A téma a BKV buszai: járművek, alkatrészek, kiszolgáló létesítmények.
A többi szolgáltató, és a BKK minden más tevékenysége offtopic.
Más szolgáltatók topicjai:
Jelenleg még tartható a szint. A Volvo okosan bevásárolt fogyó alkatrészekből és általában éjszakánként kitudják javítani a hibákat. De vajon mi lesz akkor, ha lejár a buszok garanciája??
Nem tudom milyen tapasztalatok vannak a CNG-kel. Nagyon erős pletykák vannak, azt meg inkább nem osztom meg. :) Én elég sokat járok velük és néha bizony félelmetes hangokat adnak sajnos. Nem tudom, hogy ez hiba-e vagy a kocsik sajátossága, de ismerve a BKV karbantartási morálját, kicsit félek tőlük.
Eléggé nem lehetnek velük elégedettek és elnézve május 29-től a mai napig tartó teljesítményét:
összesen 13 napot volt kint forgalomban ezen egy hónap alatt, 67-es, 92-es és 110/112-es vonalakon, mondjuk zömmel végig is bírta a fordáit.
06.07. és 06.17. között folyamatosan állt még pluszban. Utazási élmény meg annyi vele, hogy lomha egy autó, csodálom hogy fel bírt menni a Borsó utcán és az ajtajai is nagyon lassúak. Tényleg jó, hogy nem vesznek többet.
Mikor is ér véget a tesztje az autónak és megy vissza a feladóhoz?
Amikor a T&J hozta a Hybrid kocsijait, akkor azt mondták, hogy Európa legnagyobb flottája. Én naivan azt gondoltam, hoznak vagy 100-150 buszt, erre kiderül, csak 25 darabról van szó. Felhúzott szemöldökkel kérdeztem, "he, mi van?
Konkrétan a Bécsben közlekedő 6db-ról, vagy a Hybrid Volvokról?
Szerintem amúgy 6db-os flottát teljesen hülyeség volt Bécs részéről megvenni, mert édeskevés. Egy lerobban már nincs tartalék. 25-50-100 db-nál máshogy mutatna a rendelkezésre állási mutató is.
Jajj, de jó! :-) Eszetekbe se jusson! Olyan horrorsztorikat lehet olvasni ezekről a buszokról a különböző fórumokon, hogy csak na. Kíváncsi leszek mikor kezdődnek a bajok az OFF budapesti kocsikkal.
1 csak reggel, 2 beugró és 1 reggel és egy kb 8 órás délutános forda, ennyi. Plusz Cinkota is fog adni Volvókat, amik miatt még az is elképzelhető, hogy LOV se fog jutni a vonalra.