Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

hazse75 Creative Commons License 2014.10.29 0 0 52806

Haldoklik az akkum. Új akkut kellene vennem.

 

Elméletileg az eredeti akku 74AH-s. Szerintetek érdemes bele tenni egy Varta Black Dynamic 70AH-s akkut? Vagy az nem elég bele?

 

Ugyanis most ez a fajta akku van akciósan nálunk.

nohab Creative Commons License 2014.10.29 0 0 52805

Az egyik céges kocsin azért buktuk az átrozsdásodás elleni garit, mert egyszer "elkésett" 1000 km-rel az olajcseréről.

No comment.

 

Ezt leírták? Mert akkor simán nyerhető a per, főleg ha nem a legutolsó olajcseréről van szó. Ha a legutolsó alkalommal sem láttak semmit, ami beavatkozást igényelt, akkor vajon mit láthattak volna az utolsó előtti alkalom előtt 1.000 kilométerrel?

Előzmény: (M)Ákos (52801)
Roberto SR Creative Commons License 2014.10.28 0 0 52804

O1-ben felver az olaj....szelepszár szimering csere segíthet?

 

Valakinek tapasztalata erről?

 

Rallyer Creative Commons License 2014.10.28 0 0 52803

Meg a 20-as torx a dobbetéthez! Azt kell néha kivenni és kimosni mögötte a sárvédőt és már nem is rozsdásodik olyan könnyen.

Ez tipus hiba az asszony offtopic Polojában 5év alatt kb. 20 cm sár gyűlt össze a dobbetét mögött.

Én azóta évente kimosom.

Előzmény: stevie-13 (52792)
TWdoktor Creative Commons License 2014.10.28 0 0 52802

Én gyárit kértem bele, de azt mondták, ez jobb, mert nem román, hanem német gyártmány.

Előzmény: Octi19 (52800)
(M)Ákos Creative Commons License 2014.10.28 0 0 52801

Az egyik céges kocsin azért buktuk az átrozsdásodás elleni garit, mert egyszer "elkésett" 1000 km-rel az olajcseréről.

No comment.

Golf V-ről van szó, a 3-ból 2-nek átrohadt a gépháztető jobb-bal oldala a peremnél. Kb. 4 éves korukban.

(A 3. korábban már cserélve volt, őzike miatt.)

Máshol nem volt rajtuk rozsda 5 éves korukig, leszámítva pár durvább kavicsnyomot a szélvédő fölött.

 

Előzmény: Octi19 (52799)
Octi19 Creative Commons License 2014.10.28 0 0 52800

Az nem rossz, ne aggódj! (bár érdekes lenne tudni, hogy mennyit spóroltál egy amúgy sem vészesen drága gyári szetthez képest)

Előzmény: TWdoktor (52794)
Octi19 Creative Commons License 2014.10.28 0 0 52799

El se hinnéd (illetve talán mégsem, elhinnéd), hogy milyen változatos indokokkal hajtják el az autósokat ha érvényesíteni akarja azt... :-)
Hallottam már olyanról, hogy ez csak az eredeti vevőt illeti meg, mert ő fizetett érte, azután volt olyan is, hogy egy kulcsolás miatt (ami teljesen máshol volt és ráadásul nem is ott kezdett rohadni!!!) zavarták el a tulajt...

Előzmény: stevie-13 (52792)
olomana Creative Commons License 2014.10.28 0 0 52798

Kösz a részletes választ. Igen, olyasmire gondoltam. hogy valami spéci anyag van az oldalfalban, amitől merevebb / nehezebb, stb lesz, de akkor ezek szerint nincs nagy különbség.

Előzmény: stevie-13 (52797)
stevie-13 Creative Commons License 2014.10.28 0 0 52797

Tudja esetleg valaki, hogy az XL-es gumiknak változik valamely tulajdonsága az erősített oldalfal miatt?

 

 

A magasabb súlyindex semmi mást nem jelent, mint hogy az abroncs magasabb levegőnyomást visel el, mint egy "sima". Az autó súlyát ugyanis -- nagyrészt --  az abroncsban lévő levegő viseli.

