Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Dulifuli Creative Commons License 2005.01.17 0 0 58
Na és hol mehetsz Magyarországon 160-nal? Mert szerintem legfeljebb a használaton kívüli reptéren, amikor a Winklerékkel kipróbálod a legújabb Ferrarit.
Előzmény: mb001 (34)
Dulifuli Creative Commons License 2005.01.17 0 0 57
Igaz, hogy már elég régi a kérdés, de azért beszámolok: amikor kipróbáltam a tesztautót, már tetszett: a 64 LE-höz képest elég szépen húz (legalábbis a városi forgalomban, később kiderült, hogy országúton egy kicsit pörgetni kell, de már előfordult, hogy előztem is vele), a gáz, fék, kuplung szerintem baromi jó, a sebességváltó is, még egyesbe is simán vissza lehet kapcsolni, akkor is, ha még eléggé mozog az autó. Azóta, hogy a jobb oldali tükröt lecseréltettem egy Octaviáéra, és a ködlámpa kapcsolót is átköttettem, hogy a hátsó ködlámpát kapcsolja fel először, szinte teljesen meg vagyok elégedve az autóval. Igazából csak két bajom van vele: az egyik az, hogy országúton egy kicsit kevés a motor ereje, a másik pedig az, hogy a gyári rádió minősége elég gyenge az általam megszokott Blaupunkt CAR-300-ashoz képest, bár az igaz, hogy eddig még nem találtam olyan utat, amelyiken ne jött volna be néhány rádióadó, pedig már "a 67-es úton" is végigmentem néhányszor, és ott még a Blaupunkt is vacakolt.
Viszont a kanyarokat úgy veszi, hogy öröm vezetni, komolyan mondom, szerintem nagyobb élmény, mint a 100 lovas Astra volt. Pedig ezen nem 185/60-as gumik vannak, hanem 165/70-esek, de én azt mondom, hogy a magyar utakra jobb a /70-es gumi, mint a /60-as. És pl. télen, hóban, jobb a 165-ös, mint a 185-ös.
Szóval, szerintem jó a gép, és néhány meglepetéssel is szolgált az Astra után:
- Ha nem kapcsoljuk be az indexet, csak megbillentjük a kart, akkor nem egyszer villan fel az indexlámpa, hanem háromszor.
- Ha bekapcsoljuk az első ablakmosót, akkor a mosás és a három törlés után vár egy kicsit, majd még egyet töröl.
- Ha a levegőt csak az ablakokra irányítjuk, akkor nem lehet bekapcsolni a belső keringetést; ehhez legalább egy kicsit el kell állítani a szabályzót, hogy ne csak az ablakokra menjen a levegő.
- Ha bekapcsolva hagyjuk az indexet, amikor leállítjuk a motort, akkor az index kialszik, és helyette a helyzetjelző világít azon az oldalon. (Ez nem rossz dolog, csak eléggé meglepett, mert nem tudtam róla, és felhívtam a kereskedőt, hogy mi a túrónak ég a helyzetjelzőm).
Pakolni pedig legalább annyira lehet bele, hogy amikor a gumikat lecseréltettem téli gumikra, akkor simán belefért a négy nyári gumi a csomagtartóba, még maradt is egy kis hely. Pedig a kamrában alig tudtam betenni a négy nyári gumit egy kétajtós szekrénybe. Igaz, hogy nem egy nagy, békebeli szekrény volt, de azért nem is túl kicsi.
Szóval tízből kilenc pontot adnék a gépnek. A Skoda Palotának viszont csak négyet-ötöt, mert azt mondták, hogy 5 liter benzin van az autóban, tehát én úgy gondoltam, hogy azzal simán el kell tudnom menni a Szentmihályi úttól Kerepesig. Hát nem tudtam, a 24. km-nél kifogyott a benzin, pedig amikor elindultam, akkor már 8-at mutatott a km-óra. Szerencsére lejtőn fogyott ki, és már látszott a kút.
De egyébként elég jó fejek voltak. Mindenkinek csak ajánlani tudom, azzal, hogy fogadjanak szót, és menjenek be az első kúthoz tankolni!
Előzmény: Bezso (48)
sarkanyhuzo Creative Commons License 2005.01.15 0 0 56

Hali!

