Keresés

Részletes keresés

Landsmann_ Creative Commons License 2023.01.24 0 1 56168

Közben én is megtaláltam ezt a képet. A karcagi részről van valami hír, hogy hogy áll az egyezkedés?

Előzmény: RadiX (56166)
RadiX Creative Commons License 2023.01.24 0 0 56167

Persze részben meglevő nyomvonal, a 2x1 sávos elkerülők bővítésével Törökszentmiklós és Kisújszállás körül, közöttük új nyomvonal.

Előzmény: RadiX (56166)
RadiX Creative Commons License 2023.01.24 0 0 56166

Új nyomvonal, ez a szakasz már meg volt tervezve, csak a Karcag körüli szakasz nyomvonalán van vita:

Ezért csak Kisúj-keletig épül.

Előzmény: Landsmann_ (56165)
Landsmann_ Creative Commons License 2023.01.24 0 0 56165

Szokás szerint megint térkép nélküli cikk. Teljesen új nyomvonalon, vagy a meglévő 4-es főút szélesítésével? Bár gondolom új nyomvonal, mert úgy lehet kikerülni Kenderest, Szapárfalut.

Előzmény: drummond (56164)
drummond Creative Commons License 2023.01.24 0 0 56164
Pompiere Creative Commons License 2023.01.17 0 0 56163

Az autópályán lévő átkelő szerb oldalán valamiféle felújítás már zajlik, ill. november vége felé zajlott. Amikor Szabadkán voltunk november végén éppen akkor aszfaltozhattak, legalább is a finisherek jelenlétéből erre következtettem. Az én meglátásom szerint normál körülmények között elég az átkelő kapacitása. A baj inkább a  személyi létszámmal van. Azon a november végi szombat reggel - amikor ott jártunk - 2-2 kapu volt nyitva. Mögöttük pedig 200-300 méteres sorok. Nagyon ráérősen dolgoznak mindkét oldalon.

Előzmény: trizs77 (56162)
trizs77 Creative Commons License 2023.01.16 -1 0 56162
adiaboli Creative Commons License 2023.01.16 0 0 56161

Az OSM-en valamivel (nem sokkal) több látszik az elképzelésekből: https://www.openstreetmap.org/#map=12/43.1729/17.7687

Előzmény: RadiX (56159)
adiaboli Creative Commons License 2023.01.16 0 0 56160

Ezt toto az 56149 alatt már részletesen kifejtette, meg is köszöntem. De, ismétlés a tudás anyja.

Előzmény: Törölt nick (56157)
RadiX Creative Commons License 2023.01.14 0 0 56159

Nem gondolták át az ütemezést, a simább terepen már elkészült, míg a hidak és alagutak késnek.

 

Pár kilométerrel visszább hosszában épül a híd a Neretván: https://goo.gl/maps/98FFbFZ6ZiZdYQTs5

Előzmény: Törölt nick (56158)
Törölt nick Creative Commons License 2023.01.14 0 1 56158

Ez OK, de folytatásnak nyoma sincs, ez a szakasz meg fullos pihenőhellyel, díjfizetősávokkal készen itt áll már egy ideje és fog is még hosszú évekig, én még ezt a nyomvonat sem értem annyira..

Előzmény: NAR (56155)
Törölt nick Creative Commons License 2023.01.14 0 0 56157

vesszőt nem lehet rakni linkben

Előzmény: adiaboli (56148)
RadiX Creative Commons License 2023.01.14 0 0 56156

Gondolom lemegy majd a völgybe és ott fordul Mostar-Szarajevó felé.

Előzmény: NAR (56155)
NAR Creative Commons License 2023.01.14 0 0 56155

Ránézésre gyűjtik még a "lelkierőt", hogy kifúrják az alagutat...

Előzmény: Törölt nick (56154)
Törölt nick Creative Commons License 2023.01.14 0 0 56154

Bosznia, A1 autópálya tenger felőli szakasza: van valakinek infója,

hogy itt mire gondolhatott  "költő"?

 https://maps.app.goo.gl/eyPsii4XovQtZb5k8

Landsmann_ Creative Commons License 2023.01.13 0 0 56153

Évekkel ezelőtt is volt róla szó, hogy azt a területet kisajátítják. Nagyon sok romos ház is van azon a részen. De aztán nem lett belőle semmi, mint ahogy a Nyíl utcán sem. Ott is útszélesítésről volt szó, de nem lett belőle semmi. De legalább lámpásra megcsinálták a Hadházi-Nyíl utca kereszteződést. Ott volt még rengeteg baleset. 30-as táblával nem lehet javítani egy elrontott forgalomszervezési problémát.

