Keresés

Részletes keresés

IZé Creative Commons License 2003.02.02 0 0 11121
Lengyelországba IK 16O-as jelzéssel szállitottak.A csuklós volt az Ik 18o-as.
Ez most egy kicsit zavaró, mert az IK160P is csuklós. Meg különben is, a 180-as az 'izelt' busz száma. Abban nem volt megállapodás hogy azonos számot ne használjanak?
Előzmény: Törölt nick (11115)
ADtranz Incentro Creative Commons License 2003.02.02 0 0 11120
off
Kengyi, Carpy, kis.kavics; ti sem kaptátok meg a 29-én küldött leveleimet? (eddig mindenki visszajelzett, hogy 29-től egyik levelemet sem kapta meg..)
Rijswand Creative Commons License 2003.02.02 0 0 11119
Inkább a szerb gyártmány lehet, mint a Jelcz, mert a megkérdezett rokonok szerint is "jugó"-nak becézik..

Akkor ez egy Ikarbus 160, de mi benne az Ikarus? Fehérvéri tervekből dolgozták át?

Előzmény: Törölt nick (11115)
Törölt nick Creative Commons License 2003.02.02 0 0 11118
Olvasatomban a 26O-as, 263-as és a C63-as tipusok = egy tipus.
Kértem is BGab-t, hogy táblázatainkban vonja össze.
Előzmény: ADtranz Incentro (11111)
Törölt nick Creative Commons License 2003.02.02 0 0 11117
"Szerepelt, hogy a magyar Ikarus továbbiakban nem használ álló betűs Ikarus feliratot, ( ezt Ők használják) hanem a dőlt betűs " farosokon lévő ikarus feliratot használjuk."

Ebben az az érdekes, hogy megváltozott a felirat...már álló betűs.

Előzmény: Törölt nick (11115)
Törölt nick Creative Commons License 2003.02.02 0 0 11116
Abból nem sok van.
Talán 2 db Albás ????
Előzmény: ADtranz Incentro (11111)
Törölt nick Creative Commons License 2003.02.02 0 0 11115
Ezek azok a kocsik , melyek az igazi Ikarus gyárban készültek.

A '78-as megállapodásban az (is) szerepelt, hogy ŐK a továbbiakban nem használják az Ikarus megnevezést hanem csak IK-16O, 18O stb-vel jelülik a kocsijaikat.
Szerepelt, hogy a magyar Ikarus továbbiakban nem használ álló betűs Ikarus feliratot, ( ezt Ők használják) hanem a dőlt betűs " farosokon lévő ikarus feliratot használjuk.

Ismereteim szerint egyik fél sem tartotta be a megállapodást.

A képen az IKARBUS egyik kocsija van, amit Romániába IK 4-es, Lengyelországba IK 16O-as jelzéssel szállitottak.A csuklós volt az Ik 18o-as.

Előzmény: IZé (11113)
Törölt nick Creative Commons License 2003.02.02 0 0 11114
Off
Gyere át ide lécci.

Többiektől elnézést!

Előzmény: ADtranz Incentro (11112)
IZé Creative Commons License 2003.02.02 0 0 11113
Ekkor az IK 26O-as elemeit is szállitották Lengyelországba és ott, a JELCZ üzem , már elavult teherautó alvázaira épitették, evvel is pótolva, kiegészitve a magyarországról érkező 26O-sok számát.

Na jó, csakhogy ezek egyáltalán nem hasonlítanak az IK260-ra. Jelz felirat sem látszik rajtuk, viszont Ikarus igen Pl. ezen: http://ik160p.w.interia.pl/foto/ik160p-7.jpg
A lengyelek Ikarus 160P-nek tartják őket (gondolom a P polski jele).
Most akkor milyen busz ez valójában?

Előzmény: Törölt nick (11093)
ADtranz Incentro Creative Commons License 2003.02.02 0 0 11112
off
Még nem érkezett meg.

Szerintem valami baj lehet a levelező rendszeremmel. 29-e óta egyetlen mailt nem kapok meg, csak vírusjelentéseket...

Előzmény: Törölt nick (11110)
ADtranz Incentro Creative Commons License 2003.02.02 0 0 11111
Utolsó 263: Szerintem ez attól függ, hogy a C63-asokat ide vesszük-e, mert ha igen, akkor mintha azok lettek volna az utolsók.
Törölt nick Creative Commons License 2003.02.02 0 0 11110
mail ment
Előzmény: ADtranz Incentro (11109)
ADtranz Incentro Creative Commons License 2003.02.02 0 0 11109
Off
NOLAN!!!!!

Megkaptad a levelemet?
On

Törölt nick Creative Commons License 2003.02.02 0 0 11108
Kapard.
Lássuk.
Előzmény: MALWIN (11106)
ADtranz Incentro Creative Commons License 2003.02.02 0 0 11107
"Én így tudom:
Utolsó 280-as: Kisalföld Volán. Utolsó 260-as is lehet, hogy oda ment. Utolsó 263-as: Balaton Volán (ha minden igaz)."

És a Tisza Volános gázbuszok (IDY-rendszámúak)??? Véletlenül nem azok az utolsó 260/280-asok? (persze lehet, hogy rosszul tudom, de mintha azok után már nem készült volna 260/280-as)

Előzmény: Ikarus 417 (11095)
MALWIN Creative Commons License 2003.02.02 0 0 11106
Elnézést kérek érte.
Miért?
Egyébként, ha érdekel, előkaparom azt a belgrádi újságot, amiben a zimonyi gyár alacsonypadlós buszáról van kép és műszaki adat, és amit a Belgrádi Közlekedési Vállalatnak gyárt majd.
Előzmény: Törölt nick (11103)
Törölt nick Creative Commons License 2003.02.02 0 0 11105
Az első 26O-as 795 OOO forintba került.
Mennyibe került az utolsó ?
Törölt nick Creative Commons License 2003.02.02 0 0 11104
Az vicces lesz ha az utolsó "volán" 26O-as Győrbe kerül.
Mert az első is ott szolgált.

a második-harmadik-negyedik Szombathelyen, még a hátsó ajtó csak egyszárnyú volt.