 

Tegnap lattunk egy nagyon szep allapotban levo es nagyon joaru skoda fabia kombit 1.4 mpi. Az i az piros volt.

kerdesem: mely reszeit nezzuk at nagyon vasarlas elott es hogy mit jelent a piros i?

 

elore is koszi:

 

Joe

Dulifuli Creative Commons License 2005.01.07 0 0 55
Miért, a többi kombi talán nem ötajtós?
Nekem direkt tetszik, hogy nem olyan doboz formája van, hanem egy kicsit le van csapva a hátulja, de mégis kombi, és ugyanolyan jól lehet pakolni bele, mint a többi kombiba.
Előzmény: Pax2 (54)
Pax2 Creative Commons License 2005.01.06 0 0 54
miről beszéltek? az nem is kombi, hanem csak egy ötajtos.....
Dulifuli Creative Commons License 2004.10.06 0 0 53
Most én is így vagyok, csak az enyém Classic lesz, extrákkal. Viszont van vele egy kis problémám: a jobb oldali visszapillantót nagyon kicsinek találom. Ráadásul nem is domború, szinte semmit nem lehet benne látni. Nincs véletlenül valakinek ötlete arra, hogy milyenre kéne kicserélni ezt a jobb oldali tükröt, ami illik a Fabia Combira, és látni is lehet benne valamit?
Előzmény: Kek (52)
Kek Creative Commons License 2001.12.11 0 0 52
Pár nap és átvehetem a Fabia Combi Comfort-omat. Fehér, 68 Le lesz.
kcs_100 Creative Commons License 2001.10.15 0 0 51
Bocsi, hogy ide írok, de esetleg tudtok segíteni:

Adva van egy eladó Felicia 1.3 kombi, '96-os évjárat.

Kérdés: a motor teljesítménye elég egy 4 tagú család mozgatásához?

Vagyis, érdemes megvenni? (az ár az ok)

keptn_kork Creative Commons License 2001.10.10 0 0 50
Üdv,

Épp most rendeltem meg egy Fabia Combi Elegance-t, némi extrákkal (rallypiros, tempomat, tetőléc, oldallégzsák, risztó)

Az egyik vidéki kereskedő 6 százalékot engedett volna, de túl sokáig tartott volna amíg elintézi a tartósbérletet. Ezért aztán 5 százalék lett belőle, máshol.

corinfar Creative Commons License 2001.08.28 0 0 49
Mennyi a listaára a Fabia Kombi Automata váltós autónak? Milyen felszereltségek vannak?
Előzmény: blablacko (46)
Bezso Creative Commons License 2001.05.11 0 0 48
Senki nem számol be Fabia kombis tapasztalatokról?
berzol Creative Commons License 2001.03.17 0 0 47
Ma megnéztem egy másik kereskedésben is a Fabia Combit. A caprikék tényleg egy kicsit bugyikék. Ha már nem metál, akkor inkább fehér.

A kipróbált autónak lényegesen jobb volt a kuplung/gázpedál együttese, legalábbis nem bőgött fel minden váltáskor. Direkt egy rossz, gödrös útszakaszon mentünk, és nagyon csendes volt.

Vittem magammal mérőszalagot, mert a prospektusban hülye adatok vannak: a csomagtartó mélysége (mérve) 96 cm, szélessége 95 cm, magassága 50 cm. (Milliméterekkel nem foglalkoztam). Ezek közül csak a szélesség az, ami gyenge. Csak egy igen kicsi részen öblösödik ki a kocsi teljes szélességére a csomagtartó.