 

Képzeld el, hogy a két kezed között cérnaszálak vannak. Ha csak egyetlen cérnaszál van, könnyen el tudod szakítani. Ha már száz cérnaszálat tartasz a két kezed között, esélyed nincs egy mozdulattal elszakítani őket. De az ellentétes irányú erőhatásban nem érzékelhető jelentős különbség: hiába van közöttük ezer cérnaszál, simán össze tudod érinteni a két kezed.

 

A megerősített oldalfal valójában sok-sok "cérnaszálat" jelent. A gumiabroncsban lévő megemelt levegőnyomásnak így együtt jobban ellenállnak, ugyanakkor az ellentétes irányú erőhatás szempontjából (kátyú, csatornafedél, padka stb) nem érzékelhető különbség.

 

Más szempontból sincs jelentős különbség: bár a gumiabroncs saját tömege ("rugóztalan tömeg") fontos tényező, egy XL és egy sima gumiabroncs között csupán grammokban mérhető az eltérés.

 

Összefoglalva: az XL abroncsoknak nincs különösebb előnyük vagy hátrányuk, viszont magasabb guminyomást viselnek el, amire egyes nagyobb tömegű autóknak (amennyiben a gépkönyvük azt írja elő) szükségük van.

 

 

Előzmény: olomana (52796)
olomana Creative Commons License 2014.10.28 0 0 52796

Tudja esetleg valaki, hogy az XL-es gumiknak változik valamely tulajdonsága az erősített oldalfal miatt?

cole0322 Creative Commons License 2014.10.28 0 0 52795

99-es 1.9 TDI 110Le  Octaviaba ez a fagyálló jó? http://fagyallo-folyadek.arukereso.hu/alu-protect-72-fagyallo-g12-72-c-1kg-p109577073/ 

 

Tudja valaki mennyi víz megy bele,mennyi L-ert vegyek?

TWdoktor Creative Commons License 2014.10.28 0 0 52794

Sziasztok!

 

2006-os 1,9 BKC PDTDI Octaviámba az alábbi vezérlés szettet építették be, kezdjek aggódni, vagy jó lesz?

Hannsg52 Creative Commons License 2014.10.28 0 0 52793

Nekem az utcán áll 13-és fél éve,taxiként használom az Octáviát, de még semmije sem rozsdásodik! Ne nyúlj hozzá!

Előzmény: Paragon1985 (52788)
stevie-13 Creative Commons License 2014.10.28 0 0 52792

Vannak olyan modellek amik hajlamosabbak a rozsdásodásra. Például az O2 közvetlen platformtestvérei közül egyre több Golf V-nél lehet látni a küszöb elején fura rozsdásodásokat.

De a sok év átrozsdásodási garancia pont erre van kitalálva :-)

Előzmény: Octi19 (52791)
Octi19 Creative Commons License 2014.10.28 0 0 52791

"Körülbelül 20 éve semmi értelme az utólagos alváz- és üregvédelemnek."

 

Ez azért egyáltalán nincs* így, de az igaz, hogy egy új autónál tényleg teljesen felesleges és inkább kockázatai vannak, mint haszna.

 

*: Vannak olyan modellek amik hajlamosabbak a rozsdásodásra. Például az O2 közvetlen platformtestvérei közül egyre több Golf V-nél lehet látni a küszöb elején fura rozsdásodásokat... Persze vannak olyan modellek is amik egyáltalán nem rozsdásodtak...

Előzmény: stevie-13 (52790)
stevie-13 Creative Commons License 2014.10.28 0 0 52790

Van értelme egy teljesen új O3-on megcsináltatni az alváz és üregvédelmet?

 

 

Körülbelül 20 éve semmi értelme az utólagos alváz- és üregvédelemnek.

Előzmény: Paragon1985 (52788)
Octi19 Creative Commons License 2014.10.28 0 0 52789

Én nem tenném, majd úgy 5-7 évesen. Szerintem a kaszni átrozsdásodás elleni garanciának is annyi, ha megbontod a gyári dugaszolásokat...

