Mielőtt a "blődséggel" valaki megvádolna esetleg következtetni lehet egy 28" -os áttételhez képest.. ha a 28"-on hátul 20fog van, akkor azonos út megtételéhez itt inkább a 19 illenék..
Azonban a kereskedőknél mindig volt valami kis szerelőműhely is és segítettek a kuncsaftnak ezt azt fel vagy átszerelni (pl világítást) de ha terepen használták a gépet akkor hátulra jobban járt a nagyobb fogszámmal (20-22), városban meg a kisebbel..(18-19)..
Mielőtt a "blődséggel" valaki megvádolna esetleg következtetni lehet egy 28" -os áttételhez képest.. ha a 28"-on hátul 20fog van, akkor azonos út megtételéhez itt inkább a 19 illenék..
Azonban a kereskedőknél mindig volt valami kis szerelőműhely is és segítettek a kuncsaftnak ezt azt fel vagy átszerelni (pl világítást) de ha terepen használták a gépet akkor hátulra jobban járt a nagyobb fogszámmal (20-22), városban meg a kisebbel..(18-19)..
Nem kételkedtem a leírásodban csak biztonságból látni akartam a csak a Triumphra jellemző szögletes karaktereket.:))
A tengelynél javaslom hogy egy rossz kőllő menetes végét köszörüld lapos csavarhuzó formára a másik végét meg hajlítsd meg "kurbli" formájúra és gyorsan át tudod magad fúrni a dzsuván.. nagy élmény lesz, ha huzatos lesz:))