Előzmény: Dtomesz (11100)
Törölt nick Creative Commons License 2003.02.02 0 0 11103
Köszönöm a pontositást.

.........., hogy fokozzam saját szégyenemet.
Jártam is a gyárban, mégis rosszul irtam.
Elnézést kérek érte.

Előzmény: MALWIN (11102)
MALWIN Creative Commons License 2003.02.02 0 0 11102
2./ = IKARBUS = (már leirtam)
Az "Ikarus" név jogos és törvlnyes tulajdonosa.
Horvát autóbusz gyár.

nem vitatkozásképp, csak pontosítva:
Az IKARBUS gyár Zimonyban (Zemun) van, Belgrád mellett,a Duna partján.Tehát Szerbiában, nem Horvátországban.

Előzmény: Törölt nick (11093)
DrTr Creative Commons License 2003.02.02 0 0 11101
Köszönöm a segítségeket.
Dtomesz Creative Commons License 2003.02.02 0 0 11100
Ikarus 280 (2002-es gyártásúak):
  • HZE-112

  • HZE-113

  • HZE-125

  • HZE-128

  • IAA-827

  • IAA-832

  • IAA-833

  • Ikarus 260 (2002-es gyártásúak):

  • IAA-823

  • IAA-824

  • IAA-825

  • Azt hiszem, hogy ezek a Kisalföld Volán 2002 évben gyártott utolsó Ik 260 és Ik 280 típusai

    A fotók készítői: Kis kavics, Tupolev, HB, és jómagam

    Előzmény: Törölt nick (11097)
    Törölt nick Creative Commons License 2003.02.02 0 0 11099
    Bocsánat.
    Felfedeztem a kanálban a mélyedést.......: - (((((

    Inkább felhivtam az ügyeletet.
    Tehát a volánBusz ceglédi üzemegysége által üzemeltetett Ikarus 35o-es kocsi borult az árokba.

    A ceglédiek pénteken és vasárnap adnak erre a járatra másodrészt.

    Előzmény: Törölt nick (11098)
    Törölt nick Creative Commons License 2003.02.02 0 0 11098
    Melyik kocsi borult fel a szarvasi járatban ?

    A fotón - szégyen - de nem ismerem fel.

    Törölt nick Creative Commons License 2003.02.02 0 0 11097
    Fotókat róluk !!!!!!
    Előzmény: Ikarus 417 (11096)
    Ikarus 417 Creative Commons License 2003.02.02 0 0 11096
    Én így tudom:
    Utolsó 280-as: Kisalföld Volán. Utolsó 260-as is lehet, hogy oda ment. Utolsó 263-as: Balaton Volán (ha minden igaz).
    Előzmény: Törölt nick (11090)
    Ikarus 417 Creative Commons License 2003.02.02 0 0 11095
    Én így tudom:
    Utolsó 280-as: Kisalföld Volán. Utolsó 260-as is lehet, hogy oda ment. Utolsó 263-as: Balaton Volán (ha minden igaz).
    Előzmény: Törölt nick (11090)
    Ikarus 417 Creative Commons License 2003.02.02 0 0 11094
    Ezt tudom ajánlani.
    Hasonlít a menetrendek.hu-hoz.
    Előzmény: DrTr (11091)
    Törölt nick Creative Commons License 2003.02.02 0 0 11093
    IKARUS - IKARBUS - lengyelországi "ikarus".........

    Uraim !

    Három , különböző dolog.
    Kéretik NEM keverni.

    1./ = IKARUS = remélem ismert.

    2./ = IKARBUS = (már leirtam)
    Az "Ikarus" név jogos és törvlnyes tulajdonosa.
    Horvát autóbusz gyár.
    A magyar Ikarus 1974-78 közötti tárgyalásokon, pénzért megveszi tőle az ikarus márkanév használatát, amit a mátyásföldi gyár 1949-1978 között "scwaczban" használt.
    utána az eredeti tulajdonos IKARBUS néven gyártja termékeit.
    Egyszerű kivitelű, általában kettővel régebbi konstrukciójú, igen olcsó városi szóló és csuklós buszokat gyárt.
    Fő piacai : Jugoszlávia, Románia, Lengyelország, Kina, Pakisztán, Egyiptom.

    3./ = "a" lengyelországi ikarus.

    Először is NEM ikarus.
    A nyolcvanas évek közepőn, a hazai Ikarus "csúcsra"járatásának idejében , ( 184 = 13 85o busz /év) korában a hazai Ikarus nem tudott elegendendő buszt gyártani, annyit amennyit a piac felvett volna.
    a szerelősorok kapacitása kisebb volt mint a présüzemeké.
    Ez a CKD és SKD buszok fénykora.
    Ekkor az IK 26O-as elemeit is szállitották Lengyelországba és ott, a JELCZ üzem , már elavult teherautó alvázaira épitették, evvel is pótolva, kiegészitve a magyarországról érkező 26O-sok számát.

    Törölt nick Creative Commons License 2003.02.02 0 0 11092
    Talán ha felhivnád valamelyik határközeli, Rozsnyó, Rimaszombat, Pozsony, Komáron, Párkány SAD irodát, akkor könnyebben menne.

    Minél tovább menj fel VB-al.
    Onnan már - télrn - óránként vannak kocsik.

    Előzmény: DrTr (11091)

    Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!