Keresés

Részletes keresés

Király E. Creative Commons License 2005.09.09 0 0 13535

Én sajna tuti nem leszek ott...

 

Családi program, szülinapok...de a fotókat várjuk ám!!! :)) Nem elaludni! :))

Előzmény: P_Oli (13534)
P_Oli Creative Commons License 2005.09.09 0 0 13534

Örülök neki :-)

 

De sajnos nincs több :-(

Ott lesztek a holnapi zólyomin? Ha rákosrendező után a felüljáró alá értek, ne felejtsetek el integetni a fotósnak :-) Már ha nem felejtek el felkelni.

Előzmény: Király E. (13533)
Király E. Creative Commons License 2005.09.09 0 0 13533

A Te képtárad????

 

Nem is tudtam, nem állt össze a kép...:)))

 

Köszönjük hogy beszkennelted őket, nagyon király képek, imádom ezeket!!!!

Előzmény: P_Oli (13532)
P_Oli Creative Commons License 2005.09.09 0 0 13532

Tetszik? :-)

Sajna a diák már nagyon rossz állapotban voltak, de azért megosztottam Veletek.

Előzmény: Törölt nick (13519)
Király E. Creative Commons License 2005.09.09 0 0 13531
Hogy találsz Te ilyeneket...nagyon jó képek!!!!
Előzmény: Törölt nick (13519)
424 009 Creative Commons License 2005.09.09 0 0 13530

Reklámhordozó a Nyugati kilences vágányon...

 

 

2005.09.09.
gw Creative Commons License 2005.09.09 0 0 13529

Így utánagondolva én nem hiszem, mivel Szlovákiában gőzös (vontatta vonat) után tűzoltóvonatnak kell közlekedjen, és nem hiszem, hogy a nosztalgia ezt megfizette volna...

Esetleg Párkányig lehet gőzös, de tovább biztosan nem.

Előzmény: radio100jozsi (13523)
Törölt nick Creative Commons License 2005.09.09 0 0 13528
"száll.." sz email a posta fiókodba :-))
Előzmény: hjvb (13527)
hjvb Creative Commons License 2005.09.09 0 0 13527
A kisvasúti görkocsin egy MÁV Ggs van elől!
Előzmény: seTTebello (13525)
luc72 Creative Commons License 2005.09.09 0 0 13526

Nagyon komoly!!!!!!

 

Köszi

Előzmény: Törölt nick (13519)
seTTebello Creative Commons License 2005.09.09 0 0 13525
kHOtjoi Creative Commons License 2005.09.09 0 0 13524

Néhány fotóval bővült a képtáram,/324-es/

http://kep.tar.hu/khotjoi

radio100jozsi Creative Commons License 2005.09.09 0 0 13523

Mi igaz abból a hírből, hogy holnap bivaly viszi a zólyomi nosztaliát?

 

Az ipolysági vonal miatt szergej és nohab kizárt, ezért lett volna a Nagybobó, de lehet azzal gond van.

Fakopi Creative Commons License 2005.09.09 0 0 13522
109,109 kedden futópróbázik, a tervek szerint a szokásos Istvántelek - Nagymaros távot rohanják le vele. Elképzelhető, hogy egy kocsit is visz magával.
Szilis Creative Commons License 2005.09.09 0 0 13521

Gőzdaruk VII.

 

Folytatásként tekintsük át a győri építésű gőzdaruk ausztriai jelenlétét. Az 1954-1958 között gyártott Wilhelm Pieck gyár 45 tonnás gőzdaruiból (a hattengelyes változat, melyből az utolsót, a XLII. pályaszámút 1994-ben vágták szét Dunakeszin) három darabot az ÖBB vett meg üzemeltetésre. A 966 400 Bécsbe (Keleti), a 966 401 Knittelfeldbe a 966 403-as pedig Innsbruckba volt állomásítva. Utazómenetben 60 km/h-val közlekedhettek, de 275 méteres ívsugár alatt csak 35 km/h-val. 1995-ig voltak állományban, és ha jól értem a német szöveget, változó űrszelvényproblémák miatt vonták ki a gépeket a forgalomból 1996-1997. között.

