Leszaladt 1050 km kereken, és pont 60 l nafta ment bele. A compu 5,7 l-t számolt. Én is tankolás után, tehát teljesen jól számol nálam, de ezt tudtam korábban is. Az üzemanyag szint alacsony felirat 130 km-nél jött. Mellesleg még 80 km megtehető utat mutatott. Imádom a verdám:-) 5 fővel, elég rendesen megpakolva, Gyula-Pest-Sopron-Kismarton-Parndorf-Pest és haza volt az út, Pesten még elég sok autózás is befért. Pálya azért odaver a fogyinak.
(Na meg az IKEA-s nő látványának élménye, mivel parkolóból épp felfelé mozgólépcsőztem és közben tolatott be az idióta. 10-15 sec-cel korábban épp az orrom előtt tör be:-)
Sajna későn estem neki a lemosásnak, így már nem tudom levakarni róla a Platinumot, de majd reggel. Ma még Zsolesszel minitali, aztán pihi;-)
Beázott egy esős időben , másnap nekem se irta ki. Elkeztem sorba megmozgatni minden egyes keréknél a vezetéket és meg is lett melyik az. Ennek az érzékelőnek van kb 10-20 cm es vezetéke és ott van egy csatlakozó az ázott be nállam .huzd szét a vezetékeket és fujd be kontakt sprével.
Tavaszi kerékcsere után kaptam egy ABS fault hibaüzenetet. Újraindításkor eltűnik, de nem sokkal utána megint előjön. Ha jól gondolom csak PPS-el tudnám megnézni, hogy melyik jeladó halt meg?
Szia én most cseréltem .Ki lehet kevesebb meloval is cserélni kell hozzá egy 41 es csillag kulcs vagy 41 krova ,nekem csillag kulcsom volt ,gázlámpa ha be van rohadva meg kell melegiteni ,meg egy gőmbfej kinyomó.El lehet ütni a helyén is.
Amit csináltál szerintem csak idéglenes lesz, a gumigyürű csere kb 10 perces meló. Nem kell leengedni semmit pluszban, a csatlakozás alá rakjál valami tároló edényt, kb 1-2 dl folyadék fog kijönni. Én megspékeltem egy kis nedszívóval is az edény alá, biztos-ami biztos alapon.
Egy lapos csavarhúzóval tudsz segíteni egy kicsit, hogy szétmenjen a csatlakozás.
Kellemes időtöltést. ha egyszer szétszedted, onnan már profi leszel benne.
Nekem is előjött sajnos a szőnyegelázós történet:(
Lekaptam a fűtőbox oldalán lévő burkolatot és szomorúan tapasztaltam, hogy a bejövő vizcső tömitésnél csöpög a víz:(
Nos igazából az lenne a kérdésem, hogy egy tömités cserénél is szükséges a fagyálló leeresztése,illetve a rendszer visszatöltésére és légtelenitésére?Vagy csak ahogy a letöltött javitási menetben is olvasható,cső le "o" gyűrű kicserél,cső vissza,azt csá?
Nem akarom túlbonyolítani fúrógépes radírozással, megpróbálom majd a hajszárítós óvatos megoldást.
Ja és kivettem és kimostam az elázott filc szőnyeget. Kitörölgettem és egy kis huzat segítségével nagyjából ki is száradt a padlólemez, meg az enyhén nyírkos szőnyeg is. A burkolatot is levettem, érdekes módon semmi csöpögés nyomot nem láttam rajta. Szépen megszárad majd, visszarakom és reménykedem, hogy le is tudtam a dolgot!
Néhány óra és nem kevés káromkodás árán sikerült kicserélnem az akkumulátort.. Ennyire elb@szott és eldugott rendszert még nem pipáltam..
A burkolatot vissza sem tettem, mert húúúú.. kicsinált!!!
Az eredetit egy pici kis "fülecske" lecsavarozásával lehetett rögzíteni. Az új egy nagyobb méretű akkumulátor, elég a rögzítéséhez ez a kis gyári icurkapicurka valami, vagy szerezzek egy nagyobb rögzítőt?
Egyébként a nevem a rendszámom fele.. Akkor nem jutott az eszembe jobb.. :-)
Ha ügyes a hecker akkor nincs! Annyit tehetsz, hogy alvázszám szerint lekéred egy pug márkaszervízben hogy mikor volt utoljára ilyen helyen és akkor mennyi km-el. Ez az adatbázis össz európai, tehát mindegy hogyha külföldi volt is.