Keresés

Részletes keresés

KápCity Creative Commons License 2016.06.30 0 0 105489

30-asról visszarakhatnák a cinkotai Volvokat a 85-ösre a kőbányai 280-asok helyett..

Előzmény: gorcher (105475)
08-73 Creative Commons License 2016.06.30 0 0 105488

Tegnapi mozzanatok:

 

- 04-28 a Bikás parknál kifelé ment üresen, gondolom 41 pótlóra:) 7E-utánérzés volt.

- MUT-885 tegnap este @ Etele tér. A 47 pótló Van Hooljai ott műszakiznak?

MCA-001 Creative Commons License 2016.06.30 0 0 105487

Leskelődtem Kelenföldön :-)

Bent áll:

FJX-224, bekékülve, még matricák nélkül

BPI-154, vezető fülke légkondi beszerelésr?

PKD Modulo, végszerelés alatt

 

Egy fehér/piros szóló Volvo. (éppen szélvédő kiszerelés folyt).

Fehér S91???

 

Ezzel a kettővel mi a terv?

Köszönöm :-)

 

Ja és ismét kint áll a 3ajtós Volvo, ő alkatrészbánya?

HBweb hu Creative Commons License 2016.06.30 -6 0 105486

Azt graffitizték össze Lengyelországban. Tuti!

:-P

Előzmény: Törölt nick (105484)
BPI-779 Creative Commons License 2016.06.30 0 4 105485

Az OFF Volánbusz is jól járt a Volvókkal... Elég csak ránézni a mai 139-es kiadásukra. Hát mit ne mondjak, gyönyörű.

Előzmény: 18-09 (105480)
Törölt nick Creative Commons License 2016.06.30 0 2 105484

Újabb NCZ jelentkezett be:

http://online.winmenetrend.hu/futar/history/vehicles/NCZ551

 

Így már csak az 540 hiányzik.

kristoof Creative Commons License 2016.06.29 -2 3 105483

Jelenleg még tartható a szint. A Volvo okosan bevásárolt fogyó alkatrészekből és általában éjszakánként kitudják javítani a hibákat. De vajon mi lesz akkor, ha lejár a buszok garanciája??

 

Nem tudom milyen tapasztalatok vannak a CNG-kel. Nagyon erős pletykák vannak, azt meg inkább nem osztom meg. :) Én elég sokat járok velük és néha bizony félelmetes hangokat adnak sajnos. Nem tudom, hogy ez hiba-e vagy a kocsik sajátossága, de ismerve a BKV karbantartási morálját, kicsit félek tőlük. 

Előzmény: 18-09 (105480)
gorcher Creative Commons License 2016.06.29 0 2 105482

Eléggé nem lehetnek velük elégedettek és elnézve május 29-től a mai napig tartó teljesítményét:

összesen 13 napot volt kint forgalomban ezen egy hónap alatt, 67-es, 92-es és 110/112-es vonalakon, mondjuk zömmel végig is bírta a fordáit.

06.07. és 06.17. között folyamatosan állt még pluszban. Utazási élmény meg annyi vele, hogy lomha egy autó, csodálom hogy fel bírt menni a Borsó utcán és az ajtajai is nagyon lassúak. Tényleg jó, hogy nem vesznek többet.

Mikor is ér véget a tesztje az autónak és megy vissza a feladóhoz?

Előzmény: 18-09 (105480)
18-09 Creative Commons License 2016.06.29 0 2 105481

Most a lengyelországi Sosnowiec fog felülni a szopórollerra. Ők 10 csuklóst és 25 szólót vesznek. Ők tudják...... 

Előzmény: 430 322 (105479)
18-09 Creative Commons License 2016.06.29 0 2 105480

Már bajok vannak. Biztos lenne aki tudna erről mesélni;) 

 

Nem lehetne inkább a CNG-t nyomni? Milyen tapasztalatok vannak az eddigi CNG flottával a BKV-nál? 

