kérdés: mi célt szolgált a rajz szerint berácsozott ablakú, _ajtó nélküli_ helyiség az alaprajz bal oldalán?? http://www.freeweb.hu/vasutikocsi/jelleg/j1975(171).jpg
"Építészhallgatók 1980-ban ipari tájat fényképeznek vasútmérnökhallgató barátjuk meghívására esős időben, hidegben, Zenittel" sorozat 2. rész
(Megjegyezni kívánom, hogy ide már magunktól is jártunk 1976. óta, amikor még igazi selejt-telep volt ez, pl. 324,556 és 324,789-el biztosan találkoztunk kivégzésük előtt, pont 29 éve, augusztus végén. További adalék, hogy ebben az időben remek matracos-paplanos fekhelyeket találtunk a füstszekrényekben és a tűzterekben. Mivel ekkor még viszonylag kevés hajléktalan volt Bp. utcáin, felmerül a kérdés: Csinálta már kazánban?)
Mindenesetre mindkettő értékes darab! Nagyrészt ugyanaz, de vannak kisebb különbségek, pl a 67-esben még van Hargita, 75-ösben már nincs, de van MDa. Kocsik közül is pár régebbi kimaradt a 75-ösből, viszont bekerült pár újabb.
TEE! köszi a fotót, 13 éve nem jártam Kő-alsón, pedig sokat jártam ott, Kő-teheren is, ha esetleg tudsz képeket készíteni Kőbánya-Teher-pu.-ról, örülnék neki.
A képet kinyomtattam, csörgő húzza vissza a nyugatiba, onnan istvántelek, Landler Jenő járműjavító. R-rendezőn keresztül elvileg simán végigvihetné Esztergomig a nosztalgiát. Ennyi az emlékekből, kedvelem a fotókat, fűtőházit is, meg mozdonyképeket is. Mozdonyt nem lehet csak úgy berakni egy bútorbolt kirakata elé! Mégegyszer kösz, Blokki!
Nem tudom, hogy már olt-e téma, ha igen akkor előre is bocsi. mindig is szerettem volna megtudni, hogy Budakeszin, milyen apropóból van kiállítva egy gőzös talán 375-ös?
A másik tavaly nyáron jártam a Fővárosi gázművek központjában és a belső kertben van egy gőzmozdony kiállítva, erről mit tudtok?
Nem. Ennek a tetôvége nekem egy kicsit másnak tûnik. De a szarvaskôi kocsi tetejének szerintem pontosan olyan ívû és kiképzésû a teteje, mint a Bmn és Cmn kocsiknak volt, mielôtt átépítették ôket (és mint a Nosztalgiás Cmn-eké, amiket szintén az átépítés elôtti állapotot mutatják).