Előzmény: blablacko (46)
blablacko Creative Commons License 2001.03.14 0 0 46
berzol

én speciál tudok caprikék színben mutatni neked Fabia Combit, épp itt áll az orrom előtt, valszeg itt lesz még egy ideig. :)

Lacko 30/986-3579

Előzmény: berzol (38)
berzol Creative Commons License 2001.03.14 0 0 45
A Fabia Combi ürügyén ne itt hasonlítsuk össze az Octaviát és a Focust (nagy hitvita lenne belőle :-).

Az Octavia kombi 3 585 000-tól indul, és nagy kedvezményt adó lehetőségről nem tudok.
A Focus kombi 3 332 500-től indul (igaz, hogy csak 1.4-es motor, de most nem az Octaviával, hanem a Fabiával hasonlítom!), és erre 3 050 000 Ft-os ajánlatok is vannak. Ez már csak 250 000-rel több, mint a Fabia Comfort kombi, és ráadásul rendes motorja, és egy számmal nagyobb mérete van. A dizájn ízlés kérdése, nekem az Octavia nem annyira tetszik, mint a Focus, de ezért tetszik.

A Citroennel nem tudom mi a helyzet, csak az ára és a méretei kedvezőek. A motorja ugyanolyan elavult, mint a Fabiaé. Már vagy 10 éve azt hajtogatják, hogy mostmár az olasz és a francia autók minősége is jó, de a következő modellnél mindig újra kezdik, hogy mostmár tényleg jó a minőség. Szóval a korábbi ígéretek mégsem jöttek be...

Előzmény: mb001 (43)
mccheese Creative Commons License 2001.03.14 0 0 44
Bocs. Mindíg keverem a másik Skodás topiccal. SW-re gondoltam.

Mcc

Előzmény: berzol (42)
mb001 Creative Commons License 2001.03.14 0 0 43
Úgy látom az Octavia még mindíg nem játszik, pedig annak az árát egyelőre nem emelik.
Végülis magánügy, a xsara-t nem ismerem (bár sok jóval nem bíztat). A Focus egy kellemetlen belsejű, jól felszerelt gokart. Szóval vezetni tényleg nagy élmény (min1,6-os) de belül elég csicsa az sokféle görbület, a mérete meg nyomasztóan kicsinek tűnik.
Előzmény: berzol (42)
berzol Creative Commons License 2001.03.14 0 0 42
"A topicalapító majd jól lebeszél a rádióról." <- Ez mit jelent? Én vagyok a topic alapító.

Egyébként a rádiót úgy gondolom, hogy amilyen értékű belefér a kedvezménybe. Nincsenek nagy igényeim. Ha egy 25 eFt-osat adnak, az is jó.

Most tudtam meg, hogy máris árat emeltek: Classic: 2 599 000, Comfort: 2 804 000 Ft.

Vagy downgrade-elek Classic-ra, vagy lassan már a családi autók között is lehet nézelődni (Xsara, Focus már majdnem van annyiért).

Előzmény: mccheese (41)
mccheese Creative Commons License 2001.03.14 0 0 41
A topicalapító majd jól lebeszél a rádióról. Engem már lebeszélt. A gyári rádió rohadt drága, és nem is szól jól, ezért aztán inkább vegyél utólag bele 1-et fele annyiért. A színt utólag lecserélni macerás, a rádiót meg egyszerű.

Mcc

Előzmény: berzol (40)
berzol Creative Commons License 2001.03.14 0 0 40
A haditerv az, hogy a rádiót és az üzembehelyezési költséget megpróbálom ingyen kiharcolni. A metál felár már nem hiszem, hogy belefér. Fizetni meg nem akarok, mert már így is jócskán túl vagyok a rászánt összegen.

Fehéret én is láttam, és szerintem is jól néz ki.