Előzmény: kristoof (105476)
430 322 Creative Commons License 2016.06.29 0 2 105479

Amikor a T&J hozta a Hybrid kocsijait, akkor azt mondták, hogy Európa legnagyobb flottája. Én naivan azt gondoltam, hoznak vagy 100-150 buszt, erre kiderül, csak 25 darabról van szó. Felhúzott szemöldökkel kérdeztem, "he, mi van?

Bárhol olvastam róluk, csak a negatívum jött le.

Előzmény: BX 59-76 (105477)
kristoof Creative Commons License 2016.06.29 0 1 105478

Úgy általában a 7900-as hibridekről. 

 

A hat darabos flottát azért állította forgalomba Bécs, hogy kipróbálják, hogyan működik a hibrid rendszer a gyakorlatban. Nem jött be, tovább lépnek.

Előzmény: BX 59-76 (105477)
BX 59-76 Creative Commons License 2016.06.29 0 0 105477

Konkrétan a Bécsben közlekedő 6db-ról, vagy a Hybrid Volvokról?

Szerintem amúgy 6db-os flottát teljesen hülyeség volt Bécs részéről megvenni, mert édeskevés. Egy lerobban már nincs tartalék. 25-50-100 db-nál máshogy mutatna a rendelkezésre állási mutató is.

Előzmény: kristoof (105476)
kristoof Creative Commons License 2016.06.29 0 3 105476

Jajj, de jó! :-) Eszetekbe se jusson! Olyan horrorsztorikat lehet olvasni ezekről a buszokról a különböző fórumokon, hogy csak na. Kíváncsi leszek mikor kezdődnek a bajok az OFF budapesti kocsikkal.

Előzmény: Törölt nick (105469)
gorcher Creative Commons License 2016.06.29 0 3 105475

A kőbányai utasok emiatt fognak rinyálni?

http://online.winmenetrend.hu/futar/history/lines/0850?date=2016-07-04

1 csak reggel, 2 beugró és 1 reggel és egy kb 8 órás délutános forda, ennyi. Plusz Cinkota is fog adni Volvókat, amik miatt még az is elképzelhető, hogy LOV se fog jutni a vonalra.

Hát kétlem, erősen.

Előzmény: Il Leone (105467)
BX 59-76 Creative Commons License 2016.06.29 0 0 105474

A Cinkotai Volvo szervíz egész jó rendelkezésre állást nyújt tapasztalataim alapján. Most változások is végbementek a Stiro kft pályára lépésével.

Annyi a hibrid Volvok baja, hogy klímával egyik-másik korlátozza a teljesítményt.

Ennyiből megértem a bécsi tulajt. A belvárosban közlekednek 100%-ig.

Itthon se lenne gond ha pl az 5-ös és 7-es helyett valami lendületesebb vonalon járnának. 

Előzmény: MCA-001 (105470)
Viko88 Creative Commons License 2016.06.28 0 0 105473

A 15-19-es kocsival mi a helyzet? Úgy tudom, hogy a Sziget után "Egyéb állományi besorolást" kapott!

1244 Creative Commons License 2016.06.28 0 0 105472
Jól láttad.
Előzmény: 430 322 (105456)
MCA-001 Creative Commons License 2016.06.28 0 0 105471

Köszi :-)

MBK-620 miatt?

Elég gyakran eltűnik a térképről...

Előzmény: Törölt nick (105469)
MCA-001 Creative Commons License 2016.06.28 0 1 105470

A bécsiek nincsenek elragadtatva a rendelkezésre állásuktól.

Vagy a magyar Volvo szerviz jobban dolgozik?

Előzmény: BX 59-76 (105465)
Törölt nick Creative Commons License 2016.06.28 0 2 105469

cáfolom.

tényleg.

Előzmény: MCA-001 (105460)
Il Leone Creative Commons License 2016.06.28 -1 1 105468

Most komoly, hogy még a maradék ap.-s kocsikat is elszórnád a 85-ről, ami ott maradna?

Előzmény: mylifeBKK (105462)
Il Leone Creative Commons License 2016.06.28 -6 3 105467

Tehát, ha jól értem akkor a normál fizető Kőbányai utasokat azért kell szívatni, mert a BKK a budaiak hátsó felét szívesebben fényesíti a nyelvével.

