
seTTebello Creative Commons License 2005.08.25 0 0 13358
Milyen gyár neve van a G csapágyfedelén? Én annyit látok a képről, hogy 1913 Elbertsfeld.
Előzmény: rezgaras (13357)
rezgaras Creative Commons License 2005.08.25 0 0 13357
OT
Urak, a nyár elején szó volt itt a Szarvaskôn található személykocsi-maradványokról és a Tapolcán fellelhetô volt "páncélvonat" kocsiról. Nyáron sikerült úgy intézni a dolgokat, hogy eljutottam mind Szarvaskôre, mind pedig Tapolcára és sikerülr fényképeket is készíteni a kocsikról. Egy pár kommentárral kiegészítve feltettem a képeket a honlapomra.

A szarvaskôi "lelet" (az oldal legalján):

http://erojr.home.cern.ch/erojr/content/picmenu/Prototype/Passprot_m.htm

A tapolcai kocsi (az oldal legalján):

http://erojr.home.cern.ch/erojr/content/picmenu/Prototype/Jprot_m.htm

És egy érdekes G-kocsi szintén Tapolcáról (az oldal legalján):

http://erojr.home.cern.ch/erojr/content/picmenu/Prototype/Gprot_m.htm

Kommentárokat, észrevételeket szívesen fogadok - ha megengedik itt, de akár magán e-mail-ben is.
(janospnterokukaccernpntch)
seTTebello Creative Commons License 2005.08.23 0 0 13356
wrn3060 Creative Commons License 2005.08.23 0 0 13355
       1981.04.15.-vel törölték állagból.

Előzmény: hkv (13354)
hkv Creative Commons License 2005.08.23 0 0 13354
Megtudja nekem valaki mondani, hogy a 375-545-ös mgőzöst mikor és hol selejtezték, és esetleg voltak e balesetei.
k.novotny Creative Commons License 2005.08.23 0 0 13353

Kedves wrn3060 !

 

Valami postagalamb repdes a privát ládád körül

barsyba Creative Commons License 2005.08.23 0 0 13352
Szegeden.
Előzmény: hkv (13335)
seTTebello Creative Commons License 2005.08.23 0 0 13351
Nekem rémlik, hogy a kolozsvári állomáson találtak Tigris I - eket a tordai csata előtt. Eredetileg a románok kapták volna meg őket, csak közben átálltak.
Előzmény: mávag_lokfabrik (13346)
k.novotny Creative Commons License 2005.08.22 0 0 13350
Itt bejött és leis sikerült mentenem, lehet, hogy nem kell lefeküdnöm?
Előzmény: k.novotny (13348)
OKU30 Creative Commons License 2005.08.22 0 0 13349

Uraim!

Számos tartozásom támadt itt válaszilag, meg kép küldésileg. Sajnos Aug 31.-én leszek legközelebb net közelben, akkor tudok nekilátni a restancia ledolgozásának.

Addig is az idő sürgetése miatt: teljesen egyet értek k.novotny társunkkal TV - 375 ügyben, szerintem is teljesen korekt a mondat rész. A MÁV 1874-ig kategória besorolást, 1911-ig osztályt, 1911-től pedig sorozat számot használt. 3 számrendszere van/volt 1891-ig, 1911-ig/től és jelenleg alakulgat a 4. rendszer, a computer számos.

k.novotny Creative Commons License 2005.08.22 0 0 13348

Nem tudom mivan a szerverrel, Attilától is kaptam levelet, és eltudom olvasni is, de lementeni, azt nem, a te levelednél a szöveges részt eltudom olvasni, de a csatolásnál már SERVER ERROR-t ír ki a levelező prg.

 

De megnézem a másikokon, ha jó visszajelzek

Előzmény: wrn3060 (13347)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!