Előzmény: Paragon1985 (52788)
Paragon1985 Creative Commons License 2014.10.28 0 0 52788

Van értelme egy teljesen új O3-on megcsináltatni az alváz és üregvédelmet? Valakinek tapasztalat?

KT1977 Creative Commons License 2014.10.28 0 0 52787

Sziasztok,

 

Ket problemam lenne.

Az egyik hogy megakadt a jobb hatso biztonsagi ov, gondoltam kiszerelem hogy megnezzem mi lehet a gond, viszont elobb a muanyag boritasokat kellene leszedni, persze nem letorogetve a patentokat, rogzito elemeket. Hogyan kezdjem bontani (O1 kombi). Kerestem leirast, videot, de csak olyat talaltam ahol mar a muanyagok le voltak bontva, es O2 vagy O3 volt.

 

A masik gondom hogy ha tempomattal megyek, es atvaltok reflektorra, akkor altalban 2-3 mp mulva kikapcsol a tempomat (neha azonnal, neha 10-15mp is eltelik), ill nem engedi beallitani ujra. Ha visszavaltok varosi vilagitasra, akkor rendesen mukodik...

 

Elore is koszi a valaszokat!

olomana Creative Commons License 2014.10.28 0 0 52786

Be kell állítani a magyar keyboardot, és utána alt+ shifttel lehet váltani a kettő között. Én így használom minden gépem évek óta.

Előzmény: oleek15 (52785)
oleek15 Creative Commons License 2014.10.27 0 0 52785

Nekem is angol a billentyűzet. Egy í beírása 3 billentyű lenyomásával valósul meg: ctrl-alt-j ! :D És ez csak a kis í....

Előzmény: Octi19 (52765)
(M)Ákos Creative Commons License 2014.10.27 0 0 52784

Köszi az instrukciókat, de az MQB platformban már valami más kontroller van (WWS371), most csekkoltam.

065DDD a gyári kódolása, és egyelőre senki sem tudja, hogy lehetne bekódolni az első teardrops funkciót.

(Vagy csak én nem találtam meg a neten...)

Előzmény: Octi19 (52769)
nohab Creative Commons License 2014.10.27 0 0 52783

rá van írva, attól függ mi a célhőmérséklet.

van egy minimum és van egy maximum, a többi desztvíz (csapvíz is jó, de én nem tennék bele, 90-100 fok között abban már kiválnak karbonátok, semmi szükségem nincs arra, hogy ilyenek keringjenek a motorban).

Előzmény: Pikaa (52781)
Laminex78 Creative Commons License 2014.10.27 0 0 52782

Adagolós TDI-be ALH motorkódos, Contitech vezérléskészlet mellé milyen vízpumpát ajánlotok? 

Pikaa Creative Commons License 2014.10.27 0 0 52781

Szerelő biztos megmondja holnap, de megkérdem még tőled, tőletek, hogy hogyan is kell ezt vegyíteni? Tisztán beletöltőd a fagyállót, vagy vízzel vegyíted (vagy mennyi fagyállóhoz mennyi víz jár)?

Előzmény: nohab (52779)
Pikaa Creative Commons License 2014.10.27 0 0 52780

4 napja van benne kb., de akkor holnap a szerelőnek megmondom.  Köszönöm a gyors válaszotokat.

Előzmény: nohab (52779)
nohab Creative Commons License 2014.10.27 0 0 52779

Ha netán mást töltöttem bele, nagy gond? Más színűről van szó.

 

Nagy. Holnap a szerelőnél cseréltesd le az egészet.

Előzmény: Pikaa (52777)
Törölt nick Creative Commons License 2014.10.27 0 0 52778

Az Íí.

Előzmény: Octi19 (52765)
Pikaa Creative Commons License 2014.10.27 0 0 52777

Értem. Holnap viszem szerelőhöz és megmondja, hogy lehet, vagy sem. Ha netán mást töltöttem bele, nagy gond? Más színűről van szó. :|

Előzmény: thomas974 (52775)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!