 

Mert az ugye tiszta sor, hogy a normál fizető utast nem érdekli a KK vagy KV vagy akárkinek a rendszerszintű bizonyítvány magyarázása, ők csak azt látják, hogy ugyanazért a 9500 - 10500 forintért kevesebbet érnek, nem érdemlik meg ugyanazt a bánásmódot.

 

Néhány ismerőst hallva a 85/85E mintha a BKV-nak a világ legnagyobb nyűgje lenne, és valami büntetőjáratként lenne kezelve. (mármint valamiért szándékosan büntetik a két viszonylat utasait)

 

Ahogy hallom az ap.-s kocsikból is sikerül mindig a lehető legnagyobb szemetet összegyűjteni oda.

Előzmény: tranvía (105459)
BX 59-76 Creative Commons License 2016.06.28 -3 0 105466

Vagy a Volánhoz. 

Előzmény: BX 59-76 (105465)
BX 59-76 Creative Commons License 2016.06.28 -4 0 105465

Nincs azoknak semmi baja. Jöhetnének akár a T&J-hez is.

Előzmény: Törölt nick (105464)
Törölt nick Creative Commons License 2016.06.28 -1 7 105464

Szent Iván éjszakáján valamiből tüzet is kell rakni, arra tökéletes lesz.

Előzmény: MCA-001 (105460)
flugosmotoros90 Creative Commons License 2016.06.28 0 5 105463

Az eset tanulságát mindenki vonja le maga.....
5-ös, felszáll egy nő a kiskutyával a 3. ajtón, szájkosár csak lóg a kutyán. Szól a sofőr a mikrofonba, hogy rakjon rá szájkosarat, majd a FUTÁR-os szöveget is benyomja.
Felteszi a nő, de meg se húzza, azonnal leszedi a kutya magáról (kistestű keverék).
A következőnél kénytelen leszállni, mert nem tudnak tőle elférni a leszálló utasok, gondolom kiszúrja a tükörből és hátrajön a sofőr.
Én súgtam neki, hogy tegye fel már végre azt a szájkosarat rendesen, ne vitatkozzanak ezen.
Sofőr hátrajön, mondta, hogy szálljon le a kutyával, addigra rátette, de annyira laza volt, hogy kibújt belőle a kutya. Mire egy f@szfej elkezdte mellkassal lökdösni meg a pofáját odatolva szidalmazni a sofőrt.
Visszament előre, barátunk meg keménykedett vele, de nem szállt vissza.
Ne csodálkozzunk, ha ezek után elmegy a kedve az utazási feltételek betartásától. Nekem is elmenne......

mylifeBKK Creative Commons License 2016.06.28 0 0 105462

És majd ugyan a 85-ösről a Volvók hova fognak kerülni? 200E-re? Vagy esetleg 23-23E? De arra kicsi az esély.

Előzmény: tranvía (105459)
tranvía Creative Commons License 2016.06.28 0 0 105461

 

Ne egy adott vonal kiadását nézd a változás okának keresésekor, hanem rendszerszinten a típusokból rendelkezésre álló, telephelyhez kötött darabszámokat. Másodlagos, hogy pl. a 85-öst éppen melyik telephely üzemelteti, az a lényeg, hogy a garázsok rendelkezésre álló járműparkját felhasználd, teljesítmények (nem csak rezsi) szempontjából közel optimálisan. Vannak olyan vonalak, amelyeken - a rezsikülönbségek minimális volta miatt - a teljesítmények folyamatos egyengetése történik. Ezek kiadása változik gyakran havonta többször, a hálózat más részein történő módosítások (pl. pótlás, terelés, stb.) miatt. Az operátor más tészta, azt ne is keverjük ide.

Előzmény: BPO-331 (105449)
MCA-001 Creative Commons License 2016.06.28 0 2 105460

Abból mi az igazság, hogy a BKV szemet vetett a Bécsben júliusban felszabaduló 6 db szóló, Volvo hibrid buszra?

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!