Előzmény: mccheese (39)
mccheese Creative Commons License 2001.03.14 0 0 39
A caprikék kicsit bugyikék színű. Érdekes, hogy nekem az Octavia egyáltalán nem tetszik fehéren, míg a Fabia ugyancsak fehéren nagyon szép... Metál szóba sem jöhet?

Mcc

Előzmény: berzol (38)
berzol Creative Commons License 2001.03.14 0 0 38
A pénztárcát nézve maradjunk a Fabia Combinál. Caprikék színben látta már valaki? Nem tudom, hogy fehér vagy kék legyen.
Előzmény: mccheese (37)
mccheese Creative Commons License 2001.03.14 0 0 37
Hát én ültem Focusban. Akkor már inkább az Octavia. Focust semmiképpen. Nem szabad mindent feláldozni a design oltárán.

Mcc

Előzmény: berzol (35)
berzol Creative Commons License 2001.03.14 0 0 36
A kicsikocsi.hu-n 4% kedvezményt igérnek a Fabia Combi-ra Budapesten. Ez a szalon(ok)-ban is megvan, vagy csak a kicsikocsi-nál?
berzol Creative Commons License 2001.03.10 0 0 35
mb001!

Nem tudom ismered-e azt, amikor az ember rászán egy autóra pl. 1.5 milliót, aztán elkezd gondolkodni, hogy +500 eFt körül már új autó van, majd még +500 eFt esetén már mondjuk egy Fabia kombit is lehet venni (már 2.5 milliónál járunk), aztán +200 eFt a Comfort felszereltségért már meg se kottyan. Ezek után +500 eFt (Octavia esetén inkább +700 eFt) már nem jön olyan könnyen.
Egyébként az Octavia áráért én inkább Ford Focust vennék (természetesen kombit).

mb001 Creative Commons License 2001.03.09 0 0 34
A Fabia Classic Combinak ugyebár kb.500e az árelőnye az Octavia 1,6 (75Le) modellhez képest.
Szerintem ez egyáltalán nem sok az Octavia javára.
És azért ez mégis egy erősebb vas meg kicsit jobban hasal az úton pl. 160-nál. A súly/le arány kb hasonló és a 1,4 (68) és 1,6 (75Le) motorok egyformán feljavított/elavult motorok, így ez egyik mellett sem szól.
Előzmény: berzol (30)
Object Creative Commons License 2001.03.09 0 0 33
Szia blablacko!

A telefonszamok 46/341-611/172-es mellek, vagy 70/218-4078.

Előzmény: blablacko (31)
berzol Creative Commons License 2001.03.09 0 0 32
Ezek mért adatok, vagy katalógusból származnak?
A 713 mm-es hosszúságot nagyon keveslem. Én úgy tudom, hogy egy Corsa vagy Punto csomagtartója is van ilyen hosszú.
Előzmény: blablacko (31)
blablacko Creative Commons License 2001.03.08 0 0 31
object:

mi az a bűvös telefonszám??? pliz mond meg nekem!!!

berzol:

Fabia Combi csomagtartó:
426 / 1225 l
magasság: 477 mm
szélesség: 974-1446 mm
hossz: 713 mm

Octavia csomagtartó:

528 / 1328 l
magasság: 575 mm
szélesség: 1010-1220 mm
hossz: 875-1091 mm

lacko

berzol Creative Commons License 2001.03.07 0 0 30
Ez azt jelenti, hogy pl. a Fabia Combi Classic 2 521 000 Ft-os listára helyett
2 420 160 Ft-ot kell kifizetnem?

Mi van a háttérben, ha ez igaz?

Előzmény: Object (29)
Object Creative Commons License 2001.03.07 0 0 29
Közben kiderült a "titok". Valódi a 4% kedvezmény, de ez nem a szokásos pénzvisszatérítéses, hanem a kereskedő adja. Ez így még jobb is. A telefonszámukon minden részletet elmondanak.
Előzmény: berzol (28)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!