Ha még meglesz, térjünk vissza a témára 1 év múlva. De csak akkor, ha "rendesen" használod a kocsit - tehát nem <10 000 év.
Kb 3 éve vagyok a topik környékén (E60-E90), ez a negatív hozzáállás pont annyira nem igaz erre a topikra. Kb. fél-1 évvel ezelőttig. Onnantól azért márkahű tulajok is szívták már meg.
Most van az az időszak, hogy bárki megveheti, de jellemzően javítani már nem nagyon fogják, csak tákolni. Tulajdonosa lesz a kocsinak, nem gazdája. Végülis megértem, egy 2 milliós kocsinál itt ott egy CCC csere 200 000, turbó, komplett vezérléscsere, ez meg az...
"Friss" E61 (2008 520D) tulajként azért nagyon remélem, hogy nem mindegyik autóra igazak ezek a számok.
Sok-sok éve olvasgatok különböző fórumokat, különböző témákban. Személyes tapasztalatom és véleményem, hogy a fórumok átlag hangvitele inkább negatív, mint pozitív. Miért? Ha valaki megvesz egy eszközt, vagy igénybe vesz egy szolgáltatást és elégedett vele, akkor nagyobb valószínűséggel nem fog keresgélni a neten, nem fog csak úgy írogatni, hogy : "Én nagyon elégedett vagyok, semmi gondom nincs". Vagy ha mégis, akkor az elveszik a több száz, esetleg több ezer problémával és kérdéssel szemben, amit azok írnak, akik nem elégedettek...szerintem...És persze az sem mutat egyértelmű irányt, hogy egy adott topikban mennyi hozzászólás van, mert ehhez ismerni kellene a mögöttes arányokat (pl. valószínű, hogy egy Suzuki fórumban sokkal több hozzászólás van, mint egy BMW-s-ben, de Suzukiból is több van)
3db e60-nom volt a mai napig megállja a helyét komfortban/élményben da csak ha 100% toppon van,viszont már 90%-os műszaki állapotban is jobb egy 2003-as cordobával utazni.A szintentartása szó szerint,túlzás nélkűl horror!!!50ekm/1mill ft dúrván,ezt így le merem írni
Nagyon sok E60-at megnéztem nem most vagy 7-8 éve. Már akkor tele volt a piac nagy kalap szarokkal. Ennyi pénzért ne várj csodát, meg hogy jó ill. tökéletes legyen. Örülj, ha gurul. : )
hat ebbe garant h tobb km van ezt meg en is megtudom allapitani, szo szerint annyira mozog a motorhazteto mintha nem lenne rendesen lecsukva holott elvileg le van, mikor ezt megemlitem az eladonak azt mondja h mi van h o csak ket csavart meghuz rajta es jo lesz hat mondom akkor huzzon :) plusz meg az elado is total bunko volt velem barmit kereztem nem tudta a valaszt, allapotfelmeresre nem akart h elvigyuk az autot esetleg csak oda ahova ok mondjak azt is 5000 ft per ora dij elleneben, persze orvose az auto es es volt festve de csak apro karcolasok... mondom persze hatso kereknel a sarvedo feletti elemnel akkora a hezag h befer a kisujjam masik oldalt viszont alig van res, pot kerek alat vizcseppek es rozsda ... szoval ha ez lenne az utolso bmw akkor se vennem meg.
A 122e km-est akkor se hinném el, ha fejemhez nyomnák a stukkert :-)
A 279 sokkal reálisabb.
Veszel 2,5 M Ft-ért egy kurva jó autót. Jó eséllyel rá fog menni az első évben még egy milkó, akkor 3,5 M Ft. Szerintem az is kellemes pénz egy kurva jó autóért.
Mellesleg E60-ból már jó eséllyel ki lehet olvasni a valós km-t, tehát érdemes próbálkozni.
Aztán ott van már a közigazgatási lekérdezés egy autó itthoni utolsó 3-4 évéról, aztán be lehet osonni hátsó kapun egy márkaszervízbe, ahol némi KP-ért egy fél percre feléd fordítják a monitort...
Tipusváltás miatt eladnám szeretett Facelift 530XD BMW-et 2007.04 havi nagy szerviz utáni (részecskeszürő.féktárcsa fékbetét,szívótorok,izzítógyertyák,izzítóvezérlő,váltó,motorolaj cserék megtörténtek.Négy ujj gumival.3.100.000ft-ot szeretnék érte kapni.
Ha valakine kérdése lenne a 19feri65@gmail.com érdeklödhet.
ez oke is de erted ne 380 ezer kmrol kelljen mar indulnom
---
Több lehetőséged is van:
- kisebb, kevésbé extrás BMW ellenőrizhető szervizmúlttal, max. 250k km-rel.
- más típusú, hasonló nagyságú/extrás autó szintén ellenőrizhető szervizmúlttal, max. 250k km-rel. ( nagyon fasza Citroen C6-ok, Peugeot 607-ek vannak már ennyiért na jó, mind szar. :-)
- senki nem tart a fejedhez pisztolyt, hogy vegyél egy 350-380k km-t futott prémiumautót, így emelsz a 3 millán - mondjuk 4.5 Mio-ig - és a német piacról veszel nagy valószínűséggel 250k km alatt futott dízel ötöst.
akkor azt csinálod mint mindenki más..visszaállíttatod minden műszaki vizsga előtt az órát mintha évi évi 10 ezer km-t mentél volna...márkaszervizbe meg megkéred őket ha javíttatsz hogy ne írják be az óraállást...
mert ez a menő sajna..nem állapotra hanem km óra állásra vesz a magyar autót... (az enyémet is mahinálták, kb 50-70 ezret tekerték vissza, mert másfél év kivételével le tudtam nyomozni a szervizmúltját :D ..viszont a kiesett másfél év alatt 195 ezerről 147 ezerre állították az órát, majd onnan ment megint a szervize felfele..most 293 ezren áll de valósan 343-373 ezer van benne..)
ezt lattam en is de ezzekkel az a problemam h rengeteg bennuk a km most gondold el en egy 5 ev alatt sokat belehajtok es mennyinel lesz a km allasa 500 ezernel es akkor kinek adom mar el?
ezert gondoltam 200 km alatt venni legalabb.. de nem nagyon talalok ebben az arban..
Az elsőt és a harmadikat felejtsd el szerintem kizárt a km óra állása....a második hihető(bb)! Nagyon meg kell nézni mit veszel 1 olyannal aki keni vágja a témát mert könnyen ráugrik vétel után fél-egy millió ft....ezek sajnos ilyenek....
Sokan ajanlottak ezt a forumot BMW 530 vasarlasa elott, tapasztalatlan vagyok auto vasarlas teren 30 eves vagyok, elso "komolyabb" nagy automnak szeretnem es epp ezert szeretnem a segitsegeteket kerni.
Max 3 millio Ft tudok raszanni, kulfoldon elo magyar vagyok de mar egy ideje Szegeden elek es itt szeretnek autot venni es az elso keredesem az lenne h kb mennyi koltsegei vannak egy ilyen tipusu autonak neten talaltam kulonbozo kalkulatorokat de nem tudom mennyire megbizhatoak...
Harom autot talaltam eddig ami megetszett eddig. Mi a velemenyetek vagy tik melyiket ajaljatok?