Szokás szerint megint térkép nélküli cikk. Teljesen új nyomvonalon, vagy a meglévő 4-es főút szélesítésével? Bár gondolom új nyomvonal, mert úgy lehet kikerülni Kenderest, Szapárfalut.
Az autópályán lévő átkelő szerb oldalán valamiféle felújítás már zajlik, ill. november vége felé zajlott. Amikor Szabadkán voltunk november végén éppen akkor aszfaltozhattak, legalább is a finisherek jelenlétéből erre következtettem. Az én meglátásom szerint normál körülmények között elég az átkelő kapacitása. A baj inkább a személyi létszámmal van. Azon a november végi szombat reggel - amikor ott jártunk - 2-2 kapu volt nyitva. Mögöttük pedig 200-300 méteres sorok. Nagyon ráérősen dolgoznak mindkét oldalon.
Ez OK, de folytatásnak nyoma sincs, ez a szakasz meg fullos pihenőhellyel, díjfizetősávokkal készen itt áll már egy ideje és fog is még hosszú évekig, én még ezt a nyomvonat sem értem annyira..
Évekkel ezelőtt is volt róla szó, hogy azt a területet kisajátítják. Nagyon sok romos ház is van azon a részen. De aztán nem lett belőle semmi, mint ahogy a Nyíl utcán sem. Ott is útszélesítésről volt szó, de nem lett belőle semmi. De legalább lámpásra megcsinálták a Hadházi-Nyíl utca kereszteződést. Ott volt még rengeteg baleset. 30-as táblával nem lehet javítani egy elrontott forgalomszervezési problémát.
Elég csúnya megoldás az ott, ahogy a 2x2 sávot besúvasztották a két (földszintes házakból álló) házsor közé. Igazából szanálni kellett volna az egyik oldali házsort, amikor odakerült a 4-es.
Debrecenben most van egy kis káosz, hogy a 4-es főút átvezető szakaszán mintegy 3 sáv szélességben beszakadt az út. Nem túl jó alternatíva van a lezárt útszakasz elkerülésére.
A link címével semmit nem kell összehasonlítani mert nem arra van hogy információt adjon át (ahogy a Montevideó utca lakcímből se azt szűröd le hogy Uruguay-ba kell menned látogatóba) hanem arra hogy legyen a weboldalnak egy címe amin keresztül el lehet érni. Ez a hírportáloknál jellemzően automatikusan generálódik, általában a cikk címéből (amit aztán olykor lecserélnek mert nem érzik az eredetit kellően érdekesnek vagy egyenesen csak egy vázlatcím volt), viszont a linkek nem tartalmazhatnak tizedesvesszőt illetve pontot. Tehát ha a cikk címe az hogy "Az útépítés topic fórumozói átlagosan 98,5 kilósak", annak a linkje valami olyasmi lesz hogy "www.valami.hu/az-utepites-topic-forumozoi-atlagosan-985-kilosak.html".
"Lázár János a várható Vas megyei útfejlesztésekről szólva a szombathelyi elkerülő megépítését, a Körmend és Szombathely közötti
négysávos autóút megépítését és a Szombathely-Kőszeg közötti gyorsforgalmi út megépítését jelölte meg a tárcájához tartozó kiemelt projektként."
Ha az ennek megfelelő projekteket minden megyében arányosan beígéri, lesz itt feladat a következő 100 évre. Egy apróság: azért még a PM-mel és az MNB-vel kellene egyeztetni, aztán a Kormány elé vinni. A többi csak ambíció és szájkar propaganda.
Nem, én az S4-re gondoltam, a Nagymarton-Bécsújhely iránynak. Az A3 mostani megoldása egy fokkal jobb, nyilván ott is legjobb lenne folytonos gyorsforgalmi útvonal.
De ez egyebkent egy sulyosan elcseszett projekt osztrak oldalon, mivel az utat ravezettek a somfalvi ovodara, temetöre. Ugyhogy ebböl a szempontbol sajnos erthetö a lépés.