Előzmény: RadiX (56152)
RadiX Creative Commons License 2023.01.13 0 0 56152

Elég csúnya megoldás az ott, ahogy a 2x2 sávot besúvasztották a két (földszintes házakból álló) házsor közé. Igazából szanálni kellett volna az egyik oldali házsort, amikor odakerült a 4-es.

 

 

Előzmény: Landsmann_ (56151)
Landsmann_ Creative Commons License 2023.01.13 0 0 56151

Debrecenben most van egy kis káosz, hogy a 4-es főút átvezető szakaszán mintegy 3 sáv szélességben beszakadt az út. Nem túl jó alternatíva van a lezárt útszakasz elkerülésére. 

adiaboli Creative Commons License 2023.01.13 0 0 56150

Kösz az információt:). A többit azért fenntartom...

Előzmény: toto92 (56149)
toto92 Creative Commons License 2023.01.12 0 1 56149

A link címével semmit nem kell összehasonlítani mert nem arra van hogy információt adjon át (ahogy a Montevideó utca lakcímből se azt szűröd le hogy Uruguay-ba kell menned látogatóba) hanem arra hogy legyen a weboldalnak egy címe amin keresztül el lehet érni. Ez a hírportáloknál jellemzően automatikusan generálódik, általában a cikk címéből (amit aztán olykor lecserélnek mert nem érzik az eredetit kellően érdekesnek vagy egyenesen csak egy vázlatcím volt), viszont a linkek nem tartalmazhatnak tizedesvesszőt illetve pontot. Tehát ha a cikk címe az hogy "Az útépítés topic fórumozói átlagosan 98,5 kilósak", annak a linkje valami olyasmi lesz hogy "www.valami.hu/az-utepites-topic-forumozoi-atlagosan-985-kilosak.html".

Előzmény: adiaboli (56148)
adiaboli Creative Commons License 2023.01.12 0 0 56148

Én is onnan vettem az adatot, csak éppen összehasonlítottam a link címével:(

Előzmény: Törölt nick (56147)
Törölt nick Creative Commons License 2023.01.12 0 0 56147

4,4 van a cikkben 

Előzmény: adiaboli (56146)
adiaboli Creative Commons License 2023.01.12 0 0 56146

Nem 44, hanem 4,4 km...

"Lázár János a várható Vas megyei útfejlesztésekről szólva a szombathelyi elkerülő megépítését, a Körmend és Szombathely közötti

négysávos autóút megépítését és a Szombathely-Kőszeg közötti gyorsforgalmi út megépítését jelölte meg a tárcájához tartozó kiemelt projektként."

 

Ha az ennek megfelelő projekteket minden megyében arányosan beígéri, lesz itt feladat a következő 100 évre. Egy apróság: azért még a PM-mel és az MNB-vel kellene egyeztetni, aztán a Kormány elé vinni. A többi csak ambíció és szájkar propaganda.

Előzmény: rm40 (56145)
rm40 Creative Commons License 2023.01.12 -1 0 56145
RadiX Creative Commons License 2023.01.12 0 0 56144

Nem, én az S4-re gondoltam, a Nagymarton-Bécsújhely iránynak. Az A3 mostani megoldása egy fokkal jobb, nyilván ott is legjobb lenne folytonos gyorsforgalmi útvonal.

Előzmény: Jared- (56143)
Jared- Creative Commons License 2023.01.12 0 0 56143

Marmint az A3-at. 

De az S4-et is el lehetne hozni Agfalvaig.

 

Lehetne. Mert szerintem eselytelen hogy az osztrakok ott epitsenek barmit is.

Előzmény: RadiX (56141)
Jared- Creative Commons License 2023.01.12 0 0 56142

Szegyenletes valoban.

 

De ez egyebkent egy sulyosan elcseszett projekt osztrak oldalon, mivel az utat ravezettek a somfalvi ovodara, temetöre. Ugyhogy ebböl a szempontbol sajnos erthetö a lépés. 

Előzmény: rm40 (56139)
RadiX Creative Commons License 2023.01.10 0 0 56141

Tessék megépíteni az S4-et a határig, a magyar oldalon bekötve az M85-be, és akkor megoldódik a probléma, nem?

Előzmény: rm40 (56139)
Tamas(Ottawa) Creative Commons License 2023.01.10 0 0 56140

Úgy tudtam, a határ manipulációk federális feladatkörbe tartoznak...

Előzmény: rm40 (56139)
rm40 Creative Commons License 2023.01.10 -1 1 56139

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!