Ez miert aggaszt? Egyszeruen ha a motor ho leadasa ilyen, akkor nincs miert parazni, hozzateve, hogy a gomba is jo es jol meri a homersekletet. Nincs akkora hoveszteseg, hogy a vizet 10 perc alatt az ora altal merheto hofokra melegitse. Egyszeru ez, addig jo, amig nem megy 15 perc alatt a pirosba, lasd Skoda 120. :-)
Engem pont az aggasztott, hogy 10 perc városi autókázás után ked el egyáltalán mozogni a mutató. Erre mondták a szervízben, hogy semmi baja a termosztátnak.
Mint azt már emlitettem sokkal előrébb lévő hozzászolásomban a Qasimodó félmeleg állapotban csak második,harmadik rugdalásra volt hajlandó elindulni(10-ből 8*pöccre)olyan ddddddddaaaaaaadddddddooooooggggggoooooossssssan.
Naná mikor szervizbe vittem akkor nem produkálta(garancia alatt).
Mostanság egyre jobban zavart a viselkedése ezért egy agykontrollt kértem a szervizben,az agykontroll kimutatta,hogy az alapjárati nyomásérték nagyon ingadozik260-340Bar között,enyhe alapjárati ingadozás is van.
Szoftveressen upgradeltünk (agymosás) ezáltal Qasimodó újra pöccre indul, az alapjárati nyomás beállt 304-306Bar közé és ami a legfurcsább a viz is hamarabb melegszik!!!!!
Ráadott fűtéssel ma reggel 5km alatt üzemmeleg állapotba került, fűtés nélkül már 3km alatt felmelegszik,ez 5-2km-es javulás!!!!!!
Engem pont az aggasztott, hogy 10 perc városi autókázás után ked el egyáltalán mozogni a mutató. Erre mondták a szervízben, hogy semmi baja a termosztátnak.
Nekem a hőmérsékletmutatóm fix 9 óránál áll akármilyen idő van(na jó nagyfalusi csúcsban felmegy 10 órára) a melegedési gyorsaság azóta változott mióta a szoftver frissitették azóta cca 3 km alatt felmelegszik(előtte 5-6km kellett).
Egy páran már lecseréltük a a felnit 15"-ra szerintem nagyon jól néz ki vele, pár száz hozzászólással (március közepe) vannak fotók (Mynamesé nagyon király lett szerintem, azzal a színnel együtt ütős).
Ültetést pedig meg lehet oldani spec teleszkóppal.
Nemrég volt szó teleszkópfelújításról, és ha jól emlékszem valamilyen Kárászy cég honlapján van egy ilyen teleszkóp, van róla egy kis videó is.
Jaja, az tuti, főleg, ha kicsit nagyobb mint 14" :) Meg valami kis ültetés, bár igazából ettől kicsit tartok így magyar útviszonylatban, bár egy köztes magassággal egész jól el lehet közlekedni :)
Lehet, hogy ki fogtok nevetni, de kíváncsi lennék, hogy egy kis optikázás csak az én elborult agyamban fordult meg a Thaliával kapcsolatban? Mert keresgéltem neten mindenféle optikai tuningos cuccokat, de igazából egyet se találtam... Pedig kiváncsi lennék egy megvadított Thaliára... :)
Az árra nem tudok/merek mit mondani, biztos vannak itt hozzáértőbb emberek, de szerintem ezekbe az új dízel motorokba különösebb probléma nélkül bele kéne menni 200000ren fölül, ha a szokásos karbantartásokat elvégezteted, meg persze ha nincs széthajtva a gép. Láttam már repedt blokkos 5000 km-es -nem írok tipust, nehogy valaki félreértse- autót, mert úgy mentek vele, mint egy versenyautóval... Tulaja válogatja...
Nyíregyházán anno én is kipróbáltam egy fehér színű Thaliát, bár az 2003 05 havi.
De elvileg csak 23eKm van benne.
Mielőtt megvettem volna az újat ezt kipróbáltuk, és már majdnem le is foglalóztam, de mivel lízingre ment, majdnem annyit kellett volna fizetnem a használtra, mint az újra. Akkor kiszámoltam és az új egy 100-assal lesz elvileg hosszabb a végére. És ez csak új, plusz a 2 év gari sem mindegy, illetve az enyémben már az erősebb moci van.
Még nem voltam itt, de szeretném megkérdezni a tanácsotokat. Egy Thalia 65 lovas dízelt-t szeretnék venni, már ki is van nézve. A paraméterei:
2003. 10. hó, felszereltsége a mostani statusnak felel meg - ha jól mondom - ezt mondta az eladó, (klíma, rádió, elektromos ablak, légzsákok, ülés-kormány állítás, ind.gátló, ködlámpa stb. +tetőcsomagtartó, vonóhorog, téligumi garnitura, 1. tulaj, 39.000 km és mindezt 2.15 mill.-ért. Állapota azt hiszem az átlagosnál nem roszabb. Mi a véleményetek?
Ja, és átlagos, karbantartott használatban mennyit bírhat ki egy ilyen motor?
Eddigi tapasztalataim: alacsonyabb fordulaton érezhetően erősebb, illetve jobban gyorsul. A fogyasztásban nem nagyon tapasztaltam növekedést, de nem igazán alkalmas az idő, hiszen nemrég lett felrakva a peres szélesebb gumi, illetve most már azért jobb idő van, szal emiatt is kevesebbet kellene fogyasztania. Mindenesetre az üzemynagszintjelző állásából ítélve mostanában javult a fogyi, de ez szerintem nem a box hatása, attól inkább növekedést várok. Bár ha nem pörgetem nagyon, akkor elvileg még kevesebbet is fogyaszthat, ha normálisan használom alacsonyabb fordulaton.
Ddaniel most viharzott el tőlem a beszerelt hőmérővel. Erős egy óra alatt végeztünk, s ebben már a próba, forrasztás, szét-összeillesztés is benne volt. A többiektől még egy pici türelmet kérek, ugyanis most véglegesedett a konkrét megoldás, s ami engem a legjobban megnyugtat, hogy korrekt stabi biztonságos szakszerű megoldást sikerült találni az új fajta sárga csati belsejében az érintkezőre. Az Ő autója volt a próbababa, amit ezúton is köszönök neki, mivel már a sajátomon nem tudom tesztelni ...
Így már sokkal nyugostabban küldöm el illetve szerelem majd be ezután !!!