Kicsit bonyolultabb. A formája egyforma. A lábkiosztások és a protokollok változnak. A Suzuki egyébként is nehezebb eset. 2002-től volt kötelező az (a benzinesnél) EOBD/OBD2 szabvány, de voltak gyártók akik kaptak türelmi időt.
Szeretnék venni egy ELM327 BT. diagnosztikai kütyüt. Van valakinek tapasztalata hogy mely WagonR+ autókkal ( motorváltozat, évjárat) működik illetve nem? Ha valaki vett már és működött, illetve nem működött, ossza már meg velünk. Sajnos a kütyü eladója nem tudja pontosan melyikkel megy, melyikkel nem :(
Lehet, hogy placebo, de mintha jobban menne a kicsi kocsi. :)
Ma fel kellett mennema nagyfaluba, így egy "kicsit" a lovak közé csaptam az autópálya egy szakaszán. 165 km/h-ig tudtam vele gyorsítani viszonylag könnyedén. Nem mondom, hogy sportkocsi fürgeségével, de aránylag jó ütemben felgyorsult. Lehet, hogy többet is ment volna, de "elfogyott" előlem az út. :D
Nem tudom egyébként, hogy mennyi lenne a vége, nem szoktam kihajtani a lelkét. 8 év alatt egyszer mentem vele 150-nel, igaz, akkor 4 személlyel + csomagokkal megrakva.
Jutalmul hazaérve vérátömlesztést kapott olaj formájában.
Milyen egyéb járulékos dolgokat kellett cserélni? Hengerfejet is lekapták, vagy anélkül is ment? (tudtommal megfelelő szerszámmal lehet hengerfej levétel nélkül is)
megvolt a szelepszár szimering cseréje, 60 ezerrel könnyebben, de mintha halkabb lenne a motor, indításkor valóban nem füstölt, reméljük, most egy ideig elmegy anélkül, hogy hozzá kéne nyúlni :)
Lehet, hogy törött volt, de az is lehet, hogy az előző tulaj levette a kocsiról a márkára vonatkozó feliratokat. Mifelénk is szaladgál egy-pár kocsi mindenféle embléma és felirat nélkül. Mondjuk azokról elölről is eltüntették. :P
Nekem is gyanus lett hirdetes. Sokat gondolkoztam rajta, mivel valami rohadtul nem stimmelt vele. Foleg hogy szerintem torott is volt, kitudja hany autobol raktak ossze. Masik,hogy mivel lattam az eredeti tulaj hirdeteset ami vagy igaz volt vagy nem, keresekedo sok mindent kihagyott.
Ezt irta. En nem ertek az autokhoz :) Szamitogepek szerverekhez igen. Elso autom lenne. Tulaj irta nem a kereskedo. Ha barmi hibaja is van kereskedo ugy is eltitkolna.
Nepper, annyit tudok,hogy előző tulaj szerint a váltó 2011-ben lett felújítva. KM elvileg visszavan írva de nem sokkal. De kiváncsi vagyok rendszer nyilvántartásra is. Illetve EGR szelep hibás volt állítólag előző tulaj szerint. Na most ha nepper kicserélte akkor 6000ft körüli alkatrész bontottan.
Engem az idegesít jobban,hogy csomagtér ajtón hiányoznak feliratok, Suzuki, Wagon R+ ez lehet azért mert megvolt törve és cserélték akár egy Opel Aliga hátsóra?
Elől a rácson Suzuki felirat az fekete nem szürkének kellene lennie? Lehet,hogy eleje is törött volt?
Az baj,hogy rohadt nehéz automatásat találni. De gondolkoztam,hogy pofátlan árat mondanék rá vagy oda adja vagy nem 600 - 650e, ha jó váltója, vagy oda adja vagy nem. 5km-re van tőlem a telep.
közben vettünk ugyanilyen olajat, flakonosat, után kellett tölteni. 1600 kilométer alatt körülbelül 5-6 deci olajat füstöltünk el. utántöltés után a hangja is szebb, melegen már napok óta nem füstöl, most kicsit jobb a kedvem is :) kedden megy szelepszár szimmering cserére, megnézzük a lemezhangot is elöl.
jól bírja egyébként a gép, jobban, mint vártam. a párom első autója, Budapest belvárosában nyüstöli, parkolás, dugók, stb., stb., ehhez képest a kuplung ugyanolyan, mint amikor megvettük, a futómű is jó, egyedül ez a füstölés lépett fel hibaként. kényelmes, magasan ülünk, a kutyák imádják, úgyhogy öröm van azért :)