Képek itt:

 

Ausztriában dolgozik a győri gőzdaru.
Nydqist Creative Commons License 2005.09.09 0 0 13520

Sziasztok!

 

Akinek bármilyen információja lesz majd arról, hogy mikor fog jönni Ausztriából az 52-es gőzmozdony a gőzmozdony-versenyre, kérem, hogy itt jelezze!

 

Köszönöm előre is!

 

Üdvözlettel: Nydqist

Törölt nick Creative Commons License 2005.09.09 0 0 13519
http://www.freeweb.hu/oliver2/vonat/apadia.htm

Van itt pár érdekesség!
etwg Creative Commons License 2005.09.08 0 0 13518

Kösz

 

 

$$$$$

Előzmény: seTTebello (13517)
seTTebello Creative Commons License 2005.09.08 0 0 13517
Vasúthistória Évkönyv 1990
Dr Csiba József - Falk Alfréd: A MÁV Gépgyár és a MÁVAG gőzmozdony szállításai külföldre
62. oldal
149 mozdony külföldi megrendelőnek
kerekedelmi szerződéssel:
Szlovák vasút 15
Szovjet vasút 8
Jugoszláv vasút 11
Észak - Korea 20
jóvátételben:
CSD 2
SZD 54
JDZ 39
Előzmény: etwg (13509)
seTTebello Creative Commons License 2005.09.08 0 0 13516
hjvb Creative Commons License 2005.09.08 0 0 13515
424 262. Hogy mikor állt le? Valamerre lehet, hogy megvan a korábbiak között!
Előzmény: VBL (13513)
VBL Creative Commons License 2005.09.08 0 0 13514
287, pedig rajtam van a szemüveg ...
Előzmény: VBL (13513)
VBL Creative Commons License 2005.09.08 0 0 13513
Tudja valaki, az utolsó leállított 424 -es pályaszámát ? Értelmesebben kifejezve: Jelenleg 3 működő van: ,009 ,247 ,248 de egykor négy volt ... Mikor tette az utolsó útját a negyedik ? Gondolom már nosztalgiamozdonyként.
Törölt nick Creative Commons License 2005.09.08 0 0 13512
Ezért vettem!! Amint a kezemben lesz, intézem.
Előzmény: BlackStar (13508)
arlo8 Creative Commons License 2005.09.08 0 0 13511

 

 Nagyon köszönöm !!

 A kérdéseddel kapcsolatban pedig beszélnünk kellene a multi-essence@axelero.hu-n pl.

Előzmény: OKU30 (13507)
P_Oli Creative Commons License 2005.09.08 0 0 13510
Köszönöm! Ennyi elég is, de ha mégsem, majd írok.
Előzmény: rutthin (13429)
etwg Creative Commons License 2005.09.08 0 0 13509

Tudja valaki, hogy a 424-s mozdony tipusabol hány darab és hova került hivatalos export keretében?

 

Kösz

BlackStar Creative Commons License 2005.09.08 0 0 13508

Gőzösök, meg a korabeli mozdonyok fotói, adatai.

Izé. Nem akarod megosztani velünk? Esetleg beszkennelhető a könyved? :))

Előzmény: Törölt nick (13492)
OKU30 Creative Commons License 2005.09.08 0 0 13507

CFF 764-468:

1956-ban gyártották Resita-n 2252 gyári számmal, 1254-es kazán számmal.

1962-1974 között Scutaru-ban üzemelt, 1979-1990: Comanesti

1990-ben selejtezték, elvileg szét is vágták mivel nem szerepel Serban Lacriteanu megörzési listájában.

Ha tudsz valamit, ne kimélj! Ha még meglenne, akkor hol?

Előzmény: arlo8 (13479)
seTTebello Creative Commons License 2005.09.07 0 0 13506
Úgy értettem, hogy tele van szegecsekkel és csavarokkal.
Előzmény: etwg (13505)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!